Sister
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 04.05.2010.
- Poruke
- 809
- Pohvaljen
- 30
Evo deo iz mejla koji je ff poslao svima koji su na mejl listi:
"Uz činjenicu da je GSP rashodovao 50 starih autobusa, depo je dobio 100 novih autobusa sa EURO 5 motorima i 42 autobusa iz japanske donacije, koji emituju niži nivo buke. Navedene činjenice svedoče da depo u ulici Agostina Neta ima najmladji vozni park od svih depoa gradskog prevoznika. Sektor za zaštitu životne sredine GSP je menadžmentu svoje kompanije već predložio mere, kojima bi se značajno umanjio nivo buke, kao i sredstva potrebna za sprovodjenje tih mera. Te mere podrazumevaju nabavku i postavljanje antizvučnih panela, na prioritetnim lokacijama, a o dodeljivanju i usmeravanju sredstava odluku donosi gradski Sekretarijat za saobraćaj. Inspektor Djelić je naložio predstavnicima kompanije GSP da u roku od 5 dana dostave predložene mere za smanjenje nivoa buke.
Uz navedene činjenice da je trenutno smanjen nivo buke, postoje indicije da će prilikom sledećeg merenja nivoa buke rezultat merenja biti negativan, odnosno da ne postoje elementi kršenja zakona, pa samim tim neće postojati ni osnov da GSP ugradi antizvučne panele na depou ka naselju Belville. Time bi depo u Agostina Neta izgubio status prioritetne lokacije, što bi nas, kao naselje, drastično udaljilo od rešavanja problema sa bukom iz GSP depoa.
Predlog kompanije First Facility je da nastavimo sa insistiranjem da depo u Agostina Neta dobije antizvučne panele, a kao osnov za takav vid rešenja postoji rezultat merenja prekoračenog nivoa buke, koji šaljem u prilogu maila. First Facility će nakon dobijanja vaše saglasnosti odmah krenuti u sprovodjenje planiranih koraka, koji bi mogli trajno da reše problem, sa kojim je naselje Belville suočeno od trenutka izgradnje."
Dakle, GSP treba iz svojih za to opredeljenih sredstava da postavlja te panele, a odluku o tome donosi inspektor za zaštitu životne sredine.
"Uz činjenicu da je GSP rashodovao 50 starih autobusa, depo je dobio 100 novih autobusa sa EURO 5 motorima i 42 autobusa iz japanske donacije, koji emituju niži nivo buke. Navedene činjenice svedoče da depo u ulici Agostina Neta ima najmladji vozni park od svih depoa gradskog prevoznika. Sektor za zaštitu životne sredine GSP je menadžmentu svoje kompanije već predložio mere, kojima bi se značajno umanjio nivo buke, kao i sredstva potrebna za sprovodjenje tih mera. Te mere podrazumevaju nabavku i postavljanje antizvučnih panela, na prioritetnim lokacijama, a o dodeljivanju i usmeravanju sredstava odluku donosi gradski Sekretarijat za saobraćaj. Inspektor Djelić je naložio predstavnicima kompanije GSP da u roku od 5 dana dostave predložene mere za smanjenje nivoa buke.
Uz navedene činjenice da je trenutno smanjen nivo buke, postoje indicije da će prilikom sledećeg merenja nivoa buke rezultat merenja biti negativan, odnosno da ne postoje elementi kršenja zakona, pa samim tim neće postojati ni osnov da GSP ugradi antizvučne panele na depou ka naselju Belville. Time bi depo u Agostina Neta izgubio status prioritetne lokacije, što bi nas, kao naselje, drastično udaljilo od rešavanja problema sa bukom iz GSP depoa.
Predlog kompanije First Facility je da nastavimo sa insistiranjem da depo u Agostina Neta dobije antizvučne panele, a kao osnov za takav vid rešenja postoji rezultat merenja prekoračenog nivoa buke, koji šaljem u prilogu maila. First Facility će nakon dobijanja vaše saglasnosti odmah krenuti u sprovodjenje planiranih koraka, koji bi mogli trajno da reše problem, sa kojim je naselje Belville suočeno od trenutka izgradnje."
Dakle, GSP treba iz svojih za to opredeljenih sredstava da postavlja te panele, a odluku o tome donosi inspektor za zaštitu životne sredine.