Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

U Dićima se radi intenzivno. Ono što sam video sa nadvožnjaka je da se radi i propust izmešu traka tik ispod nadvožnjaka u Dićima. U Preljini je zatvoren ulaz na auto-put već na kružnom toku.
 
Pakovrace. Slikao iz kola u pokretu. Nista novo sem sto dizu jos 3 objekta a za cetvrti nalivaju temelje. Ovde ce izgleda biti ozbiljan kamp.






Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hvala na slikama I informacijama :kk:
Miro, potrefilo mi se da se u subotu vracam, pa taman sam tu u nedelju za snimak iz kola :) Samo se jos ne zna u koje vreme je otvaranje? Zaista jedva cekam, ovo sam cekao decenijama...
Piglet, da sve se slazem. Samo da dodam da betonski kolovozi sem sto nam ne treba uvoz nafte, vec trebaju I manje uvozne mehanizacije, tj samo finiser, dok za asfalt pored finisera trebaju I valjci za asfalt (pegla-pegla I cesto I guma-guma), sto je cesto I 5-6 masina (valjaka) vise. Tako da sa betonskim kolovozima bi imali manje troskove uvoza.
 
Али како би они онда сваке две године, стављали нови асфалт и лепо зарађивали. Сећам се да су у Шилеровој прво запалили оне машине што су као финишери скидале и обрађивале стари асфалт и са додатком неком адитива стављале га поново назад. Огромна уштеда. Наравно ниједној банди то не одговара!
 
Viper933":30haxmhu je napisao(la):
Sta je sa tih 100 metara kod petlje lajkovac jel asfaltirano?
Završen završni sloj ali posto je tu danima bilo odlaganje materijala treba sve to lepo očistiti...forumaši koji budu tu vozili osetiće po neki prelaz ali generalno običan vozač biće zadovoljan solidno uklopljene popravke osim boje asfalta na velike razlike.
 
Čestitke svima!

Sada kada puste AP neka krpe i popravljaju, samo da se stiže bezbednije i mnogo brže!

Pozdrav.
 
Prvi deo od Obrenovca do Uba prilicno krividav,Ub Lajkovac tu i tamo i Lajkovac Ljig max speed. ..uglavnom od Ljiga do Obrenovca pola sata.
 
420 din putarina Obrenovac - Čačak. Čučković izjavio.

Poslato sa EML-L29 pomoću Tapatoka
 
E da vise ne zavidimo @ Staroj MO i KrCanu.
Ja jos nekako ne verujem dok ne budu otvorili. Prosto da vise ne moramo kroz Ljig i cekati na semaforu,da ce kroz tunel za par minuta biti moguce proci ceo taj deo.... a da ne govorim o guzvi duz Ibarske i svakom mestu uz nju....
Da cemo od Preljine do Obrenovca ici za nekih 50-60 min meni je to nevetovatno.
A secam se perioda kada nije ni bilo AP ,pa je voznja nama do Bg trajala i po 4h ,onda naravno moraš i pauze. Sa ovim delom do Dici smanjeno je za nekih pola sata,a sad..... mozda i za jos 30 min. Da ne poverujes da mi iz Pz mozemo za nepunih 3h da dodjemo do Bg! A da ne govorim o mestima kojima je Bg jos dalje - Uzice, mesta ka Zlatiboru,B Basta..... :grand:
 
ПА за две- три године...идеш од Пожеге до Бг-а...даље шта ће бити видећемо, по мени је много битније направити деоницу од Пожеге до Мачката, јер Цг не може скоро наставити АП ка Србији, пре свега због пара. А на том правцу су и Севојно и Ужице, Златибор и Тара, аеродром Поникве. На другој страни сем Ариља, мало шта има!
 
A mozda neko zna kad je otvaranje?
Ja 18 avgusta treba da se vratim iz Beograda kuci u Podgoricu pa me zanima jel to oni odmah ujutro otvore pa puste ili ce poslepodne, kakva je praksa?
Sacekao bi vala malo pa da probam novi put, valja se


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Otvaranje je kod tunela Brančić. Nadam se da će ujutru biti, da se popodne "beograđani" vrate na vreme u prestonicu

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Ljudi zna li neko kako ce izgledati ukljuenje na ovu petlju? Kruzni tok je logican izbor.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647371#p647371:3j5g28yp je napisao(la):
мајстор » Sub Avg 10, 2019 8:01 pm[/url]":3j5g28yp]ПА за две- три године...идеш од Пожеге до Бг-а...даље шта ће бити видећемо, по мени је много битније направити деоницу од Пожеге до Мачката, јер Цг не може скоро наставити АП ка Србији, пре свега због пара. А на том правцу су и Севојно и Ужице, Златибор и Тара, аеродром Поникве. На другој страни сем Ариља, мало шта има!
Joj @ Majstore nece ni do Pz tako skoro. Prvo ,krenuce krqjem g ili naredne pa onda tih 3g sto kazes pomnozi sa 2 ili mozda i vise od toga.
Da ce da zavrse za 4g tj do 2024-2025 bilo bilo bi super, ali tesko, tesko.
I da im sve po planu ide pa su 3 g jako tesko dostižne. Ali kad jednom to dočekamo,( namerno ne kažem AKO) pa mi iz Pz cemo imati 150km autoputa. Sto je neverovatno,ali mozemo da mastamo,ja sam cuveni optimista
 
С обзиром да то раде кинези...и њихова банка кредитира, можда то буде и на време.
 
Meni je najjace sto nasi politicari i novinari ovaj put (zvanicno A2) i dalje nazivaju koridor XI, iako je to izmisljotina Veljina i Mrkina jer Evropa ima 10 priznatih i usvojenih infrastrukturnih koridora.
 
Mo, pa I od Obrenovca do Piromana, 10tak km je full speed. Ostalo se slazem, od mosta preko pruge do petlje Lajkovac blage krivine 25km, pa onda jos toliko max speed.
Vezano za ime, autoput je nekako I pokrenut za vreme Tadica, Velje, Mrke, pa sta je problem da ostane ime koji su oni tad lansirali? Logicnije da daje ime onaj koji zapocinje, a ne onaj koji zavrsava. Ime moze ostati I K11 cak I da ne bude deo pan-evropskih koridora, pa nemaju oni monopol nad imenima (mogu i svoj sokak nazvati K11, sta se to njih tice? Posebno sto Evropa nije htela da ga pomogne finansiranjem). A ovo sto Vucko radi sa novim imenom, me nazalost asocira na staru srbsku tradiciju da se svi tragovi pre njega brisu, da bi sebe prikazao kao jedino zasluznog za ovaj autoput, pa mu onda on kao takav bira I ime. Nisam ljubitelj Tadica ali on je dogovorio stratesku saradnju sa Kinom avgusta 2008-e, ciji je I ovaj auto put posledica ali cak I sadasnji aranzmani do Surcina I Pozege. Vucko je poceo ova dva ali sa velikim kasnjenjem za Pozegu, izgubili smo bar 2-3 godine jer nisu bili dobro organizovani.
Tako da najpostenije bi bilo da na otvaranju podjednako stoje Tadic kao pokretac, sa njim Velja I Mrka kao pocetni ministri, I sa njima Vucko I Zorana kao oni za cije je vreme odradjen najveci deo vidljivog posla izgradnje. Ali bojim se da ce Vucko oterati ove druge kako bi sebe prikazao kao jedino zasluznog. Sto meni licno nista ne znaci jer sam pratio ceo istorijat ovog projekta, pa znam kako je islo. Ali ce reci nesto o njemu kao coveku ako tako bude na otvaranju.
 
Мислим да њему у глави стално одзвања песма од Психомодо Попа. "Ја волим само себе...."
 
Earth u pravu si ...Manji je radijus na početku ali pravac pre Piromanskog nadvožnjaka je sada presečen rampom a pre nje ide naravno šuma znakova,horizontalna upozorenja u metrima pa poprečne gazećw linije i na kraju sama devijacija tako da kad uzmeš karticu i kreneš ka Čačku počinju krivine sa znatno manjim radijusom što se ipak oseti ako ide 140-150 pa uspon ka Ubu i i tek onda ide lagano spust prema Lajkovcu a veoma izazovno će biti i ciljna ravnina od Lajkovca ka Ljigu uostalom jedva čekam mišljenja svih vas ,ako ništa drugo makar se provozajte do Ljiga i nazad za sledeći vikend.
 
Valjda ga otvore ujutro, ipak je avgust pa je vruce A dje se tacno ukljucuje na autoput kod Obrenovca?
Nisam bas verziran za voznju po Beogradu pa bolje da se pripremim.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Vrh