Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ja i dalje ne mogu da verujem da pojedinci vide voz kako sasvim sto bi se reklo legitimno mesto za grafite i ovakve gluposti. Ja ovo mogu uporediti kao da je neko uzeo i ofarbao necija kola na ulici zato sto misli da je to ok lepo ili sta ja znam :notok: Takodje mi nije jasno kako je recimo uradjen ovaj grafit na stanici sto se vidi iznad zutog autobusa, neko se dobro potrudio da ostavi svoj prljavi trag stanici a da ga niko nije sprecio jel sigurno crtanje takvog jednog grafita i na tom mestu nije bas neprimetno
 
I na onim na kojima je postojao se već sprao od svakodnevnog skidanja grafita :violina:
 
Radi se o rusu 068, koji ima tu antigrafitnu zastitu. Grafiti se neskidaju svakodnevno , tako da ce i ovaj grafit biti uklonjen na prvom sledecem pranju garniture.Problem grafiti se neomoze resiti samo sa antigrafitnom zastitom,tu i drzava mora da uradi nesto po tom pitanju.
 
Bljak fuj!!

Jadno kako su je nakaradili, stvarno iritira, pa ne možeš da vidiš kroz prozor ni gde si.

Ovo nije urađeno dok je bio na turi jer jednostavno nema vremena, najverovatnije da je uzrađeno u depou gde spava noću, e tu je pitanje ko čuve te depoe.....neki matori koji spava celu noć. Baš jadno za ŽS. :notok:
 
Horor :bash:

@ amm8990
U cilju da se ova garnitura što pre sredi, molim te da mi kažeš kog dana je ovo slikano i ako slučajno znaš garažni broj ove garniture ??
 
Jel se to samo meni cini, ili i ovaj i prosli put kada su bile slike grafita po tek remontovanim vozovima za BGvoz je isti natpis STU. Predpostavljam da je to ista osoba koja radi?
 
A danas sam isti staj potpis, samo mnogo manji, video danas na sveže ofarbanim stubovima nadstrešnice na stanici nbg. :rant:
 
Videti gde taj mladi umetnik operise.Napraviti sacekusu od strane policije,ili komunalne policije.Uhvatiti ga,kazniti ga zatvorom makar mesec dana,time bi se dobila i reklama za bg voz/beovoz,a i njegove "kolege" bi odustale da rade tako nesto.Svi bi bili na dobitku.
 
Išarana su, kao što je već rečeno, motorna kola (,,vagon“) 412 – 086.

STU je valjda neka vandalska grupa koja svoj trag ostavlja na vozovima , a video sam ih i na tramvajima. Na levom donjem kraju grafita ( na crnoj podlozi pored natpisa Bg voz) su potpisana četri imena.

Fotografiju sam ja snimio iz stana 12.11.

Onaj grafit na betonskoj konstrukciji mi nikad nije bio jasan. Ne znam da li su visili naglavačke ili se vezali za ogradu. Jedno vreme je tu iznad na nadvožnjaku bio bilbord pa su možda njega iskoristili.
 
Rile koji je ovde citiran u vezi sa propustnom moći pruge je čini mi se zaposlen u depou Zemun gde su garniture smeštene. To me sprečava da se suprotstavim ovome što je napisao.
Međutim, kao neko ko vozove posmatra sa mesta koje ste videli tvrdim da vozovi napuštaju stanicu u kraćem intervalu od 7 min kada se ne ukrstaju već samo slede prethodni. Jedino ukrštanje do Batajnice je u stanici Novi Bg.

Pošto je 15 min takt do Batajnice već odavno najavljen, verujem da su saobraćajni inženjeri već proverili ovakvu mogućnost. Da je ovo samo politička najava bez konsultovanja struke, verujem da bi političari koji ovaj takt najavljuju za ovih nekoliko meseci koliko o tome trube dobili već informaciju da je ovo nije moguće i da se više ne ,,blamiraju“. U svakom slučaju potvrdu mogućeg takta treba da daju inženjeri.

Kako je 412- 104 već pisao ovo je pruga sa APB (automatski pružni blok) koji ovu prugu deli na sekcije koje omogućavaju povećanje frekventnosti vozova. Taj sistem funkcioniše tako da Kada voz koji prednjači napusti sekciju u kojoj je prethodno bio i pređe u sledeću signal se u prethodnoj sekciji automatski otvara i sledeći voz može da uđe u nju.

Propusnu moć pruge definiše deonica koja ima najmanju propustnu moć tj. ,,usko grlo“.
Siguran sam da je to usko grlo u stanici NBG tako da njena propustna moć definiše i onu na celoj relaciji.
Ako sam u pravu to onda znači da se nikakva presedanja sa voza na voz od kojih bi jedan imao 15 min takt ne bi mogla organizovati na NBG jer bi to stanicu samo dodatno zakrčilo vozovima.

Moje mišljenje je da vozovi treba da idu do Batajnice sa taktom od bar 30 minuta a ako je moguće treba uvesti i špic, makar samo jutanji. Ukoliko postoje sumnje u 15 min takt 20 min je sigurno moguć i verujem zadovoljavajući.
Takođe smatram da ne treba insistirati na apsolutnoj tačnosti i da su eventualna zakašnja od 5 min potpuno prihvatljiva.
Slažem se da vozovi iz Batajnice ne treba da idu do Pančeva jer to neprihvatljivo povećava njihovu ne pouzdanost.
 
Ti "umetnici" i snimaju svoja "dela" (izvinjavam se ako je snimak vec bio)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=QvzQpkw85IM[/video]
Da hoce, mogu ih sve uhvatiti, ali danas svaka djubrad ima prava. Maloletnika policija ne sme ispitati bez prisustva roditelja ili advokata
Zna se gde oni operisu uglavnom-Depo u Zemunu. Za ovakve stvari postoji resenje:
Central%20Asia%20Shepherd%20Dog.jpg

Jedno 10-ak ovakvih Srednjeazijskih ovcara u krugu depoa i gamad se nece usuditi da zvrljaju+ograde citavom trasom
 
Pa budimo realni gledajući te grafite može se videti da li je nako zaista talentovani umetnik i kad to vidim izgleda vrlo dobro i prepoznje se kao umetnost,posebno ako nije slikano preko stakala,ali najgore je kada vidim samo žvrljotinu iz besa bez umetnosti.. tako jadno i sačekuša uz bičevanje i pendrečenje komunalaca je prigodna stvar :kafa:
12indiaflu_600.jpg

zatvor u BGVozu za grafitere bez talenta.. hantulautan.blogspot.com
grafitti-train-415x235.jpg

Graffiti gang face prison for three years of rail vandalism
Four graffiti vandals were facing jail this afternoon for causing more than Ł134,000 damage to trains in a three-year campaign.
thisislondon.co.uk
 
1404_ocp_w380_h300.jpg


Pa ako su sposobni da grafitima unakaze zdanje sa slike, zgrada u kojoj je ozvanicena kraljevina SHS onda im nikakav problem nije da to urade sa sovjetskim tenkovima na sinama.Problem je u tome sto ljudi koji bi trebalo da se o brinu o drzavnioj imovini i dalje zive u proslim vremenima a to ne bi bilo tako strasno da i dalje postoji sistem i jaka drzava iza te imovine kako nikome ne bi palo na pamet da radi ovako nesto.
 
@vrlenija Ukrstanje je moguce i u Zemunu i u Zemun polju, to su klasicne stanice.

Sto se predesanja tice, to je moguce tako sto bi oba voza stala na isti kolosek, redno. Ali nisam za presedanje na NBG, vec u Zemunu. Mada je najbolje resenje za presedanja:

Krnjaca (Ovca) - Batajnica - Resnik (Ripanj)
 
Zali mi se ortak iz panceva kako je uzasan beovoz i da retko ide.Cak i kad ga uhvati ujutru vrvi kineza koji jure od panceva ka buvljaku na nbg...Pa zato ide busom do pancevca pa odatle onim linijskim,ispade mu 2 puta brze,ali je pretplatna karta za bus 1800 a za beovoz je 800.

Kaze takodje da nije mogao verovati koliko je dobar bg voz i da bi ga vecina pancevaca koristila kada bi ga sredili bar delimicno tako,najvise im smeta retkost polazaka i sto se voz vuce od stanice pancevacki most do panceva kao mrcina.
 
Da, za sada je za Pančevce najbolja (najbrža i najjeftinija) kombinacija kombi + BG:Voz. Na žalost, ne deluje mi da će se Beovoz u dogledno vreme adektavno organizovati tako da zameni makar jednu polovinu (ako ne baš celu) ovog zbira.
 
vrlenija":rk4sdx2t je napisao(la):
Išarana su, kao što je već rečeno, motorna kola (,,vagon“) 412 – 086.

STU je valjda neka vandalska grupa koja svoj trag ostavlja na vozovima , a video sam ih i na tramvajima. Na levom donjem kraju grafita ( na crnoj podlozi pored natpisa Bg voz) su potpisana četri imena.

Fotografiju sam ja snimio iz stana 12.11.

Onaj grafit na betonskoj konstrukciji mi nikad nije bio jasan. Ne znam da li su visili naglavačke ili se vezali za ogradu. Jedno vreme je tu iznad na nadvožnjaku bio bilbord pa su možda njega iskoristili.
Hvala na informaciji, prijava za farbanje voza je podneta nadležnoj inspekciji.
 
Današnje iskustvo:

Prvo negativno pa pozitivno.

Imao sam tu "sreću" da me u odlasku i dolasku voze garniture Beovoza. Iskustvo je bljak, ona ujutro je tako krčala i lupala da smo mislili da će se raspasti, da ste videli face korisnika. Gledanje preko grafita da bi se videlo gde smo je bilo baš učestalo.
U povratku opet garnitura Beovoza, nešto bolja ali je majstor krenuo dva minuta ranije sa Karađorđevog :notok:

Taman silazim sa perona i gunđam u sebi da su ovi sve gori i gori i kako ću od 1. decembra opet da filujem naftnu mafiju, kada vidim neki radovi ispod konstrukcije stanice, uklonjeni ivičnjaci , skida se humus u ivičnom razdelnom pojasu saobraćajnice, pitam "majstora " šta rade on mi veli "pravimo stajalište za BUS" :kk:

Neko čita naše postove :kk: ili su prirodno "inteligentni". Eto to je novo.
 
Na kojoj stanici skidaju humus?Gde tacno?Mislis na NBG paralelno sa stanicom tramvaja?
 
Da ,da na NBGD, malo ispred prvih stubova objekta, smer ka blokovima a sa strane Veropulosa.
Verovatno će biti stajalište za 95.
 
I ja sam danas se vozio sa beovoz garniturom. To je veliki veliki krs (grafiti preko celog voza, prozora, pola svetla u vozu ne rade, drnda, krci). I ne znam iz kog razloga u tunelu ka NBG pre prokopa skoro da je stao...
 
Mozda zbog signala, ili da bi se manje zadrzao na stanicama. To sto krci je samo u nekom delu voza, ne znam sta je to?
 
spatiotecte":3a34rkv3 je napisao(la):
Slazem se sa tobom kad kazes da ce beogradski zeleznicki cvor tesko podneti takt od 15 minuta ako se produze linije jer ce doci do konflikta sa ostalim vozovima.
Mislim da bi inace takt 30 min bio zadovoljavajuci za Batajnicu i Novu Pazova, iako se svi sa mnom ne slazu, u tom slucaju je manja verovatnoca da dodje do konflikta.

spatiotecte":3a34rkv3 je napisao(la):
Realno PRAVO resenje je prelazak na cetvorokolosecnu vezu
Tacno, ali dok se to ne ostvari ( samo malo strpljenja…) mora nesto drugo da se smisli, a presedanja su jedno od resenja.

412-104":3a34rkv3 je napisao(la):
интервал слеђења може бити и 5-6 минута!
vrlenija":3a34rkv3 je napisao(la):
vozovi napuštaju stanicu u kraćem intervalu od 7 min
Posto nemam informaciju o taktu koji dozvoljava APB sistem na deonici Stara Pazova – NBGD oslonio sam se na generalni princip, inace najkraci interval izmedju dva voza u aktuelnom redu voznje je 8 min tako da ste blizu istine.

vrlenija":3a34rkv3 je napisao(la):
U svakom slučaju potvrdu mogućeg takta treba da daju inženjeri
Tako je, ali posto nazalost za sada nemamo nijednog pri ruci mozemo da pravimo planove sa okvirnim intervalima 5 do 10 minuta, 5 kao moguci, 10 kao manje vise pouzdan.
U svakom slucaju slazemo se da na toj deonici treba pojacati saobracaj i da je takt od 30min izvodljiv.

412-104":3a34rkv3 je napisao(la):
Редом вожње предвидети 3 минута резреве
Ako to moze da osigura pouzdanost vozova i da garantuje da takt centralnog dela linije nece biti ugrozen ja sam za. Ipak nikako ne mogu da se oslobodim skepse zbog iskustva sa nasih pruga i dosadasnjeg funkcionisanja Beovoza.

412-104":3a34rkv3 je napisao(la):
Такође на тој релацији имамо и друге путничке возове
Uvek sam dosada racunao na njih kao dopunu ali kao sto rekose @Матеја Бељан i @2012 ne mogu zameniti gradsku zeleznicu.
Матеја Бељан":3a34rkv3 je napisao(la):
Pa da se "oslanjaju" putnici na vozove za koje je uvek pitanje koliko ce da kasne... I da stoje u hodniku pored nekih torbi. Protiv!
vrlenija":3a34rkv3 je napisao(la):
Siguran sam da je to usko grlo u stanici NBG
Stanica NBGD ima dovoljno koloseka i perona da se organizuje presedanje i ne predstavlja usko grlo sama po sebi, prilaz sa beogradske strane je problematican zbog odvajanja za stari zeleznicki most. Pozeljnije je presedanje na NBGD nego u Zemunu zbog bolje povezanosti sa GSP. Time putnici iz predgradja imaju kombinaciju Beovoz+autobus/tramvaj umesto Beovoz+BG:voz+autobus/tramvaj.

vrlenija":3a34rkv3 je napisao(la):
Takođe smatram da ne treba insistirati na apsolutnoj tačnosti i da su eventualna zakašnja od 5 min potpuno prihvatljiva.
E ovde se ne slazemo, bilo koje kasnjenje je neprihvatljivo jer dovodi u pitanje poverenje u sistem. Ako se uvodi novi poredak nema tolerancije za propuste inace nece zaziveti.


vrlenija":3a34rkv3 je napisao(la):
Slažem se da vozovi iz Batajnice ne treba da idu do Pančeva jer to neprihvatljivo povećava njihovu ne pouzdanost.
Pruga za Pancevo je najslabija karika u celom sistemu. To nas vraca na pitanje mogucnosti skracivanja manevra na stanici P. Most koje bi omogucilo okretanje nekoliko linija na toj stanici. U tom slucaju bi mogla da zazivi Rakovica-P. Most (takt 15 min) paralelno sa P.Most-Pancevo (takt > 30 min) i vec postojecom P.Most-NBGD (takt 15 min).
Plasim se da je Rakovica-NBGD sa taktom 15 min tesko izvodljiva zbog uskog grla na ulazu u stanicu NBGD, sumnjam da moze da opsluzi dve jake linije to jest voz na svakih 7m30.
Direkcija to resava uvodjenjem osakacene linije Rakovica-Prokop, ali ona niti je veza za grad niti za NBGD.

Sve u svemu, mislim da gradjani Nove Pazove, a mozda i Stare, treba da traze samostalnu vezu do NBGD sa taktom 30 min, bilo da se BG:voz produzava do Batajnice ili ne, u medjuvremenu ce to biti i veza Batajnice sa gradom a posluzice kao test pouzdanosti pruge. Tri garniture bi tu odradile posao sa sve operativnom rezervom za slucaje kasnjenja drugih vozova.

P.Most bi bez promene manevarske procedure verovatno mogao da podnese postojecu liniju A (3 garniture, takt 15min) + liniju B Rakovica-P.Most sa slabijim taktom (2garniture, takt ~30min) + prolaznu Pancevo-Ripanj koja liniju B pojacava svako malo ( 3 garniture, takt 1h). Time se smanjuje broj okretanja a Rakovica, Pancevo i Resnik/Ripanj dobijaju direktnu vezu sa centrom i mogucnost presedanja na liniju A.
Za ovu varijantu danas ima dovoljno garnitura.

Plan broj 4

24_a4.png
 
Vrh