Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Svaka cast Zidar, verujem da ce se tvoj entuzijazam isplatiti i ove vrhunske mape naci pravo mesto kako i BGVOZU tako i svim drugim vidovima javnog prevoza. Najbitnije u svemu je upornost!

Ako uspevaju da odrze red voze kako kazete ovo ce biti pun pogodak. Sada je samo potrebno vreme, ljudi ce se vremnom prilagoditi a i problem stanica ce biti resavan, Ovo je spas za sva rubna naselja koja gravitiraju zeleznici samo moramo biti strpljivi. Kvalitet koji ovaj vid prevoza nudi ce sigurno doci do izrazaja.

Svakom novom pobedom BGVOZA postajemo bar malcice blizi i metrou!
 
I ako sam ranije trpeo kritike da BGVoz ne može da bude regionalni Metro, drago mi je da je sve demantovano na korist Beograđana, jasno se vidi da se sve može u zavisnosti koliko novaca uložite,a svemu tome je doprinela i energetska kriza a i kurs koje su zauzele Evropske metropole,tako da mnogi gradovi sada počinju da grade istu ili slični infrastrukturu koju Beograd ima izgrađenu recimo 80% i može se reči da je fenomenalno koliko manje sredstava Beogradu treba da stavi u funkciju za razliku od drugih gradova koji tek kreću u gradnju tunela, da li će Beograd uspeti da sada već podignut sistem dovede i na Evropski nivo ostaje da se vidi,tek sada zbog iskazanog interesovanja građanja potrebna su dodatna ulaganja u podizanje nivoa usluga,bezbednosti,takta,funkcionalnih stanica i info sistema kao i kupovine novih vozova bez kojih nema širenja mreže tj.otvaranja novih linija.
U gradski budžet od sada bi trebalo da uvede novi fond za razvoj Gradske Železnice i da se odrede sredstva za godišnje ulaganje kao i projekcija razvoja,koja bi jasno trebalo da uvede istovremeno širenje mreže i kvaliteta,ne treba nam 5 linija improvizacije već barem dve na nivou S-Bahna,Berlina,Beča ili Pariza... :dil:
titel-s-bahn_350px.gif
sbahn_gr.jpg
989862622-s_bahn_westermann.9.jpg
sbahnbike.jpg
conveybelt.jpg
elevator.jpg
 
Vozih se bg vozom od vuka do nbg.

Ima mnogo vise putnika,ovoliko je islo ranije radnim danima a sada ide subotom.Optrilike cetvrtina popunjenosti sto nije lose za vikend.

Najvise je stao na stanici vukov spomenik,a izmedju vuka i prokopa se vukao kao prebijen mis.A na prokopu je odmah zatvorio vrata.

U povrtaku ispustih dusu jer sam teglio neka kolica sa 15kg terera u njima,nije problem uz veliki eskalator na vuku,ali posto ne rade eskalatori ispustih dusu dok sam se popeo uz sve stepenice do Bulevara.

Zna li neko,da li ce ukljuciti pokretne stepenice na prva dva nivoa vukovog spomenika?
 
Pa pun pogodak bi bio kada bi stavili u funkciju sve pokretne stepenice u vuku, pogotovo sto se sada mnogo vise koristi sama stanica.
 
To i ja kazem.I steta je sto ne postoje pokretne stepenice za izlazak ka ETF-u jer je taj pravac najprometniji jer je i podzemni prolaz ispod ruzveltove ulice.
 
Postoje pokretne ka ETF. To su one desno koje izlaze ispred fontane.

Znaci trebaju osposobiti stepenice koji spajaju nivo igraonica i gornji nivo

2liehli.jpg
,

trebaju da osposobe, stepenice koje izlaze na bulevar i stepenice koje izlaze pored ETFa kod fontane.
Vukov_spomenik_plato.png


Ostale dve mislim da je besmisleno osposobljavati ( to su one koje izlaze ispod autobuskih stanica.
 
Jel ste koristili nekad lift od podzemne kod Vuka do Ruzveltove? Ja par puta, jednom me je gore na površini dočekala zaključana kapija, ali je ispalo da samo lanac treba da se skine sa nekih šipki, suština je bila da ostavlja iluziju da je zaključano :D
 
Ja sam mislio da taj lift nije u upotrebi, i da se ne koristi. Jel zvfanicno smes da koristis taj lift ili ?
 
To je valjda lift za invalide ili slucaj opasnosti.Mislim da ne sme da se koristi.

Kako si usao u njega u stanici vukov spomenik,pretpostavljam da si isao uz one stepenice na peronu?

One dve nisu besmislene,ali nisu hitne,to na kraju da se uradi.Kao sto rekoh tacno ka etf-u one stepenice bi valjalo nekako srediti da budu pokretne i prave.To mozda i urade kada zatvore taj deo ruzveltove osim za tramvaje i kada se bude gradio metro tuda.Ipak je to najprometniji pravac mada ce izgubiti svrhu podzemnog prolaza jer ce ruzveltovom od 27 marta do Bulevara ici samo tramvaji.
 
Sutra se uvode kondukteri. Izgleda da će biti ovi iz Železnica, koji su poznati po "50 dindži u džep" umesto karte od 120
 
vucko":3cv8u3uw je napisao(la):
To je valjda lift za invalide ili slucaj opasnosti.Mislim da ne sme da se koristi.

Kako si usao u njega u stanici vukov spomenik,pretpostavljam da si isao uz one stepenice na peronu?
Nikakve stepenice, ode se na suprotnu stranu stanice od one na koju se standardno dolazi, blizu rimskog bunara. Tu je prolaz koji vodi do lifta i to je to...do sad me niko nije smarao što tuda prolazim :)
 
signalizacija fali kao i uvek a najjeftinije da se odradi. oznaka beoviza sa tablom poput one za metro ''M'' treba da stoji na ulazima.
 
Kad već pričate o stepenicama, ja se ne sećam da sam u Srbiji igde video stepenice koje se aktiviraju po potrebi. Razlog što one stepenice stoje je pretpostavljam ekonomičnost (ušteda el. en.), a ne neki ozbiljniji kvar. Smeta mi generalno što i tu i na većini podzemnih prolaza koji imaju podzemne stepenice ne postoji to automatsko zaustavljanje i pokretanje stepenica. Na taj način bi čak mogle da rade i nonstop.
 
U Srbiji postoje u nekim tržnim centrima, prvo uspore, a onda posle određenog vremena i potpuno stanu. Zanimljiva reakcija ljudi je da kada stanu niko ne pokušava da ih koristi, tako da kada sam ja krenuo i one su počele da rade, veći broj je bio prilično iznenađen.
 
Ja mislim da je to što ne rade vestibili na Vuku, stvar bezobrazluka šefa te stanice,tražimo njegovu glavu! Smenimo šefa! :gobb: :dil: :notok: :kafa:
images
 
U GradskoJ Železnici ,je potrebno što pre nabaviti ili uključiti postojeći info sistem
dc6ix0.jpg
mtm10.jpg
papestr-7-6-04_2.jpg
design0502.jpg
 
Za sta sluzi ova staklena kucica na vukovom spomeniku?Nema nista u njoj a ne pokriva ni ulaz?

138450_djilas-mrkonjic3-foto-a-isakovic_f.jpg
 
Improvizovani WC za blejace koji cirkaju u parku Cirila i Metodija... :) Uzasno zaudara na amonijak, jednom recju totalno zapusteno.
 
Jao sjajna fotka Mrka i Riđi... Ki otpisani! Jel su to ti kondukteri 50 dindži u džep?


....
...

a, ne to su ipak ovi:

5582674816_6a36062b49_z.jpg
 
Da li neko ima proverenu informaciju, gde će tačno biti stajalište Altina - Plavi horizonti?
Hoće li biti neki prolaz ispod ili iznad pruge da bi se mogao hvatati voz u oba pravca, bez toga slaba vajda.
 
Negde kod osnovne škole u Altini, podzemni prolaz bi trebalo da bude.


Inče, linija 700 je projektovana tako da dođe oko 5 minuta pre polaska voza. Međutim, ona kroz naselje putuje minimum 15 minuta, a nekad i koji više, a polazi tačno 15 minuta pre polaska voza, što znači: dolazite na železničku u trenutku kad voz zatvara vrata.
Danas sam video kako ODLAZI sa okretnice u trenutku dok voz iz Beograda stiže. To bi pod hitno trebalo da se reši. Autobus se napuni, mada polovično na železničkoj, ali zato dok obilazi naselje uglavnom se prazni i dođe sa par putnika nazad.

Možda bi moglo da saobraća i samo jedno vozilo sa intervalom od 20 minuta, umesto 2 vozila sa intervalom 15. Ekonomičnije je ali vozač nema neke pauze, a i šta će mu na tako kratkoj liniji (6km) posle svakog obrta pauza.
 
Trasa je samo mali deo pokrila , Bataja je prevelika a ne dopire 700 do svih njih pa kad mora da pali kola
sve jedno je da li vozi 2 st. pa na bus, ili 4 stanice, do BGvoza .

Prošao sam jednom kolima kroz poslednji izgrađen deo Bataje (onaj deo ka novom NS putu )
prava katastrova 21 veka . Moderne privatne kuce, a ostavili ulicu usku ko sokak. :laugh: :lool: :laugh:
Ulice su širine za 1 yuga, :bash: tako da izgleda je fizički nemoguce izaci svim stanovnicima u susret
al hajde možda ima i neke šire ulice pa tuda provuci bus kako bi pokrivenost bila veca i bus 700 upotpunijo svoju svrhu i svim stanovnicima olakšati dostupnost BGvoza.
Pa čak i deo od centra ka aerodromu nema vezu sa BGvozom nego moraju da hvataju 706 (ka Zelenjaku) pa da izađu na centru Bataje da čekaju 73 da bi stigli na BG voz . Lakše je ostati u 706 i izaci na Z. Vencu.

Trasa 700 je stavljena bez predhodnog uvida u postojece stanje onako uvedena preko one stvari samo da se kaže eto imate ...:rant:

edit Izvinjavam se suviše dugo sam pisao ,,Edit,, pa nisam video ispod odgovor. :)
 
Ne može 700 nikako drugačije da ide, bilo bi to bespotrebno kruženje... ima 73, 702, 703, 706 i 706e za druge delove Bataje. Samo ovaj treba da se uskladi sa vozom
 
Može ako bi stanica BGvoza za bus 700 bila prolazna a ne početna , naravno u pitanju je ekonomičnost tj. gorivo
što je generalno u svim Beogradskim naseljima problem sa kružnim linijama , zato sam na temi tramvaji predložio
uvođenje ,,malih dvojki,, u veca Bg naselja, jer su daleko isplatljivije kad vec imamo dosta tramajskih vozila .
Tramvaj treba posmatrati kao prijatelja BGvozu a ne suparnika. :)

Edit
Prijatelji mogu da dele prugu, vec je bilo reči o mogucnostima kada sam predlago tramvaj preko Pančevca
ali kao kamen spoticanja bilo je napajanje I za to ima leka
oblik pantografa je različit , i tramvaj može i malo pod uglom da se napaja samo dok prelazi most ....
al' hajde to nek stručnjaci procene zato i postoje.
 
jlaki":3jdbcy6u je napisao(la):
Kad već pričate o stepenicama, ja se ne sećam da sam u Srbiji igde video stepenice koje se aktiviraju po potrebi. Razlog što one stepenice stoje je pretpostavljam ekonomičnost (ušteda el. en.), a ne neki ozbiljniji kvar. Smeta mi generalno što i tu i na većini podzemnih prolaza koji imaju podzemne stepenice ne postoji to automatsko zaustavljanje i pokretanje stepenica. Na taj način bi čak mogle da rade i nonstop.
postoje takve stepenice u Beogradu, nazalost nije javno dobro vec trzni centar Usce
 
Vrh