Vladica-86
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 24.11.2008.
- Poruke
- 235
- Pohvaljen
- 78
I ja se nadam Miro, to bi bilo stvarno sjajno kada bi uporedo sa busenjem tunela radili odmah deo posle Cacka do prve petlje pa puste taj deo, ali iskreno sumnjam u to
Živeo Vučić živeo SNS!![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497319#p497319:w2xsya4t je napisao(la):Darko78 » 30 Nov 2017 05:42 pm[/url]":w2xsya4t]Ljudi dobro smo prosli eno "gygy " na drugom forumu istu pricu prica neumoran je ha ha ha
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497371#p497371:jdgbyru4 je napisao(la):srdjanprpa » Čet Nov 30, 2017 10:35 pm[/url]":jdgbyru4]Joj dobri_samaricanin sto nas ubijas u pojam vise tvojom ekonomijom, jesmo mi sa foruma odlucili da se gradi ovaj deo autoputa i rekli e gradicemo?
Nismo, znaci odlucili su neke glavonje koje 90% ljudi sa ovog foruma ne volim.
Sta zelis da ti kazemo, u pravu si, idemo u da protestujemo protiv gradnje autoput-a, trebaju nam pare za lekove, a to sto ce deca da nam izginu na putu pozega-preljina sta ima veze, daj da lecimo ove sto su bolesni, a pri tome nemamo para ni za lecenje dece a ni za autopu.
Molim te procitaj svojih poslednjih 15 posta na ovoj temi i videces da su svi isti postovi samo drugacije napisani.
Ukapirali smo te, nije isplativo, ulazimo u kredit koji necemo imati da platimo, propascemo i sta sad da radimo, da se svi kolektivno obesimo?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496984#p496984:11evr8c8 je napisao(la):Earthmoving » Sre Nov 29, 2017 4:39 pm[/url]":11evr8c8]Možada najbolje da cenu uporedimo sa koncesijom koja se trebala dati Alpini&POR.
Jedna traka od Novog Sada ka Horgošu i ceo profil od Beograda ka Požegi je trebala koštati oko 1,5 milijardi evra. Pre 10tak godina, što je sa inflacijom evra od 10tak % za ovih 10 godina jednako današnjoj vrednosti od oko 1,65 milijardi evra. Deo kroz Vojvodinu je bio lak, samo je falio poluprofil i to bi koštalo možda 200 miliona evra. Uopredimo ostatak od 1,45 milijardi evra za Beograd-Požega i doći ćemo otprilike do iste sume kao i sa ovim kineskim i azerskim kreditima plus onim parčetom iz budžeta Srbije. Ako saberete kredite: Azerbejdžana (za Ljig-Preljina), vlade Srbije (Ub-Lajkovac), Kineza (Surčin-Obrenovac, Obrenovac-Ub, Lajkovac-Ljig), doći ćete do cifre od oko milijardu evra (ili nešto manje? evo nek neko sabere tačno). I na to dodatne sad ovih 450 miliona evra za Preljina-Požega, dobićete istih 1,45 milijardi evra. Skoro isto kao što su nudili Alpina&POR, korigovano za uticaj inflacije eura na današnje cene.
S tim što Alpina&POR nisu mogli to da urade za te pare, a ovi danas mogu, velika je razlika, ali je cena skoro ista.
Voleo bi da oko ovoga čujem komentare onih koji misle da je ova deonica skupa i da izanaliziraju.
I da hoće, ne bi mogli. Apina je u stečaju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497435#p497435:2tu8lecr je napisao(la):DukaPG » Pet Dec 01, 2017 2:46 pm[/url]"
I drago mi je što rade Kinezi, a ne Alpina. Prije dvije godine sam u Norveškoj vidio dionicu na auto-putu između Osla i Lilehamera sa koje su Alpinu protjerali. Rekoše, to je bio poslednji put da su angažovali firmu van Norveške.