Planirali su isključenje sa magistralnog puta za autoput u Lativici, Cerova je odma do Virova, to mu dođe 5-6km što je opet iditoski.Prvobitno su planrali petlju u Cerovu, a sada u Virovu. To je svega 3-4 km od petlje Prilipac.
Ja se ne sećam ni jednog plana koji je predviđao autoput levom obalom Moravice, s obzirom da je na toj strani reke mnoštvo objekata, što kuća što mini hladnjača. Uvek je bila priča da će ići preko brda.Raniji i novi predlog trase kroz teritoriju opštine Arilje se prilično razlikuju u nekim delovima. Po ranijem predlogu trasa je išla i levo od obale Moravice, a sada samo desno.
Razumeš sve, ali je krenuo stampedo na Zlatibor zbog pratnika i školskog raspusta. Verovatno će gužva biti i sutra (subota) pre podne.Mozda ja ne razumem nesto ali BG - Uzice i dalje pokazuje na Google Maps 2.24 minuta (nocu) a u jednom trenutku je pokazivalo 2.05 minuta.
U ranijoj verziji je bio nacrtan prelazak jedne kratke deonice na levu obalu Moravice u Bogojevićima. Vidi se na slici u jednom postu na prethodnoj strani.Ja se ne sećam ni jednog plana koji je predviđao autoput levom obalom Moravice, s obzirom da je na toj strani reke mnoštvo objekata, što kuća što mini hladnjača. Uvek je bila priča da će ići preko brda.
Tunel Trbušani dužine 278 m predstavlja najzahtevniji objekat na novoj deonici autoputa E-763 od petlje Preljina do petlje Pakovraće, dugačkoj 12 km.
Zahvaljujući korišćenju VARIOKIT VTC kolica za izradu oplate tunela omogućeno je izvođenje taktova betoniranja od 15 m u ciklusima od svega šest radnih dana.
Mogućnost predmontaže VARIOKIT panela ubrzala je proces gradnje.
Ok ali meni se cini da ipak nesto nije u redu sa Google maps jer proveravam i u 2-3-4AM tj nocu pa je isto. Iz nekog razloga Google Maps kao da je podigao vreme putovanja.Razumeš sve, ali je krenuo stampedo na Zlatibor zbog pratnika i školskog raspusta. Verovatno će gužva biti i sutra (subota) pre podne.
Samo tuneli koliko mi znamo....Nigdje ne nalazim bilo kakve informacije o radovima na dionici od Pakovraća do Požege. Da li se išta radi, ili se čeka proljeće?
Ово је највиши и најшири тунел тренутно на нашим путевима, али је међу најкраћима.Par zanimljivih fotografija sa Linkedin naloga kompanije PERI:
Pogledajte prilog 127267
Pogledajte prilog 127266Pogledajte prilog 127268Pogledajte prilog 127269Pogledajte prilog 127265