Po meni, gradnja autoputa Pz-Duga Poljana je odlican korak, tek ce se koju deceniju nakon izgradnje pokazati kolko je to bila dobra odluka. Naravno zavisice dosta od cene energenata i visine putarina. Ne zaboravimo da je 95% danasnjeg grada Zlatibora nastalo u pocetku kao odmoriste na sredinini puta za more. Ne ulazim u losa urbanisticka resenja, ali po obrtu, vrednosti zemljista i sl, Cajetina je prema broju stanovnika danas jedna od najbogatijih osptina u Srbiji. Opstina sa svega koju desetinu stanovnika je lagalnica napravila investiciju 10 miliona evra samo u gondolu, a imaju dosta i drugih projekata i troskova. Znaci, mora se imati njuh za investicije kao sto ja imam (ali da sad ne navodim svoje rezultate da ne skrecem temu), iskustvo, znanje... da bi se dobro predvidjala buducnost, jer sa tom logikom vi nikad ne bi pogodili da ce Zlatibor to postati. Mozda promet nece biti veliki, ali po svim drugim parametrima, prvenstveno ljudskim, porodicnim firmama, kvalitetu zivota, indeksu srece, promeni vrednosti zemljista itd, ce se pokazati kao pun pogodak. Na kraju krajeva, niko nikad mi nije odgovorio kolki treba biti dnevni promet da bi put sa dve trake bio asfaltiran, tj da ne bi bio makadam ili zemljani? A te dve trake se cak ni ne otplacuju iz putarine, znaci po toj logici - trosak 100% bez mogucnosti nadoknade od bilo kakve direktne naplate putarine., dakle zakljucak: ne treba asfaltirati ulice ni puteve jer su cist trosak. Naravno, da je takva logika glupost, slozice se 99% ljudi.