Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

dusan":2ggmi18v je napisao(la):
Sto se tice stanice Tosin Bunar, mislim da je najpametnije da se ona pomeri malo ka stanici NBG, tj sa druge strane Tosinog Bunara, bez uvodjenja nove stanice izmedju njih, uz postavljanje jos 2 koloseka na samoj stanici, kako bi se olobodila pruga u slucaju da je jedan voz u stanici. Tako bi nova stanica bila povezana sa autobuskim stanicama u Tosinom Bunaru i u Omladinskih brigada. Realna brzina posle rekonstrukcije na toj deonici bi bila 80kmph, jer i na rekonstruisanom delu pruge Pazova-Batajnica voz maximalno ide oko 80kmph (merio ja)
http://i51.tinypic.com/1h420k.jpg
Jes dobar predlog ali skup, tako da verovatno od toga nema ništa.
Stajalište T.B. je nekako na silu ubačeno u krivinu pa zbog nadvišenja spoljne šine vozovi neprirodno krivo stoje dok primaju putnike.
Stvarno bi rešenje sa pomeranjem stajališta na predloženoj lokaciji bilo logično i funkionalno. Ne znam koliko je isplativo praviti novu stanicu (što se dobije povećanjem broja koloseka) tako blizu stanici NBGD.
 
kompozicije će u špicu, odnosno u periodima od 6 do 9 časova i od 14.30 do 17.30, polaziti na svakih 15 minuta.

Garniture "BG voza" saobraćaju i na relaciji od Novog Beograda do Pančevačkog mosta. Svakog dana red vožnje počinje u 5.30, a završava se u 23 časa.
Imam dva pitanja

Zasto takt 15 min samo u spicu kada bi vec sada mogao da bude tokom celog dana?

Kako bi bilo da BG:voz radi i nocu (uz obezbedjenje naravno), koje su restrikcije za tako nesto?
 
Noćni voz na sat vremena bi bio pogodak, naročito kad se produži do Batajnice..
 
Danju postoji mnogo veći izbor nego noću.

Mogući problem je što stanica Vukov Spomenik ne radi od ponoći do jutra, bez toga nema toliko smisla..
 
Danas

prage.jpg
 
Jeeee :) znači biće impregnirani drveni a ne betonski pragovi? ili su na slici stari povađeni?
 
Danas je bg voz u 14.15 krenuo minut ranije sa stanice nbg,Nas 5-6 je "poljubilo vrata".Bez obzira na pogodnosti koje pruza,ovakve stvari su nedopustive!
 
2012":2mw33hgp je napisao(la):
Jeeee :) znači biće impregnirani drveni a ne betonski pragovi? ili su na slici stari povađeni?
Meni je na prvi pogled delovalo da su stari, ali uopšte nisam stručan... Evo slike zumirane do originalne rezolucije, mada se tu već gubi kvalitet, ipak je telefonom slikano.

Desni klik, pa view image
pra0.jpg



vucko":2mw33hgp je napisao(la):
Danas je bg voz u 14.15 krenuo minut ranije sa stanice nbg,Nas 5-6 je "poljubilo vrata".Bez obzira na pogodnosti koje pruza,ovakve stvari su nedopustive!
Eto, desilo se i to da u Beogradu jedan minut mimo reda vožnje pravi problem :) Ko zna po kom vremenu su krenuli, možda "prokopskom" :D
 
Koliko sam video te pragove izgledali su kao stari.Takodje je zanimljivo da na jednom peronu na prokopu(pored onoga kojim prolazi bg voz od vuka) stoji teretni voz sa mrezastim vagonima(valjda za prevoz automobila ili sta)?
 
Колико ја видим има растиња по праговима, тако да су највероватније стари...
 
Vučko, izgleda da smo danas mimoišli na Novom Beogradu.

Pragove na NBG sam video na stanici. U pitanju su stari uklonjeni pragovi. Novi pragovi koji će se ugrađivati će biti takođe drveni.

Mrezasti vagoni na Prokopu jesu za prevoz automobila ali je vazniji krajnji vagon u kompoziciji. To je bio vagon za ispitivanje kontaktne mreze ( Liči na putnički, zute boje i ima pantograf za vezu sa mrezom). Iako nisam siguran mislim da je funkcija vagona za prevoz automobila samo da razdvoje lokomotivu od kola za ispitivanje mreze i da tako ona ne bi uticala na merenja ali ponavljam samo mislim da je tako.
 
Ovo su definitivno stari pragovi.
Jel ste sigurni da će novi biti drveni???
Ja sam ubeđen (možda grešim) da su betonski bolje i savremenije rešenje, pogotovo oni od prednapregnutog betona.

Ne mogu a da ne ponovim doživljaj "lebdenja" kada voz uđe u Prokop na novi kolosek 5, stvarno nerealno dobro. Doduše tu nema pragova i zastora od tucanika već je betonska ploča sa kolosečnim priborom. Novi gornji stroj je pre i posle te ploče na betonskim pragovima u zastoru od tucanika, nešto bučnija vožnja i za nijansu manje konforna, ali i dalje vrh u odnosu na deo u Senjačkom tunelu gde je vožnja kao pod zemljotresom.

Videh danas bager koji diže stare pragove isped stajališta T.B.

By the way izgleda da je neko oprao lanterne koje osvetljavaju stepenište stanice Novi Beograd pa je sasvim drugačija slika.
 
Ja sam takođe za noćni voz, a problem slabog korišćenja bg-voza se rešava tako što se smanji broj vagona. Stvarno nije potrebno ovoliko.
 
Ne moze da se smanji, to je garnitura. Pantigraf je na vagonu a ne na lokomotivi, kao i trafoi i sl
 
Kakvih vagona? RVR je elektromotorni voz, nema vagona, sastoji se samo iz dva dela 412 i 416.

Ja sam ubeđen (možda grešim) da su betonski bolje i savremenije rešenje, pogotovo oni od prednapregnutog betona.
Nisam stručan za to ali mi se čini da sam negde pročitao da su drveni bolji zbog elastičnosti :/

Uslikano 18.11.2010. kada su vadili pragove
zy920h.jpg
 
Дрвени боље упијају вибрације, бетонски су дуготрајнији... У сваком случају се нешто губи, нешто добија...
 
Problem je kod nas sto drveni ostanu u upotrebi mnogo vise nego sto bi trebalo(kao i vecina stvari).

Inace,videh po komentarima,a i moji drugovi misle da je za bg voz zasluzan mrkonjic.Ne mogu da verujem koliko su neinformisani ljudi.

2012ice,jel su to neki tvoji drugari?Evo i tvog smajlija :kafa:
 
Cek samo da se pojasni meni ne pratim na casu,vrsi se remont od zemun stanice do NBG stanice?Jel to zakljucno sa stanicom NGB ili samo do nje?
 
Samo da napišem, nisam siguran ali ako su novi pragovi ono što mislim da jesu, onda mi ne izgledaju baš kao drveni. Ono što vidim kroz prozor na nekoj dugačkoj kompoziciji izgleda kao nekakav "sendvič" - tamno u sredini, svetlo gore i dole. Naravno moguće je da to uopšte nisu pragovi, ali ne znam onda šta bi mogli da budu.
 
Evo konacne verzije Apela za optimizaciju gradske zeleznice.

Ko god podrzava ideju i zeli da se potpise na apel dobrodosao je.

Potpise sakupljam putem maila do ponedeljka, recite kako zelite da budete navedeni: ime prezime, ime prezime titula, samo nickname sa foruma, ili sta god drugo...

Saljem sve gradskoj vladi u ponedeljak 29. novembra ujutro.

EDIT: mail se nalazi ispod avatara levo, a moze i contact@imamoplan.com


23_apel-tekst-small2.png

23_apel-plan1-small.png

23_apel-plan2b-small.png
 
Tesko mi je da poverujem da su drveni pragovi u bilo kom segmentu bolji od betonskih. Jesu fleksibilniji ali zar upravo nije cilj da ti pruga bude sto cvrsca i stabilnija a vibracije i ljuljanje time manje nego da se sve klati? Ne znam mozda gresim ali znam da svi brzi vozovi voze na prugama koje su iskljucivo na betonskim pragovima. Ne mogu da zamislim da jedan ICE ili TGV lebde 300 na sat preko drvenih pragova.

@zidar - plusic od mene. :)
 
Stoji da na drvenim nema velike brzine, ali gradski voz ne može da ide preko 90, kao što smo već čuli, a tek preko toga dođu druga ograničenja..
 
Ovako drveni se pragovi ugradju posto se nemjenaju balize i ostala oprema a kod starih baliza i betonskih pragova moze da dodje do probijanja mase pa da pruzna deonica izgleda zauzeta a ustvari nije .Inace ismo sposobni sami da napravimo pragove pa ih uvozimo iz hrvatske :rant: Nadam se da ce dobro to da odrade :kafa:
 
Vrh