412/416-079/082 u jednoj sekciji ima jedan tip sedišta, a u drugoj sekciji drugi tip sedišta.
Кукууууу, не верујем шта читам... :shock: Надам се да је то само привремено и да ће ставити једнообразна седишта у обе секције у догледно време.
Која ли су седишта у питању живо ме занима, да нису у једној Vogel, а у другој секцији наша Интерпродукт? Или да нису у обе секције наша Интерпродукт са различитим дезенима тапацирунга у секцијама или Интерпродукт са истим тапацирунгом, али различитим облицима основе седишта?
Реално, не знам ни што су уопште 2010. почели да се упуштају у авантуру са нововарошким седиштима. Ионако Vogel далеко лепше пристају ентеријеру ако су се већ одлучили за пластиканере, а
још боље би било да су избацили пластична из свих гарнитура, чак и из оних гарнитура које су их међу првима добиле (мислим на гарнитуре које су имале ремонте са убацивањем пластиканера до тамо негде 2006. године) и заменили их Пулмановим фотељама истим као у 029/030 и 099/100.
За климу се слажем, у БГ возу засад и није претерано потребна, ипак има гомилу прозора па се фино проветри.
Што се ЦГ гарнитура тиче, овако као просечан путник могу да кажем следеће: споља их јесу лепо скоцкали, али када је реч о нивоу буке мотора... Катастрофа! Гледао сам на Јутјубу пре пар година снимак вожње њиховом 045/046, звучну изолацију су јој урнисали начисто. Оно се бре дере као просечна ЭР2/ЭР9 у Русији, ипак је боље што се наше гарнитуре ремонтују код проверених ремонтера у Смедереву и Зрењанину. Можда немају оно што имају црногорске, али барем им звучну изолацију мотора одраде љуЦки.