Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postoji linija Batajnica - Stari Banovci i Batajnica - Stara pazova, sve ostale linije za opstinu stara pazova prolaze na 600m od železničke. Osim jedne koja ide autoputem za Surduk, ali koja je krajnje marginalna
 
Nisu za potcenjivanje ni Lastine linije Nova Pazova kao ni Indjija ,
narocito u toku jutarnjeg spica kada se preklapaju srednjoskolci i zaposleni
i svi zajedno ,,grunu,, u Bataju, sa svih pravaca pa dodaj linije i iz same Batajnice ....
 
Синоћ сам се возио БГвозом заиста је право освежење. Драго ми је да је то коначно профункционисало скоро како треба. Неко је спомињао музику и била је, али је била нека радио станица на којој је дрмао Хари Мата Хари, што се мене тиче волео бих да је није било, а још бих више волео кад не би постојали другу проблеми па се поведе дискусија о музичком укусу :) Било је већ приговора да се десило да један воз није саобраћао и да су путници морали чекати следећи. Сећам се раније да сам био срећан кад најаве да воз касни 20 мин јер је то давало наду да ће саобраћати. Видео сам да је један младић чекао са бајсом на Карађорђрвом парку али нисам видео у који је део воза ушао. Пошто ми делује да није у најави да се омогући превоз бајса занима ме да ли је неко од ваш то покушавао, ако јесте који део воза му је најпогоднији за то и на којим станицама је силазио (сигурно је да се на Вуков Споменик не може са бајсом). Ја мислим да би било добро да се у последњем вагону избаци ред седишта или бар пола реда па да се ту омогући превоз путницима са пртљагом, можда би био довољан и простор између вагона али је проблем што се станице налазе са обе стране па би се блокорао улаз. Већ је напоменут проблем стајања воза ван перона, ја сам синоћ заједно са гомилом путника морао да искачем јер су и перони сами по себи високи а још и ако њих нема излазак је права акробација, посебно ако се узме о обзир да је слабо осветљено а подлога је неравна и постоји велики ризик од повреде.
 
orion":2np6b9q0 je napisao(la):
али је била нека радио станица на којој је дрмао Хари Мата Хари
eh da je bg:voz ranije proradio svirali bi nam Sopen i Betoven uzivo :p

Salu na stranu, klasicna muzika je uvek najbolji izbor za gradski prevoz, vecini odgovara, smiruje strasti i ne placaju se autorska prava.
Naravno bitan je i izbor, ne valja pustati Vagnerove Valkirije u slucaju kasnjenja voza...
 
Ja nisam ulazio biciklom u voz ali sam viđao da ljudi unose u vagone. Doduše, to je bilo pre nekoliko nedelja tj. pre produženja i bilo je sasvim dovoljno mesta. Ne znam gde bi sada mogao da se ubaci bicikl.
 
@mekbejn
Хоћеш да кажеш да су бајсеви били између седишта? Па ту теоретски има места али би било тешко проћи поред а и сигурно би неко приговорио јер је проблем у томе што је тако нешто неуобичајено за сада. Нпр. теже је превести бајс чамцем на Ади али то се сматра за уобичајено и свако ће стрпљиво да те сачека док се испетљаш са бајсом.
 
To što sam ja video, biciklove su ljudi držali na samom ulazu u vagon, pored onih sedišta koja su uzdužna, dakle tu gde je sa strane samo po 1 red sedišta.
 
Jасно, то се и мени учинило као најзгодније место, међутим иако је вагон био полупразан та места су била заузета и чини ми се да из неког разлога путници ту воле да седе.
 
данас сам се возио од Вука до Батајнице и назад, и лепо сам изненађен. лепо функционише, дисплеј на Вуку ради одлично, када би сви били такви, где би нам био крај. станица Тошин бунар благо речено изгледа катастрофално. станичне зграде у Земуну и Батајници су ужас. а о перонима да не говорим. свака станица своју висину има, тако да би се то под хитно требало решавати. иначе, воз је до Батајнице био полу празан, али је зато од Батајнице био лепо попуњен. иначе, у возу ка Батајници свирао радио, а назад ништа

едит: има места за две станице од Тошиног бунара до Батајнице. једна би могла да буде под земљом испод укрштања Партизанске авијације и ауто-пута, с тим да се Тошин Бунар помери ка Омладинских бригада, а друга отприлике овде:
34zk3o0.jpg

тако да се направи једна велика платформа између шина са подземним пролазом ка оба насеља, а да се зове Алтина-Плави хоризонти
 
Eh,ulaganja ulaganja to Grad i Železnice moraju da reše,liniju 1 dovesti na Evropski nivo pa potom otvarati nove, a za nabavku novih vozova već je trebalo raspisati tender s obzirom da od kupovine do isporuke treba čekati i dve godine,jedino je Siemens u stanju da proizvede vozove za oko godinu dana zbog izgrađene nove i znatnog proširenja kapaciteta fabrike kod Berlina, a da podsetimo da se opet pominje kredit Španske vlade za kupovinu Caf vozova za Gradsku železnicu... ajde nek Điki potpiše nabavku... :vops:
20100218093355_1_izmir_gr.jpg
mjP070713090.jpg
10645.jpg
NYE_TOG__sx768f07_b_832523f.jpg
New+train+-+FCC.JPG
CAF TRAINS
 
POsto za neki dan pocinju da se koriste karte,da vidim kako ce biti u prevozu kada pocne da ih jure rizani :D
 
Pa biće kondukteri, tako da bi trebalo da bude ok, ali već vidim u najavi da neće gledati markice.
 
Bajs u voz unosim vec godinama. Mozes na svakoj stanici, pa i na Vukovom spomeniku. Kod RVR-ova ulazim uvek na vrata na sredini kola, to su ona siroka vrata i ne ulazim u deo sa sedistima vec ostajem i bajs stavim na stranu gde se vrata ne otvaraju na sledecoj stanici. Npr, na stanicama T. Bunar, Prokop, P. Most, Zemun, ZP vrata se otvaraju sa desne strane i tad mi je bajs sa leve i obrnuto... Na stepenicama kod Vuka kad ides na gore bajs stavis ispred sebe da ljudi mogu da te obilaze, a kad ides na dole isto tako samo pazi da ne poletis zajedno sa bajsom... :p Inace, u Bg vozu se ne naplacuje prevoz bajsa, a u lokalnim je 250 din sto do sad nikad nisam platio. Castio sam konuktere par puta po 100 dingera (kad sam isao u NS) i to je to..

Pozdrav!
 
@ranko999
Хвала ти, ово је управо оно што ме занимало
 
Za skoro dve nedelje, otkad je linija Bg voza produžena do Batajnice, broj putnika koji koristi taj gradski prevoz povećan je čak tri puta.

Dnevno se Bg vozovima, kako kažu u Direkciji za javni prevoz, preveze 15 hiljada putnika.
Vozovi polaze na svakih 15 minuta u špicu, na pola sata van špica, i na svaku od ukupno devet stanica od Batajnice do Pančevačkog mosta dolaze tačno u minut.

studiob
 
Moglo bi se vec sada reci da je završen promotivni period, pa evo moih zapažanja

Početni kvalitet kad se malo bolje zagleda, nije isti kao kad je uveden prve nedelje.
Boim se da ce se po našem običaju problem vremenom samo uvecavati , pa je bolje vec sada insistirati i na tim sitnicama, kako bi se postignut kvalitet očuvao.
Primera radi obična sitnica, unutašnja klizna vrata u vagonu zablokirana i takva sam ih u tri dana video da stoje a kasnije promenio br. voza, pa ne znam ni dal su poprvljena. Takođe ne bitna sitnica, prve nedelje muzika bila ne-nametljiva, kasnije često nije je ni bilo, a sad na kraju ,,pičio,, radio. Za očekivati je na kraju da ce puštati i ,,malog Kninđu,,. :(
evo setih se i još jedne sitnice na početku ,,umorni čikica,, delio vozni red kasnije nigde ni brošure a ni umornog čikice...Ima još toga.... naravno što nije od presudnog značaja za funkcionisanje ali je bitno za održivost kvaliteta.

Drugo BGvoz bez bajseva nije BGvoz a treba samo ukloniti u prvom i poslednjem vagonu poprečna dva sedišta kako bi bajsevi stali, Neko je ovde vec to odlično predložio.
Bitni su bajsevi u održivosti samog BGvoza ne zbog ekologije i sporta vec zato što:
Pristup BGvoz 90 posto korisnicima malo dalji, do njega bez obzira na pravac od ili ka kući , mora da koristi i autobus bus bus.
To je mlađim Beograđanima bezveze u celom konceptu , pa je bolje da postoj i mogucnost da lepo putnik dođe bajsem do voza preveze i bajs, do odredišta , a nastavak deonice , opet umesto busaaa , koristi svoj bajs. To ima više smisla nego kombinacija bus-voz-bus. Ista naravno treba da postoji za starije, decu i bolesne itd.. što bitno utiče na smanjivanje potrebanog kapacitet ,,trasvernih,, autobusa - naravno u zavisnosti od sezone. tj god. doba.

Trece.. e dosta,... ne volim dugačke postove ni ja da čitam. :)
naglasite ako ovo valja da nastavim a ima još dosta...
 
Iskreno, čitam vaše postove o bajsevima i nije mi jasno kako mislite da biciklista uopšte uđe, kada je zbog velikog rastojanja od voza do stajališta (naročito na Tošinom bunaru) i razlike u visini prilično teško ući i kao pešak!?

Inače, u bečkom metrou je po jedan ili dva vagona u kompoziciji namenjen biciklistima i oni moraju da uđu u taj, specijalni vagon.
 
Управо због висине перона и отежаног уласка путника и не очекујем да ће у скорије време званично један део да одвоје за бајсеве. Зато ме и занимају појединачна искуства, сама чињеница да те нико не опомиње због бајса је велики напредак и ко жели да путује са њим то му је довољно. После два три уласка навикне се на све (опет да упоредим са чамцима на Ади, првих неколико пута није било лако, сад трчећи излазим из чамца :) )
 
Dopunske platforme su neophodne ne samo zbog bajseva nego često sam gledao putnike sa decom pa i starije . Trenutno stanje pri ul-iz izaziva popriličan hendikep, mogu samo da zmislim kako je to teško ljudima koj stvarno imaju neki manji zdrastveni problem. Upućeni su na milost ostalih putnika i to sve zbo nejednakosti i različitosti u nivelaciji platforme perona.
Vrlo jasno prilagođavanje iziskuje velika sredstva koih nema, ali zato rampa-platforma samo ka jednom prvom vagonu završilo bi posao iz razloga što onda mašionovođa lako vidi da centrira poziciju vrata na istu bez skupih sistema,-čisto ličnim vizuelnim uvidom.

Drugo zapažanje je pri ulazu u Batajnicu vlo često na otvorenoj pruzi kod toplane, voz stane i sačeka prolazak drugog ili jako uspori tako da tih 2-3 km bukvalno m i l i .
Jasno da ne može drugačije, jer treba da mu se ,,oslobodi parkirno,, mesto. Vec sam ukazivao na potrebu zaustavne stanice baš tu kod toplane u Batajnici u onom postu gde je sa slikom ilustrovana gustina stanovanja, i opravdano je tu napraviti platformu za ul. izl. pa tih dva tri minuta mogu se iskoristi korisno. Niko ne očekuje veliku izgradnju nego kao što je na Tošinom bunaru ne natkrivena platforma i kraca staza do trotoara susedne ulice -isto bez otpravnika s'obzirom da ima dva koloseka.
 
Pre nekih mesec dana @Матеја Бељан je okacio letak sa trasom bg:voza, planovima okoline stanica i brojevima linija GSP u blizini.

Inspirisan njegovim radom napravio sam malo opsirniju verziju, otprilike ono sto bi gradske sluzbe trebale da ponude korisnicima kako bi im docarali prednosti BG:voza, i jos bitnije, objasnili gde on uopste prolazi.

bg-voz-info.png


pdf za A4 stampu http://www.imamoplan.com/files/bg-voz-info.pdf
 
Neki dan je gospodja na stanici najavila da BG VOZ ulazi na stanicu Toshin Bunar, ushao sam a on me je odveo u Rakovicu.
 
:bash:

Danas na razglasu u Karadjordjevom parku ¨Dolazi na drugi kolosek¨ , ko šta dolazi to nije bitno :D
 
Jedno se mora priznati u promotivnom periodu ispoštovana je tačnost što je velika stavka u pouzdanosti i sigurnosti

Samo da se održi, bice dokaz da je sa samrtničke postelje podignuto , i triputa uvecano koriščenje...
dokaz da je moguce i da imamo sposobnu ekipu koja ostvaruje željeno... :)

Ne znam nikog iz te ekipe, ali bi odmah, danas, sad,... istu ekipu postavio na vrh rukovodstva železnice Srbije
da je sa samrtničeke postelje vrati u život ... a trutove razjurio......
:grand:
 
Vrh