Mo, pa I od Obrenovca do Piromana, 10tak km je full speed. Ostalo se slazem, od mosta preko pruge do petlje Lajkovac blage krivine 25km, pa onda jos toliko max speed.
Vezano za ime, autoput je nekako I pokrenut za vreme Tadica, Velje, Mrke, pa sta je problem da ostane ime koji su oni tad lansirali? Logicnije da daje ime onaj koji zapocinje, a ne onaj koji zavrsava. Ime moze ostati I K11 cak I da ne bude deo pan-evropskih koridora, pa nemaju oni monopol nad imenima (mogu i svoj sokak nazvati K11, sta se to njih tice? Posebno sto Evropa nije htela da ga pomogne finansiranjem). A ovo sto Vucko radi sa novim imenom, me nazalost asocira na staru srbsku tradiciju da se svi tragovi pre njega brisu, da bi sebe prikazao kao jedino zasluznog za ovaj autoput, pa mu onda on kao takav bira I ime. Nisam ljubitelj Tadica ali on je dogovorio stratesku saradnju sa Kinom avgusta 2008-e, ciji je I ovaj auto put posledica ali cak I sadasnji aranzmani do Surcina I Pozege. Vucko je poceo ova dva ali sa velikim kasnjenjem za Pozegu, izgubili smo bar 2-3 godine jer nisu bili dobro organizovani.
Tako da najpostenije bi bilo da na otvaranju podjednako stoje Tadic kao pokretac, sa njim Velja I Mrka kao pocetni ministri, I sa njima Vucko I Zorana kao oni za cije je vreme odradjen najveci deo vidljivog posla izgradnje. Ali bojim se da ce Vucko oterati ove druge kako bi sebe prikazao kao jedino zasluznog. Sto meni licno nista ne znaci jer sam pratio ceo istorijat ovog projekta, pa znam kako je islo. Ali ce reci nesto o njemu kao coveku ako tako bude na otvaranju.