Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

по мени би требало да крећу од 4 баш због тих раноранилаца.

bojan87":21j7abpx je napisao(la):
Vozovi su po mom misljenju bar 3-4 puta puniji nego sto je to bio slucaj kada je vozio samo do novog beograda. Mislim da je ovo produzenje pun pogodak. Takodje pun pogodak bi bio i produzenje do mladenovca, jer kao sto svaki dan imam prilike da vidim na autokomandi, svi autobusi za mladenovac su dupke puni, cak u nekima ne mogu svi ni da udju.
ако се добро сећам, до краја ове године се креће за Ресник, па онда за Младеновац. али то зависи од државе, јер би прво морала да се среди пруга до Младеновца и изгради други колосек
 
Orion +1

Drago mi je da je ovo produzenje pun pogodak i da je popunjenost ogromna!
 
Mislim da nije dobro da od Resnika voz ide do samo do Prokopa. Mnogo se vremena utroši prelazeći s perona na peron i čekajući drugi voz, naročito kada nije špic, a o nedelji i da ne govorim. Mislim da bi trebalo liniju za resnik podeliti u dve:

RM2: Resnik - Ovča (30 min u špicu i 60 van špica),
i Ovča je Beograd, a kada je Beovoz bio redukovan do Pančeva građani koji koriste stanice Krnjača i Sebeš su se bunili jer im je to bila praktično jedina veza sa gradom.

RM3: Resnik - Zemun (30 i 60 min, takođe)
Pokazalo se da se BG:voz dosta koristi u urbanom delu grada, pa će linija 1 (ili RM1 po ovim mojim nazivima) biti vremenom nedovoljna za stanovnike Novog Beograda.
 
JohnnyLee":272b6o8z je napisao(la):
ако се добро сећам, до краја ове године се креће за Ресник, па онда за Младеновац. али то зависи од државе, јер би прво морала да се среди пруга до Младеновца и изгради други колосек
На railserbia спомињу други колосек преко Мале Крсне, не преко Младеновца.
 
не знам, ја само кажем шта би требало да се уради да БГВ крене ка Младеновцу. то што иде преко Мале Крсне, то је правац Коридора 10
 
Ако прво раде други колосек преко Мале Крсне, на други колосек преко Младенова, који би био неопходан за квалитетан железнички превоз, чекаћемо дугу, дуго.
 
Znam da su ljudi nestrpljivi da do njih što pre dođe voz, a drago mi je da to potvrđuje tezu o neophodnosti ovakvog sistema koja i dosta osporavana tj. o uvođenu Regionalnog Metroa Beograd,tj.sistem koji pokriva region Beograda,ali dajte da se prvo uspostavi kvalitetna RM1 Pančevo-Batajnica s obzirom na najavu gradnje drugog koloseka do Pančeva, jer da bi to funkcionisalo dobro potrebna su dalja ulaganja u opremu,kontrolni sistem,vozove,opremanje stanica i gradnja novih,standard koji bi se uspostavio na RM1 onda bi se brže i lakše ugrađivao na ostalim linijama,ovoj prvoj fazi RM1 najlakše i najbrže je dodati RM2 Btajnica-Rakovica RM2b -Rakovica-Pančevo,ako bi se krenulo u populističko širenje linija na uštrb kvaliteta takav sistem neće dati dobre rezultate,to je moje mišljenje.. :rolleyes:
 
2012":2v5tyrfm je napisao(la):
Znam da su ljudi nestrpljivi da do njih što pre dođe voz, a drago mi je da to potvrđuje tezu o neophodnosti ovakvog sistema koja i dosta osporavana tj. o uvođenu Regionalnog Metroa Beograd,tj.sistem koji pokriva region Beograda,ali dajte da se prvo uspostavi kvalitetna RM1 Pančevo-Batajnica s obzirom na najavu gradnje drugog koloseka do Pančeva, jer da bi to funkcionisalo dobro potrebna su dalja ulaganja u opremu,kontrolni sistem,vozove,opremanje stanica i gradnja novih,standard koji bi se uspostavio na RM1 onda bi se brže i lakše ugrađivao na ostalim linijama,ovoj prvoj fazi RM1 najlakše i najbrže je dodati RM2 Btajnica-Rakovica RM2b -Rakovica-Pančevo,ako bi se krenulo u populističko širenje linija na uštrb kvaliteta takav sistem neće dati dobre rezultate,to je moje mišljenje.. :rolleyes:
Slazem se, jedno po jedno..... Jako sam zadovoljan sto BGvoz na liniji batajnica, pan. most dobro funkcionise i koristi se. :)
 
Tako je dobro funkcioniše, ali kvalitet i standard se mora uspostaviti na evropski nivo,od toga da nekim stanicama nemožete prići na normalan način na stanici P.most ulaz je zamaskiran nelegalnim objektima kafanama,pa na mnogim stanicama je onemogućen pristup invalidima pa nema toaleta,mogućnost da se pozove u pomoć,video nadzor,neujednačene platforme pa i vozovi a posebno info sistem. Kada se kaže funkcionalano u to ne spada samo takt vozova,već funkcionalnost celog sistema..moje mišljenje je da će Grad i železnice moraju da ulože više u Regionalni Metro jer su očigledno i sami pozitivno iznenađeni sa interesovanjem građana koji žive u regionu Beograda pa i šire,kao i efektima na ekologiju pa i standard građana a o smanjenju saobraćajnih gužvi u gradu ogroman doprinos,kao i finansijski efekti po ukupan razvoj grada i ekologiju sve sami +++++... :kafa: A presudno zahvaljujući razumevanju gradonačelnika Đilasa koji je razumeo značaj i dao zeleno svetlo da se podigne sistem koji je bio gotovo zamro...:dil:
 
Da se zna,nelegalni objekti ce biti uklanjani ispod pancevca,to jest svi objekti osim saobracajna infrastruktura kada se budu pocele graditi petlje ili pocne druga faza rekonstrukcije mosta.

Recimo 2014. godine se zavrsi prokop,drugi kolosek do panceva i stanica u zemunu sve iz ruskog kredita.Sigurno ce biti ulozen neki novac da se srede stanice.
 
Uh biće dobro, okolina stanice P.Most je jedan o važnijih detalja,isto tako bitno je da je i Evropska banka izrazila spremnost da finansira sistem RM,s obzirom da su Rusi na trasi RM1 ovi će finansirati ostale trase setimo se da još ostaje ponuda Španaca za finansiranje novih vozova..bilo bi dobro i da se iz Ruskog kredita završi ta stanica na Karaburmi zbog već izgrađenih tunela..a i za stanicu ispod Vidikovca su idealni eksperti ;)
 
Iz dana u dan vozovi su sve puniji! I, ono o čemu se govorilo, parkiranih automobila po ulicama i blatu je sve više i više, to bi trebalo nekako da se reši.
 
2012":2kcycngd je napisao(la):
Uh biće dobro, okolina stanice P.Most je jedan o važnijih detalja,isto tako bitno je da je i Evropska banka izrazila spremnost da finansira sistem RM,s obzirom da su Rusi na trasi RM1 ovi će finansirati ostale trase setimo se da još ostaje ponuda Španaca za finansiranje novih vozova..bilo bi dobro i da se iz Ruskog kredita završi ta stanica na Karaburmi zbog već izgrađenih tunela..a i za stanicu ispod Vidikovca su idealni eksperti ;)
Planiran je park & ride kod pancevca,mada pitanje je kada ce biti.To bi bilo dobro resenje recimo za nekog ko zivi na istoku grada a radi na NBG.
 
Vozovi se polako pune.

Danas Vukov Spomenik voz u 16:21. Na stanici ga je cekalo vise od 100 ljudi, i ceo prvi deo bio je potpuno popunjen pri cemu je barem 10tak ljudi stojalo. Na karadjordjevom parku sam ja izasao, a na stanici je uslo jos jedno 70-100 ljudi.

Produzenje linije je pun pogodak, i ako se sve nastavi u ovom ritmu i posle 1. maja, mislim da ce grad morati ozbiljno da razmotri mogucnost ubacivanja jos jednog do dva polaska u vreme spica.
 
2012":11g5wizh je napisao(la):
a i za stanicu ispod Vidikovca su idealni eksperti ;)
Тунел је око 60 м испод Ибарске магистрале, а око 80 м испод окретнице 52-ке. Можда је мало предубоко.
 
Kidnapovace 2012ica onaj francuski TBM koji svira marseljezu pa ce ga iskoristiti za kopanje Vukovog spomenika II na Vidikovcu :gobb:
 
:) u Moskvi Park pobede je na 100 m dubine..i silaženje traje 4 min.i sve zavisi o projketa stanice ,kaskadno spuštanje smanjuje dužinu tunela..
a29541c3d95d0e991e4cbaa763e9af02.jpg
a900b44badcaf6996a0ba47fe58a5a48.jpg
 
Коштало би превише. Том делу града треба метро, а не градски воз. А и метро јужно од Бановог Брда може да се уради релативно јефтивно као издигнут.
 
Uh da ne zaboravim... APEL Železnici i Gradu da se konačno puste u rad sve pokretne stepenice na stanivi Vukov spomenik od površine do platformi... :o
 
Arnorian":1giomn9t je napisao(la):
Коштало би превише. Том делу града треба метро, а не градски воз. А и метро јужно од Бановог Брда може да се уради релативно јефтивно као издигнут.
Slazem se.

Zao mi je sto bg cvor nije razvijan ka istoku,dobro bi dosao jerkovicu i vozdovcu.
 
Arnorian":1scx7p5z je napisao(la):
Коштало би превише. Том делу града треба метро, а не градски воз. А и метро јужно од Бановог Брда може да се уради релативно јефтивно као издигнут.
Da sa linijom M3 do Vidikovca onda bi bilo nepotrebno,ali ako se ne izgradi M3 onda bi ta jedna stanica bila alternativa barem za taj deo Brda..
 
Матеја Бељан":3emtp93h je napisao(la):
Možda bi se isplatilo nekim liftovima da se spušta dole
Ne znam, tesko da u lift moze da stane potreban broj ljudi. Nemaju dovoljni kapacitet. :/
 
Vrh