Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Evo vracam se temi, samo jedan kratak komentar zasto krivim drzavu. Najocigledniji primer tog odnosa je bio pre par godina kada je odluceno da se max brzina u naseljima sa 60 smanji na 50 sto se tice vozaca, a drzavin deo je bio da u svim tim naseljima moraju biti izgradjene (gde vec nisu) pesacke staze. I da, ogranicenja za vozace su momentalno smanjena, a drzava ni do danas nije svuda svoj deo obaveze ispunila. Dalje, po toj logici usled loseg drzavnog urbanizma bi cela Ibarska trebala biti oznacena kao naselje sa ogranicenjem 50. Znaci gore nego pre 30 godina kad me deda vozio Ficom na more. I usled tog haosa koji je drzava zakuvala, imamo ove hibridne I lude situacije na Ibarskoj.
Adza, ne jos. I u Bancarevu na istoku K10 ce biti beton u tunelu. Ali zbog loseg rada u ovim tunelima, odustalo se da I sledeci tuneli budu betonski vec asfaltni. Ako se zele betonski, firme moraju nabaviti betonske finisere, koje ovde skoro niko nema.
 
Preslikan slučaj iz Strahinjića bana - žrtva ne poštuje prvenstvo prolaza, a nasilnik vozi nasilnički. Kolika god bila krivica bahatih vozača (ne pokušavam da je umanjim), mora se uzeti u obzir da se vozač Dačije uključio na magistralni put ne poštujući prvenstvo prolaza. Tada je sve u rukama onih čije prvenstvo prolaza je narušeno. Ako vozi po propisu možda će uspeti i da ukoči, ali to ne sme da umanji opasnost vožnje ovoga koji se uključuje ovako nonšalantno - kao i žena koja je na STOP u Strahinjića Bana prošla kao vruć nož kroz puter.
 
@GOJE ako neko ide 170 km na sat, a da pritom imaš raskrsnicu koja je u višem položaju od same magistrale, moraš baš da imaš vid i reflekse... BMW je prozujao, vidi se bukvalno kao treptaj oka. Vozač Dačije možda nije bio skroz oprezan, ali... 170km/h ni na auto-putu nije malo brže od dozvoljenog, već poprilično.

Pogledaj ovu reklamu uostalom - da se naježiš

https://www.youtube.com/watch?v=r0zRI14nYoo
 
Ljudi, ajmo neke pozitivnije teme, ako nije problem...da nam se forum ne pretvori u naslovnu stranu Blica od koje dobijam dijareju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647009#p647009:10jx03q2 je napisao(la):
adža » Pet Avg 09, 2019 4:20 pm[/url]":10jx03q2]Ljudi, ajmo neke pozitivnije teme, ako nije problem...da nam se forum ne pretvori u naslovnu stranu Blica od koje dobijam dijareju.

Nije baš stvar za djareju. Na auto-putu ove situacije kao što je sinoć bila na Ibarskoj se ređe mogu dogoditi. Imaš uključnu traku i preticajnu. Imaš retrovizor i relativno dobru preglednost. Možda da Miloš Veliki nije kasnio od Obrenovca do Ljiga, možda bi ono četvoro bili danas živi.

Ovo i te kako ima veze sa K11. :grand:
 
Батерфлај ефекат се створио. Надам се да више нико неће настрадати.Посебно јер иду велике врућине!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647012#p647012:8awcp6ds je napisao(la):
ivchonny » Fri Aug 09, 2019 4:23 pm[/url]":8awcp6ds]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647009#p647009:8awcp6ds je napisao(la):
adža » Pet Avg 09, 2019 4:20 pm[/url]":8awcp6ds]Ljudi, ajmo neke pozitivnije teme, ako nije problem...da nam se forum ne pretvori u naslovnu stranu Blica od koje dobijam dijareju.

Nije baš stvar za djareju. Na auto-putu ove situacije kao što je sinoć bila na Ibarskoj se ređe mogu dogoditi. Imaš uključnu traku i preticajnu. Imaš retrovizor i relativno dobru preglednost. Možda da Miloš Veliki nije kasnio od Obrenovca do Ljiga, možda bi ono četvoro bili danas živi.

Ovo i te kako ima veze sa K11. :grand:
Oprosti, nisam se najbolje izrazio. Svakako vest o poginuću nije za dijareju ali količina negativnosti (pogotovo u medijima) sigurno jeste. Milsim da je ovaj forum namenjen za praćenje izvođenja radova na autoputu. Mnogo toga ne funkcioniše u ovoj državi, toga smo svi svesni, ali ne vidim poentu rasprave tipa da je bio gotov autoput ne bi bilo nesreća itd..tako možemo unazad jedno 20-30 godina koliko ovaj put kasni, verujem da je broj poginulih verovatno srazmeran broju jednog grada, ali to zaista nije toliko zbog lošeg puta, nego najvećim delom zbog loših vozača. Mi prosto kao narod samo prebacujemo odgovornost sa jednih na druge. Svi smo odgovorni! Dužni smo da znamo kakav je put kojim nameravamo da se krećemo pre nego što sednemo u auto.
 
Prolazi li neko pored Ljiga,mesta Dici.... ima li koga - nekih radova?
Kakva je situacija ?


I evo jedan tekst i malo slika ,izvinjavam se ako je neko vec postavio ,(a bice ogranicenje 130 ima na tabli vidi se )
http://www.rina.rs/item/1578-n-a/

Ime je super ,slazem se ,to je covek koji je rodjen u mom kraju ,potice odavde i nema ponosnijih od nas Pozezana,ali ko je ovlascen da daje ime?
Ok,predsednik dao predlog,ali ovi u novinama vec usvojili i nazvali ga tako. Zasto makar ne kazu ( slazu) da su neka strucna lica odlučila o nazivu.
 
Ima par zanimljivih detalja na slikama vesti koje prenela Mira, poput uredjenja rastinjem kosine na izlazu iz Brančića.
Oko davanja imena autoputeva, ulica, trgova I sl. Problem je sto mi ne znamo punu istinu kakav je taj neko kao covek zaista bio sem onog sto nam se zvanicno servira, a dajemo mu cast da ga spominjemo svakodnevno (sta ako je taj neko bio pedofil, korumpiran, ubica, radio za tudje interese, bio lopov...a mi to ne znamo?). Ne mislim ovde konkretno na Milosa nego generalno, imena se cesto daju za podsvesnu promociju neke politicke ideologije.
Slicno kao sa ovom nesrecom, sad puni mediji slike optuzenog. Sutra tako svakog od nas mogu naci kao zrtveno jagnje, samo da bi se odgovornost vlastodrzaca zastitila od odgovornosti. Mislim, Vuckova masinerija stavi sliku nekoga, I svrsena stvar, dal on postoji, ne postoji, dal je zaista kriv, nije... sta ima o tome da se razmislja, mediji su vec presudili I ubedili nas, stvar resena. Do sledeceg sudara, sledeceg zrtvenog jarca I tako unedogled dok se pije ta prica...
 
Kaze da ce putarina Obrenovac-Cacak biti 420 dinara. I opet se sve prihvata zdravo za gotovo, niko ne pita niti obrazlaze zasto bas toliko, a ne recimo 370, 300, 600, 100... u ovoj zemlji se sve odluke o nama I nasim dzepovima donose diktatorski, nema d od demokratije da se narod izjasni koliko zeli da bude putarina NJEGOVOG autoputa (ali ce zato mozda biti zamazivanje da se izjasni o nebitnijoj stvari poput imena), koliko zeli za njega da izdvaja iz budzeta, da li zeli vinjete, da li zeli da stranci placaju skuplje... Niko narod nista ne pita, odluke se donose autokratski. Zato sto su Drobnjak I Vucko mnogo pametni a mi glupi da sami odlucujemo pa nam trebaju bebisiterke.
 
@ Earthmoving Па може им се, у Србији сада постоје само интернет ратници. Чега да се боје?
 
Кад отворе напокон овај АП и споје га са Н.Бгд-ом. НАстаће хаос на другом крају, односно у Чачку и Овчарско-Кабларској клисури. Тако да наредне две-три године, можемо рећи да је гужва одмакнута од дела Бг-а и премештена у Чачак! По цени од 420 дин за сада.
 
^Pa to moze da se kaze za svaku saobracjnicu: Premesta guzvu sa jednog na drugo mesto. :D
 
Vrv je cifra od 420 realna a do Surcina da bude 460-480. Sada trecina puta do surcina iznosi 160. Za nase plate mnogo. Ali uvek se najezim na italijanske putarine. Najskuplji su u evropi. Ne znam odakle oni to placaju bez obzira na velike plate. Racunao sam ako neko zivi na 100 km od milana i putuje u milano svaki dan na posao, potrosi oko 4200 evra godianje na putatinu. Za moje potrebe na godisnjem nivou deonica preljina surcin ce biti oko 35 000 din. Haos :rant:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647086#p647086:2ygqh1qg je napisao(la):
msksim1 » Pet Avg 09, 2019 8:27 pm[/url]":2ygqh1qg]Vrv je cifra od 420 realna a do Surcina da bude 460-480. Sada trecina puta do surcina iznosi 160. Za nase plate mnogo. Ali uvek se najezim na italijanske putarine. Najskuplji su u evropi. Ne znam odakle oni to placaju bez obzira na velike plate. Racunao sam ako neko zivi na 100 km od milana i putuje u milano svaki dan na posao, potrosi oko 4200 evra godianje na putatinu. Za moje potrebe na godisnjem nivou deonica preljina surcin ce biti oko 35 000 din. Haos :rant:
Неко је поставио на форуму да може да се купи за више вожњи, требало би да је јефтиније...прелистај мало уназад!
 
Meni je drago da postoje ljudi poput zemljanog i mnogolih drugih koji na sličan način razmišljaju, sanjam dan kad će takvi ljudi voditi ovu zemlju... za sad su šanse minimalne, al valjda će se promeniti

Poslato sa EML-L29 pomoću Tapatoka
 
Jel morala da se zatvara cela deonica Ljig-Preljina da bi se uradili spojevi sa novim deonicama? Meni nije jasno zašto je morala da se zatvara cela deonica?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647086#p647086:34225ovs je napisao(la):
msksim1 » 09 Aug 2019 07:27 pm[/url]":34225ovs]Vrv je cifra od 420 realna a do Surcina da bude 460-480. Sada trecina puta do surcina iznosi 160. Za nase plate mnogo. Ali uvek se najezim na italijanske putarine. Najskuplji su u evropi. Ne znam odakle oni to placaju bez obzira na velike plate. Racunao sam ako neko zivi na 100 km od milana i putuje u milano svaki dan na posao, potrosi oko 4200 evra godianje na putatinu. Za moje potrebe na godisnjem nivou deonica preljina surcin ce biti oko 35 000 din. Haos :rant:
Zato što imaju dobre alternative koje su malo sporije a besplatne. Tamo imaš "brze magistrale" sa po 2 trake plus zaustavna.
 
"Jel morala da se zatvara cela deonica Ljig-Preljina da bi se uradili spojevi sa novim deonicama?
Meni nije jasno zašto je morala da se zatvara cela deonica?"

Da se krpi ono što nije za oči javnosti.
 
Bez zezanja, niko da objasni zašto se u sred sezone zatvara deonica a spojevi su van ulaza i izlaza u Ljig-Preljina?
 
Zatvaraju deonicu da bi opet pompezno otvorili “ceo” autoput.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647105#p647105:3tx6d9md je napisao(la):
Steva » 09 Aug 2019 08:10 pm[/url]":3tx6d9md]Zatvaraju deonicu da bi opet pompezno otvorili “ceo” autoput.
To i ja mislim, ali zar to nije malo "preskupo" u sred leta, opterrćenje je jezivo, ginu zadnjih par dana kao snoplje padaju.
 
Vrh