Moglo bi se vec sada reci da je završen promotivni period, pa evo moih zapažanja
Početni kvalitet kad se malo bolje zagleda, nije isti kao kad je uveden prve nedelje.
Boim se da ce se po našem običaju problem vremenom samo uvecavati , pa je bolje vec sada insistirati i na tim sitnicama, kako bi se postignut kvalitet očuvao.
Primera radi obična sitnica, unutašnja klizna vrata u vagonu zablokirana i takva sam ih u tri dana video da stoje a kasnije promenio br. voza, pa ne znam ni dal su poprvljena. Takođe ne bitna sitnica, prve nedelje muzika bila ne-nametljiva, kasnije često nije je ni bilo, a sad na kraju ,,pičio,, radio. Za očekivati je na kraju da ce puštati i ,,malog Kninđu,,.
evo setih se i još jedne sitnice na početku ,,umorni čikica,, delio vozni red kasnije nigde ni brošure a ni umornog čikice...Ima još toga.... naravno što nije od presudnog značaja za funkcionisanje ali je bitno za održivost kvaliteta.
Drugo BGvoz bez bajseva nije BGvoz a treba samo ukloniti u prvom i poslednjem vagonu poprečna dva sedišta kako bi bajsevi stali, Neko je ovde vec to odlično predložio.
Bitni su bajsevi u održivosti samog BGvoza ne zbog ekologije i sporta vec zato što:
Pristup BGvoz 90 posto korisnicima malo dalji, do njega bez obzira na pravac od ili ka kući , mora da koristi i autobus bus bus.
To je mlađim Beograđanima bezveze u celom konceptu , pa je bolje da postoj i mogucnost da lepo putnik dođe bajsem do voza preveze i bajs, do odredišta , a nastavak deonice , opet umesto busaaa , koristi svoj bajs. To ima više smisla nego kombinacija bus-voz-bus. Ista naravno treba da postoji za starije, decu i bolesne itd.. što bitno utiče na smanjivanje potrebanog kapacitet ,,trasvernih,, autobusa - naravno u zavisnosti od sezone. tj god. doba.
Trece.. e dosta,... ne volim dugačke postove ni ja da čitam.
naglasite ako ovo valja da nastavim a ima još dosta...