Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

I ja se nadam Miro, to bi bilo stvarno sjajno kada bi uporedo sa busenjem tunela radili odmah deo posle Cacka do prve petlje pa puste taj deo, ali iskreno sumnjam u to :)
 
Obrenovac - Barič
Dalekovod koji mora da se izmešta, jer se nalazi na pravcu prilaska mostu, ići će ispod zemlje...
 
Plecko ko ti je ovaj na senci sto puca iz pistolja?

Hvala Lakiju sto je napisao ono sto ja nemam snage vise da pisem. I da su ukrali 100 miliona, i da su subvencionisali 100 miliona, minimalan kvalitet diskusije zahteva neku argumentaciju. Dosta vise kuknjave i populistickih izjava. Prvi volim dobru teoriju zavere, ali da bi bila dobra neko mora da me ubedi u istu.
 
Ljudi dobro smo prosli eno "gygy " na drugom forumu istu pricu prica neumoran je ha ha ha
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497319#p497319:w2xsya4t je napisao(la):
Darko78 » 30 Nov 2017 05:42 pm[/url]":w2xsya4t]Ljudi dobro smo prosli eno "gygy " na drugom forumu istu pricu prica neumoran je ha ha ha
Živeo Vučić živeo SNS!!
Jel valja ovako?
 
Odgledah ovaj video koji je postavio Earthmoving. Ne znam inzinjera ali znam ovu osnovnu skolu u Prilipcu staru 150 godina koju pominje. Ja sam je prosao (bez ponavljanja))). Salu na stranu, covek izgleda obavesteno i razumno ali stvari treba uzeti sa malom rezervom, ne znam da li barata bas svim informacijama, a pri tom ima i licni interes da vuce na jednu stranu (put ce mu izmestiti plastenike itd.) Cinjenica je zaista da se Prilipacko polje beli od plastenika i da ce mnogi biti osteceni. Drugo, put ipak nece proci kroz crkvu i skolu od koje ce ga deliti prilipacki potok. Sa druge strane to dljinsko polje koje je ranije snimio i kroz koji je trebalo da prodje put po prvobitnom resenju je konstantno plavljeno posle tri dana kise. To vam je ono polje sa desne strane obilaznice oko Pozege ka Cacku (za lokalce - mislim i na Prijanovicko polje, Pilatovacko itd.) E sad kako bi oni to resili, pa morali bi kilometre Zapadne Morave da uvedu u red, sto i treba da se uradi, zbog tih ljudi koji tu zive ako nista drugo, ali sve to kosta. Rekoh vec u prethodnom postu da uredjuju korito Moravice kod Prilipackog mosta (Moravica se pretvara par kilometara ispod mosta bas u tom pozeskom polju u Zapadnu Moravu kad pokupi Djetinju i Skrapez) ali to je sigurno posao manjeg obima. Dakle, sve bi to dodatno kostalo, mada ruku na srce kad krene krak od Prilipca ka Uzicu i Sarajevu oni ce ipak morati da rese problem voda jer se taj put vraca od Prilipca ka Pozegi i ovim plavnim ravnicama...Da li ce to biti na stubovima ili kako, nemam pojma, ali mislim da glavni da kazem dusmanin ovog auto puta nece biti brdoviti Kablar ili tuneli, sta sve vec, vec upravo pozeska kotlina, mocvarna puna vode u svim oblicima- bujicne vode i magle koje ovde ima preko 110 dana godisnje, i to ne magle maglice nego maglustine :) To ce biti nesto sto ce ovaj put obeleziti i kad se bude koristio, kao sto ce ekstremne hladnoce i smetovi biti obelezje deonice preko Pestera. Mislim, mozes da skockas dobar auto put ali ne mozes da mu napravis mikro klimu.
 
laki, hvala na odgovoru.
pokušavao sam da računam koliko godina bi trebalo da bi se vratila cifra od 450M€.
sve druge parametre imam, osim cene održavanja.
jasno je da je gazela metalna većinski i da je posebno zbog neodržavanja njena amortizacija ispala preko 3% godišnje.
jasno je i da će većina mostova biti od betona...
međutim i da bude održavanje puta 1% godišnje to je 4.5M€ godišnje
mislio sam da mi neko iz struke da procenu.
kolkko košta popravka, osvetljenje, plate i sistem za naplatu...
moja procena je da će putarina na ovoj deonici biti oko 1€ i da će imati maksimalno 10000 vozila dnevno (ne odmah ali nadam se optimistički u nekoj budućnosti).
pihod od putarine bi u tom slučaju bio oko 3.6M € godišnje.
jasno je da ju ušteda u veremenu oko pola sata u proseku, što bi materijalno bilo negde oko 14M € godišnje
i da je ušteda u distanci oko 10km što je ušteda oko 18M € godišnje.
ako bi promet bio 7000 vozila kao na sadašnjem AP efekti bi bili 30% manji.
i znamo da će rata kreita za ovu deonicu biti oko 25-30M € godišnje.
ovo sve računam jer bi valjalo da domaćinski razmislimo svaki dinar gde ide.
da nam se ne desi situacija kao hrvatima, da imaju AP kakve mi nikad nećemo imati ali da nemaju para za lekove svojoj deci.
https://www.youtube.com/watch?v=Yr4ULEHjFHc

sada kada pogledamo da ovde govorimo da je trošak puta verovatno 30tak M EUR godisnje (rate kredita+ održavanje) a da je putarina oko 3M €, postavlja se pitanje da li uopšte treba naplaćivati putarinu.
jr ako su pozitivni efekti puta 20+M eur, bolje da ne naplaćujemo da bi više ljudi išlo AP i ti efekti možda porasli na 25M €.
možda ipak nemci nisu glupi što ne naplaćuju.

mislite o tome.
 
Joj dobri_samaricanin sto nas ubijas u pojam vise tvojom ekonomijom, jesmo mi sa foruma odlucili da se gradi ovaj deo autoputa i rekli e gradicemo?
Nismo, znaci odlucili su neke glavonje koje 90% ljudi sa ovog foruma ne volim.

Sta zelis da ti kazemo, u pravu si, idemo u da protestujemo protiv gradnje autoput-a, trebaju nam pare za lekove, a to sto ce deca da nam izginu na putu pozega-preljina sta ima veze, daj da lecimo ove sto su bolesni, a pri tome nemamo para ni za lecenje dece a ni za autopu.

Molim te procitaj svojih poslednjih 15 posta na ovoj temi i videces da su svi isti postovi samo drugacije napisani.

Ukapirali smo te, nije isplativo, ulazimo u kredit koji necemo imati da platimo, propascemo i sta sad da radimo, da se svi kolektivno obesimo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497371#p497371:jdgbyru4 je napisao(la):
srdjanprpa » Čet Nov 30, 2017 10:35 pm[/url]":jdgbyru4]Joj dobri_samaricanin sto nas ubijas u pojam vise tvojom ekonomijom, jesmo mi sa foruma odlucili da se gradi ovaj deo autoputa i rekli e gradicemo?
Nismo, znaci odlucili su neke glavonje koje 90% ljudi sa ovog foruma ne volim.

Sta zelis da ti kazemo, u pravu si, idemo u da protestujemo protiv gradnje autoput-a, trebaju nam pare za lekove, a to sto ce deca da nam izginu na putu pozega-preljina sta ima veze, daj da lecimo ove sto su bolesni, a pri tome nemamo para ni za lecenje dece a ni za autopu.

Molim te procitaj svojih poslednjih 15 posta na ovoj temi i videces da su svi isti postovi samo drugacije napisani.

Ukapirali smo te, nije isplativo, ulazimo u kredit koji necemo imati da platimo, propascemo i sta sad da radimo, da se svi kolektivno obesimo?

ginu ljudi i na AP, nije to problem.
hajde da sačuvamo što više života.
hajde da napravimo pritisak da se napravi bezbedniji AP koji je već izgrađen.
da o tome ovde pričamo.
zašto bankina nije sa obe strane u celoj dužini?
vi da sletite sa AP mrtvi ste sigurno.
idete u jarak tj zaustavljanje i ukopavanje u mestu.
ili direktno u betonski zid sa 100 ili 120km/h.
ovde ima ljudi koji su iz branše ili meni bar tako deluje.
zašto nema betonske barijere između traka različitih smerova?
zašto nema vizuelnih barijera koji sprečavaju zaslepljivanje?
zašto nam životiinje još uvek hodaju AP?
zašto onakav beton u tunelima?
kako je moguće da mogu da se zakucam u ivicu tunela, da nema bankine koja me u tome sprečava?
to da se ispravi i sačuvaćemo i živote i pare, a to ne košta mnogo.
helikopterski prevoz povređenih tj dežurni helikopter za K11.
30% ljudi umru do bolnce, i još toliko u bolnici.
neki od njih bi preživeli sa helikoptrskom hitnom pomoći.
ja sam za domaćinsko ulaganje i čuvanje života.
nisam za luksuziranje i razmetanje u siromašnoj zemlji.
i kad već izgradimo AP koje glavešine odluče, da ih koristimo što više.
a to će biti ili vinjetama za sve puteve prve kategorije ili ne naplaćivanjim AP tj bilo kojih puteva.
pohvaljujem kvalitet izrade K11.
mnogo, mnogo bolje nego npr NS-BG.
 
Evo nekoliko informacija o Crnogorcima https://www.b92.net/biz/vesti/region.ph ... ersion=amp
Igor je lepo predložio, da neko ko se malo bolje razume u ovu tematiku, otvori novu temu sa ovom trasom. Imaju puno snimaka, nekako vise i vesti ima, pa da se ovakve vesti tu "kače" mozda je neko vec stavio ovu vest , u napred se izvinjavam. Zanimljivo mi bilo jer kazu "sve teče planiranom dinamikom", i daju podatke kad ce neki tuneli biti probijeni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497343#p497343:1qaj0si0 je napisao(la):
Niko Kažanegra » 30 Nov 2017, 20:26[/url]":1qaj0si0]Plećko
Gde je ovo tačno što si slikao?
 
Plećko,
Hvala...
Pretpostavio sam da je to,ali me malo zbunilo jer sam ocekaivao da su tu na suvom radovi vise odmakli,nekako sam yamislio da se sada rade sipovi u vodi.....
 
Kinezi baš brzo rade, svaka čast. Iznenađen sam prijatno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496984#p496984:11evr8c8 je napisao(la):
Earthmoving » Sre Nov 29, 2017 4:39 pm[/url]":11evr8c8]Možada najbolje da cenu uporedimo sa koncesijom koja se trebala dati Alpini&POR.
Jedna traka od Novog Sada ka Horgošu i ceo profil od Beograda ka Požegi je trebala koštati oko 1,5 milijardi evra. Pre 10tak godina, što je sa inflacijom evra od 10tak % za ovih 10 godina jednako današnjoj vrednosti od oko 1,65 milijardi evra. Deo kroz Vojvodinu je bio lak, samo je falio poluprofil i to bi koštalo možda 200 miliona evra. Uopredimo ostatak od 1,45 milijardi evra za Beograd-Požega i doći ćemo otprilike do iste sume kao i sa ovim kineskim i azerskim kreditima plus onim parčetom iz budžeta Srbije. Ako saberete kredite: Azerbejdžana (za Ljig-Preljina), vlade Srbije (Ub-Lajkovac), Kineza (Surčin-Obrenovac, Obrenovac-Ub, Lajkovac-Ljig), doći ćete do cifre od oko milijardu evra (ili nešto manje? evo nek neko sabere tačno). I na to dodatne sad ovih 450 miliona evra za Preljina-Požega, dobićete istih 1,45 milijardi evra. Skoro isto kao što su nudili Alpina&POR, korigovano za uticaj inflacije eura na današnje cene.
S tim što Alpina&POR nisu mogli to da urade za te pare, a ovi danas mogu, velika je razlika, ali je cena skoro ista.

Voleo bi da oko ovoga čujem komentare onih koji misle da je ova deonica skupa i da izanaliziraju.

I drago mi je što rade Kinezi, a ne Alpina. Prije dvije godine sam u Norveškoj vidio dionicu na auto-putu između Osla i Lilehamera sa koje su Alpinu protjerali. Rekoše, to je bio poslednji put da su angažovali firmu van Norveške.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497435#p497435:2tu8lecr je napisao(la):
DukaPG » Pet Dec 01, 2017 2:46 pm[/url]"
I drago mi je što rade Kinezi, a ne Alpina. Prije dvije godine sam u Norveškoj vidio dionicu na auto-putu između Osla i Lilehamera sa koje su Alpinu protjerali. Rekoše, to je bio poslednji put da su angažovali firmu van Norveške.
I da hoće, ne bi mogli. Apina je u stečaju.
 
Alpina :D
Hahahahaaa

Kad se setim kada je bilo reci o koncesiji i ubedjivanju sa tastom koji je ceo zivot proveo u austriji i radio u BMTI , ogranku STRABAG-a.
I lepo mi covek govori, "alpina je firma u rangu manjem od Beograd put-a"
A ja, "ma neee"...
Pokazalo se da su gospoda bila vrhunski prevaranti, ciji poslovi su vecinom kostali u proseku duplo u odnosu na pogodjeno, a kvalitet radova osrednji ka ocajnom...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Da ali onda dodjes na ovu temu i vece je pljuvanje po Planumu koji je radio bez placanja i Putevima koji nisu ni radili sporni deo iako ce njihova cena sa sve popravljanjem verovatno biti povoljnija nego sto bi bila kineska cena od starta. A to sto most kod Beske kosta X pa na kraju bude 2X nema veze.
I g***o, samo nek je strano.
 
Da ne bude posle cena ovog dela Ub-Lajkovac koji su radili nasi u stvari najskuplja? Do sad je kostala nesto ispod 6 mil evra/1km, a sa pretstojecom rekonstrukcijom ko zna kolko ce izaci cena na kraju. Deonica u ravnici bez mostova, tunela, nadvoznjaka preko pruge... Ako bude potrebna ozbiljnija rekonstrukcija sad, lako moze da dogura do azvirtive cene Ljig-Preljina koja je bila oko 7,5 mil evra/1km. A ova Ljig-Preljina duplo teza, kako onda tolka cena za Ub-Lajkovac, meni nije najjasnije. Jedino sto je ozbiljno na toj deonici je petlja Lajkovac.
 
Govori li to nesto o prevovarackim kvalitetima koja je ugovarala posao sa Azerima?
Ili je nasa patoloska opcinjenost Kinezima i njihovim kreditima dovoljno jaka da pomuti zdravo rasudjivanje.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh