PIGLET
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.06.2007.
- Poruke
- 900
- Pohvaljen
- 1.561
Jes dobar predlog ali skup, tako da verovatno od toga nema ništa.dusan":2ggmi18v je napisao(la):Sto se tice stanice Tosin Bunar, mislim da je najpametnije da se ona pomeri malo ka stanici NBG, tj sa druge strane Tosinog Bunara, bez uvodjenja nove stanice izmedju njih, uz postavljanje jos 2 koloseka na samoj stanici, kako bi se olobodila pruga u slucaju da je jedan voz u stanici. Tako bi nova stanica bila povezana sa autobuskim stanicama u Tosinom Bunaru i u Omladinskih brigada. Realna brzina posle rekonstrukcije na toj deonici bi bila 80kmph, jer i na rekonstruisanom delu pruge Pazova-Batajnica voz maximalno ide oko 80kmph (merio ja)
http://i51.tinypic.com/1h420k.jpg
Stajalište T.B. je nekako na silu ubačeno u krivinu pa zbog nadvišenja spoljne šine vozovi neprirodno krivo stoje dok primaju putnike.
Stvarno bi rešenje sa pomeranjem stajališta na predloženoj lokaciji bilo logično i funkionalno. Ne znam koliko je isplativo praviti novu stanicu (što se dobije povećanjem broja koloseka) tako blizu stanici NBGD.