S
stex_pb
Guest
kad su brzine izjednačene? Poslednji put sam išao preko njega pre par godina, brzina ka Pančevu je bila znatno veća nego u kontra smeru?
Vest napravljena tako da neupućene obraduje, a upućene razočara. Radiš studiju za sistem koji već imaš u eksploataciji, a gde si već napravio teške brljotine? Evo, rekonstruisana pruga Prokop - Batajnica zaboravili da naprave delimično 3 ili 4 koloseka. Rekonstruisana pruga za Pančevo, zaboravili da je najjači generator putnika upravo Pančevo. Pored novorekonstruisane infrastrukture najbržeg i najmasovnijeg tipa javnog prevoza velikog grada u Krnjači, Ovči, Zemun Polju nema planske masovne gradnje stanova, fakulteta, bolnica, srednjih škola, trgovinsko-poslovnih zona... Sve se gradi negde drugde daleko od pruge.
Još da agencija za prostorno planiranje nije ukinuta 2014. godine, bilo bi ovo lepo.Vest napravljena tako da neupućene obraduje, a upućene razočara. Radiš studiju za sistem koji već imaš u eksploataciji, a gde si već napravio teške brljotine? Evo, rekonstruisana pruga Prokop - Batajnica zaboravili da naprave delimično 3 ili 4 koloseka. Rekonstruisana pruga za Pančevo, zaboravili da je najjači generator putnika upravo Pančevo. Pored novorekonstruisane infrastrukture najbržeg i najmasovnijeg tipa javnog prevoza velikog grada u Krnjači, Ovči, Zemun Polju nema planske masovne gradnje stanova, fakulteta, bolnica, srednjih škola, trgovinsko-poslovnih zona... Sve se gradi negde drugde daleko od pruge.
Šta je tu problem? Što nemamo studiju! Takve stvari valjda radi Agencija za prostorno planiranje, jer ako radi transportna firma, to znači da gradimo železnicu radi železnice, a ne železnica kao sredstvo za rešavanje nekih privrednih, urbanističkih, obrazovnih, zdravstvenih, ekoloških, regionalno-razvojnih, socijalnih problema.
Još ukineš polovinu kapaciteta, i to u najvažnijem, centralnom delu čvora, a posle praviš studiju koliko će ti kapaciteta trebati? Gde je mozak?
U samim javnim podacima vezano za studiju ne kriju da je od 2014. došlo do naglog ogromnog pada obima prevoza i putnika i robe, a od kada traje i sakaćenje saobraćajno-transportnih kapaciteta železnicom.
Studiju radi CIP kojem je direktor Slaven Tica. Zadatak je da usklade čvor nakaradnom metrou.
Беше у плану железничко стајалиште на почетку новог железничког моста изнад сајма у гашењу, па веза са метроом помоћу лифта.Misliš, da se spoji metro stanica Sajam sa Prokopom, kao što će Mostar sa Kliničkim centrom?
Samo Suterenski travelator, plus podzemni mega eskalator Srbina Spasava...
Dakle, Stairway to Prokop.- Анализирати и предложити оптимална решења повезивања два урбана саобраћајна система као што су повезивање постојеће железничке станице Београд Центар и будуће метро станице Сајам, постојећег железничког стајалишта Карађорђев Парк и будуће метро станице Карађорђев Парк итд;
Kilometar i više u dugačko?Toga sigurno biti neće, a mislim da se u predmetnom dokumentu sugeriše baš ovako nešto kao što napisah.
Edit:
Dakle, Stairway to Prokop.
Koje opozicije?И нико од мутаве опозиције да пита чему метро на сајму ако сајам лети.
And a highway to Galerija.Dakle, Stairway to Prokop.
"Mozak" osta u feudalizmu. Dok ovaca ima za šišanje, biće i vune za vlastelu. Očigledno se sve radi da bi udovoljavanje tradicionalnim gubitašima bilo vidljivo, a ne da se unapredi kvalitet prevoza koji bi itovremeno podigao i kvalitet života.Vest napravljena tako da neupućene obraduje, a upućene razočara. Radiš studiju za sistem koji već imaš u eksploataciji, a gde si već napravio teške brljotine? Evo, rekonstruisana pruga Prokop - Batajnica zaboravili da naprave delimično 3 ili 4 koloseka. Rekonstruisana pruga za Pančevo, zaboravili da je najjači generator putnika upravo Pančevo. Pored novorekonstruisane infrastrukture najbržeg i najmasovnijeg tipa javnog prevoza velikog grada u Krnjači, Ovči, Zemun Polju nema planske masovne gradnje stanova, fakulteta, bolnica, srednjih škola, trgovinsko-poslovnih zona... Sve se gradi negde drugde daleko od pruge.
Šta je tu problem? Što nemamo studiju! Takve stvari valjda radi Agencija za prostorno planiranje, jer ako radi transportna firma, to znači da gradimo železnicu radi železnice, a ne železnica kao sredstvo za rešavanje nekih privrednih, urbanističkih, obrazovnih, zdravstvenih, ekoloških, regionalno-razvojnih, socijalnih problema.
Još ukineš polovinu kapaciteta, i to u najvažnijem, centralnom delu čvora, a posle praviš studiju koliko će ti kapaciteta trebati? Gde je mozak?
U samim javnim podacima vezano za studiju ne kriju da je od 2014. došlo do naglog ogromnog pada obima prevoza i putnika i robe, a od kada traje i sakaćenje saobraćajno-transportnih kapaciteta železnicom.
Metro stanica Karađorđev park? Dobro su se setili važne presedačke tačke, ali da ne zaboravimo par činjenica:Vozno vreme od Ovče do Batajnice 10 minuta??! Fizički nemoguće, čak i da voz ne staje nigde usput. Valjda je pisac hteo reći da će BG Voz na toj relaciji jednog dana ići u taktu od 10 minuta.![]()
BG vozom za 10 minuta: Pravi se plan za razvoj železničkog čvora u Zemunu!
Infrastruktura železnice Srbije naručila je izradu tehnološke studije razvoja Beogradskog železničkog čvora. Studiju je potrebno izraditi za deo železničke mreže oivičen krajnjim stanicama linija BG voza, odnosno stanicama Mladenovac, Lazarevac, Batajnica i Ovča. Kako je navedeno u tenderu...zemunskevesti.rs
Srbija je izgleda jedina zemlja u kojoj se za novinarski posao ne traži elementarna pismenost![]()
Odavno znam za ovaj "javni-tajni" prolaz, i redovno ga koristim u retkim prilikama kada putujem onim što je ostalo od nekada legendarno tačnog i brzog BG Voza. Nisam jedini, polovina putnika ulazi tuda a osoblje na stanici to gleda i toleriše, hvala im od srca na tomeJuče, čekajući voz na raspaloj stanici Pančevački most, zamijetih kako određen broj ljudi ulazi na stanicu bez da validiraju kartu..
Pogledajte prilog 159063
Idu pored ove ograde do njenog kraja..
Pogledajte prilog 159064
.. i ovde laganica uđu na stanicu.
Nisam fotkao nekoliko "padobranaca" jer mi bilo glupo, ali su me oni naveli na ovu mini reportažu.