Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Naš BGVoz postaje Šinkansen,kad propiči 100 km/h ima sve da pršti.. ;)
 
Hoće, još da se dodaju stanica Airport City i Bežanija kao što si čini mi se i ti predlagao, ima da leti. Gde da ubrza do toliko?

Nisam ubeđen ni da će brzi voz da ide toliko brzo kroz grad..
 
Ma da, to što će šine moći da izdrže 100 km/h nikako ne znači da će vozovi da idu baš toliko. A i nadam se da neće, imajući u vidu koliko viđam ljude da nonšalantno šetaju preko te pruge :kafa:
 
medjutim":1il20li8 je napisao(la):
Nisam ubeđen ni da će brzi voz da ide toliko brzo kroz grad..
Hoce. Zasto da ne? Do 2000 - 2001 je izletao iz tunela tom brzinom (100 km/h) bez ikakvih problema. Zato je i nadvisenje spoljnje sine toliko.
 
ACR":nr886bdv je napisao(la):
Ma da, to što će šine moći da izdrže 100 km/h nikako ne znači da će vozovi da idu baš toliko. A i nadam se da neće, imajući u vidu koliko viđam ljude da nonšalantno šetaju preko te pruge :kafa:
LJudi se setaju nonsalantno tuda jer ih niko ne kaznjava (policija ili vozovi) iako je to zabranjeno. Neka se setaju nonsalantno autoputem.
 
ranko999":1isnpzsw je napisao(la):
medjutim":1isnpzsw je napisao(la):
Nisam ubeđen ni da će brzi voz da ide toliko brzo kroz grad..
Hoce. Zasto da ne? Do 2000 - 2001 je izletao iz tunela tom brzinom (100 km/h) bez ikakvih problema. Zato je i nadvisenje spoljnje sine toliko.
Uz jak takt BG-Voza i dodatnu izgradnju u blizini pruge, sumnjam u bezbednost tako brze vožnje.
 
medjutim":130pxmyj je napisao(la):
Uz jak takt BG-Voza i dodatnu izgradnju u blizini pruge, sumnjam u bezbednost tako brze vožnje.
Na zeleznici je bezbednost na nivou predvidjenim pravilnicima ili se voz i ne pusta u saobracaj. Takt Bg voza nema nikakve veze sa maksimalnom dozvoljenom brzinom vozova na toj pruzi. Na 200m od pruge zeleznica moze da zabrani gradnju. Na 6 m od koloseka gradnja nije dozvoljena.
 
Da ,budimo realni neka ide u proseku 70km/h to je svetlosno unapređenje u odnosu na dosadašnje puzanje od stanice Nbg do T.Bunara,a trenutno i BGVozovi idu sporije do P.Mosta koliko bi mogli ,primetio sam da je to zbog takta d 15 min.jer kako primećujem kada bi baš ubrzali da bi takt bio 8-10 min.. :rolleyes: produženjem linije do Batajnice uskoro će ići predpostavljam mnogo brže da bi održali takt od 15.min
 
ranko999":2hyzfowr je napisao(la):
medjutim":2hyzfowr je napisao(la):
Uz jak takt BG-Voza i dodatnu izgradnju u blizini pruge, sumnjam u bezbednost tako brze vožnje.
Na zeleznici je bezbednost na nivou predvidjenim pravilnicima ili se voz i ne pusta u saobracaj. Takt Bg voza nema nikakve veze sa maksimalnom dozvoljenom brzinom vozova na toj pruzi. Na 200m od pruge zeleznica moze da zabrani gradnju. Na 6 m od koloseka gradnja nije dozvoljena.
Šta da ti kažem Ranko, moja kancelarija je na recimo 40 metara od pruge, stalno je gledam kroz prozor, kao i ljude koji se svako malo šetaju po njoj.

Meni nikada ne bi palo na pamet da pretrčavam prugu, ali nadam se da one koji to rade policija pre stići da kazni nego što to učini voz. Koliko vidim oni i ne idu brže od 30km/h recimo sada, pa donekle i mogu da razumem zašto je to ljudima "no big deal", ali jasno je da će sa velikim brzinama sve da se promeni.

BTW, ne slažem se da je na BG vozu bezbednost na nekom velikom nivou. Stvari koje sam ja primetio a koje bi trebale da budu bolje:

- ne postoje rukodržači na sredini stepeništa kada ulaziš u voz, a gde im je logično mesto
- ne čuje se zvučni signal pre nego što se zatvaraju vrata
- platforma na stanici KP je previše niska. Teorijski bi moglo da se desi da neko trči na voz, vrata mu se zalupe pred nosem i onda on podleti pod šine. Ne pričam napamet, bio sam tu kada se jednoj devojci zamalo baš to desilo.
 
A kako bi bilo da železnice ipak ograde deo T.Bunara-Nbg žičanom ogradom to bar mnogo ne košta.. :kafa:
imgp0579.jpg
 
Mora da se promeni. U gradovima koji imaju high speed train, voz kroz grad ide i preko 160 km/h. Ali, pruga je fizicki izdvojena i nema mesanja ni sa drumskim ni sa pesackim saobracajem. I svaki neovlasceni pristup zeleznickoj infrastrukturi je veliki prekrsaj. Ograda pored pruge se stavlja zbog zivotinja, a ne ljudi. Smatra se da normalan covek ne bi prelazio prugu osim tamo gde je to dozvoljeno.
 
medjutim":1ei61uee je napisao(la):
Hoće, još da se dodaju stanica Airport City i Bežanija kao što si čini mi se i ti predlagao, ima da leti. Gde da ubrza do toliko?

Nisam ubeđen ni da će brzi voz da ide toliko brzo kroz grad..
Spreman sam da žrtvujem 100km/h zarad te dve stanice..:)
 
2012":1qasg1b3 je napisao(la):
medjutim":1qasg1b3 je napisao(la):
Hoće, još da se dodaju stanica Airport City i Bežanija kao što si čini mi se i ti predlagao, ima da leti. Gde da ubrza do toliko?

Nisam ubeđen ni da će brzi voz da ide toliko brzo kroz grad..
Spreman sam da žrtvujem 100km/h zarad te dve stanice..:)
To nije moguce iz vise razloga. Pruga je u rezimu APB saobracaja, a tako mali pruzni blokovi ne postoje. I to je jedna od osnovnih razlika klasicne zeleznice i metroa. Kod metroa to nije problem naravno, jer ne postoje teretni vozovi ciji zaustavni put je preko 1000m... I drugo, to bi usporilo saobracaj i smanjilo propusnu moc pruge, takodje i povecalo interval vozova. Lakse i jeftinije je izgraditi pokretne staze do stanice Nbg i stajalista T.B.
 
Ok,ali teretni vozovi više ne saobraćaju tom trasom ,tako rekoše a i primećuje sa kada se čeka na stanici Nbg..završetkom Prokopa to će postati pravilo..
 
medjutim":2yz4he7s je napisao(la):
Nisam ubeđen ni da će brzi voz da ide toliko brzo kroz grad..
I da mogu, brzi vozovi inace kroz gradska podrucja ne idu velikim brzinama jer one stvaraju veliku buku. Veca brzina, veca buka.
 
Vesti :: Beograd
Dobra saradnja Grada i Železnica Srbije »

23. Novembar. 2010 | (13:06 -> 13:06), Izvor : Studio B, Komentari: 0

Deo garnitura "BG- voza" biće ustupljen za linije ka Pančevu, Staroj i Novoj Pazovi i Indjiji,


Zahvaljujuć pomoći grada Beograda Železnicama Srbije i njihovoj dobroj saradnji u cilju dobrog funkcionisanja gradske železnice, deo garnitura "BG- voza" biće ustupljen za linije ka Pančevu, Staroj i Novoj Pazovi i Indjiji, kažu u Železnicama Srbije.
Takav režim će biti na snazi sve dok gradska železnica "BG voz" ne uspostavi liniju do Batajnice, kako kažu u tom preduzeću, najverovatnije do marta, aprila sledeće godine.
 
E lepo pitah ja da li je BGV drugi operater ili Beovoz prvi ?ali... odgovor se nameće Beovoz je sve to :kafa: E sada posle ove vesti da je grad objavio tender za kupovinu 25 novi granitura sve bi bilo ok,ovako i na proleće se pitamo kako grad i železnice misle da Beovoz ili prigradsko- gradska železnica,regionalni Metro-S-bahn tj Rapid Transit, funkcioniše na 4 linije bez vozova... :dil: i još nešto neka poskidaju one BGV nalepnice sada više nema smisla..Beovoz se lakše izgovara :kafa:
 
Sto se tice stanice Tosin Bunar, mislim da je najpametnije da se ona pomeri malo ka stanici NBG, tj sa druge strane Tosinog Bunara, bez uvodjenja nove stanice izmedju njih, uz postavljanje jos 2 koloseka na samoj stanici, kako bi se olobodila pruga u slucaju da je jedan voz u stanici. Tako bi nova stanica bila povezana sa autobuskim stanicama u Tosinom Bunaru i u Omladinskih brigada. Realna brzina posle rekonstrukcije na toj deonici bi bila 80kmph, jer i na rekonstruisanom delu pruge Pazova-Batajnica voz maximalno ide oko 80kmph (merio ja)
1h420k.jpg
 
Posle remonta pruga ce biti osposobljena za brine do 100km/h, ali maksimalna dozvoljena brzina emv 412/416 je 90km/h.Do proleca bi trebalo da Pancevo i Pazova isfinansiraju remonte par garnitura .
 
@Dusan,u potpunosti podržavam tu ideju,zapravo svako rešenje je bolje od postojeće pozicije stanice T.Bunar,pomeranjem stanice unapred dobilo bi se prostora za dodavanje posebnih koloseka za stajališta postavljanje u ravni a ne pod nagibom,kao i blizinu lljudima iz okolnih blokova kako stambenih tako i poslovnih Airport C. :kafa:
 
Sad februar, sad mart, pa april... al dobro, produzice ga do 2012:D Radi se na popravci sina, to je veoma vazno. To su neki, srednje ozbiljni radovi po meni
 
Imate vest za prokop u politici?

Nego,ove pragove koje ce staviti,da li ce biti betonski ili drveni?

Vozom iz Batajnice do centra grada
V. B. M - N. M. N. | 23. novembar 2010.

Cita:
Žitelji zemunskog prigradskog naselja uskoro će "Bg vozom" brže stizati do centra prestonice. Za rekonstrukciju pruge - više od 242 miliona dinara. Polasci na 15 minuta

BEOGRAĐANI će već na proleće sledeće godine moći znatno brže da putuju od Novog Beograda do Batajnice. Radovi na ovom delu pruge su u punom jeku, izvode ih "Železnice Srbije", a kada budu završeni vozovi će dostizati brzinu do 100 kilometara na čas, što je znatno više od sadašnjih 40 kilometara.

Kako "Novosti" saznaju, za ovaj projekat gradske vlasti su izdvojile više od 242 miliona dinara, a s obzirom na to da je pruga na ovom delu zastarela radnici "Železnica" će menjati bukvalno sve.


Cita:
GRAFITI
VELIKI problem u kompozicijama "Bg voza" predstavlja nesavesno ponašanje nekih putnika, koji crtaju grafite. U gradskoj upravi kažu da se zbog toga unutrašnjost i spoljašnjost kompozicija premazuje antigrafitnim smesama.
- Biće postavljeno 8.000 pragova, pet kilometara šina, četiri kompletne skretnice i 12.600 kubika tucanika - rekli su nam u gradskoj upravi. - Uz to biće zamenjena elektroenergetska, telekomunikaciona i signalno-sigurnosna postrojenja. Sve ovo koštaće 242.059.597 dinara.

Nova pruga će omogućiti da "BG voz" saobraća bez problema i kašnjenja. Kako će biti veća propusna moć, kompozicije će u špicu, odnosno u periodima od 6 do 9 časova i od 14.30 do 17.30, polaziti na svakih 15 minuta.

Garniture "BG voza" saobraćaju i na relaciji od Novog Beograda do Pančevačkog mosta. Svakog dana red vožnje počinje u 5.30, a završava se u 23 časa. Tokom tog perioda ukupno se organizuje 96 polazaka u oba smera. Za ove potrebe angažovana su četiri voza i jedan u rezervi. Od stalnih kompozicija, tri se trenutno koriste u okviru "Beovoza" za potrebe stanovnika Pančeva, Nove i Stare Pazove.
 
vucko":fshs0bzi je napisao(la):
VELIKI problem u kompozicijama "Bg voza" predstavlja nesavesno ponašanje nekih putnika, koji crtaju grafite. U gradskoj upravi kažu da se zbog toga unutrašnjost i spoljašnjost kompozicija premazuje antigrafitnim smesama.
Čisto sumnjam da putnici iscrtaju sve one grafite spolja..
 
Video nadzor je jedino rešenje uz nalepnice obaveštenja na ulazku u vozove kao i stanice da ste praćeni u realnom vremenu..i da je svaki prestup kažnjiv zakonom,dakle primeniti Londonski sistem CCTv
CCTVidiotsLL2211_468x305.jpg

Too late: The boys finally attempt to cover up
But the suspects remained on board and strutted in front of the train's security cameras, brazenly pulling faces and making themselves easily identifiable.
Police are
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/art...V-camera-train-attack-teen.html#ixzz16CkuKZVe
343865-train-hitchers.jpg

Svuda ima ludih...

Systems - News
First Capital Connect use IndigoVision's IP-CCTV solution for rail network upgradeIndigoVision's integrated IP Video technology has been deployed as part of a massive CCTV central monitoring and recording project for First Capital Connect (FCC), one of the UK's newest train operating companies.

IndigoVision_train-220.jpg

FCC operates trains between London, Brighton, Bedford, Peterborough, Cambridge and King's Lynn over the UK's busiest rail network. As part of its five year, £8 million, network-wide Station Improvements Programme, FCC selected IndigoVision and its partner ATEC Security to install a new IP-based video surveillance, recording and transmission system. The project involved the upgrade to 1,194 existing analogue CCTV cameras across 63 train stations, which are now all monitored at a new central control room at Enfield, using the company's existing network infrastructure.

The challenge was to bring together the various local and independently monitored analogue CCTV systems in order to monitor and manage them centrally. In addition the existing CCTV systems had to be fully operational while the new IP-based solution was installed. IndigoVision's advanced compression and bandwidth management technology were vital for the success of a project of this size. Multiple video streams from each camera can be configured for different applications, for example, high-framerate/high-bandwidth for recording and local viewing and low bandwidth for remote monitoring over the WAN.

‘Control Center', IndigoVision's enterprise IP Video and alarm management software, is used by operators, both locally and in the central control room to view and analyse live and recorded video. A ‘Control Center' workstation can be located at any point on the network and allow an operator with the right permissions to view video from any camera or NVR no matter where they are located. As ‘Control Center' software is licence-free, workstations can be deployed for no more than the cost of an entry-level PC.

Thanks to extensive research and development by ATEC Security, a new server platform enabled over 100 IndigoVision Windows-based Network Video Recorders (NVRs) to be installed at the 63 train stations and throughout the network, providing 31 days of recording using a total of 473 terabytes of RAID 5 storage. Special server configurations were developed that allowed physical discs to be quickly and safely replaced in the event of a major incident, where the very highest quality evidential video is required for analysis and investigation by the Police and other agencies.
947 fixed and 95 PTZ cameras are each connected to an IndigoVision 8000 IP Video transmitter/receiver module. The 8000 converts the analogue camera feed to DVD quality MPEG-4 digital video for transmission over the network. IndigoVision's advanced compression technology allows high-quality, low-latency video to be transmitted around the network using FCC's existing WAN. The combination of the network and ‘Control Center' creates a virtual matrix that allows video feeds to be ‘switched' to any workstation or NVR. This replaces the many original local analogue hardware matrices and removes the ‘islands of video' that have come to represent the fundamental shortcoming of large scale analogue CCTV systems.

This project is just one of many large-scale infrastructure projects that IndigoVision has deployed for the rail industry, including the Berlin S-Bahn, the Dutch National Rail network and the 900+ camera system for SkyTrain, the world's largest automated light rapid transit system in Vancouver, Canada. The FCC project also demonstrates how IP Video is the ideal solution for wide-area surveillance and how existing analogue CCTV systems can be migrated across to a digital solution, whilst still re-using much of the original investment.
www.sourcesecurity.com
Iris recognition systems for access control and identity management gain popularity
pixelated-eye-250.jpg

The eyes have it. The use of iris recognition technology is expanding around the globe and it is being utilised in a vast array of commercial and government applications ranging from access control to time management. ASSA ABLOY Future Lab examines how this biometric technology is breaking new ground in identity management and other security applications.
 
Vrh