Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pa pre odredjenog vremena su tako radile i stepenice u podzemnim prolazima u centru grada, sada znam da tako rade na aerodromu, uscu, robnim kucama, cimi se da su i u merkator i roda centrima podesene na gaz.

Ma bitno je da nekako poteramo nekoga da ukljuce te stepenice u vuku.
 
Zivim u Batajnici . Studiram kod Vuka . Moji utisci kao nekog na ovoj relaciji su sledeci :

+ za interval od 15 minuta i uvodjenje BGvoza do Batajnice ,
+ za uvodjenje linije 700 ,
+ za produzenja linija 702,703 ,
+ za nema kasnjenja, tj tacnost vozova

Nedostaci :

#1 Špic je od 6h do 9h i od 14 h do 18 h na svakih 15 min. Ostali termini pola sata
****Ako se vodimo običnom radnom nedeljom špic treba da bude produžen od 12.30 do 20h ili nešto slično i ukljuciti i subotu kao radni dan, budimo realni svi rade subotom.
Zadržavanja na nekim stanicama (NBG,Zemun,Karadjordjev park, itd) do 5 minuta radi uskladjivanja vremena,kad se sve to sabere malo po malo voz bi stizao mnogo,mnogo brže.Novi red vožnje posle nekog vremena,manja zadržavanja
Stvar je u tome sto voz po redu vožnje dolazi na relaciji od Batajnice do Vuka za 38 min po redu vožnje i zadržava se na stanicama mnogo više da ne bi žurio.Kažem,bez toga boljim uskladjivanjem vremena to bi se regulisalo

#2 Mora se napraviti neki vid stajališta u Batajnici kako voz iz suprotnog pravca ne bi morao da čeka na semaforu kretanje drugog voza
Ovo smatram velikim problemom jer se nekad gubi 5do 10 minuta vremena ni zbog čega.Tome iso doprinosi

#3 Regulisanje visine stajališta za starije ljude i trudnice ... itd..

#4 Uvodjenje pola vagona za ljude sa biciklima

#5 Autobuska linija 700 ne prati vozni red i nije učestala

To doprinosi sve većoj odluci ljudi da odustaju od voza i ostaju pri autobusima 73,706
700 bi trebao da ide u špicu svakih 10 minuta pa i manje.Neverovata stvar je ta da autobus više stoji na stanici nego vozi.Velike pauze.Svaki put kada ljudi čekaju autobus bolje da ga ne cekaju, nikada ga nema.Krenu peške

#6 Autobuska linija 702,703

Stalno se desava da dolaze u isto vreme kao 700, večito se poklapaju tako da zbog toga nemaju funkciju
Mora se realizovati njihov vremenski plan

___________________________________________________________________________________
Po meni ne treba stati na ovome, kao sto je jedan član ovog foruma rekao, treba raspisati tender za nove vozove, znam da ovo nije tako lako kao što zvuči zbog novčanih aspekata ali vozovi od tog tendera će biti dostupni tek za 2,3 godine
Kao sto sam obavesten od 800 milinoa ruskog kredita vecina ide na prokop,zel.stanicu Zemun i Pančevo.
Deo tog novca treba uložiti u jaču rekonstrukciju pruge
Prema tome se češće treba uskladjivati red vožnje i nedospustiti da vozovi moraju da stoje na stanici i čekaju zato sto su išli brzo sto im nova prugga obezbedjuje a red vožnje ne

===================================================================================
Nekim drugim putem više informacija od mene.
Još jednom svaka čast na početku realizacije ovog projekta.
Nadam se da će odgovorni ljudi na ovom projektu nastaviti njegovo dalje funkcionisanje i razvoj a ne stati na ovome.
 
702 i 703 nisu primarno namenjene stanovnicima Batajnice, te ne bi trebalo zbog Batajni;ana menjati njihov red vožnje. Što se tiče zadržavanja vozova na stanicama, to nije slučajno. Nije BG voz nezavisan sistem kao metro, on saobraća najfrekventnijim delom pruge u čitavoj zemlji i uvek može da se desi da mora da stane na semafor, kasnije krene sa stanice i slično, pa bi se red vožnje poremetio što postaje veliki problem. Ako bude moglo, pri sledećem redu vožnje će se možda i ubrzati.

Da bi 700 potpuno ispunio svoju funkciju potrebno je da se 73 dodatno redukuje, i da se uvede i smer B za 700.
 
@mapko87
Dobro dosao :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
@Матеја Бељан
Za liniju 700 autobusi su vec uzeti sa 73, i oseca se u (ne)redovnosti reda vožnje same linije 73 ( a i ona dovlači putnike na BG voz)

Ova dva busa na 700, kad bi se priključili (702-703 )bez problema mogu pokriti linije iz Ugrinovaca i Busija , kad bi produžile po trasi 700, a ljudi iz Ugrinovaca i Busija i ,,gornje,, Batajnice bi samo bili na dobitku tj, na gušćem redu vožnje

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bio sam danas na .stanici Pančevački most. I ako je praznik i sve staro i dotrajalo održavaa se v e o m a č i s t o sve pohvale
mada su čiste i ostale stanice. :) :kk: :)

Tek danas sam saznao da tranzitni putnici za Pančevo sa BGvoza, putovanje ka Pančevu mogu da nastave ne samo sa istog perona ,nego
ima jedna stanica 100 metara dalje ka BIM Slaviji , odakle isto ide voz ka Pančevu (cena 60 din).
Baš sam se iznenadio, znao sam za Dunav stanicu i stanicu ispod Pančevca, ali za tu trecu, pored Pančevca, nisam znao...
ima i svoj vozni red... :)
 
@ boca-ica , Hvala
+++++++++++++++++
Istina za 73, to je bas osetilo dosta ljudi.
Verujem da bi bilo mnogo pametnije da se ukljuce ta 2 autobusa u linije 702,703 , time bi se povecao broj kretanja na toj liniji i sve bi se obuhvatilo.
ali nisam siguran u kom opsegu bi to opteretilo liniju posto ona u nekoj meri dosta utice na spustanje/podizanje rampe kod zeleznicke stanice.
Tu se treba prvo napraviti nadvoznjak ili nesto slicno iznad pruge,
zatim afaltirati i prosiriti put prema Ugrinovicama .. i tek bi onda ta linija mogla da bude redovna..ali je to sad neka druga prica tesko ostvarljiva u 21.-om veku u Srbiji.
Zato su verovatno samo uveli 700, a nisu hteli dublje da ulaze u krupnije radove
:blah:
 
Kad bi se htelo , bilo bi lako ostvarljivo,
eto u neposrednoj blizini gradi se mega petlja tu je vec sada deo mehanizacije , pa i logistike bice i materijala

Pored obilaska ,,političara,, pružnog prelaza , treba na lice mesta da dođe i čovek od zanata arhtekta,

Gle čuda, :bash: slučajno vec samo 50 godina 200 metara od tog pružnog prelaza (iza silosa) je firma Mostogradnja :laugh: :lool: :laugh:
zato kažem kad bi se htelo , bilo bi lako..... :(
 
Kao nekome koji je bio samo jednom u Batajnici vozom(kada je bio aeromiting pre neku god) mislim da je najveci problem taj prelaz sa rampom,nezamislivo da je postoji na prilazu glavnom gradu tako nesto.Spustanje pruge bi sigurno kostali nekoliko miliona eura,nadam se da ce to uraditi u sto skorije vreme cime bi doprineli i drumskom i zeleznickom saobracaju istovremeno.Secam se da su bili neki protesti i blokade,ali ne znam sta bi od toga?
 
Ništa i dalje....... sad kad bi opet došli samo bi palo tabanje..... :lool: :laugh: :lool:
 
vucko":zc5bzaz1 je napisao(la):
Kao nekome koji je bio samo jednom u Batajnici vozom(kada je bio aeromiting pre neku god) mislim da je najveci problem taj prelaz sa rampom,nezamislivo da je postoji na prilazu glavnom gradu tako nesto.Spustanje pruge bi sigurno kostali nekoliko miliona eura,nadam se da ce to uraditi u sto skorije vreme cime bi doprineli i drumskom i zeleznickom saobracaju istovremeno.Secam se da su bili neki protesti i blokade,ali ne znam sta bi od toga?
Били су протести али не само због рампе, већ због тога што су на самом прелазу биле огромне рупе па је ионако слаба проточност била још слабија а безбедност је била катастрофална. Ја сам гледао сцену да је трактор са две приколице ступио на прелаз пре сиглала о спуштању рампе, због оштећења је морао полако да иде па није успео да се извуче и рампа се поломила од његову задњу приколицу. Те су рупе стајале тако месецима да би се уочи протеста закрпиле што је био посао од само неколико сати. Туга је колика је незаинтересованост за безбедност грађана који прелазе преко те рампе. :violina:
Сећам се када сам користио московску приградску железницу, како се ишло даље од Москве станице су биле слабије сређене али безбедност на свим пружним прелазима је била на истом нивоу и постојала су три степена заштите (рампа, нека блокада која апсолутно онемогућава прелаз и стражар који изађе из своје кућице приликом сваког проласка воза) тако да воз може да прође безбедно и без успоравања.
 
Zar je toliko tesko napraviti neophodni nadvoznjak preko magistralne pruge, ocigledno jeste kao sto je i dalje tesko prilagoditi nadvoznjak iznad pruge P. Most - Dunava stanica kako bi se ista elektrificirala.

boca-ica":65gvys25 je napisao(la):
Gle čuda, :bash: slučajno vec samo 50 godina 200 metara od tog pružnog prelaza (iza silosa) je firma Mostogradnja :laugh: :lool: :laugh:
zato kažem kad bi se htelo , bilo bi lako..... :(
pa nista, ne treba pritiskati politicare vec Mostogradnju, njima to valjda nije problem da izvedu.

u sustini najbolje je da se kandidujes na sledecim izborima sa jednostavnim programom: "mi gradimo nadvoznjak, nadvoznjak gradi nas". "Ili necemo rampe , hocemo tobogane". pobeda zagarantovana a onda ce i stanicu da sredimo o istom trosku :D
 
zidar":3p7j8c5p je napisao(la):
Zar je toliko tesko napraviti neophodni nadvoznjak preko magistralne pruge,
Не знам да ли си имао прилике да прођеш тим крајем, ако не ево слике која ће можда успети мало да дочара тај проблем.

Проблем је пре свега што одмах после прелаза долази лакат кривина и раскрсница са три гране тако да би се ту евентуално могао направити неки подвожњак, наравно уз квалитетну дренажу јер је крај подводан. Али ова слика није довољна да објасни хаос који се ствара на рампи и на раскрсницама пре и после рампе, опасност коју изазивају нервозни возачи који презаѕе рампу и рад је спуштена, пешаци и бициклисти са које рампа као и да не постоји...
 
Једино решење без пуно рушења би било нешто овако (надвожњак црвен, пасарела розе):

batajnica.jpg
 
zidar wrote: ,,...jednostavnim programom: "mi gradimo nadvoznjak, nadvoznjak gradi nas". "Ili necemo rampe , hocemo tobogane". pobeda zagarantovana a onda ce i stanicu da sredimo o istom trosku .... ,,

Jest, pa da me utepaju :p

Bazični problem u Bataji je isti kao kod svakog Oklensitija
( sala : oklen si ti aaa ? :) ) izražena idividualnost na štetu zajedičkog delovanja ka boljitku,
Grupe se formiraju po poreklu a ne po interesnoj sveri strašno....(srednji vek)
razlike i nisu velike ali osecaj pripadnosti čini veliku ne zainteresovanost za zajedičke akcije, (osim ako je akcija iz pripadajuce grupe)
Upravo ta kultuna različitost , sa uobičajenim otuđenjem, opštom depresijom i soc.ekonomskim stanjem, čini nemogućnost kohezije stanovništva u samoj Batajnici.
Proći će mnogo vode Dunavom i Savom dok novi Beograđani postanu Beograđani :(
Ovde još ne shvataju :bash: značaj akcije Beogradizacije Beograda a ona bi trebala da bude katalizator .

U sprovođenju te akcije je neophodna velika p o m o ć grada, a fenomenalana inicijacija je i sam BGvoz jer i on se ulapa u akciju

Nadvožnjak preko pruge BGvoza bi bio kao p l o d predhonog pokazanog zajedničkog protesta, a isti doprineo jačanje osecaja pripadnosti zajedništva Beogradu, stabilnosti i uzajamne solidarnosti kao i otpornost sadašnjim i buducim negativnim pojavama .

Kako uvek postoji opasnost da zaslugu ukrade politička stranka radi velikog interesa, pa dok su ovi ili oni, i to je razlog status quo-a :vops:
 
А да ниси направио малу замену теза са тим Окленситијем. Грађани у предграђу су незадовољни због незаитересованости власти за њима, исти ти грађани плаћају порез као и остали а ипак морају сами да брину о инфраструктури. Нпр. кад дође до поплаве сами јуре багере и организују се да прокопавају канале и ту вероватно има тога да су неке групе боље повезане и да се неко боље организује али на то их натера мука а не неки локалпатриотизам. На жалост крупнији инфраструктурни пројекти не могу да се раде на своју руку. Први пут чујем да је проблем рампе због тога што грађане Батајнице не занима та рампа зато што је она опште добро а не уски интерес неке групе.
Ајде да наслутиш да ће БГвоз отворити нови фазу односа власти према предграђу.
 
Poznajes struktru stanovnika ?,
u Busijama, ili novi deo Batajnice ka novom NS putu ili u samom najurbanijem naselju u kome je na centralnoj zelenoj površini između zgrada izidano preko 30 kuca :bash: .,Kад дође до поплаве сами јуре багере и организују се да прокопавају канале,,
upravo to sami , po pripadnosti grupe koja se rasprostire na određenim delovima Batajničkog regiona, sami otuđeni nema kohezivnosti Nije fora u delovima naselja. nego treba da reaguje cela Batajnica kad su pitanja od opšteg značaja

Ne, nemam ništa protiv taze Beograđana čak šta više mix raznih kultura , daje još naprednije društvo , ali za to treba vreme odrastanja
Bgvoz , nadvožnjak i u opšte akcija Beogradizacije Beograda može da ubrza :)

Edit
Dokaz ako pratiš teme, pisao sam vec pre ovoga, kako im u tim novo sagrađenim delovima nedostaju parkovi za decu i ostale jer i oni placaju porez i sl Bgdu. pa zaslužuju i da ih imaju kao i svi ostali delovi Beograda . :)
 
Фокусирао сам се на саму рампу, уосталом она се налази на месту где се сече међународна линија железничког саобраћаја и државни пут тако да то никако не би смео да буде локални проблем грађана Батајнице. Ипак пошто они највише трпе због тога, мислим да су и били неки протести чак и блокада пруге са захтевом само да се повећа безбедност на пружном прелазу. Не бих да ти противречим јер је то са формирање група тачно али ти си те групе дефинисао као узрок проблема а ја сам их дефинисао као последицу. Уосталом уски интереси нису својствени само за предграђа, и у зградама оне на нижим спратовима не интересује када прокишњава кров па се формира група оних из поткровља су принуђени да решавају тај проблем (постоји и боље решење да сваки стан одваја месечно новац у фонд за одржавање па ће тако ако не буде проблема са прокишњавањем некад моћи и да се реновира фасада зграде што се никад групе не би могле договорити. Аналогија је и са порезом због тога сам као узрок навео некоректан однос власти према предграђу.
 
Nisam neki strucnjak za nisku gradnju ali mi se cini da ima lufta za nadvoznjak na nekoliko mesta pre i posle postojece rampe, jos ako se uradi u kombinaciji, sto rece @arnorian, sa pesackom pasarelom za pristup peronima na zeleznickoj stanici eto miline.

inace dodao sam i prednju stranu na informativni letak za bg:voz sa mapom gradske mreze i koricama za savijanje u dzepni A7 format.

Sve to je naravno prosledjeno i Direkciji pa neka izvole stampati :)

PDF fajlovi za stampu

http://www.imamoplan.com/files/bg-voz-info.pdf
http://www.imamoplan.com/files/bg-voz-info-letak-a.pdf


bg-voz-info-a.png

bg-voz-info.png
 
Jel video neko tu kontrolu koja je počela od prvog maja ?? Ja nikog nisam video da kontroliše karte, jedino ako od sutra ne počinje,..
 
@Zidar bravo, odlično si uradio ono što sam zamislio da se sa shematskom mapom kombinuju i mape delova naselja. :kk:
 
kopmania":2easu9ju je napisao(la):
Jel video neko tu kontrolu koja je počela od prvog maja ?? Ja nikog nisam video da kontroliše karte, jedino ako od sutra ne počinje,..
Mozda krenu sutra jer cujem da su svi koji rade za drzavu osim fakulteta imali i danas ne radni dan.Znas kako je kod nas,bar 5 dana se odmara za svaki praznik.

Ja sam razmisljao o podvoznjaku za vozove,da li je to bolje za batajnicu ili podvoznjak za automobile?
 
@Zidar
Prikaz stanice sa par ulica i je prava stvar,
Uglavnom se krecemo ko stazom slonova, pa kad treba na nekoj drugoj stanici ko izgubljeni ... b r a v o to je prava stvar

Predlog : Turistički savez je pre 10-15 godina delio putnicima ABa mapu Beograda (prikazane samo glavne ulice i turističke tačke Bgda)
veličine 15 x 15 cm.Možda treba opet to aktivirati sa prikazom ,,žila,, javnih linija i naravno BGvoza.
Mapa ne samo što bi domaćim i stranim turistima bila od koristi, nego i našim klincima koj ne baš često skrecu sa slovnovskih staza ,kad su van svog kraja Skoro sam se sit nasmejao dogodovštinama mladjih tinejđera a rodjenih ovde, baš oko snalaženja u Bgdu
i pozivanja roditelja da ih vade iz njima ,,nepoznatih,, delova Bgda. Našii klinci , neverovatno i smešno ali tako je :)

@Vucko
Sta god da je jeftinije, brže i lakše izvodljivo , ukrštanje drumskog i železnikiog saobracaja zahteva veliko znanje i ozbiljnost
 
vucko":ipp8ca83 je napisao(la):
Ja sam razmisljao o podvoznjaku za vozove,da li je to bolje za batajnicu ili podvoznjak za automobile?
Подвожњак за пругу не долази у обзир јер је станица сувише близу. Надвожњак за пут је тешко изводљив јер је једини начин да се уради да се поруши једна број кућа са обе стране пруге, а мора и да се урачуна повећање броја колосека. Једноставније је да се направи надвожњак ближе центру и касније још један према Пазови. А код станице пасарела.
 
Hm ... možda može ovako....
S' obzirom da je na tom prelazu pruga vec malo izdinuta na uobičajen pružni nasip ,
ostaviti kako jeste za kamione i autobuse
Pešaci, biciklisti i putnička vozila (zbog visine) levo i desno od postojeceg kolovoza, provuci po jednu saobracajnu traku ispod pruge kroz oniži -plici podvožnjak uz dobru kanalnu drenažu ka postojecem obližnjem (oko 10-15 met) drenažnom kanalu.
Podvožnjak isti kao onaj na NBgdu što smo iz pravca buvljaka prolazili kada je rađena ona ulica ka sava Centru pa smo vozili okolo i prolazili ispod pruge da bi se uključili na Gazelu . Ako treba pojašnjenje slikacu taj niski mali podvožnjak ispod tog dela pruge na NBgdu.
To bi omogucilo svima pa i putnicima BGvoza i ako je rampa dugo spuštena da bez zaustavljanja nastave bezbedno dalje pa i peške ka vozu jer je žel. stanica odmah tu .
Kažem možda ... treba stručnjak ličnim uvidom da oceni a o ovoj kombinaciji nikad nije bilo reči.
 
Vrh