Кирилл":11jhsote je napisao(la):
Зидар својим предлозима упорно игнорише административно устројство града
Sta cu kada sam dosledan. Za mene je granica izmedju Vracara i Savskog Venca isto toliko nebitna koliko izmedju Batajnice i Pazove. To sto je neko pre vise od trideset godina povukao crtu na nekom papiru nije relevantno, bitne su cinjenice na terenu. U Batajnici, Novoj Pazovi, Zelezniku vecina stanivnika radi u Begradu, deca idu u gimnaziju u Beograd, ljudi se lece u bolnici u Beogradu. Ta naselja su od Beograda odvojena poljoprivrednim zemljistem ili ti njivom. Sve te karakteristike ih podjednako svrstavaju u kategoriju perifernih satelitskih naselja koje treba vezati sa centrom. Granice su uvek donosile samo zlo kada postanu svete krave.
Кирилл":11jhsote je napisao(la):
не треба да буде на штету грађана Батајнице, Земун поља, Ресника и сл.
Ja za razliku od tebe ne pravim razliku izmedju pojedinih stanovnika periferije Beograda, pa cak ni onih koji zive u drugom gradu, Pancevu. Svi oni imaju pravo na isti kvalitetan prevoz do Beograda, ziveli sa jedne strane apstrakne granice ili druge.
Кирилл":11jhsote je napisao(la):
за становнике Пазове […] предлаже решење знатно боље од првобитно планираног
Pa da, najbolje da predlozim losije.
Кирилл":11jhsote je napisao(la):
за становнике Батајнице […]предлаже решење које је горе од планираног и у смислу такта
Vratimo se cinjenicama. Od 12. Decembra imacemo sledecu postavku:
- BG:voz NBGD-P. Most takt 15 min (spic) /30min
- Beovoz Pancevo-Indjija sa jednom garniturom, sto znaci 3 ili 4 voza dnevno
Produzenje BG:voza ka zapadu je samo najava, prvo ide saniranje pruge a onda moguce produzavanje do Zemuna, a jednog lepog dana do Batajnice. Do tada, 3/4 voza dnevno. A obecanja, poznato je, obavezuju samo one koji u njih veruju.
Zato je sto brze pojacavanje linije ka zapadu u podjednakom interesu i Batajnice i Pazove.
Кирилл":11jhsote je napisao(la):
без тог дубиозног преседања на Новом Београду.
Presedanje ima svoje opravdanje svidjalo se to tebi ili ne: zbog katastrofalnog stanja domace zeleznice jedino odvajanje gradske i prigradske linije na trasi gde postoji konflikt sa ostatkom zeleznickog saobracaja moze da osigura pouzdan takt od 15min na gradskoj liniji, i to sam vec vise puta obrazlozio.
U ovoj diskusiji se planovi zasnivaju na cinjenicama i argumentima a ne na hirovima i pukim zeljama zato bolje biraj reci.
412-104":11jhsote je napisao(la):
За сада најбољи план, али имам једну замерку и један предлог.
Mislim da je plan 4 dobra osnova za dalji razgovor. Slazemo se da treba pojacati zapadni krak posle NBGD i optimalno iskoristiti severni krak Karadjordjev Park – P. Most gde nema konflikta sa zeleznicom. Pravac Rakovica-NBGD za sada ispada zbog ogranicene propusne moci prilaza stanici NBGD.
412-104":11jhsote je napisao(la):
већа задржавања у крајњим станицама због дуже релације
Hmm, racunao sam samo po deset minuta za okretanje, znaci treba 20min. To onda znaci ili takt 1h10min na prolaznoj liniji Pancevo-Ripanj + takt 30 min na gradskoj P.Most – Rakovica
Ili nova varijanta sa 2 prigradske linije:
-Pancevo Vojlovica – Rakovica, 3 garniture takt 50 min
- Pancevacki Most – Ripanj, 2 garniture takt 50 min
Time centralni trakt P.Most-Rakovica dobija takt 25 min, stanica P.Most moze da podnese saobracaj, linija za Pancevo ne utice na liniju za Ripanj, a i Pancevo i Resnik imaju direktnu liniju do centra grada (Vuk) i vezu sa zapadnom linijom.
412-104":11jhsote je napisao(la):
Такође мој предлог (да не цепкамо много линије) је да возови на пола сата иду Панчевачки мост - Н.Пазова
To se u stvari svodi na uspostavljanje dve linije
P.Most-NBGD, 2 garniture, takt 30 min
P.Most – Nova Pazova, 4 garniture, takt 30 min
Ako zapadno od NBGD sve podje kako treba, centralni trakt NBGD-P.Most dobija takt 15 min, nije ni to lose.
Mana je sto linija ne moze potencijalno da se produzi ka zapadu, sa istim brojem garnitura ali slabijim taktom, bez remecenja takta u centru.
Alternativa je znaci
- presedanje na NBGD i pouzdan takt 15 min u gradu a 30 min (ili vise) na zapadu
- bez presedanja pouzdan takt 30 min u gradu a teoretski takt 15 min u slucaju da nema smetnji na zapadnoj pruzi.
Posto je presedanje u sustini jedino sto nas deli mislim da Gradu treba proslediti oba predloga.
Plan 5
Plan 6