lukpot
Intermediate
Пуно времена проведе на станицама
secam se diskusije o renumeraciji, ima tu puno dobrih resenja, 90x i 95x je prihvatljiv izbor sto se principa jedinstvenovsti brojeva tice, jedino sto previse lici na trocifrene brojeve autobusa. Mozda ici dalje, 1000, 2000, 3000 ili kao pozivni brojevi, 011, 012...JohnnyLee":r0l4n7b4 je napisao(la):http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=1290&p=5, пост бр. 108. ту је мој предлог ренумерације садашњих линија, а за метро и Беовоз могу преостали слободни бројеви (нпр. да 90х буде метро а 95х буде Беовоз) или слова као што је Арнориан предложио (А и М)
Станица код Богословије би имала смисла само као за замена за станицу Панчевачки мост, јер би биле превише близу. Била би дубока око 20 метара. Правило би проблем ако је терминус линије за Панчево Панчевачки мост.vucko":3tkedvlx je napisao(la):Sta vi mislite,da li bi bilo pametno napraviti i one dve stanice kod hrama i kod pionira/studentskog doma Karaburma?
Tako je, i sada je tesno sto se tice mesovitog saobracaja na deonice na kojima BG Voz deli trasu, zato je jedino dugotrajno prihvatljivo resenje dodatak jos 2 koloseka izmedju Stanice Novi Beograd i Batajnice (cetvorokolosecna pruga) kao sto je predvidjeno GUP-om do 2021 godine.amm8990":3rurx615 je napisao(la):To je ŽS napravio takav komotan red vožnje zbog gužve na delu od stanice N.Bgd do Batajnice zbog ostalih vozova. Videćemo kako će to funkcionisati, jer je i sada tesno! Da nema ostalog saobraćaja sve bi moglo funkcionisati brže i sa jednom manje garniturom u okvirima intervala od 15min.
и 300 метара од Прокопа. има смисла као и ове претходне две што си навеоArnorian":xial1qwr je napisao(la):Станица која би имала највише смисла је код Сајма, изнад улице Косте Главинића. Ту је висина од издигнуте пруге до улице око 10 метара, што није превише. Ова станица би дала директну везу са линијама градског превоза према Чукарици.
Zakljucak je da na relaciji gde deli trasu BG Voz ne moze da se vuce (namerno) jer bi ometao saobracaj ostalim vozovima i zato mora da ide normalnijom brzinom, dok spore brzine na samostalnoj trasi su samo iz razloga uskladjivanja sa saobracajom od Novog beograda do Batajnice.Arnorian":38kks2u1 je napisao(la):На релацији П. Мост-Прокоп, где не дели трасу, иде просечном брзином од 25 km/h (4,5 km, 11 min).
На релацији Н. Београд-Батајница, где дели трасу, иде просечном брзином од 40 km/h (15 km, 22min).
Закључак о реду вожње изведите сами.
http://www.railserbia.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=4611&start=300Brzina po KRV je na oba koloseka na Novom Zeleznickom Mostu 100km/h i trenutno nema laganih voznji! Do uvodjenja BG vozova bila je kratko lagana voznja od 50km/h, na desnom koloseku, odmah po izlasku iz Beograd Centra, u duzini od cca 200m, sto je odavno sklonjeno. To sto BG vozovi tuda ne idu njima maksimalnih 95km/h, to je nesto drugo u pitanju. Situacija na terenu je zapravo ovakva:
- Na potezu Pancevacki Most - Beograd Centar, Bg vozovi najcesce idu veoma traljavom brzinom iz razloga sto je izuzetno siroko vozno vreme, pa nema potrebe da zure, jer ce stizati dosta pre vremena u narednu stanicu i cekati vreme polaska, sto putnicima u vozu deluje izuzetno dosadno...
- Na potezu od Beograd Centra do Novog Beograda voz jurne, jer nema potrebe da se vuce prema zavrsnoj (poslednjoj) stanici, pa nema ni veze ako stigne minut, dva pre vremena...
- Na potezu Novi Beograd - Beograd Centar, opet iz razloga veoma sirokog (nakaradnog i uzasnog) voznog vremena, nema potrebe da juri, jer ce u Centru cekati vreme. To je i razlog sto na tom potezu vozi laganije. Povremeno se javlja i problem u spicu najcesce, kada vozovi idu taktno na 15min, sto cesto voz iz Beograd Centra ceka na ulaznom u Novi Beograd, jer se Bg vozovi pustaju samo na prvi kolosek do stanicne zgrade, pa ako prethodni jos stoji, stajace i ovaj na ulaznom signalu. To je sve naravno uracunato u vozno vreme, ali je jako dosadno putnicima to cekanje.
Sve gore napisano ne vazi za Beovoz, vec samo za Bg vozove. Nadam se da je sada jasnije
Sto je neizvodljivo nema smislaArnorian":1wenrloc je napisao(la):@spatiotecte
Рекао сам само да има смисла, не да је и изводљива.
Eto covek je tacno sve lepo objasnio jer je upravo takva situacija.Arnorian":ooagfs2p je napisao(la):Преносим вам шта каже dulevoz са railserbia.net. Човек је модератор, па претпостављам да зна о чему прича.
http://www.railserbia.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=4611&start=300Brzina po KRV je na oba koloseka na Novom Zeleznickom Mostu 100km/h i trenutno nema laganih voznji! Do uvodjenja BG vozova bila je kratko lagana voznja od 50km/h, na desnom koloseku, odmah po izlasku iz Beograd Centra, u duzini od cca 200m, sto je odavno sklonjeno. To sto BG vozovi tuda ne idu njima maksimalnih 95km/h, to je nesto drugo u pitanju. Situacija na terenu je zapravo ovakva:
- Na potezu Pancevacki Most - Beograd Centar, Bg vozovi najcesce idu veoma traljavom brzinom iz razloga sto je izuzetno siroko vozno vreme, pa nema potrebe da zure, jer ce stizati dosta pre vremena u narednu stanicu i cekati vreme polaska, sto putnicima u vozu deluje izuzetno dosadno...
- Na potezu od Beograd Centra do Novog Beograda voz jurne, jer nema potrebe da se vuce prema zavrsnoj (poslednjoj) stanici, pa nema ni veze ako stigne minut, dva pre vremena...
- Na potezu Novi Beograd - Beograd Centar, opet iz razloga veoma sirokog (nakaradnog i uzasnog) voznog vremena, nema potrebe da juri, jer ce u Centru cekati vreme. To je i razlog sto na tom potezu vozi laganije. Povremeno se javlja i problem u spicu najcesce, kada vozovi idu taktno na 15min, sto cesto voz iz Beograd Centra ceka na ulaznom u Novi Beograd, jer se Bg vozovi pustaju samo na prvi kolosek do stanicne zgrade, pa ako prethodni jos stoji, stajace i ovaj na ulaznom signalu. To je sve naravno uracunato u vozno vreme, ali je jako dosadno putnicima to cekanje.
Sve gore napisano ne vazi za Beovoz, vec samo za Bg vozove. Nadam se da je sada jasnije
welcome Sajam, bye bye Prokopvucko":14xy5nfg je napisao(la):Recimo ja bih ukinuo stanicu prokop jer je niko ziv ne koristi.Tamo uglavnom ni nema putnika da ceka ili silazi za razliku od ostalih stanica.
A infrastruktura zapravo ne dozvoljava puno...zidar":3f2rtb77 je napisao(la):voznje ce biti ubrzane onoliko koliko infrastruktura dozvoljava.
ja bih rekao da je i izvodljivo...Arnorian":1f679r2y je napisao(la):Рекао сам само да има смисла, не да је и изводљива.
Stavio si krovnu konstrukciju Calatravine stanice Oriente u Lisabonu i staklenu konstrukciju Bobura u Parizu od Renzo Pianozidar":2boesrlx je napisao(la):ja bih rekao da je i izvodljivo...Arnorian":2boesrlx je napisao(la):Рекао сам само да има смисла, не да је и изводљива.
http://www.imamoplan.com/files/gimgs/22_sajam-most.png