Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

"...линијама „Беовоза” до Панчева и Старе Пазове."

A da im predlozim da bude Pazova-NBGD i Pancevo-Pancevacki Most ili sam vec postao dosadan? :)
 
Pa rekli su zasto ne moze do Pancevackog mosta, nema dovoljno koloseka za prestrojavanje vozova
 
Матеја Бељан":32igqbrv je napisao(la):
Pa rekli su zasto ne moze do Pancevackog mosta, nema dovoljno koloseka za prestrojavanje vozova
Сама распутница Панчевачки мост може да прими још возова, ниси лепо разумео мој први пост.

zidar":32igqbrv je napisao(la):
"...линијама „Беовоза” до Панчева и Старе Пазове."

A da im predlozim da bude Pazova-NBGD i Pancevo-Pancevacki Most ili sam vec postao dosadan? :)
Предлог је добар, па настави са "досађивањем". ;)


Са обзиром да је Панчевачки мост за сада једино виђен као почетна станице линије 1 која има такт 15 минута, никакав није проблем углавити још једну линију са тактом од 15 минута. Наравно ка Војловици људи би били задовољни и са једночасовним тактом, за шта би биле потребне 2 гарнутуре. Док сама процедура приликом "окретања" композоције не може бити смањена, јер је правилником прописана обавезна скраћена проба кочница приликом мењања управљачнице или броја воза.
 
Koliko sam razumeo, mogu vozovi da prolaze tuda guscim taktom, ali nema mesta da to bude zavrsna stanica za dve linije?
 
Na Pancevackom Mostu procedura za okretanje traje 6 - 8 minuta i ne moze da se skrati, kao sto rece @412-104, osim mozda delimicno za onoliko koliko majstoru treba dok proseta kroz kompoziciju uvodjenjem drugog masinovodje. To znaci da tu moze da okrece oko 8 vozova na sat to jest dve linije sa taktom 15 min ili 1 linija sa taktom 15min + 2 linije sa taktom 30 min itd. Moze i kombinacija sa 1 linijom takt 15min + 1 linija takt >15 min + prolazni vozovi.

za sada mi se najbolja kombinacija cini plan broj 4, iako ne postuje doslovce osnovni postulat da na bude prolaznih linija, ipak ima dve gradske odvojene sa slabijim ali pouzdanim taktom za Rakovicu.

24_a4.png


kako vam se cini?

ima li neko Djilasov mail, red bi bio da i mi izadjemo u susret gradonacelniku kada se vec obavezao.
 
Ne znam oko vozova,nisam strucan.Sto se tice maila,bolje je licno odneti zvanican dopis,u kome bi pomenuo da recimo TOB koristi tvoje mape i.t.d. Velike sanse su da bi imao sluha za to.Ne vredi se dopisati sa institucijama a kamoli sa pojedincima u vlasti preko mailova,jer sigurno imaju previse posla da bi gledali mailove zabrinutih gradjana.Stoji da je tvoj predlog koristan,ali zamisli da objavi Djilas mail koliko bi gluposti mu stiglo na isti :)

Zato se mora ici zvanicno putem dopisa ako vec nemas drugi nacin,to jest preko nekog poznanika da dopres do njega ili nekog clana njegovog kabineta.
 
zidar":1kl1mnz9 je napisao(la):
За сада најбољи план, али имам једну замерку и један предлог.

Током важења наредног возног реда 2010/2011 нису планирани значајнији радови на инфраструктури (само редовно одржавање) коју користи линија Рипањ - П.Војловица, па ни возна времена неће бити краћа од тренутних. Тако да је не могуће са 3 ЕМВ направити једночасовни такт на тој линији. Време обрта гарнитуре би требало бити бар 3.25 сата (већа задржавања у крајњим станицама због дуже релације).

Такође мој предлог (да не цепкамо много линије) је да возови на пола сата иду Панчевачки мост - Н.Пазова, а у шпицу да се та линија појача "ошишаном линијом" Нови Београд - Панчевачки мост. (уместо 3+3 потребно 2+4 гарнитуре)
 
412-104":1u0k8ecl je napisao(la):
Такође мој предлог (да не цепкамо много линије) је да возови на пола сата иду Панчевачки мост - Н.Пазова, а у шпицу да се та линија појача "ошишаном линијом" Нови Београд - Панчевачки мост. (уместо 3+3 потребно 2+4 гарнитуре)
Ово би заиста било много квалитетније решење, а остваривало би се истим бројем гарнитура као Зидарев предлог. Подржавам!
 
Ali jasno vam je da do Nove Pazove i Panceva nece ici BG: voz ako ti gradovi ne plate.

Mozda je najbolje resenje da se od Ovce do Batajnice koristi ITS sistem, a ko ide dalje da kupuje posebne karte koje ne ukljucuju gradske subvencije... Na primer kao i do sada da kostaju 100 dinara. S tim sto bi opet Beograd ispao darodavac, jer je on platio remont.
 
Po izjavi godpodina Sakica clana gradske vlade Panceva, dve garniture ce saobracati na liniji P. Most- Vojlovica a putnici ce sa istom kartom presedati za dalje u vozove BGvoza . Po njegovim recima ovo ce obezbediti redovne polaske beovoza dok se neizvrsi remont garnitura koje ce finansirati Pancevo. Zadnjih mesec dva dana bilo je mnogo razlicitih izjava od strane gradske uprave pancevo , pa da vidimo sta ce se od ovog obistiniti.
 
Суштина онога што ја хоћу да кажем, јесте да тражење заједничког решења са општинама Панчево, Стара Пазова и осталим које не припадају Граду Београду, а потребна им је градска железница, не треба да буде на штету грађана Батајнице, Земун поља, Ресника и сл.

Другим речима, против сам тога што Зидар својим предлозима упорно игнорише административно устројство града (које, међутим, по својим последицама не остаје само у равни административног, већ ИМА и одговарајуће импликације на живот људи и њихове потребе), тако што, рецимо, за становнике Пазове (према којима Београд НЕМА никакве обавезе) предлаже решење знатно боље од првобитно планираног (небитно од тога да ли је у питању БГ:воз или Беовоз, Зидар својим планом предлаже да Пазовчани буду повезани получасовним тактом са станицом Нови Београд), док се, истовремено, за становнике Батајнице, Земун поља и Земуна (иако они ЈЕСУ део Београда) предлаже решење које је горе од планираног и у смислу такта (пола сата уместо предвиђених 15 минута у шпицу), и у смислу трасе (уместо директне повезаности са центром града, предвиђа се преседање у станици Нови Београд, вероватно и са додатним губљењем времена у њој, што употребу воза за овај део београдске популације чини готово потпуно непривлачном, с обзиром да им се аутобус онда показује као знатно комфорнија и "директнија" алтернатива).

Због тога сам подржао предлог 412-104 - иако и он подразумева само получасовни такт, барем сугерише целовиту трасу од Нове Пазове до Панчевачког моста, без тог дубиозног преседања на Новом Београду.
 
Кирилл":11jhsote je napisao(la):
Зидар својим предлозима упорно игнорише административно устројство града
Sta cu kada sam dosledan. Za mene je granica izmedju Vracara i Savskog Venca isto toliko nebitna koliko izmedju Batajnice i Pazove. To sto je neko pre vise od trideset godina povukao crtu na nekom papiru nije relevantno, bitne su cinjenice na terenu. U Batajnici, Novoj Pazovi, Zelezniku vecina stanivnika radi u Begradu, deca idu u gimnaziju u Beograd, ljudi se lece u bolnici u Beogradu. Ta naselja su od Beograda odvojena poljoprivrednim zemljistem ili ti njivom. Sve te karakteristike ih podjednako svrstavaju u kategoriju perifernih satelitskih naselja koje treba vezati sa centrom. Granice su uvek donosile samo zlo kada postanu svete krave.

Кирилл":11jhsote je napisao(la):
не треба да буде на штету грађана Батајнице, Земун поља, Ресника и сл.
Ja za razliku od tebe ne pravim razliku izmedju pojedinih stanovnika periferije Beograda, pa cak ni onih koji zive u drugom gradu, Pancevu. Svi oni imaju pravo na isti kvalitetan prevoz do Beograda, ziveli sa jedne strane apstrakne granice ili druge.

Кирилл":11jhsote je napisao(la):
за становнике Пазове […] предлаже решење знатно боље од првобитно планираног
Pa da, najbolje da predlozim losije.

Кирилл":11jhsote je napisao(la):
за становнике Батајнице […]предлаже решење које је горе од планираног и у смислу такта
Vratimo se cinjenicama. Od 12. Decembra imacemo sledecu postavku:
- BG:voz NBGD-P. Most takt 15 min (spic) /30min
- Beovoz Pancevo-Indjija sa jednom garniturom, sto znaci 3 ili 4 voza dnevno

Produzenje BG:voza ka zapadu je samo najava, prvo ide saniranje pruge a onda moguce produzavanje do Zemuna, a jednog lepog dana do Batajnice. Do tada, 3/4 voza dnevno. A obecanja, poznato je, obavezuju samo one koji u njih veruju.

Zato je sto brze pojacavanje linije ka zapadu u podjednakom interesu i Batajnice i Pazove.

Кирилл":11jhsote je napisao(la):
без тог дубиозног преседања на Новом Београду.
Presedanje ima svoje opravdanje svidjalo se to tebi ili ne: zbog katastrofalnog stanja domace zeleznice jedino odvajanje gradske i prigradske linije na trasi gde postoji konflikt sa ostatkom zeleznickog saobracaja moze da osigura pouzdan takt od 15min na gradskoj liniji, i to sam vec vise puta obrazlozio.
U ovoj diskusiji se planovi zasnivaju na cinjenicama i argumentima a ne na hirovima i pukim zeljama zato bolje biraj reci.

412-104":11jhsote je napisao(la):
За сада најбољи план, али имам једну замерку и један предлог.
Mislim da je plan 4 dobra osnova za dalji razgovor. Slazemo se da treba pojacati zapadni krak posle NBGD i optimalno iskoristiti severni krak Karadjordjev Park – P. Most gde nema konflikta sa zeleznicom. Pravac Rakovica-NBGD za sada ispada zbog ogranicene propusne moci prilaza stanici NBGD.
412-104":11jhsote je napisao(la):
већа задржавања у крајњим станицама због дуже релације
Hmm, racunao sam samo po deset minuta za okretanje, znaci treba 20min. To onda znaci ili takt 1h10min na prolaznoj liniji Pancevo-Ripanj + takt 30 min na gradskoj P.Most – Rakovica
Ili nova varijanta sa 2 prigradske linije:
-Pancevo Vojlovica – Rakovica, 3 garniture takt 50 min
- Pancevacki Most – Ripanj, 2 garniture takt 50 min
Time centralni trakt P.Most-Rakovica dobija takt 25 min, stanica P.Most moze da podnese saobracaj, linija za Pancevo ne utice na liniju za Ripanj, a i Pancevo i Resnik imaju direktnu liniju do centra grada (Vuk) i vezu sa zapadnom linijom.

412-104":11jhsote je napisao(la):
Такође мој предлог (да не цепкамо много линије) је да возови на пола сата иду Панчевачки мост - Н.Пазова
To se u stvari svodi na uspostavljanje dve linije
P.Most-NBGD, 2 garniture, takt 30 min
P.Most – Nova Pazova, 4 garniture, takt 30 min
Ako zapadno od NBGD sve podje kako treba, centralni trakt NBGD-P.Most dobija takt 15 min, nije ni to lose.
Mana je sto linija ne moze potencijalno da se produzi ka zapadu, sa istim brojem garnitura ali slabijim taktom, bez remecenja takta u centru.

Alternativa je znaci
- presedanje na NBGD i pouzdan takt 15 min u gradu a 30 min (ili vise) na zapadu
- bez presedanja pouzdan takt 30 min u gradu a teoretski takt 15 min u slucaju da nema smetnji na zapadnoj pruzi.

Posto je presedanje u sustini jedino sto nas deli mislim da Gradu treba proslediti oba predloga.

Plan 5
24_a5.png

Plan 6
24_a6.png
 
Prenosim vam vam odličnu vest!

Predhodnih dana je bilo naznaka da će se nešto raditi na pruzi od NBG do Zemuna ali kako nisam imao punu informaciju nisam se ni javljao.

Na Railserbia forumu jutros je član Rile izvestio da počinju radovi.
Kolosek od NBG do Zemuna od jutros do 4.12. se potpuno zatvara za saobraćaj (dvosmerno će se vršiti po drugom koloseku) nakon čega se prelazi na levi kolosek.
Menja se kompletan donji stroj.
Brzina posle radova će biti dignuta na 100 km/h !!!!
 
Još kad bi se setili da istovremeno probiju Bulevar umetnosti, a ne da opet zatvaraju sledeće godine... :rolleyes:
 
To je suvise jednostasvno i logicno da bi se oni toga sjetili nazalost :kafa:
 
Pa čekali su kijamet pa da krenu sa radovima to nema nigde na svetu,a ovo za probijanje nasipa sećam se da su negde odradili sličnu stvar sa probijanjem ispod pruge specijalnom metodom bez remećenja saobraćaja na pruzi.. :kafa:
 
Takvo probijanje su uradili u Podgorici ali su vozovi morali da idu 20kmh ili manja i bio je jedankolosjek koliko mi se cini :kafa:
 
:) ,eto na temi "Prokop" postavljena je info da će od marta početi radovi na celom ž.čvoru, a železnice su pristale da urade predradove na održavanju do tada ,piše i u "Pruga" izdanju,a odabrali su i stranu firmu nemačku, koja će da radi na pretvaranju preduzeća železnice u holding u novoj g.
još jedan skromni predlog za pokrivanje stanice BGVoza na Nbg...iz Amsterdama
Buiksmeer.jpg

www.skyscrapercity.com
 
Doneli su nešto što liči na nove pragove, na nekoj dugačkoj kompoziciji ovde na potezu NBG-TB. :vops:
 
Vrh