Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Neisplativo je na Ceraku praviti veliku stanicu jer ne bi bilo mnogo putnika. U najboljem slučaju ne bi ih bilo više nego kod Vuka.

Gledam mapu, Zemun polje nije tako veliko u smislu prostora, a ne broja žitelja, gušće je naseljeno od Batajnice, i homogenije je (po popisu ima 15ak hiljada stanivnka, a to je sigurno uvećano zbog novih zgrada). Najudaljenija tačka naselja je 2 kilometara od stajališta. Kada se tu bude izgradilo stajalište, većina ljudi moći će peške da dođe do svojih kuća. Mada mora da postoji i dobra lokalna bus linija. To znači da će značajno doprineti popunjenosti voza. Sada na stanicama Zemun polje i Zemun ne viđam mnogo putnika.
 
Mislim da će najavljena gradnja stanice Zemun iz ruskog kredita, a kada se završi privlačiti putnike ukoliko bude nekih i komercijalnih sadržaja a pre svega topla čekaonica, kao i kružna autobuska linija...
 
Teško da će privlačiti jer je slepo crevo, ali svakako da bi tu mogao da se napravi terminus za linije sa Galenike, iz Dobanovaca i Ugrinovaca. Ali kako sam shvatio, oni ne žele da ulažu u neke nove linije za sada. I teško da bi kapacitet BG voza trpeo toliko, videćemo kako će situacija da se razvija dalje, tj. da li će broj putnika rasti ili stagnirati. A kao rešenje za manjak kapaciteta vidim spratne kompozicije.
 
Матеја Бељан":cocdrb2c je napisao(la):
Najudaljenija tačka naselja je 2 kilometara od stajališta. Kada se tu bude izgradilo stajalište, većina ljudi moći će peške da dođe do svojih kuća. Mada mora da postoji i dobra lokalna bus linija.
Мање, 1300 м (1700 м хода) од планиране локације станице до последње куће у насељу, аутобуска линија није ни потребна.
 
Матеја Бељан":326d34lp je napisao(la):
Teško da će privlačiti jer je slepo crevo, ali svakako da bi tu mogao da se napravi terminus za linije sa Galenike, iz Dobanovaca i Ugrinovaca. Ali kako sam shvatio, oni ne žele da ulažu u neke nove linije za sada. I teško da bi kapacitet BG voza trpeo toliko, videćemo kako će situacija da se razvija dalje, tj. da li će broj putnika rasti ili stagnirati. A kao rešenje za manjak kapaciteta vidim spratne kompozicije.
Da spratne kompozicije su moguće na nekim linijama eto Beč ima takvu prema aerodromu,kod nas bi to moglo prema Mladenovcu ,Lazarevcu mada mislim da bi neka kombinacija dugih linija sa spratnim vozovima i kraćih linja sa nižim ali kraćim i bržim kompozicijama bilo dobro rešenje,recimo linja Zemun-P.most koja bi saobraćala bržim taktom i kraćim lakšim vozovima dok bi vozovi na relaciji Batajnica-Pančevo saobraćali vozovima na sprat sa dužim taktom, da li je to tehnički izvodljivo neznam ali zahtevalo bi nabavku novih vozova različitih gabarita ,ne verujem da smo toliko bogati.:dil:
2954395588_8bb2c3ff8d.jpg
37921206_1e143777ed.jpg
Viennaslide-03870187.jpg

www.skyscrapercity.com
 
Nekoliko važnih stvari bi trebalo učiniti:

1. da vozovi nikako ne stanu van perona
2. da se iskoristi Siemensov informacioni sistem!!!
3. da se uvede zvučna najava stanica
4. da se odštampaju pregledniji redovi vožnje, stanični a ne samo oni kompletni, mnogi ljudi se ne snalaze
 
Bravo,za početak ...ima još stvari koje mogu da se poprave..ali ove četri za početak..
 
Evo i Brisel ide stopama Beograda,uvode sistem regionalnog Metroa po ugledu na RER Paris,..a sad i Beograd..
Lines within the RER project are broadly defined by a 30km radius of Brussels. Parts of the project are already in situ, as with the rebuilding of south-western terminus Halle which incorporated the access tracks to the high-speed line to Lille, also some relatively minor upgrades to suburban stations.
"Lines within the RER project are broadly defined by a 30km radius of Brussels."
THE FUTURE

Peak frequency will be 15 minutes on each route, these supplemented at many points where non-RER stopping trains work through the capital area. Fleet deliveries of the new Siemens RER stock are expected from 2011.

Work continues on the project, with construction expected to be complete by 2015. The RER scheme is expected to be operational by 2015
www.railway technology.com
9-siemens-desiro-ml.jpg

Artist's impression of forthcoming Siemens Desiro ML stock; the first tranche will go to the Brussels RER.
Oni već naručili nove vozove....:kafa:
B613A08F-EC54-4C97-932A-9439843B58E5.jpg

Roterdam ,izgled prigradske stanice
 
Mašinovođa i čistačica BGvoza su mi potvrdili da se broj putnika najmanje tri puta povecao u odnosu na predhodni period imali su zapažanje kao i mi ovde na Beobuildu da prvi polasci su kasno i nisu sihronizovani sa dolaskom vozova iz ostalih dolaznih prvaca što je i razmljivo ali se dešava da im zbog 3 min. razlike presedajucim putnicima ode voz ispred nosa....
a prvim narednim (za 15 min) uzrokuje kašnjenje na posao a to odbija putnike ...

Moje zapažanje sistem fino funkcioniše ali treba još doterevanja i rada kako bi se ustalio ,jer vec sada su primetne sitnice koje su bile dobre na početku a sad se zanemaruju.... više o tome posle promotivnog perioda...
 
Bravo!Znali smo mi da je to pun pogodak,a za dalje doterivanje potrebna su ulaganja na iz budžeta grada ili kredita za dalji razvoj regionalnog ili prigradskog metroa.železnice kako god hoćete.. :dil:
2186-500-375.jpg

Mogućnost,nova autobuska st.pored stanice Nbg..

i da ponovim u Briselu došli do istog zaključka kao u Beogradu...

RER puts Brussels car traffic on a sideline
A train to Brussels every 15 minutes during peak hours? By 2019, the Regional ExpresNet (RER in its French abbreviation) will make that possible. Within a radius of 30 km around Brussels, travellers will not have to wait more than 15 minutes for a train.

Entering and leaving Brussels will be extremely efficient
With the RER project, Infrabel makes short shrift with today's mobility problems. Commuters will be able to travel to Brussels quickly and will also get to their destination in the capital quickly - without a car! The smooth-running RER network will reduce car volumes on the major traffic axes and in the residential neighbourhoods.
 
E nema još para...novci su skupi... nek se dokaže sa postojnošću i održivim kvalitetom....pa tek onda Tatko nek dreši kesu :) :laugh: :)
 
Jednu garnituru su vandali malo unakazili. Pocepana, iščupana ili rašrafljena sedišta, probijena ona ploča drvena na zidu, išarano...
 
Pa, nek uvedu video nadzor u vozove,stanice kao i obezbeđenje i u vozovima i na stanicama kakvo postoji svuda na svetu,eto preldožio sam "Patrolu na šinama" komunalne policije pored ovih mera iznad..znamo da je uvedeno dežurstvo sudija pa izvolite da platite za štetu ili u zatvor sve su već na zapadu izmislili i Gradonačelnici Američkih gradova su nedavno bili u poseti Londonu da bi videli kako da unaprede bezbednost u javnom prevozu kojem se se Amerika vraća, mi ove naše odavno šaljemo u posete Evropskih metropola,nameštamo im tendere,kupujemo smart card i krtice a ovi ništa... :D možda bi još jedan vid uticaja Beobuildovaca bilo virtuelni tender,gde bi se raspisivali tenderi za ono šta je u Beogradu moguće dodatno unaprediti..još će nas nazvati umesto Beobuildovci Bilderbergovci..;)
 
Jest da nije odgovarajuca tema ali te vandale i ostale prekršioce nikada ne bih osudio na kaznu zatvora ili novčanu kaznu
Visina kazne bi se merila radnim danima u javnim poslovima
na primer polomljeno sedište košta 4.400 dinara
jedan sat po 80 - 110 din u zavisnosti od težine posla po izboru prekršioca izađe lepo najmanje 5 dana rada za javni interes
5 dana farbanja klupa, bandera, mosta .... ili čišćenje utovar, istovar, održavanje , nošenje, rad u gerantologiji ili siromašnima ili ...
iha.... , ala bi Beograd bio čist i lep
posebno nema potrebe kod troškova za smeštaj, hranu, čuvanje zimi grejanje....
em korisno em jefinije za nas ,
naravno bez mogućnosti novčane nadoknade oštećene vrednosti bez obzira na to, koliko je prekršilac poznat ili bogat... :p
takvi sistemi u zakonodavstvu po negde vec postoje ...
krivična dela su vec druga priča .....
 
Jes da nemamo metro, ali zasto ne bi imali Transit Police?

PS: Koga zanima, ideja mi je pala napamet gledajuci Taking of Pelham 123 :cool:
 
Pa sada Metro imamo al regionalni,tranzit police je neophodnost pored sistema obezbedjenja ako može da ga ima Beogradska tvrđava zašto ne bi i javni prevoz ili BGVoz
A pitanje zakonodavstva za prekršioce je stvar dobre prakse,ja mislim da ljudi najviše reaguju kada ih ošinete novčano teže im padne od mesec dva u zatvoru.. :D
1e1054f8ce8152af14ddefd01146fa74_resized.jpg
na_bw_US_EXPLOSIONS_DC_t440.jpg
3248119.bin
 
Ni meni nikada nije bilo jasno to da su toliki objekti i prevozna sredstva prepustena sama sebi bez obezbedjenja. Zar je moguce da ne mogu makar jednog ili dva komunalna ili bilo kakva policajca da postave po jednoj stanici makar kao preventiva da razuzdana mladez vidi da su prisutni. Isto tako jedna ekipa koja bi obilazila kompozicije bg voza i sl.
 
Valjalo bi da bude na svakoj stanici po jedan policajac,makar na Vukovom spomeniku,NBG i batajnici.
 
Nisam odavno pratio ovu temu, ali sad vidim da je u aprilu pisano kako stanica na Ceraku ne bi imala dovoljno putnika. To je nebuloza, na Ceraku i Vidikovcu (jer se okretnica 52 i 534 nalazi izmedju ta dva naselja) zivi oko 40 000 ljudi, to je jedan osrednji grad u Srbiji, a verovatno bi je koristili i neki ljudi iz juznijih delova Zarkova, a i linije 531, 532, 521 bi mogle tu da okrecu ili neke od njih npr. samo 532 i time bi se stimulisali i ljudi iz Rusnja i sl. prigradskih naselja da koriste BG: voz
 
vucko":fcrrx8i7 je napisao(la):
Valjalo bi da bude na svakoj stanici po jedan policajac,makar na Vukovom spomeniku,NBG i batajnici.
Ово је одлична идеја., боља од било каквих камера. Посебно треба имати у виду и околину ових станица тако да би заиста добро дошао полицајац. Нпр. у близини жел. станице у Батајници се налази окретница и фамозна рампа тако да је у Батајници по много основа безбедност на ниском нивоу. На тој рампи се налази раскрсница непосредно пре и непосредно после рампе . Посебно у послеподневном шпицу је доста нервозних возача који прелазе рампу и када је спуштена што доводи до тога да возови успоравају до те мере да гужва не може да се разиђе између два спуштања рампе што довод до тога да се колапс прошири и до центра Батајнице. Значи овде би добро дошао полицајац који би патролирао крајем а у случају колапса (који се по правилу свакодневно дешава) да помогне у регулисању саобраћаја.
 
Ne zaboravimo svetska iskustva policija+obezbeđenje +kamere jer radi se o masovnom javnom prevozu koji zahteva posebne mere.. :kafa:
 
Bataja sa novom stanicom , malo me buni što je ,,upliv,, pruge samo u pravcu Novog Sada što dovodi u pitanje i njenu namenu
BGvoz, metro ili kargo.... ( vidi se i obilaznica kao i novia saobracajnica (crvena ne isprekidana linija ).
Plava prava linija je stari NS put.
Plava tačka - Batajnička petlja koja se gradi .
Orjentacije radi ukrštanje plave i žute je raskrsnica kod stare Batajničke crkve.
Izvor...Ostavio sam jezičke iznad fotografije , da se vidi odakle je skinut GUP....



Uploaded with ImageShack.us
 
Da li neko moze da proceni koliko ljudi iz Pazova i Indjije preseda u Batajnici sa Beovoza na BG:voz i obrnuto i da li neko od iz tih opstina mozda dodje do Batajnice autobusom (ne znam da li postoji uopste linija) ili kolima pa nastavi dalje BG:vozom?
 
Vrh