Koje ludilo. Preokupirani planovima za produžavanje linija čime? Zaprežnim kolima? Ni TPS Zemun nisu završili (Kijevo i da ne spominjem), depoe u Makišu ni načeli nisu a nove garniture više ni u predizbornim kampanjama ne pominju.
Dok pompezno najavljuju produženja u praksi samo sakate ili dograđuju nespretno rešene patrljke (GŽS, pruga oko Kalemegdana, krak ka Aerodromu, Nacionalni Stadion). A produženje ćorak s antibiotik redom vožnje. :blah:
Imaju jedan autoput nedovoljnog kapaciteta i pored toga ni metar metroa ne skrpiše za pola veka. Prilazi gradu sa juga nisu konvertovani u controlled access highway. Autobusi se provlače zagušenim trasama sa velikim brojem stajališta i semafora. Ponovno uvođenje ekspresa bez odgovarajuće infrastrukture gotovo nemoguće.
Jovin je planirao lokalni autobus/trolejbus, ekspres autobus, tramvaj, metro i regionalni metro. Sada ostadoše lokalni tramvaj, trolejbus i autobus uz poneki ekspres ili preskakač tipa 91, 511, 706 uz pokrivanje ključnih pravaca all-stop stani-kreni polascima. Ajde da su u pitanju magistrale sa manjim brojem ukrštanja kako je to zamišljeno GUP-om 1972 nego su semafori načičkani i pored stajališta zbijenih prosečno na oko 500m.
Sede na više stolica odjednom. Ovamo se ponašaju kao da nema putnika iako i pored pruge produžavaju 94 unedogled. Zar se do Blokova iz Resnika nije moglo stići kombinacijom S3+71? Vozom do Tošinog Bunara i dalje autobusom. Ne, sad još i Tramvaj žele da dodaju! Hoće li tako i sa metroom?
Nisu kadri jednu kraću liniju normalnih karakteristika da skrpe, ovamo bi skroz do Požarevca. Mislim stvarno. Treba nam smajli BGV fijasko komplet sa RVR-om.