Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ne znam sto se upustate u diskusiju .Dovoljno je pogledati na ostalim delovima foruma uvek isti ljudi,uvek im nista ne valja .....I uvek ista pljuvacina .
 
Smatram da je ova deonica Preljina Požega veoma bitna ako ne i ključna na budućem autoputu. I kada se završi, kad god to bilo, biće veliki zamajac za taj jugozapadni deo Srbije. U svakom smislu te reči, i što se tiče transporta, turizma, ekonomije itd itd...
To je ono čini mi se što većina ljudi ovde ne razume, ili neće jednostavno da shvati.
Smatram da će se graditi i ostatak deonice do Boljara, samo je već pitanje vremena. Važna je tendencija, proces...
Već je postalo simptomatično kako pojedini stručnjaci, da li slučajno dežurni hejteri ili ne, ovde iznose paušalne ocene, procene, tvrde, presuđuju, osuđuju.
Ljudi, niko ne kaže da nam je sjajno u državi i da niko ne krade ali jel vidite bar nešto pozitivno u vašem životu osim lopovluka, krađe, politike, krize i kritikovanja svega i svačega?
Pozz
 
Bravo plećko! Zuti prsluk ponovo je u akciji! Sad i ovo da nazovemo po tebi
 
Interesantna mi je ova tolerantnost na potpisivanje ugovora od 450 miliona€ za gradnju 31km auto-puta BEZ projekta.
To tako kad budete vi finansirali gradnju kuće od 200m2 pa dođe izvođač bez projekta i kaže vam, to će da vas košta 300.000 € i vi mu platite bez problema.
Jel to tako radite i za sebe?
 
zna li neko koliko godišnje košta amortizacija puta tj njegovo održavanje?
posebno me zanima koliko košta za tunelske deonice i mostovske deonice.
tu ne mislim samo na kozmetičko održavanje već i održavanje konstrukcija, kao što smo gazelu rekonstruisali posle 40 god i to platili 70m €.
hvala unapred.
 
gygy11":29ipnckl je napisao(la):
Interesantna mi je ova tolerantnost na potpisivanje ugovora od 450 miliona€ za gradnju 31km auto-puta BEZ projekta.
To tako kad budete vi finansirali gradnju kuće od 200m2 pa dođe izvođač bez projekta i kaže vam, to će da vas košta 300.000 € i vi mu platite bez problema.
Jel to tako radite i za sebe?

A meni je interesantna ta zelja da se bez dokaza i bez sudjenja donese presuda.
;)

Posto sam ja taj koji je poednji pozivao na 'uzdrzanost' u donosenju zakljicaka, cenim da se tvoj post odnosi na mene.
Pa evo odgovoricu ti.
Ne, moja porodica nije tako radila kada je pravila kucu.
Moja porodica je kupola plac, i izabrala projkat koji ima neku predracunsku vrednost.
No zatim je projekat pretrpeo odredjene izmene zbog specificnosti terena.
A govorimo o objektu porodicnog stanovanja sa 2 stana osnove 12×10 !

E sad ti uporedi koliko takvih objekata treba "smestiti" na trasu dugacku preko 30km.

Koliko tu razlicitog zemljista ima?
Kolko kosina, useka, aktivnih i potencijalnih klizista?
Koliko potoka, bujicnih tokova, podzemnih voda?

Vidis, u klipu okacenom pre nekoliko postova, navode se mesta (sela) i neki drugi toponimi, na osnovu kojih bi se eventualno mogla skicirati neka mapa sa trasom ovog puta.

Pa umesto upornog ali nicim potkrepljenog ponavljanja "skupo je" ja bih voleo da se prica malo konkretizuje.

Eto, bas onako kako ju je onaj domacin konkretizovao pricom o skupljoj gradnji sa tunelom od 2 km i 'serpentinama' u odnosu na pravac desno kroz polje pored lucana i kratkog tunela od oko 250m ka Pozezi.

Imas li ti bo kakav konkretan podatak osim duzine tunela?
Naravno da nemas, kao ni mi.

E pa vidis i ta kuca, koju si naveo kao poredjenje, bez obzira na kvadraturu, nece isto kostati ako se gradi na cvrstom tlu, na mocvarnom ili na klizistu.
A nece ni ako ima nosecu osovinu kroz sredinu, ili je klasicne konstrukcije...

Zato:
Kazes krade se.
Ja kazem, OK VERUJEM TI.
Ali postavlja, 3 potpitanja:
Gde?
Koliko?
Kako?
Ako bi bio ljubazan odgovor makar na jedno od ova tri. ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
dobri_samaricanin":33nel9cb je napisao(la):
zna li neko koliko godišnje košta amortizacija puta tj njegovo održavanje?
posebno me zanima koliko košta za tunelske deonice i mostovske deonice.
tu ne mislim samo na kozmetičko održavanje već i održavanje konstrukcija, kao što smo gazelu rekonstruisali posle 40 god i to platili 70m €.
hvala unapred.

Iako znam na sta (tendenciozno ;) ) ciljas, posto verujem da si u sustini maksimalno dobronameran evo dela odgovora, mada prilicno nacelnog.
Odrzavanje autoputa kosta i to ne samo za objekte koje si naveo.
No mostovske konstrukcije ce biti betonske te ce svakako zahtevati manje novca od gazele koja je metalne komstrukcije.
Takodje, postojala je odredjena specificnost pri rekonstrukciji gazele, a to je da se veci deo radova na njoj desavao dok se odvijao saobracaj, doduse ogranicen i smanjen.

Odrzavanje tunela je skupo. Ne samog objeta kao betonske cevi kroz brdo ili planinu, koliko svih bezbedonosnih sistema koji su neophodni u takvim tunelima.

Da, odgovor na tvoje pitanje koje zelis:
Jeste, bice ovo autoput koji ce biti skuplji nego onaj kroz srem, nego onaj kroz pomoravlje.

Treba li nam?
Da do pozege svakako.
Od pozege dalje, po meni ne, vec 2+2 moto put i ka CG, i ka BiH granici.

Hoce li to biti tako?
Ne, ne verujem. Gotovo sigurno ce sw graditi autoput sve do granice sa CG, jer kreditorima tako vise odgovara, a mi svog novca za gradnju nemamo...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497142#p497142:2jdzxoab je napisao(la):
laki72 » 30 Nov 2017 01:07 am[/url]":2jdzxoab]
gygy11":2jdzxoab je napisao(la):
Interesantna mi je ova tolerantnost na potpisivanje ugovora od 450 miliona€ za gradnju 31km auto-puta BEZ projekta.
To tako kad budete vi finansirali gradnju kuće od 200m2 pa dođe izvođač bez projekta i kaže vam, to će da vas košta 300.000 € i vi mu platite bez problema.
Jel to tako radite i za sebe?

A meni je interesantna ta zelja da se bez dokaza i bez sudjenja donese presuda.
;)

Posto sam ja taj koji je poednji pozivao na 'uzdrzanost' u donosenju zakljicaka, cenim da se tvoj post odnosi na mene.
Pa evo odgovoricu ti.
Ne, moja porodica nije tako radila kada je pravila kucu.
Moja porodica je kupola plac, i izabrala projkat koji ima neku predracunsku vrednost.
No zatim je projekat pretrpeo odredjene izmene zbog specificnosti terena.
A govorimo o objektu porodicnog stanovanja sa 2 stana osnove 12×10 !

E sad ti uporedi koliko takvih objekata treba "smestiti" na trasu dugacku preko 30km.

Koliko tu razlicitog zemljista ima?
Kolko kosina, useka, aktivnih i potencijalnih klizista?
Koliko potoka, bujicnih tokova, podzemnih voda?

Vidis, u klipu okacenom pre nekoliko postova, navode se mesta (sela) i neki drugi toponimi, na osnovu kojih bi se eventualno mogla skicirati neka mapa sa trasom ovog puta.

Pa umesto upornog ali nicim potkrepljenog ponavljanja "skupo je" ja bih voleo da se prica malo konkretizuje.

Eto, bas onako kako ju je onaj domacin konkretizovao pricom o skupljoj gradnji sa tunelom od 2 km i 'serpentinama' u odnosu na pravac desno kroz polje pored lucana i kratkog tunela od oko 250m ka Pozezi.

Imas li ti bo kakav konkretan podatak osim duzine tunela?
Naravno da nemas, kao ni mi.

E pa vidis i ta kuca, koju si naveo kao poredjenje, bez obzira na kvadraturu, nece isto kostati ako se gradi na cvrstom tlu, na mocvarnom ili na klizistu.
A nece ni ako ima nosecu osovinu kroz sredinu, ili je klasicne konstrukcije...

Zato:
Kazes krade se.
Ja kazem, OK VERUJEM TI.
Ali postavlja, 3 potpitanja:
Gde?
Koliko?
Kako?
Ako bi bio ljubazan odgovor makar na jedno od ova tri. ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Jednostavan odgovor.
Ne mogu da ti odgovorim na poslednje pitanje jer nema projekta.Dok neko potpisuje ugovor o koštanju gradnje nečega a nema projekta, po difoltu je meni sve preskupo.Razumete ljudi? To su ozbiljne stvari.
Postavljate stvari inverzno, mene pitate kako ja znam da je nešto skupo a nemamo projekat, a ja pitam kako neko zna koliko nešto košta da se izgradi i potpisuje ugovor o plaćanju, a NEMA PROJEKAT?
Toliko je prosto da boli.
 
Pa postoji jedna bitna razlika izmedu onih sto potpisuju i tebe i mene (i ostallih).
Oni sto potpisuju znaju planove kuda su predvideli trasu, a mi ne znamo.
Oni takodje, samim tim imaju predstavu o geologiji date trase...

Rekao bih da je prednost 2-0 znacajna, zar ne?

Da me neshvatis pogresno. U zivotu ni drvenu olovku nisam pomislio da ukradem, te mi lopovluk uzasno smeta.

Ali ne mozemo i ne smemo olak da donosimo sud o necemu u sta nismo apsolutno sigurni, vec samo imamo pretpostavke.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ok.Da rezimiramo.
Ja od samog starta nisam ni tvrdio da znam da je krađa već sam to delegirao ovde kao temu, jel samo meni čudna ova cifra ili ima i drugih? Kasnije je to moje delegiranje same teme počelo da se osporava time što su se iznosile razne , po meni, tanke pretpostavke u fazonu:"pa eto možda je ovo, pa možda je ono, te možda je pretežak teren, te najgora moguća geologija, te u Austriji 25 mil€/km , te Sozina pre 12 godina, itd,itd...Meni su ti svi "argumenti" bili tanki i svaki sam mogao da pobijem u 5 rečenica ali me mrzelo pa sam sopstvenu sumnju samo učvršćivao i kapirao sledeće; ako na forumu gde učestvuju po meni zaista ljudi koji znaju građevinu ja dobijam ovako tanke argumente za ovako visoku cenu, onda sa cenom nešto ozbiljno nije u redu i to sam sumirao u kratkim postovima koji su nekima možda dosadili ali ok, završićemo ovde ovo, ima vremena , vreme će pokazati kakva ne cena.Da ne smaramo više thread.
 
Otkud znate da nemaju projekat koji ceka reviziju a ima neku predracunsku vrijednost
A da se nisu pohvalili meni djeluje puno za 30 km puta ali ne znate sta je sve uracunato
mozda pomjeranje nekog dalekovoda nekog rijecnog korita itd .
Pa samo opremanje trafoi rasvjeta i ostale oprema kosta
mojne mislite da ih branim ...
 
Naravno da niko od forumasa ne brani "eventualni lopovluk" ne samo na ovom projektu, vec na bilo kom. Naravno da ne, jer novac je nas, obicnih gradjana, a ne ekipe koja "ako hoce" moze da manipulise i (...).

No optuzivati nekog bez argumenata i bez makar nekih posrednih dokaza je neozbiljno.

Cak sta vise, mislim da je i kaznjivo, direktno ili indirektno.

A za forum je jako lose ako se svede na pretpostavke koje nisu utemeljene na bilo kakvom, makar i klimavom argumentu.
Jer time se cela rasprava obesmisljava, poput one o "nakrivljenim BW residence" i slicnim, gde gomila opravdanih zamerki postane upitna ili totalno nebitna zbog manipulacije senzacionalististickom histerijom.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Meni se cini da mnogi ne shvataju znacaj autoputa nego im je bitnije koliko se ko ugradio.
Pri tom mi nije jasno sa jedne strane se cudite kako se zna cena od 450 mio. evra (hocete reci nasi su se ugradili debelo u izgradnju) a sa druge strane kazete da kinezi traze 450 mio. evra.

Pa sta je sada? Jesu li kinezi odredili cenu ili su se nasi ugradili? I jedno i drugo tesko da ce moci. Mi nismo u poziciji da ucenjujemo bilo koga, s tim na umu, smatram da smo dobro prosli i sto se kamate tice.

Jedva cekam da pocne izgradnja, jedva cekam i ostale izgradnje autoputeva koje mozda u zivotu necu ni koristiti!
Treba i vi ostali malo da uzivate. O ovom autoputu se slusa decenijama i konacno cemo ga imati.
 
Posle ovoga u Crnoj Gori kinezima ovo do Pozege ce da bude odmor .Vladice kad pocnu radovi ima da zalijem dobrom rakijom ,mnogi nisu ni svesni sta ovo znaci.
 
I treba Dare :vops:

Samo kada pomislim da necu vise morati "obilaznicom" oko Cacka... ih puna kapa :D
 
Сама чињеница да имамо премало података да из пљујемо или не по питању цене, даје нам оправдање да их бомбардујемо сумњама.
Мислим да морају изаћи у јавност са више података на суд јавности. У том суду ће у мору коментара нестручних, попут мојих, испливати они стручни и основани које ће оправдати или не цену пројекта. Ако их не бомбардујемо сумњама на сваком могућем месту, попут овог форума, неће ни изаћи са детаљима и даће им подстерк за будуће пројекте да се мрси и мути, крадуцка и краде...
 
Vladice, Darko... Puno nas je takvih koji cemo proslaviti. Ja lično cu slaviti i zbog eventualnog razvoja ovog dela zemlje (ne mogu reci bržeg jer do sad nije bio nikakav razvoj). Mislim da je ovo dobra osnova za ne razvijene opštine, a ne samo ugodnije putovanje.
Vladice, zamisli - nema semafora u Ljigu, zamisli nema obilaznice oko Cacka i 25 semafora.... Jupiiiiiiiiii Neko kaze da moze, neko da ne-ali kad bi bilo izvodljivo da ako pre zavrse tu petlju Pakovaća pa da i taj deo ranije puste nego da se čeka ceo AP do Pz , vozači če osetiti boljitak veliki, ali mozda je to ne izvodljivo . I samo da se ne iskomplikuje gradnja tih tunela, mostova, puteva... da sve teče po planu, da i sama "zemlja" ne pravi probleme sa podzemnim vodama, odronima i bice super.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497186#p497186:1h0ffugj je napisao(la):
DukaPG » Čet Nov 30, 2017 8:00 am[/url]":1h0ffugj]Meni se ne čini da je 20 miliona € po kilometru mnogo!
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... cpuoK8RDxU
Jeste li obratili paznju na geologiju tla, posebno do oko 5-og minuta? Konfiguracija terena je jako teska ali je prirodna podloga idealna za autoput. Kao da je tucanik vec postavljen I da samo preko treba asfalt. A u stvari je najvecim delom samo izravnata prirodna kamena podloga. To im pojeftinjuje cenu gradnje jer ne treba puno posla oko stabilizacije podloge I nasipanja agregata. Zato ce I odrzavanje ovog autoputa biti redje I jeftinije kasnije. Ali od 5-og minuta teren vec postaje manje krsan I kamenit, sa vise zemlje, tj. slicnije ovom nasem Preljina-Pozega.
I jos dva zapazanja: interesantno da je muzika ista kao na ranijim azvirtovim snimcima Ljig-Preljina :) plus da pohvalim da Crnogorci imaju mnogo vise reportaza I snimaka dronom svoje deonice nego ovi kod nas na Obrenovac-Ljig. Da li smo netalentovani za marketing I turizam, pa otuda to, ili sta vec...
 
Mozda i deonica do Pozege bude propracena snimcima sa dronom jer je to ista firma (jedna od cerki)
 
Pa Igor je radio reportazu o mostu preko Save ,sa njihovim odobrenjem sigurno,mozda im je politika kao i Azvirtu.To je odlicna reklama a ocito ima sta da pokazu
 
Vrh