Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

PIGLET":2ap9vlyo je napisao(la):
Današnje iskustvo:

Prvo negativno pa pozitivno.

Imao sam tu "sreću" da me u odlasku i dolasku voze garniture Beovoza. Iskustvo je bljak, ona ujutro je tako krčala i lupala da smo mislili da će se raspasti, da ste videli face korisnika. Gledanje preko grafita da bi se videlo gde smo je bilo baš učestalo.
U povratku opet garnitura Beovoza, nešto bolja ali je majstor krenuo dva minuta ranije sa Karađorđevog :notok:

Taman silazim sa perona i gunđam u sebi da su ovi sve gori i gori i kako ću od 1. decembra opet da filujem naftnu mafiju, kada vidim neki radovi ispod konstrukcije stanice, uklonjeni ivičnjaci , skida se humus u ivičnom razdelnom pojasu saobraćajnice, pitam "majstora " šta rade on mi veli "pravimo stajalište za BUS" :kk:

Neko čita naše postove :kk: ili su prirodno "inteligentni". Eto to je novo.
Pa naravno da čitaju,pa kako bi im počela jutarnja kafa ?:kafa: samo kažu ne postizavaju baš..
 
Sveža informacija sa terena koja se tiče propustne moći pruge i mogućeg intervala.
Danas oko 14.15 stanica Novi Beograd.

Dok sam izlazio iz Bgvoza u stanicu je ulazio Beovoz iz pravca Tošinog bunara. Istovremeno se čula najava za putnički voz iz Šida za Beograd. Pogledao sam ka Tošinom bunaru i video upaljeni krovni reflektor najavljenog voza. Setio sam se rasprave i upalio štopericu na telefonu čim se Beovoz zaustavio.

Vreme proteklo od zaustavljanja Beovoza do zaustavljanja putničkog tj. Dva voza prispela u stanicu iz istog smera i sa istog koloseka je bilo 3 min. To je znači mogući interval iz tog smera.

Ono što NBG čini uskim grlom je što se od ove stanice prema mostovima preko Save odvajaju dve pruge (jedna dvokolosečna i jedna jednokolosečna) od jedne dvokolosečne koja vodi do stanice. Preciznije, usko grlo je na delu od stanice NBG do mesta na ove dve pruge koja su iznad ulice Jurija Gagarina.

Tako npr. Bgvoz kada ulazi u stanicu NBG iz pravca Prokopa prelazi dijagonalno preko svih koloseka na problematičnij deonici i time onemogućava bilo kakav saobraćaj u svim pravcima na svim kolosecima (svim postornim odsecima sa kojima se ukršta).

U Zemun Polju i Zemunu iako su stanice a ne stajališta se ovakva ukrštanja ne vrše jer pruga dolazi iz jednog smera i u jednom smeru se nastavlja (izuzetak u Zemunu su industrijski koloseci koji se ne koriste za Zmaj, ikarbus, Navip i depo) i putevi vožnje se ne ukrštaju. Ove su stanice zgodne za preticanje vozova višeg prioriteta onih manjeg prioriteta.
 
Матеја Бељан":1yjv3opy je napisao(la):
Moguce je da ce od decembra vozovi ici do Batajnice na 45 min.
Знаш нешто што ми не знамо, имаш неки конкретан извор ове информације (читај: неког инсајдера :cool: ), или...? ;)
 
Ovako, znam da sigurno regularno nece proraditi do februara/marta (izvor: direkcija). Od tada bi kao trebalo na 15 min do Batajnice. Ali sam cuo info sa zeleznicke stanice da ce ici na 45 min. Pa rrazmisljam ovako: od 10. decembra menja se red voznje, grad dobija na raspolaganje sve garniture, jer se Beovoz redukuje => mozda ce pustiti probno na 45 min da zaposleni i garniture ne tavore. Za taj takt potrebne su dve garniture na liniji P. Most - Batajnica.
 
U oba smera prave autobuske stanice kod NBG železničke stanice.
Slike su od ujutru, tokom dana su još dosta uradili...

st1b.jpg


st2z.jpg
 
Lepe vesti.Jos da imaju jos malo sluha pa da sklone ograde koje blokiraju trotoar sa strane gde se ulazi na stanicu nbg i tu stave stajaliste.To bi veoma uvecalo koriscenje bg voza jer bi svako ko ide na 96 isao bg vozom i obratno.

Evo i mog predloga sto se tice raskrsnice u blizini stanice.4 podzemna prolaza bi veoma ubrzala saobracaj sto je vazno,jer ce biti zaguseno kada tu budu glavna autobuska,iskljucenje sa umpa i zeleznicka stanica broj 2 u beogradu!

A takodje bi savrseno tu legao i kruzni tok,mada mi je jasno da nece biti nista ni od podzemnog prolaza jer to zadire u plac MPC-a sa jugoistocne strane raskrsnice.Resenje sa kruznim tokom i ovakvim rasporedom podzemnih stanica je planirano na raskrsnici bulevara i gospodara vucica.Ovde bi tramvaji isli kroz sredinu kruznog toga kao recimo u becu sto postoje resenja,time bi automatski tramvajski saobracaj bio znatno ubrzan!Dakle win win situacija,samo je pitanje da li se ima hrabrosti da se tako nesto realizuje

raskrsnica.jpg
 
Hmm :/ a možda će to biti rešeno u sklopu Metro stanice koja treba da bude verovatno na tom mestu.. :kafa:
 
Матеја Бељан":3oz3w0qk je napisao(la):
A za sada ima mnogo vaznijih mesta gde bi trebalo postaviti podzemne prolaze
Slazem se,nego planski da se uradi da ce biti makar i za 10 godina.Jer ako mpc pocne da gradi nista od podzemnih prolaza i kruznog toka.

Slazem se za slaviju mada je prostor knap ali mogli bi bar na 2-3 ulice da urade podzemne,pominjali su prosle godine,ali i to je pojela maca
 
Ontopic,bejah danas na uvidu plana podzemnih javnih garaza za bg,ima ih brdo,mada po mom misljenju nedovoljno u starom gradu,evo 2 koje stoje pod nazivom zeleznicka stanica nbg,ne pise nigde kog su kapaciteta.Ako vas zanima skoknite do podruma zgrade Grada u 27 marta,sve se lepo vidi.Ucrtane su garaze na gup-u

garaze.jpg
 
Simulation-Typ-C.11-Foto-SWM-MVG.jpg

Predlog za izgled novog BGVoza iz Minhena..www.skyscrapercity.com
 
ne možeš voz za metro da stavljaš na BG-Voz. zna se koji vozovi idu u gradsku železnicu (Talent, Desiro i slični)
 
Autobuske stanice su betonirane, ako nekog zanima, još samo asfalt
edit: mada bi i neke ploče bile fine :)
 
JohnnyLee":24svsubv je napisao(la):
ne možeš voz za metro da stavljaš na BG-Voz. zna se koji vozovi idu u gradsku železnicu (Talent, Desiro i slični)
Ma mislio sam na dizajn a ne na performanse..;)
tn_ru-rzd-lastochka-mockup.jpg

Evo ga novi model Desiro Siemens za Moskvu, railwaygazette.com
 
Voz Beograd – Pančevo tri puta dnevno?
N. M. N.- V. B. M. | 18. novembar 2010. 21:22 | Komentara: 0
"Železnice Srbije" najavile drastičnu redukciju „Beovoz“ linija koje idu od prestonice ka gradu na Tamišu. Smanjenje zbog štednje i prilagođavanja ekonomskim uslovima, biće tri polaska na dan



Uskoro novi red vožnje "Beovoza"

SRODNE VESTI

Pančevački prevoznici pod lupom
Vanredna ekološka inspekcija u Pančevu
Pančevo: Uhapšeni osumnjičeni za ubistvo
Bg voz ipak besplatan
Voz još čeka putnike
GRAĐANI koji svakodnevno putuju na relaciji Pančevo - Beograd, uskoro bi mogli da se nađu u velikom problemu, jer "Beovoz" planira da drastično proredi red vožnje. Iako je od početka godine broj polazaka smanjen na 17, a zatim na 11, putnici bi uskoro mogli da se suoče sa novim redukcijama. Opozicione stranke u gradu na Tamišu optužuju vlast da će zbog neplaćanja za remont kompozicija, JP "Železnice Srbije" broj polazaka smanjiti na svega tri.

Tako bi u nezavidnom položaju moglo da se nađe oko 5.000 žitelja Pančeva, koji svakodnevno "Beovozom" putuju do prestonice i nazad. Ipak, gradska vlast negira ove navode, jer, kako kažu, pregovori su u toku.
PETICIJA
VEST o redukciji linija "Beovoza" munjevito se proširila Pančevom. Mnogi stanovnici potpisali su peticiju i dostavili je gradskoj upravi grada na Tamišu. Međutim, kako kažu, svi apeli su ostali bez odjeka.

- Izvesno je da ćemo uskoro postići dogovor sa predstavnicima "Železnica Srbije" i da će broj polazaka biti zadovoljavajući - rekla je Vesna Martinović, gradonačelnica Pančeva, ne precizirajući koliko će tačno vozova ići ka ovom gradu. - Jedan od predloga je da kompozicije saobraćaju na približno sat vremena.

Predstavnici "Železnica Srbije" potvrdili su nam da je od 12. decembra predviđena redukcija u "Beovozu" zbog štednje i prilagođavanja ekonomskim uslovima poslovanja.

- Mi smo o planiranim izmenama informisali lokalnu vlast, kako bi na vreme nabavili sredstva za poboljšanje opštih uslova saobraćaja - navode u Medija centru "Železnica Srbije". - Treba znati da je cena opravke jedne garniture 50 miliona dinara, a koliko će njih biti remontovano zavisi od lokalne vlasti. Trenutni planovi predviđaju da u sistemu "Beovoza" saobraćaju tri kompozicije, dok bi pod logom "BG voza" išlo devet vozova.

To ne znači da "Beovoz" neće saobraćati čak i ukoliko se ne obezbedi dovoljno novca, već da će vozovi saobraćati u skladu sa mogućnostima.

http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html:308252-Voz-Beograd--Pancevo-tri-puta-dnevno
 
2012":1ffji38o je napisao(la):
Ma mislio sam na dizajn a ne na performanse..;)

Evo ga novi model Desiro Siemens za Moskvu, railwaygazette.com
pa trebao si odmah da staviš ovaj Deziro.
jel na NBG-u platforma 550 ili niža?
 
Od srede viđam nekakvu laku mehanizaciju (ne vidim dobro kroz prozor šta je, liči na nekakav bager) baš na delu pruge između stanica NBG i TB. Da li neko možda zna o čemu se radi i ima li veze sa eventualnim produženjem trase BG Voza?
 
Primetih juče da se nešto radi na kolosecima na stanici Novi Beograd.
 
Pa verovatno menjaju šine,samo mi nije jasno pored dosadašnjeg fenomenalnog vremena čekaju kijamet,ali možda i ima veze sa potpisanim protokolom ruskog kredita, gde je precizirano da pripremi radovi na celom čvoru i prokopu mogu otpočeti..:kafa: mada koliko se sećam grad je nabavio šine za deonicu do Zemnuna(bio tender) te su se železnice smilovale da ih ugrade..
 
Становници Панчева и Старе Пазове не морају више да брину због железничког превоза

Градоначелник Београда Драган Ђилас упутио је пре два дана допис „Железницама Србије” у коме изражава спремност да град, као и много пута до сада, изађе у сусрет становницима две општине и да се електромоторни возови, чије је ремонтовање финансирано из буџета града, ангажују и привремено укључе у превоз путника на линијама „Беовоза” до Панчева и Старе Пазове. Овај вид помоћи био би на снази све док градска железница БГ воз не успостави линију до Батајнице, уз услов да ова помоћ не угрози поштовање важећег реда вожње градске железнице.

Подсетимо, „Железнице Србије” најавиле су да ће од 12. децембра смањити број полазака „Беовоза” на релацији Београд–Панчево, због штедње и отежаних услова пословања.
Izvor: Beoinfo
Link: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1421805
 
Vrh