Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Pre 10h sigurno neće početi manifestacija.

Pa dok se to odradi i zatim sklone rekviziti-ikonografija i penzioneri, računati da pre 12h nema puštanja.
Ako počne kasnije sve se pomera za odgovarajuće vreme.
Sad sam pogledao programsku šemu RTS-a za 18-ti.
Nigde nije explicitno naveden termin prenosa otvaranja.
 
Sećam se - Deonica Ljig Preljina, tog novembra 2016. god je otvorena u 16h za saobraćaj :)

Tako da ne verujem da će pre 15h-16h biti pušteno.
 
PIGLET":245vgt8n je napisao(la):
9 dana za uklapanje...jok more, dovoljna su dva.
Nego sakrivaju od javnosti popravke na vec izgradjenom AP, i tamo ima klizanja potpornih zidova pa se to sad sanira....a nije tako popularno da se prica...
Ma, teatar ljudi.
Sasvim je normalno i očekivano da se negde desi da nešto popusti, da se moraju odraditi dodatna ojačanja, kao i da se rade redovna održavanja, koja uključuju čak i privremena zatvaranja.
I to se svuda dešava i svuda radi.
Ali se radi parcijalno uz preusmeravanje saobraćaja u suprotnu traku i privremenu signalizaciju.

Za spajanje postojeće deonice i novoizgrađene nije bilo uopšte potrebno obistavljati saobraćaj!
Jednostavno, već u postojećoj situaciji traka iz Čačka ka BG je bila preusmerena nekih 300m pre privremenog izlaza sa autoputa, te nije bilo nikakvih problema da se ona spoji na prilaz tunelu.
Nakon toga, otvori se petlja Ljig i imaš privremnuo dvosmerni saobraćaj dok spojis nedostajući deo u suprotnom smeru.

Ova zemlja je postala teatar apsurda i ludosti...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Разлика је што има 3 траке плус зауставна и изгледа да је ливени асфалт. А да је скуп без обзира на то. Међутим држава није дала ни паре. Концесија је на 22 године.
 
Da, u pravu si Mo, smetno sam s uma tu naplatnu rampu na polovini tog pravca. Nego, malo je cudna ta naplatna rampa, posebno ako se od Jakova odustalo, da je u sredini ostavljen autoput, a sa strane autoputa su rampe. Ne znam sto je tako reseno, nigde nemamo takvu ceonu rampu, uvek je preko celog autoputa, I tu je prosiren. Tako da nije mi jasno sto su ovako napravili, zasto je u sredini ostavljen autoput bez rampi?
Kurogane, ne mozes promasis ukljucenje na autoput ako ides iz Beograda samo pored Save pravac ka Obrenovcu I na izlasku iz Barica (pre ulaska u Obrenovac) ima jedan jedini kruzni tok, I od njega je ulaz na autoput par stotina metara, jednostavno je.
 
U zadnjih 30 godina se toliko povecao broj vozila u vlasnistvu nasih gradjana a da ne pricam o tranzitu kroz nasu zemlju. I od kad smo usli u sengen pa i nasi ljudi sve vise i vise putuju. Jos kad nas prime u EU i otvore se sve granice, bice mravinjak na svim drumovima. A postojeca infrastruktura za to nije ni priblizno dovoljna. Da li je normalno da postoje samo dve trake kroz takvo hedno cvoriste kao sto je Beograd? Treba da ima po 4 trake u jednom pravcu oko cele obilaznice oko Beograda pa da kazete e sad se lakse dise. Tek nas ocekuju guzve u buducnosti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647490#p647490:1unuwf83 je napisao(la):
Earthmoving » Ned Avg 11, 2019 7:10 am[/url]":1unuwf83]
Kurogane, ne mozes promasis ukljucenje na autoput ako ides iz Beograda samo pored Save pravac ka Obrenovcu I na izlasku iz Barica (pre ulaska u Obrenovac) ima jedan jedini kruzni tok, I od njega je ulaz na autoput par stotina metara, jednostavno je.
Hvala puno,vidjeh sad na google mapama tik prije ove kafane Mala Kolubara,naci cu racunam.
Dakle eto,skoro pa pola puta od Podgorice do Beograda sledece godine bice zavrseno od 370 km bice nadam se pola u funkciji.
Ako zdravlje posluzi mozda i dozivim da odvozim cijelom rutom po autoputu ko zna?
 
To pored male kolubare je sad slepa ulica, uključenje je na izlazu iz Bariča na kružnom toku ideš na drugi izlaz, ima putokaz,lako je.

Poslato sa EML-L29 pomoću Tapatoka
 
Jao ljudi,koliko sad informacija o K11 u novinama...... al se raspisalo! Sve isti tekstovi samo copy/ paste,al nema veze.... I ako,i treba,ali gde ste dosad bili gospodo novinari? I niste morali rizikovati radno mesto zbog senzacionalizma,ali makar opis autoputa, tok gradnje,kroz koja mesta prolazi.....

Ovako ce biti i za deo do Pz. Dok ne bude neceg " opipljivog" nema ni da se piše nista,pa mnogi i ne znaju ni kuda ide AP ni koliko procenata rade Kinezi,a koliko nasi izvodjaci....i slicne " detalje"
 
Do kraja godine bice zavrseni ovi "stari" projekti koji se vuku godinama I decenijama, poput K10 I K11 od Surcina do Cacka. Nakon toga, vlast ima dve opcije, ili da prikoci ulaganja u autoputeve I trpi kritike da nista ne gradi, ili da nastavi na novim pravcima. Dobra stvar je sto su se, bar na recima, odlucili za ovo drugo. Spominje se par novih autoputeva, sto ce opet onda kao do sad razbiti fokus na vise strana. Ali s obzirom da smo se zadnjih godina nekako uvezbali na to, I s obzirom da trenutno ima pristojan broj mehanizacije, mozda ce I moci tako da se gradi. I dalje mislim da vlasti zbog nekih stvari treba biti sudjeno (za imigrante I sl) ali ova odluka nastavke gradnje mreze autoputeva mislim da je dobra I dugorocno korisna, pa je treba pohvaliti. Najvaznije sada je da se zavrse ova 3 projekta (Obren-Ljig, istocni krak K10 I Surc-Obren), I posle mislim da ce biti mnogo cistija I rasterecenija situacija.
 
Da,ova 3 projekta i to je sasvim drugacija slika- racunam moze da se kasni koji mjesec ali to je prakricno zavrseno.
Lijepo je to,posle toliko godina stotine kilometara autoputa.
Jos kad bi konacno onih nekoliko kilometara od Kragujevca do autoputa zavrsili pa da se opjanimo kao ljudi.
 
Evo dok cekamo otvaranje, da vam ispricam moj skromni doprinos ovom autoputu (I ostalim kineskim putevima u Srbiji). Na sajmu gradjevinarstva aprila 2008-e bane niotkud tadasnji predsednik Srbije, Tadic I to bas na standu gde sam ja bio. Puno medija oko njega, I on hoce sedne u masine se slika. Ja udjem sa njim u kabinu pokazem mu neke funkcije, posle ja izadjem I slikam, a on iz njih dade neke izjave za medije. Masine su bile kineske (iako on to nije znao, pitao dal su Talijanske, ove, one). Ja posaljem slike predsedniku te velike kineske firme (koja ima milijarde evra prihoda godisnje) srbskog predsednika u njihovoj masini. Pola vlasnistva te kompanije je kineska drzava. U avgustu Tadic ide u Kinu, posetu kineskom predsedniku. Tom prilikom dobija uzvratnu zahvalnicu, maketu I nesto. Njegov pozitivan gest prema Kinezima u oblasti gradjevinarstva nije ostao neprimecrn. Tom prilikom ugovara stratesku saradnju sa njima u oblasti gradjevinarstva. Nakon toga krece Pupinov most, I ostalo.
Da se razumemo, ja bi najvise voleo da su ovi autoputevi nasa investicija. Ali posto to nije bilo moguce, a Evropljani ovo nisu hteli da finansiraju, nije bilo drugog resenja. Do tada smo imali samo deficite sa Kinezima od uvoza robe, ali ipak mislim da su uzvratne investicije bar malo popravile fer situaciju I u nas interes (iako placamo kamate), jer I to ulaganje u neku realnu aktivu ovde je nesto, u odnosu na cisto isisavanje para deficitima. Mislim ja sebe smatram nebitnim I inkognito, ali verujem da su ovakve stvari nekada nevidljiva poluga za mnogo vece I vidljive :)
 
Neko je pomenuo zasto je tako cudan ceona rampa obrenovac. Mozda je to samo privremeno resenje, mozda ce ona posle postati bocna rampa pa ce ceona biti u Surcinu.. :?:
 
Koliko sam ja razumeo, ceona rampa je bila planirana kod Jakova. Mislim da je pametnije da bude kod Obrenovca jer je deo Beograda i znacilo bi mu da ima besplatnu brzu konekciju koja je bliza od obilaznice.
 
Pa caka I jeste u tome sto je prica da se odustalo od ceone rampe u Jakovu I da ce ona biti ovde iza Obrenovca. A I mislim na satelitu da se vidi da je staro prosirenje u Jakovu zakopano. Pa ako je tako, zasto izgled nove ceone iza Obrenovca nije isti sa ostalim ceonim, pa I onoj kakva je bila krenula se gradi u Jakovu.
Ja mislim da je zbog Obrenovcana dobro da rampa ne bude u Jakovu, nego ovde gde je sad ali ima I onih koji misle da je Beograd time privilegovan. Ja naravno, pored ovih guzvi u Beogradu ne mislim da je on privilegovan, vec da su guzve upravo pokazatelj da ima manjka puteva.
 
Kurogane1":2ik9t23o je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647490#p647490 je napisao(la):
Earthmoving » Ned Avg 11, 2019 7:10 am[/url]":2ik9t23o]
Kurogane, ne mozes promasis ukljucenje na autoput ako ides iz Beograda samo pored Save pravac ka Obrenovcu I na izlasku iz Barica (pre ulaska u Obrenovac) ima jedan jedini kruzni tok, I od njega je ulaz na autoput par stotina metara, jednostavno je.
Hvala puno,vidjeh sad na google mapama tik prije ove kafane Mala Kolubara,naci cu racunam.
Dakle eto,skoro pa pola puta od Podgorice do Beograda sledece godine bice zavrseno od 370 km bice nadam se pola u funkciji.
Ako zdravlje posluzi mozda i dozivim da odvozim cijelom rutom po autoputu ko zna?

Naravno da hoćeš i to i brže nego što se nadaš.

Iako je Srbiji Moravski koridor neuporedivo bitniji, a mislim da bi i za CG bilo mudrije da pravi AP vezu Podgorice i Bara, Nikšića i Priobalja, ovaj pravac tzv k11 će nastaviti da se gradi i finansira kineskim kreditom, koncesijom ili kako god.
Nadam se samo da smo ipak dovoljno snažni (i SRB i CG) da ne prodjemo sa Kinezima kao dobar deo Afrike...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Posle dugo vremena predsednik pominje da se odvajaju sredstva za krak ka Kotromanu.

Najave za autoput od Slovca do Valjeva. Ali rekao je autoput,n3 ono "duple trake".

A @ Majstore evo i najave ,do kraja 2021 je AP do Pozege gotov....
 
Nesporno da su intenzivirani radovi na proširenju naplatne rampe u Preljini
 
[/quote]

Naravno da hoćeš i to i brže nego što se nadaš.
[/quote]

Pa ne znam bas,nisam toliki optimista.
U CG je duzina puta 185 km a radi se samo jedna dionica od 41 km koja bi trebala da se zavrsi do kraja 2020(mozda) a ove ostale niti ko pominje niti se bilo sta radi makar koliko mozemo da vidimo preteci medije.
Sa druge strane raduje to sto Srbija lijepo napreduje i od 228 km autoputa Boljari Beograd zavrsilo se preko pola a i dogovoreno je i treba da pocne jos 30 km Preljina Pozega tako da ostaje jos oko 76km cini mi se i to je sve.
 
Sto se Preljine tiče...proširuje se ulazna strana i postavka na ulazu ce biti 1 Enp i jedna sa karticama a postavka naplate će biti 1 Enp i tri naplatne .

Važnije od toga da se plato same rampe sa strane naplate produzava nekih 80tak metara i nesto manje na ulazu sto ce umnogome smanjiti probleme i povećati protocnost Enp trake.

Zbog privremenosti same rampe do izgradnje nove na moravskom koridoru dalja ulaganja u nju neće biti.
 
Mo,.izvini nisam.najbolje razumeo. Da li ce nakon ovog prosirivanja rampe biti u oba smera po jedna traka rezervisana iskljucivo za ENP 24h ili ce i dalje paliti po zelji kako im se cefne? :rant:

I jos kedno pitanje: kad kazes privremena rampa, to znaci da ce se ona ukinuti kad dodje druga rampa za cacak?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647569#p647569:5msi9jtd je napisao(la):
Kurogane1 » Sun Aug 11, 2019 1:21 pm[/url]":5msi9jtd]

Naravno da hoćeš i to i brže nego što se nadaš.
[/quote]

Pa ne znam bas,nisam toliki optimista.
U CG je duzina puta 185 km a radi se samo jedna dionica od 41 km koja bi trebala da se zavrsi do kraja 2020(mozda) a ove ostale niti ko pominje niti se bilo sta radi makar koliko mozemo da vidimo preteci medije.
Sa druge strane raduje to sto Srbija lijepo napreduje i od 228 km autoputa Boljari Beograd zavrsilo se preko pola a i dogovoreno je i treba da pocne jos 30 km Preljina Pozega tako da ostaje jos oko 76km cini mi se i to je sve.
[/quote]
Ne ostaje 76, nego 107.
 
Vrh