Karlo del Ponte
Advanced
Ovo je na brzinu.
Crno: Pančevo - Batajnica na 15 minuta, svaki drugi dalje od Pančevo Glavne.
Crveno: Karaburma - Aerodrom/Ripanj od Rakovice do Karaburme na 15 minuta, na kracima na pola sata.
Plavo: Inđija - Novi Beograd - Sajam - Rakovica - Lazarevac/Mladenovac/Umčari(Mala Krsna). Ka Inđiji na pola sata, ka Lazarevcu, Mladenovcu i Umčarima na svakih sat. Te linije namerno ne idu ka Vuku, kako bi sistem bio lakši za upravljanje u uslovima visoke frekvencije vozova.
Zeleno su perspektivna širenja mreže, baš za klasičnu železnicu. Za aerodrom omogućava dugolinijske direktne veze, i bržu gradsku vezu. Za Obrenovac, koristi se Makiška dolina, za perspektivnu prugu Beograd - Obrenovac - Valjevo, koja ubrzava pravac Barske pruge za 30 minuta kroz dolinu. Za centar grada, S-Bahn, koji je postavljen za dugoročno zbog u funkcionalnom smislu divlje gradnje uz Savsku ulicu.
Crno: Pančevo - Batajnica na 15 minuta, svaki drugi dalje od Pančevo Glavne.
Crveno: Karaburma - Aerodrom/Ripanj od Rakovice do Karaburme na 15 minuta, na kracima na pola sata.
Plavo: Inđija - Novi Beograd - Sajam - Rakovica - Lazarevac/Mladenovac/Umčari(Mala Krsna). Ka Inđiji na pola sata, ka Lazarevcu, Mladenovcu i Umčarima na svakih sat. Te linije namerno ne idu ka Vuku, kako bi sistem bio lakši za upravljanje u uslovima visoke frekvencije vozova.
Zeleno su perspektivna širenja mreže, baš za klasičnu železnicu. Za aerodrom omogućava dugolinijske direktne veze, i bržu gradsku vezu. Za Obrenovac, koristi se Makiška dolina, za perspektivnu prugu Beograd - Obrenovac - Valjevo, koja ubrzava pravac Barske pruge za 30 minuta kroz dolinu. Za centar grada, S-Bahn, koji je postavljen za dugoročno zbog u funkcionalnom smislu divlje gradnje uz Savsku ulicu.