Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Nece nista ozbiljnije raditi, Igore. Mada nesto kao krpe te perone i menjaju rasvetu, ali polako to ide:D Najizvesnije je da ce uraditi nadstresnicu.
 
Ljudi, pišite na "Građanin inspektor" opštini Novi Beograd, što više sdetalja napomenemo, to će više uraditi!
 
prugazp.jpg


Pozdrav svima na forumu. Volim da čitam ovaj forum. Izvinjavam se unapred, ako ponavljam nečiju priču, nisam uspeo celu temu da pročitam.

Ovde se nalazi železnička stanica Zemun (zemunsko) Polje
Ovde se nalazi centar Zemun Polja
Od centra Zemun polja do železničke stanice potrebno je oko pola sata peške
Produženje linije BG voza bi imalo ikakvog efekta za stanovnike Zemun Polja ako bi se stanica premestila negde ovde
Znam da je gradnja nove stanice komplikovana investicija u našoj zemlji, ali stanovnicima Zemun Polja je tako nešto potrebno. Autobusi 704 i 707 su prepuni u jutarnjem (7-9) i popodnevnom (13-15) čak i kad idu na vreme. Autobusi koji putuju u ZP su takođe prepuni. Linije 708 i 709 su prilično nepraktične, i idu na pola sata.

Takođe ž. stanica u Zemunu odgovara samo onima koji idu u Zmaj. Ali da bi da stanica imala veću efektivnost potrebno je izmeštanje pruge ka centru Zemuna, što je maltene nemoguće.

Neko je spominjao autobusku liniju od Galenike do ž.stanice Zemun, meni pošto živim na Galenici i studiram na Voždovcu, to bi možda bilo korisno ali ne da to bude linija koja ide na 45 minuta kao što je sada 612.
 
Ja sam spominjaop takvu liniju, a predlog je odbijen. Cilj takve linije bi bio da ide usaglaseno sa redom voznje voza. Dakle, udjes u 17.00 u autobus u 17.15 si na zeleznickoj u Zemunu, a vec za 5 minuta krece voz i ne gubis vreme. To je izgleda suvise komplikovano za sadasnju vlast.

Sto se tice Zemun polja... pre svega 709 ide na 35 minuta, a 708 nesto cesce. Ipak, nije dovoljno za dobru vezu sa stanicom, ali oko same stanice postoji naselje Altina i Plavi horizonti. Inace, stajaliste Kamendin, u samom Zemun polju, trebalo bi da se izgradi, ali nije navedeno kada. Isto vazi i za stajaliste u Altini. Bilo bi potrebno i jedno takvo u Batajnici, ali od toga, za sada, sigurno nema nista.

Na osnovu dosadasnjeg rada, pretpostavljam da bi sa sremske strane na svakoj od 5 stanica ulazilo i izlazio po oko 50 ljudi u proseku. znaci 250 po vozu u nekom ok slucaju. To i nije tako lose, povecace se novim stajalistima i promenom navika.

Lokalne linije javnog prevoza, poput te, spomenute za Galeniku su neophodne. Potvrdjeno je, ali po meni nije sigurno, da ce biti uvedena i kruzna linija u Batajnic, koja bi mogla da bude veoma efikasna u preusmeravanu putnika na voz, jer bi prolazila kroz delove gde inace nema nijedne linije JGPP, a od prvog autobuskog stajalista su dosta udaljeni.
 
Петак, 18. март 2011.

Бг возом најбрже кроз град

Брз, безбедан и поуздан – Бг воз показао се као незаменљиво превозно средство у време реконструкције на „Газели”. То је најбољи начин да се са једне стране града стигне на други за мање од 15 минута, а репортер Беоинфа се уверио у тачност и поузданост ових моћних машина. Све више Београђана сада користи ову врсту превоза и ужива у чарима подземне вожње на делу трасе.

Дамјан Благојевић из Новог Београда каже да Бг воз функционише „перфектно”. „Нисам веровао, док нисам пробао. Заиста је невероватно да са Новог Београда до центра стигнем брзо и избегнем гужве у центру, нарочито сада, када су радови на „Газели”. Посебно ми се допада то што је Бг воз бесплатан“, наглашава Дамјан.

Нови вид градског превоза почео је са радом 1. септембра прошле године и све више грађана га користи. Траса прве линије је Нови Београд – Панчевачки мост, а према речима директорке Дирекције за јавни превоз Снежане Перовић, средином априла би требало да буде продужена траса до Батајнице. Бг воз ће тада имати нова стајалишта на Тошином бунару, у Земуну, Земун пољу и Батајници.

Возови саобраћају на 15 мунута у време шпица, од 6 до 9 сати ујутру и од 14 до 17 сати, а како кажу у градској дирекцији, због захтева Београђана поподневни шпиц ће бити продужен до 18 сати. Ван шпица возови саобраћају на 30 минута. Први воз полази у 5.25, а последњи у 23 сата. Линија саобраћа од Панчевачког моста, преко Вуковог споменика, Карађорђевог парка, Прокопа до Новог Београда.

Овај воз стиже тачно у минут, а саобраћа до делова града одакле је добра веза линија градског превоза са целим градом. Превоз Бг возом је бесплатан, а када траса буде продужена до Батајнице, на овој линији ће важити карте или повластице које важе у свим возилима јавног градског превоза.

Томислав Јеринић је са Пештера и каже да када год дође у главни град користи искључиво Бг воз. „Прецизност и брзина воза ми омогућавају да планирам време и без кашњења стигнем да завршим све обавезе.”

Миодраг Стојадиновић, пензионер из Београда, истиче да је Бг воз једини воз који стиже на време и додаје да људи све више користе овај превоз и увиђају његове предности.

Ефикасан превоз обезбеђују електромоторни возови, капацитета 670 путника, односно око 2.700 путника на сат. Ради лакшег препознавања оних који се користе на линији од Новог Београда до Панчевачког моста, возови су посебно означени.
Izvor: BeoINFO
Link: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1438697
 
Матеја Бељан":1kahtplm je napisao(la):
Ради лакшег препознавања оних који се користе на линији од Новог Београда до Панчевачког моста, возови су посебно означени.
ала лажу..... остало је мање више тачно, мада се нисам возио дуже времена, тако да не знам сада каква е фреквенција
 
Mogli su se otvoriti za LED displeye sa oznakom BG Voz, e za to bi se moglo reći da su dobro obeleženi.
 
Hi,

I have some questions, maybe someone will be able to answer:
1) When the expansion of BG:Voz is planned?
2) How many Beovoz lines are there currently? I came across different information: 4, 5 or 6...
3) What is the point of existing of Beovoz if the BG:Voz network is developed?
4) Is the BG:Voz popular?
5) Am I correct: passengers with monthly tickets of GSP Beograd can travel on the Beovoz trains and passengers with all kind of tickets of GSP can travel on trains of BG:Voz?

Hvala! :)
 
witeku":5m53koip je napisao(la):
Hi,

I have some questions, maybe someone will be able to answer:
1) When the expansion of BG:Voz is planned?
2) How many Beovoz lines are there currently? I came across different information: 4, 5 or 6...
3) What is the point of existing of Beovoz if the BG:Voz network is developed?
4) Is the BG:Voz popular?
5) Am I correct: passengers with monthly tickets of GSP Beograd can travel on the Beovoz trains and passengers with all kind of tickets of GSP can travel on trains of BG:Voz?

Hvala! :)
1. First expansion is planned for April 1st to Batajnica and only that's known for now.
2. There are 4 lines. You can see them, along with BG:Voz here: http://www.belgrademaps.com/sr/beovoz-bgvoz/index.1.html
3. BG:Voz is planned to be city railway, and Beovoz to be commuter railway.
4. In the rush hours of working days, yes. Especially now when Gazela bridge reconstruction took place.
5. Yes, those tickets are the tickets of so called Integrisani Tarifni Sistem (Integrated Tariff System, ITS) and they are valid for all public transportation including buses, trolleys, trams and BG:Voz, BUT not for Beovoz. Beovoz tickets are sold separately by Železnice Srbije and is under their management, while BG:Voz is under city management.
 
данас ја на КП чекам воз за НБГ када долази воз ка ПМ-у бр. 416-083 ишарааааан до зла Бога. питам се ја каква ли им је та анти-графит боја када све остаде на њему
 
Bilo je lepo dok je trajalo.

I onako bi bio red dok se zavrsi prokop,bg cvor i drugi kolosek do pancevca negde 2016te da se nabave nove garniture.
 
Мислиш да будале не би шарале и по њима?

Проблем Беовоза није годиште гарнитура. Ево, ови реновирани РВР-ови су супер. Проблем је што постоји само једна још увек кратка линија и што не постоји довољно велики број станица. Надам се да ће продужетак до Батајнице и Крњаче, као и поновно оживљавање саобраћаја до Раковице и Ресника оживети овај вид саобраћаја.
 
Pozdrav

Kada je uspostavljen Bg voz sam pisao na ovoj temi o organizaciji saobraćaja. Tada sam izneo i mišljenje da na kratkoj relaciji koju sada pokriva bg voz nije održiv jer u stvarnosti ima samo jednu stanicu koja ga puni putnicima (Novi Beograd) i da ga treba shvatiti samo kao uhodavanje sistema dok ne dođe do produžetka linija. Pa eto nama i produžetka za manje od mesec dana.

Svaka dodatna stanica će značajno povećati broj putnika.

Za stanicu Tošin bunar sam znao da ima stepenište koje vodi do Bežanijske kose. Njime nisam ranije prolazio pa sam večeras promenio trasu kojom trčim i obišao taj kraj u želji da vidim koliko je dostupna stanovnicima okolnih naselja.
Blizina i vreme potrebno da se do stanice stigne je prevazišla moja očekivanja dok se na uređenosti prilaza još mnogo može uraditi uz minimalna uložena sredstva.

Od Stanice Tošin bunar do Bežanijske kose vodi 150 stepenika. U silasku mi je uz lagani hod i brojanje svakog stepenika bilo potrebno 2 min da se njima spustim (popeo sam se 1 min jer sam išao brže). Od vrha stepenica do ulice Partizanske avijacije kod crkve mi je trebalo još 6 min laganog hoda (oko 600 m).

Znači da stanovnicima bloka između ulica Nikole Dobrovića i Partizanske avijacije treba od 3 do 8 min laganog hoda da dođu od svoje zgrade do perona stanice. Osnovna mi je zamerka što je stepenište delimično ne osvetljeno i usko a uz tocelom dužinom po sredini je postavljen rukohvat pa se dva čoveka ne mogu lako u hodu mimoići.
Broj stepenika možda zvuči mnogo ali u stvari nije tako. Za poređenje da bih prešao autoput kružnom petljom kod Arene imam 99 stepenika (2 puta dole + 2 puta dole).

Stanovnici bloka 37 su od stanice udaljeni od 200 do 700 m.

Veliki broj potencijalnih putnika čine studenti u Studentskom gradu koji bi imali direktnu vezu do brojnih fakulteta ( Elektrotehnički, Građevinski, Arhitektonski, Mašinski, Rudarsko - tehnološki, Pravni , Medicinski, Stomatološki, Veterinarski). Najbliži blok doma je 6 min umerenog hoda od perona.

Airport city je udaljen oko 600m od stanice (poslednje izgrađene zgrade sa zadnje strane)

Autobusko stajalište je odmah ispod stanice gde staju autobusi koji mogu puniti voz putnicima iz Ledina, Surčina, Jakova, Boljevaca i Bečmena. Za putnike iz ovih naselja koji idu do centra grada presedanje na voz će biti najbolja opcija.

Ne treba zaboraviti ni zaposlene u poslovnim zgradama duž pruge, Vojvođanske i ulice Tošin bunar

Evo ispisao sam i mnogo više nego što sam mislio u želji da pokažem koliki je potencijal samo ove jedne stanice.
Nemojte zameriti.
 
vrlenija":b9vpedx7 je napisao(la):
Osnovna mi je zamerka što je stepenište delimično ne osvetljeno i usko a uz tocelom dužinom po sredini je postavljen rukohvat pa se dva čoveka ne mogu lako u hodu mimoići.
.
Verovao ili ne, nekad je bilo gore sto se tice osvetljenja. Skoro su stavili nove stubove, ali ne znam iz kog razloga samo su dva dana sve sijalice radile, i bilo je kao u Knezu. Sada ne rade dve na vrhu. No, verujem da ce i to uskoro da srede. (Samo ne kao sto su sredili onaj nesrecni zeleni most :blah:). Valjda su komunalci i za to zaduzeni.
 
Јуче је на рампа на пружном прелазу у Батајници била спуштена 1,5 сат, не треба говорити који је то хаос направило. Када се направи застој у центру само да прође колона под пратњом трубе сви медији о томе како се грађани малтретирају а нико не даје публицитет свакодневном малтретитању грађана у предграђу :violina:
 
Poceo sam i zvanicno da volontiram za Zeleznice Srbije :)

30_dopis.png


30_odobrenje.png


a evo i makete buducih info panoa za stanice Beovoza

30_pano-zuti-102x82-2.png


30_pano-zuti-slika.png
 
Odlično....

Inače je gospodin Zoran Stevanović jedan jako fini čovek, i nadam se da ćete fino sarađivati.
 
Ovo definitivno nisam ocekivao. Za mene jako jako pozitivna vest. Pluscina za tebe Jug!
 
Bravo za Zidara!!! Bravo i za Železnice koje su konačno prepoznale neku kvalitetnu neprofitnu inicijativu!

vrlenija":25uoqwb1 je napisao(la):
Airport city je udaljen oko 600m od stanice (poslednje izgrađene zgrade sa zadnje strane)
Samo dva dodatka:
1. Problem sa APC-jem je što je za pešake neprilagođen izlazak na Tošin Bunar. Prolazi se praktično kroz industrijsku zonu, bez trotoara i sa lošim putevima.
Postoji put koji ide pored Zepterove zgrade ka Tošinom bunaru ali se naglo zaustavlja, i tu stoji neka ograda. 10m dalje opet počinje asfalt kojim se može izaći na TB. Ne znam da li je ovo privatno vlasništvo, ali je gre'ota da se ne iskoristi makar za pešake.

2. Zaboravio si i da pomeneš poslovne zgrade na početku Bul. Milutina Milankovića (Blok 37 i 40a).
 
Koji si ti lik,volontiraš za ŽTP,pa tamo velika većina koja prima dobre plate za naše uslove ne radi ništa,znam iz prve ruke :D
 
Vrh