Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pa koliko je to garnitura neispravno da ne može jedna da se izdvoji za dan dva?

Jasno mi je da postoje problemi sa serijom 412, ali gledano spolja sve je to na ukupnom nivou malo neozbiljno.
Štap kanap održavanje, loše revizije, i nikakav plan kupovine novih garnitura nema, nema ni rezervnih delova šo je i logično, samo dokle će ići tako?

Grafit je skinuta, ali tekući problemi nisu, niti ćr u skorije vreme. Bitno da su potpisane garniture za Expo, a ovo ostalo ko šiša..

Evo jadnika.
Pogledajte prilog 198034
Normalno kada se računa da će Gorbačovi uskoro u kasaciju.
 
Evo i ja sam ih sreo, ne puštaju bez karte, morao sam da izađem, jer sam kredit potrošio i nemam kako drugačije da uplatim kartu.
 
Pre 20 minuta na Prokopu, bilo ih je ja mislim 8, posle otišli na 3. kolosek na onaj za Batajnicu.
 

Prilozi

  • 20240513_142134.jpg
    20240513_142134.jpg
    112,6 KB · Pregleda: 122
Како би било добро да се Горбачови након доласка замене за БГ воз ремонтују и модернизују са уградњом купеа и да возе за дужа путовања (Ниш, Лесковац, Пријепоље, Бар).
 
У последње време видим да се провлачи наратив о недостатку делова. Само да напоменем да Демиховски завод још увек производи делове, јер се у Русији и на подручју бившег СССР користе емв које су и старије од наших ер31

 
Како би било добро да се Горбачови након доласка замене за БГ воз ремонтују и модернизују са уградњом купеа и да возе за дужа путовања (Ниш, Лесковац, Пријепоље, Бар).
Čemu to?
 
Како би било добро да се Горбачови након доласка замене за БГ воз ремонтују и модернизују са уградњом купеа и да возе за дужа путовања (Ниш, Лесковац, Пријепоље, Бар).
Након продужења ревизије од стране напредних кадрова са 600.000+15% километара на 1.000.000 километара.... Да, са правовременим одржавањем могу као на постсовјетском пространству и по 60 година. Али треба рачунати и санкционе услове, ево, Летонијске железнице МОЛЕ своју власт за изузеће из санкција за резервне делове за композиције које су сами производили! Ја сада не знам да ли нама дозвољавају транзит резервних делова за наша транспортна средства из Русије и Белорусије, и колико је тога локализовано код нас. Ми смо свакако нешто локализовали када смо још 1990-тих имали санкције.

Од старих возних средстава, много је боље покушати наћи нешто из Немачке, Француске, Шведске, рецимо, па му дати неки нови живот.
 
Како би било добро да се Горбачови након доласка замене за БГ воз ремонтују и модернизују са уградњом купеа и да возе за дужа путовања (Ниш, Лесковац, Пријепоље, Бар).
Па немојте људи да зезате...
 
Aa Došljak, razumem da su tvoje ideje dobronamerne, ali ti vozovi su u lošem tehničkom stanju, neki ozbiljniji remont je neisplatljiv.

Vrlo verovatno da kada se povuku jednog dana sa BG:VOZ-a 2-3 prebaciće se u rezervu, a barem 1 će se sačuvati za muzej, za nešto više nažalost ne mogu.
 
Што, баш фале удобније гарнитуре са купеима.

Pa imamo vagone sa kupeima koji mogu 160 km/h. Zašto bi trošili novac za prepravljanje starih zarđalih garnitura koje mogu 120 km/h samo u specijalnim uslovima da idu? Koja je poenta?

Evo baš nedavno prilikom obeležavanja bombardovanja voza od strane NATO 1999. u Grdeličkoj klisuri (foto D. Dodić):

437554124_7532264830198819_3087411020052245390_n.jpg

436566779_7527051814053454_4429377790634459141_n.jpg


Kamo sreće da su umesto samo 4 vagona sredili stotine sličnih koji smo imali, a koji su mogli špartati na daljinskim linijama po Srbiji i okolini. Ako su dobri Slovencima, Hrvatima, Mađarima, Česima, Slovacima, Bugarima, šta je falilo našima?
 
Poslednja izmena:
Ипак довести до кондиције са лаганом модернизацијом ће бити јефтиније него купити нову локомотиву. Вероватно и брже.

Што никако не значи да не треба радити комбинације вагон и локомотива за даљинске возове. Напротив.

120км/ч и није тако споро. Ми немамо линије где може да се разбије та брзина (осим БГ -НС)
 
JUTROS KONTROLA U VOZU!!!
Kontrolori u BG Vozu? Nisam ih sreo nikada, sreća što taj vid prevoza uopšte ne koristim već dobrih godinu i po dana. Kad su već tu, mogli bi malo da kontrolišu i koliko vozova biva otkazano i skraćeno svakog dana, a ne samo koliko putnika ima kartu.
 
Poslednja izmena:
Vrh