spatiotecte":3a34rkv3 je napisao(la):
Slazem se sa tobom kad kazes da ce beogradski zeleznicki cvor tesko podneti takt od 15 minuta ako se produze linije jer ce doci do konflikta sa ostalim vozovima.
Mislim da bi inace takt 30 min bio zadovoljavajuci za Batajnicu i Novu Pazova, iako se svi sa mnom ne slazu, u tom slucaju je manja verovatnoca da dodje do konflikta.
spatiotecte":3a34rkv3 je napisao(la):
Realno PRAVO resenje je prelazak na cetvorokolosecnu vezu
Tacno, ali dok se to ne ostvari ( samo malo strpljenja…) mora nesto drugo da se smisli, a presedanja su jedno od resenja.
412-104":3a34rkv3 je napisao(la):
интервал слеђења може бити и 5-6 минута!
vrlenija":3a34rkv3 je napisao(la):
vozovi napuštaju stanicu u kraćem intervalu od 7 min
Posto nemam informaciju o taktu koji dozvoljava APB sistem na deonici Stara Pazova – NBGD oslonio sam se na generalni princip, inace najkraci interval izmedju dva voza u aktuelnom redu voznje je 8 min tako da ste blizu istine.
vrlenija":3a34rkv3 je napisao(la):
U svakom slučaju potvrdu mogućeg takta treba da daju inženjeri
Tako je, ali posto nazalost za sada nemamo nijednog pri ruci mozemo da pravimo planove sa okvirnim intervalima 5 do 10 minuta, 5 kao moguci, 10 kao manje vise pouzdan.
U svakom slucaju slazemo se da na toj deonici treba pojacati saobracaj i da je takt od 30min izvodljiv.
412-104":3a34rkv3 je napisao(la):
Редом вожње предвидети 3 минута резреве
Ako to moze da osigura pouzdanost vozova i da garantuje da takt centralnog dela linije nece biti ugrozen ja sam za. Ipak nikako ne mogu da se oslobodim skepse zbog iskustva sa nasih pruga i dosadasnjeg funkcionisanja Beovoza.
412-104":3a34rkv3 je napisao(la):
Такође на тој релацији имамо и друге путничке возове
Uvek sam dosada racunao na njih kao dopunu ali kao sto rekose @Матеја Бељан i @2012 ne mogu zameniti gradsku zeleznicu.
Матеја Бељан":3a34rkv3 je napisao(la):
Pa da se "oslanjaju" putnici na vozove za koje je uvek pitanje koliko ce da kasne... I da stoje u hodniku pored nekih torbi. Protiv!
vrlenija":3a34rkv3 je napisao(la):
Siguran sam da je to usko grlo u stanici NBG
Stanica NBGD ima dovoljno koloseka i perona da se organizuje presedanje i ne predstavlja usko grlo sama po sebi, prilaz sa beogradske strane je problematican zbog odvajanja za stari zeleznicki most. Pozeljnije je presedanje na NBGD nego u Zemunu zbog bolje povezanosti sa GSP. Time putnici iz predgradja imaju kombinaciju Beovoz+autobus/tramvaj umesto Beovoz+BG:voz+autobus/tramvaj.
vrlenija":3a34rkv3 je napisao(la):
Takođe smatram da ne treba insistirati na apsolutnoj tačnosti i da su eventualna zakašnja od 5 min potpuno prihvatljiva.
E ovde se ne slazemo, bilo koje kasnjenje je neprihvatljivo jer dovodi u pitanje poverenje u sistem. Ako se uvodi novi poredak nema tolerancije za propuste inace nece zaziveti.
vrlenija":3a34rkv3 je napisao(la):
Slažem se da vozovi iz Batajnice ne treba da idu do Pančeva jer to neprihvatljivo povećava njihovu ne pouzdanost.
Pruga za Pancevo je najslabija karika u celom sistemu. To nas vraca na pitanje mogucnosti skracivanja manevra na stanici P. Most koje bi omogucilo okretanje nekoliko linija na toj stanici. U tom slucaju bi mogla da zazivi Rakovica-P. Most (takt 15 min) paralelno sa P.Most-Pancevo (takt > 30 min) i vec postojecom P.Most-NBGD (takt 15 min).
Plasim se da je Rakovica-NBGD sa taktom 15 min tesko izvodljiva zbog uskog grla na ulazu u stanicu NBGD, sumnjam da moze da opsluzi dve jake linije to jest voz na svakih 7m30.
Direkcija to resava uvodjenjem osakacene linije Rakovica-Prokop, ali ona niti je veza za grad niti za NBGD.
Sve u svemu, mislim da gradjani Nove Pazove, a mozda i Stare, treba da traze samostalnu vezu do NBGD sa taktom 30 min, bilo da se BG:voz produzava do Batajnice ili ne, u medjuvremenu ce to biti i veza Batajnice sa gradom a posluzice kao test pouzdanosti pruge. Tri garniture bi tu odradile posao sa sve operativnom rezervom za slucaje kasnjenja drugih vozova.
P.Most bi bez promene manevarske procedure verovatno mogao da podnese postojecu liniju A (3 garniture, takt 15min) + liniju B Rakovica-P.Most sa slabijim taktom (2garniture, takt ~30min) + prolaznu Pancevo-Ripanj koja liniju B pojacava svako malo ( 3 garniture, takt 1h). Time se smanjuje broj okretanja a Rakovica, Pancevo i Resnik/Ripanj dobijaju direktnu vezu sa centrom i mogucnost presedanja na liniju A.
Za ovu varijantu danas ima dovoljno garnitura.
Plan broj 4