Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Na TV-u gledah kako na pocetku premijerkine vizite u nekom laganom razgovoru sa Monom, on nesto dosta tiko procedi, nesto ako sam dobro cuo, da ni 40% tunela nije probijeno od Pakovrace do Pozege. Voleo bih da slabo cujem, ali ako je stvarno samo tako nizak procenat, onda ce tesko do Pozege biti otvoreno naredne godine. Ima li neko ko je to gledao ili moze da postavi, to je bilo odmah posle rukovanja sa Kinezima i zahvaljivanju svima, a posebno odsutnom.
 
Nije, imaš ovde snimak na 30:13, na Brnabićkinu izjavu da su 1/3 trase tuneli i mostovi, on je rekao da su 40% trase, ali nije pominjao koliko je probijeno:
 
Svaka čast za put, idemo dalje… Ohrabruje početak izgradnje novog kampa za Kineske neimare.

Pohvala za premijerku za realne rokove za Pozegu. Očekujem da ministra gradjevine, koji je malo pao u zapećak, sledeći put egzaltirani gradjani dočekaju transparentom ohrabrenja: PRELJINA - POŽEGA, TOMA MONA MOŽE GA!
 
Svidja mi se sto nam su nam se pridruzili svi ovi optimisti. Dobrodošli na forum naši optimisticni drugari. 😂

Neće put do pozege biti zavrsen do proleća sledeće godine bili vi optimisti ili ne. Možda do proleća 2024.
 
Neka bude kad mora. Ja licno bi voleo sto pre. Ono sto je optimistima bitno jeste da je trend jako pozitivan i da se krecemo napred sa novim autoputevima i da se konacno siri mreza. Makar i bili usput kiksevi i promasaji ipak treba dati pohvale za trud.
 
Svidja mi se sto nam su nam se pridruzili svi ovi optimisti. Dobrodošli na forum naši optimisticni drugari. 😂

Neće put do pozege biti zavrsen do proleća sledeće godine bili vi optimisti ili ne. Možda do proleća 2024.
U pravu si, treba biti pre svega realan pa onda optimistican. Ali svakako ovo otvoreno parce autoputa do Pakovraca puno znaci.
Iako je ovaj deo do Pozege mnogo tezi, ne samo zbog tunela, mislim da postoji realna mogucnost da napadnu ostatak trase mnogo bolje i kvalitetnije, pa u tunelu da pojacaju radove (nije nemoguce).
No videcemo, i moje misljenje je da ce tesko zavrsiti do kraja godine samo zbog tunela. Neko je vec spomenuo, najrealniji rok je leto 2023.
 
Не би рекао да је лето 2023 реално. Мислим да је успех ако се до тад пробију тунели, и то баш велики успех, а кад се пробију тунели свакако треба још пола године тако да је зима 23/34 мислим нешто најраније што можемо очекивати и то да се радујемо ако буде тако.
 
Makar i bili usput kiksevi i promasaji ipak treba dati pohvale za trud.

Nemam pojma čime se ti baviš, ali mora biti da ti novac lako dolazi :) sam od sebe. Pa ne radi se tu pro bono, a nije u pitanje ni osnovna škola ili igranje u pesku, pa da se dobijaju "nagrade za trud" (pčelice u svesku?)! Ovo su ogromni i ozbiljni projekti i tu se trud ne računa, a kiksevi i promašaji su neprihvatljivi!

Mi smo siromašna zemlja i svaki dinar koji iscedimo iz očajno niskog društvenog proizvoda mora da se pazi kao malo vode na dlanu i 100x da budemo efikasniji i pažljiviji od bogatih.

Ništa manje nije prihvatljivo, a taj brižljivo negovani mentalitet ne imanja odgovornosti (već eto "kreće se, trude se") jedino radi u korist neznanja, a bogami i pronevere narodnog novca.

Što se čačanske obilaznice tiče - velika stvar, minimum 15min uštede i to u neproblematičnim danima, živce i ne računam! Što ne znači da ne treba kako treba!
 
Svakog dana u svakom pogledu sve više napredujemo što reče onaj lik iz filma Sjećaš li se Doli Bel.
Slijede otvaranja dijela autoputa u Crnoj Gori(41 km mislim) pa Surčin Novi Beograd i Pakovraća Požega i to je to u narednih recimo 3 godine.
Do kraja 2024 nemamo se čemu više nadati na ovom potezu Podgorica-Beograd.
Otvaranjem ove 3 dionice otprilike je pola posla završeno.
Izgradnja prvih kilometara na ovom potezu je počela u aprilu 2012 (ne računam glinenu) dakle prije 10 godina.
Realno ovim tempom do 2035 recimo mozemo se u najboljem slucaju nadati kompletiranju.
Da li ću dočekati ja to da za 4 sata vozim do Beograda pitam se :)
 
1643623203304.png
1643623248278.png

Šta je ovo??? Jel ovo krpljen asfalt na novom novcijatom putu?
 
@Kurogane1 To je u mom planu negde mrtva trka sa vožnjom fully electric automobila (što zaista želim da probam, ali ono realno -> svaki dan, u dužem periodu). Znači, očekujem iza 2030. godine :)
 
Pa mislim trezveno i realno ako pogledamo da se zavrse ove 3 dionice sa ukupno 70 km do kraja sledece godine to je za 11 godina solidan rezultat po mom mišljenju.
U CG ostaje Mateševo Boljare to je oko 76 km i u Srbiji Požega Boljare 107 km dakle još 184 km treba izgraditi.
Do 2035 da se zavrsi super bi bilo.
 
Svakog dana u svakom pogledu sve više napredujemo što reče onaj lik iz filma Sjećaš li se Doli Bel.
Slijede otvaranja dijela autoputa u Crnoj Gori(41 km mislim) pa Surčin Novi Beograd i Pakovraća Požega i to je to u narednih recimo 3 godine.
Do kraja 2024 nemamo se čemu više nadati na ovom potezu Podgorica-Beograd.
Otvaranjem ove 3 dionice otprilike je pola posla završeno.
Izgradnja prvih kilometara na ovom potezu je počela u aprilu 2012 (ne računam glinenu) dakle prije 10 godina.
Realno ovim tempom do 2035 recimo mozemo se u najboljem slucaju nadati kompletiranju.
Da li ću dočekati ja to da za 4 sata vozim do Beograda pitam se :)

Biće još brže kad ukinemo granicu ;)
 
Dec 10, 2021
Informacije za tunel Laz:
Leva cev oko 890m, desna oko 830m.
Sa druge strane kopaju i za sada oko 400m.
Ide jako sporo, prosečno 2m/dan, prognoze sa terena su da neće biti gotov još 2 godine bar. Munjino brdo ne znam detalje ali slično tužna situacija sa napredovanjem...

EDIT: Ispravka od KrCana, koji ima ažurnije podatke, druga strana ne 400m, već 520m.
Jan 23, 2022
Dok Drobnjak i Vucko palamude i politiziraju bez ikakve potrebe sa ovih 11km zavrsenih ap, da se vratim izvorno temi pa da ovde prenesem da je leva cev tunela Laz danas na 1546m a desna na 1516m
Munjino brdo na dan kad je "Munja" prvi put bio u mojim Pljevljima, iskopano je u levoj 1126m a u desnoj ravno 1200m. Potvrdjeno mi je da se Kinezi u Martu vracaju na intenzivne radove na nastavku trase.
Hajde da se malo bavimo prognozama.
Na osnovu dva gore navedena posta, za levu cev tunela Laz se može izvesti sledeća kalkulacija:
10.12.2021. - iskopano 890+520=1410m.
23.01.2022. - iskopano 1546m.
Za 44 dana je iskopano 136m odnosno 3,09m dnevno.
Ako je dužina ove cevi 2850 metara, 23.1.2022. je bilo preostalo 1304m.
Prema procenjenoj dinamici, potrebno je još 422 dana kopanja pa bi taj posao trebao biti završen 21.3.2023.
Ako se prosečna brzina od 2m/dan, koju je SunnyJ naveo, zadržala neko vreme u posmatranom periodu, to bi značilo da su kasnije postigli i veću brzinu od 3,09m dnevno, pa bi posao mogao biti završen i ranije. Naravno, ima mnogo stvari koje mogu i da uspore dalje kopanje, ali izgleda da postoji šansa da tunel Laz bude kompletno završen polovinom sledeće godine.
 
Nije se isticala previše činjenica da ce se i put izmedju dva glavna grada solidno skratiti,mislim preko 50 km.
Iz centra Pg do Trga Republike u Bg bice kad se autoput kompletira manje od 400 km.
Kad se puste ova tri dijela što se grade ostaje manje od pola posla-kako je to dobra stvar ljudi moji:)
Neću vise da brbljam,potpuno sam opijen od sreće:)
 
Debelo smo pregurali kreditnu sposobnost. Samo polako, pući će i taj balon uskoro. Sve se zasniva na precenjenom dinaru.
 
Пошто сам дубоко укорењен у обе земље нашег доброг народа, није без значаја развој политичке ситуације... Ако у Црној Гори победи братска струја, готово сам сигуран да ће Србија активно помоћи Црној Гори да изгради остатак ауто-пута. У том случају, 2015-2017 је реалан рок.
 
A
Nije se isticala previše činjenica da ce se i put izmedju dva glavna grada solidno skratiti,mislim preko 50 km.
Iz centra Pg do Trga Republike u Bg bice kad se autoput kompletira manje od 400 km.
Kad se puste ova tri dijela što se grade ostaje manje od pola posla-kako je to dobra stvar ljudi moji:)
Neću vise da brbljam,potpuno sam opijen od sreće:)
A zamisli jednog dana pruga 200 km/h BG -PG.... direktno, bez stajanja....
Jest da bi koštalo Boga oca i nikad se ne bi isplatilo... ali lepo je maštati...
Ne bi baš moglo za dva sata da se stigne... ali za jedno 3 sata... ihaaaa ... sedneš u voz, piješ piće, surfuješ netom i gledaš kako krajloik promiče kroz prozor...
Odeš ujutro do BG, malo prozujuš i hvataš noćni za nazad... i obrnuto...
 
Верује
A

A zamisli jednog dana pruga 200 km/h BG -PG.... direktno, bez stajanja....
Jest da bi koštalo Boga oca i nikad se ne bi isplatilo... ali lepo je maštati...
Ne bi baš moglo za dva sata da se stigne... ali za jedno 3 sata... ihaaaa ... sedneš u voz, piješ piće, surfuješ netom i gledaš kako krajloik promiče kroz prozor...
Odeš ujutro do BG, malo prozujuš i hvataš noćni za nazad... i obrnuto...
Верујем да би правили за 250 км/х, али тако нешто није уопште ни замисливо. Био би то, практично, метро од Ваљева до Подгорице. Вредност радова би вероватно достигла 50 и више милијарди евра и не може да буде оправдана никад и ничим (Подгорица нема 3 милиона становника, Београд 11 милиона, па да размишљамо о таквим пројектима). Уосталом, постоји авион, коме се жури.
 
Vrh