Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Darko75":ok9a3q7a je napisao(la):
Koji si ti lik,volontiraš za ŽTP,pa tamo velika većina koja prima dobre plate za naše uslove ne radi ništa,znam iz prve ruke :D
To se zove humanisticko vaspitanje.Bice mi bolje kad nam svima bude bolje. Zidaru,samo napred!
 
barrcode11":34ajnn38 je napisao(la):
bravo!
une expérience à la RATP ?
20 godina voznje metroom i autobusom po Parizu .... :)


GOJE":34ajnn38 je napisao(la):
Inače je gospodin Zoran Stevanović jedan jako fini čovek, i nadam se da ćete fino sarađivati.
Vaistinu je fin covek. U sustini svi ljudi koje sam upoznao u Zgradi u Nemanjinoj su fini i ljubazni.

evo poslednjeg odgovora iz zeleznice oko panoa:

Postovani,

Dostavila sam Vase mape kolegama na uvid u Sektor za prevoz putnika, Sektor za saobracajne poslove, kao i Direkciji za Javni prevoz.

Generalno je misljenje da je ideja odlicna i saglasni smo da železnica stampa mape. Predlog Direkcije za Javni prevoz, gospodin Kantar, je da se urade nove mape gde će se razdvojiti Beovoz od BG voza, tj. od gradske železnice. To je potrebno zbog različitih tarifnih sistema. Od 15.04. 2011. se menja red vožnje Beovoza i BG voza (redukcije na pojedinim relacijama). Trenutno je predprojekat u fazi izrade. U praksi su se do sada linije Beovoza obeležavale brojcano: npr. linija 1,2...6.

Nas predlog je da se održi zajednicki sastanak sa Vama, kada budete u Beogradu, na kome bi definisali sve.

sastanak bi trebalo da bude iduce nedelje.

i dalje mislim da bi numerisanje celokupnog gradskog prevoza trebalo da se promeni i bude jasno i bez duplog koriscenja brojeva, sledeceg tipa (prepoznacete parisku RATP inspiraciju):

11_prevoz-parizbgd.gif


(ne smejte se zbog metroa, ipak mora i ta teoretska mogucnost da se predvidi :))

u svakom slucaju kada bi linije gradske zeleznice sutra bile numerisane od 1 na dalje, bez promene numeracije ostatka sistema gradskog prevoza, doslo bi do zabune sa sadasnjim tramvajskim linijama, kada se kaze dvojka ili trojka ne bi se znalo radi li se o vozu ili tramvaju. Zato odavno forsiram abecedu za obelezavanje Beovoz/BG:voza.

interesuju me vase misljenje, i argumenti kako bih mogao da ih prenesem.
 
Оно што видим као проблем у твојој идеји ренумерације је то што би се систем распао ако би се на некој линији аутобус заменио толејбусом (што ће сигурно да се дешава како цена нафте настави да расте). И сада се зна које су трамвајске (бројеви мањи од 15). Мислим да би линије метроа требале да имају нумерацији М1, М2..., а приградске (субурбане) железнице S1, S2..., или још боље А1, А2,... да се избегне проговор на коришћење латинице. Трамваји би могли да додају Т испред броја да систем био једнозначан.

Укратко:
Беовоз: А1-А14
метро: М1-М14
трамвај: Т1-Т14
аутобус и тролејбус: 15-99
приградски аутобус 100-999
 
Živo me interesuje kako će da izvedu da neko ne dođe kolima na parking, parkira se za dž i ode na buvljak..
 
@zidar
Slazem se sa Arnorian-om po pitanju oznaka za buduci metro i BG voz a tice se dodavanja slova M i A ili neceg slicnog. Jos jedna stvar mi upada u oci a to je da bi ja ostavio ipak vise mogucnosti (mesta) za oznake za tramvaje. Po meni je 10 (od 10 do 20) premalo jer ipak nikad se ne zna mozda se u neko dogledno vreme "izrode" neke nove tramvajske linije a da li ce trolejbusi da pocinju od 20 ili 30 je svejedno. Kad se vec sve menja neka se onda od pocetka napravi dovoljno brojnih mesta za neke buduce linije.
 
@међутим

то и мене искрено занима

@зидар

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=1290&p=5, пост бр. 108. ту је мој предлог ренумерације садашњих линија, а за метро и Беовоз могу преостали слободни бројеви (нпр. да 90х буде метро а 95х буде Беовоз) или слова као што је Арнориан предложио (А и М)
 
Rile sa rail serbia postavio red voznje koji ce koristiti bg voz od 15. aprila kada se prosiri do Batajnice :vops:

pmostbatajnica.jpg


batajnicapmost.jpg
 
Da su malo kasnije stavili poslednji polazak... No, bitno je da je sve ukupno gušći raspored i da linija dobija na važnosti dupliranjem broja stanica.
 
Bilo bi super kada bi poslednji polazak imao prednost u odnosu na gsp. Recimo barem u ponoć da je na obe strane. :/
 
Nije mi jasno to u vezi karata,ako će da važe ove za gsp šta će da radi ona gomila konduktera :)) kako sada da mi uzmu 50dinara :D
 
Kakvi kondukteri? Ako misliš na konduktere ŽS oni neće ulaziti u ove vozove, sem možda kad bi udesili nekako da se i Beovoz može koristiti sa markicom na toj relaciji, a da kasnije naplaćuju, od Batajnice do Indjije itd.
 
Pa ako budu, biće ove klasične kao za gsp, ne vidim tu problem?
374920.jpg
 
Mislim da je preterano da ide cak do Batajnice na 15 minuta, to je ok do Zemuna, a do Batajnice na 30 min radnim danima
 
За 13 километара од Панчевачког моста до Земуна треба 27 минута.
То је испод 30 km/h!
 
Vrh