Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Poštovanje.

S obzirom na to da će već u ionako opterećenom Čačku saobraćaj biti još frekventniji da li imate informacije da će se sekcija od Preljine do Pakovraća raditi zajedno sa ostalim?

Prvo, lakša je, a drugo rasteretiće Čačansku obilaznicu i skratiti vreme putovanja za sve kojima Čačak nije krajnja destinacija.

Pozdrav.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647104#p647104:2mzgb34i je napisao(la):
gygy11 » Fri Aug 09, 2019 9:07 pm[/url]":2mzgb34i]Bez zezanja, niko da objasni zašto se u sred sezone zatvara deonica a spojevi su van ulaza i izlaza u Ljig-Preljina?

Da se krpi ono što nije za oči javnosti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647112#p647112:3vjzdpjp je napisao(la):
Politikološ » Pet Avg 09, 2019 8:39 pm[/url]":3vjzdpjp]Poštovanje.

S obzirom na to da će već u ionako opterećenom Čačku saobraćaj biti još frekventniji da li imate informacije da će se sekcija od Preljine do Pakovraća raditi zajedno sa ostalim?

Prvo, lakša je, a drugo rasteretiće Čačansku obilaznicu i skratiti vreme putovanja za sve kojima Čačak nije krajnja destinacija.

Pozdrav.
Za sad ta opcija ne postoji. Meni su ovde tako objasnili jednom. Razlog je zato sto je jedan projekat i jedno finansiranje,a dtugo je zato sto ce prvo mostove i tunele poceti pa kao npr na delu do Surčina - most preko Save gotov( brze rade),a put u ravnici nije.

E sad kako se na K10 delilo na neke LOT -ove ne znam,jedino takva varijanta bi mozda dosla u obzir i bilo bi mnogo lakse. Mozda ako zablokiraju na nekim delovima kroz Markovicu pa rese da ovo privremno odrade brže . Ali ni to nikom ne odgovara.

A Cacanska obilaznica je posebna katastrofa za sebe,na to sve dodaj nekoliko semafora i dolazis do toga da je vecinom lakse kroz grad proci. Ne znam,nesto nije odradjeno kako treba ,cudi me da nisu isli na prosirenje ,100godina imaju problem sa zagusenjem saobracaja. I dok sam studirala u Kg isto do Mrcajevaca ubi Bože haos . Ceo taj deo je preopterecen.
 
Gvb, hvala brate :) Ali ne bi se svi slozili, ima ovde ljudi koji izrazito ne vole moje stavove, tako da razliciti ukusi :) Ja licno nikada ne bi vodio zemlju, ali volim ovako inkognito da u net ubacujem ideje, koje ako su dobre se onda sire kao virus I imaju mnogo vecu vaznost od vodjenja zemlje. Hvala jos jednom.
Politikolos, posto je ugovor Cacak-Pozega jedinstven, bojim se da je onda plan da se sve pusti odjednom, tj ne ranije Preljina-Pakovrace. Nazalost, jer bi to bila dobra ideja, a I brze moze se zavrsi.
PS Sad videh da je gore to Mira vec lepse objasnila
 
Gledajuci satelit vidi se da su poceli da asfaltiraju i deo od mosta prema Jakovu.
To je treca deonica gde asfaltiraju i otprilike sve ukupno oko 5km je pod asfaltom vecinom obe trake.Što predstavlja oko trecine trase( bez mosta i petlji.)
 
Штета што вероватно не може да се раздвоји, Чачку свакако следи саобраћајни колапс!
 
POšto sam ja usvojeni Čačanin (mada mi nikako nije jasno zašto moji, dakle, zemljaci od prelepog imena za svoj grad - "Gradac", odlučiše da identitet i tradiciju izgrade na turskoj reči za BLATO :) ) mogu da kažem da je ta čačanska "obilaznica" tužna slika našeg (a kad kažem našeg, mislim na veći deo našeg nesrećnog društva) mentaliteta i otpora prema životu u uređenom sistemu. Nekada je to zaista i bio obilazni put, a onda, nelegalna zgrada po nelagelna zgrada, divlji ulaz na put po divlji ulaz, populistička legalizacija, po mega-populistička legalizacija tako stvorenih problema, a sve da bi se udvaralo onima koji pravila ne poštuju, nastalo je ovo što sada imamo. Još obilazniju da naprave, za 30 godina biće opet sve isto...

To smo mi, na žalost, pravila su super, ali da važe za druge. Kad dođe do nas lično, e onda je sve opravdano što je u našu konkretnu korist, samo ovaj put, razume se, to svi rade, inače jesmo za pravila i red. :) Dok ne prepoznamo to kod sebe i ne počnemo da se menjamo, prvo od sebe samih, pa onda da gledamo druge, šansa da ne bude divljih naselja i "obilaznica" jednaka je šansi izlečenja alkoholičara pred cirozom jetre, koji za sebe govori i misli kako "malo voli da popije".
 
Pogledajte satelitski snimak naplatne stanice Preljina - jel se tripujem ili se ovde vrše neki radovi?
 
Оно што светли је кров кућице за наплату путарине...изгледа да изнад има неких земљаних радова, видећемо наредних дана да ле се нешто ради по питању проширивања! Мада то генераално не би требало да има икакве везе са затварањем АП.
 
Pozdrav, dugo pratim forum ali se nisam uključivao u diskusije.

Pošto je sad zatvorena cela deonica, da li postoji šansa ili način da se sanira ona betonska podloga u tunelima?
 
Pozdrav. Moje misljenje je da je izvodjac (Planum bese?) rucno umesto betonskim finiserom izlivao beton. Ideja je bila da se u duzim tunelim stavlja beton najvise zbog slucaja pozara gde od asfalta postoji rizik gusenja. Dakle, mislim da je problem u losem radu izvodjaca. Radili su ga tehnikom od pre 100 godina kao kad se radio put Novi Sad - Indjija od betonakih ploca koje su zadnjih godina tamo zamenjene asfaltom. I tamo je put isto tako odskakivao sa zazorima izmedju ploca (kao da su stavljane drvene daske za kalupe izmedju). Da su radili tunele sa betonskim finiserom mislim da bi dobro bilo. Evo videcemo kakav je beton na istocnom kraku u tunelu Bancarevo, ali Caribrod koji se vec tuda vozio kaze da je dobar, a isto je betonski kolovoz. I sad posto ljudi nemaju drugih iskustava sa betonskim kolovozom sem ovog loseg u tunelima, misle da je betonski kolovoz apriori los, pa je cak I vlast promenila plan da buduci duzi tuneli budu asfaltni. A kazem, uzrok svemu tome mislim da je sramotan amaterizam Planuma. Sramota za takvu firmu da tako neprofesionalno odradi, unisti imidz I betonskim kolovozima I sebi.
 
Betonska je podloga koliko znam i u Sozini pa nisam primetio nikakvu nelagodnost pri vožnji, možda minimalno tteskanje između ploča ali zaista smešno u odnosu na ova naša dva tunela.
 
Pola Beca umesto asfalta ima beton a prelaze nikada ne bi ni primetio da nisam setao xD
 
jos 7 dana do otvaranja
Da li si Earth spremio masinu,kamere,da li se psihički spremas da nam napravis reportazu iz kola? Jednq molba neka ta reportaza obuhvala i deo pre AP taj tzv.Obrenovacki put. Ili nek makar ide u dva snimka?
Nadam se da ce makar Gradjevinski forum uraditi taj mali korak za coveka ,a veliki za nase covecanstvo!

Naravno,i analiza svega na kraju u nekom tekstu sr podrazumeva.

Eto ,kad dodjes do Cacak svrati i na rucak - cuveno pecenje- o svom trosku ,Bog ce da ti dobrim vrati za ovo maltretiranje mi para nemamo :lool:
 
Earth, apsolutno si u pravu!
PLanum je radio, Planum se obrukao.
Pod pritiskom da se to zavrsi do politicki zadatog roka nisu stigli da uvezu betonski finiser iz Kazahstana (gde su radili neki Aerodrom), i uradise bet.kolovoz rucno, kao sto Beogradput radi Bus stajalista.
Strucno gledano apsolutno je indikovano imati bet kolovoz u dugackim tunelima jer beton ne gori, dok je kod asfalta vezivo bitumen koji je derivat nafte i zapaljiv je.
U slucaju incidenta sa zapaljivim materijama asfalt bi bio podstrekivac pozara...
Tako bet kolovoz dodje na los glas usled traljavog izvodjenja.
Druga strana je i naftni lobi...
Ova zemlja ima sopostveni agregat, sopstvenu cem. Industriju i sve komponente su domace.Uz kvalitetnu i savremenu izvedbu bet.kolovoz bi dobio na popularnosti i vise firmi bi se specijalizovalo za izvodjenje istog.
Ovako ostaje zal da smo nesposobni da se odupremo interesnim grupama i uradimo nesto domacinski u sopstvenom i interesu...
 
9 dana za uklapanje...jok more, dovoljna su dva.
Nego sakrivaju od javnosti popravke na vec izgradjenom AP, i tamo ima klizanja potpornih zidova pa se to sad sanira....a nije tako popularno da se prica...
 
Значи оно што се видело са сателита код Шарана је била поправка потпорног зида. Како већ рече неко затворили су га да би отворили 103 км. Неколико људи је због тога платило главом. Нажалост многи људи у том периоду имају одморе и не могу померити ништа!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647266#p647266:2cnbqn6p je napisao(la):
Earthmoving » Sub Avg 10, 2019 12:49 pm[/url]":2cnbqn6p]Pozdrav. Moje misljenje je da je izvodjac (Planum bese?) rucno umesto betonskim finiserom izlivao beton. Ideja je bila da se u duzim tunelim stavlja beton najvise zbog slucaja pozara gde od asfalta postoji rizik gusenja. Dakle, mislim da je problem u losem radu izvodjaca. Radili su ga tehnikom od pre 100 godina kao kad se radio put Novi Sad - Indjija od betonakih ploca koje su zadnjih godina tamo zamenjene asfaltom. I tamo je put isto tako odskakivao sa zazorima izmedju ploca (kao da su stavljane drvene daske za kalupe izmedju). Da su radili tunele sa betonskim finiserom mislim da bi dobro bilo. Evo videcemo kakav je beton na istocnom kraku u tunelu Bancarevo, ali Caribrod koji se vec tuda vozio kaze da je dobar, a isto je betonski kolovoz. I sad posto ljudi nemaju drugih iskustava sa betonskim kolovozom sem ovog loseg u tunelima, misle da je betonski kolovoz apriori los, pa je cak I vlast promenila plan da buduci duzi tuneli budu asfaltni. A kazem, uzrok svemu tome mislim da je sramotan amaterizam Planuma. Sramota za takvu firmu da tako neprofesionalno odradi, unisti imidz I betonskim kolovozima I sebi.

Naravno da treba betonska, to je sad po standardu, ali ona izgleda kao da su je grabuljama izlivali, tunel je kao makadam. Bruka za Planum, nekada svetsku firmu. Ja sam ispred kuće bolje beton izlivao za prilaz a pojma nemam o građevini :p

A inače pričao sam sa jednim radnikom koji je fizikalisao na autoputu, on tvrdi da je planum na Šaranima nije lepo potrefio cevi, da je bilo neko skandalozno odstupanje i da je to trebalo sanirati, i da je zato kasnilo prvo otvaranje Dići Preljina. Ne znam koliko je tačno, a nisam primetio da je neko pominjao u forumu.
 
Reče mi jedan čovek da je upravo prošao od Liga do Obrenovca i da nigde nije spuštao brzinu ispod 130 sem na 100m dela puta kod petlje Lajkovac i usput je video da se farabaju linije ,postavlja ograda i pere put.
 
Vrh