Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Nova cifra SNS mafijaškog klana je 450 miliona za Preljina-Požega.
Nazdravlje.
 
Sve će to narod poplatiti :) To mu dođe oko 15 mil evra / 1km autoputa. Dulplo skuplje od ovih do sad. Doduse tezi je i teren al nisam siguran da je bas tolko tezi. A odakle je informacija?
 
Ne mora nuzno da 450 e bude skuplje od 350, mnogo zavisi i od kamate. Pa na neki period otplate dodje isto ili jeftinije

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
Sa sadasnjem stanjem kamata to nije realno osim ako ne uyimas kredit na 300-400 godina :) , ali moze da prodje kod SNS biraca po pijacama.
 
Ево коначно пар сликица са недељног излета.

- Боговађа , мислим да се споро ради,и ништа није асфалтирано.... :bash:

- Пепељевац , доста боље изгледа,мислим да су нанета 2 слоја асфалта... :lol:

- Спој 2 деонице код Лајковца, види се да је доста насуто,ради се и даље,мислим да добро напредује...

Немојте замерити ако сам нешто погрешно објаснио,нисам грађевинске струке,а нисам ни професионални фотограф... :D :D

Поздрав..... :sesir:
 
To je to. Sanse za otvaranje u 2017. su 0.00001%.
To vam kaze nepopravljivi optimista...
 
Hvala za slike Niko :kk:
Optimizam uzvraća udarac ;) : Dobra stvar je što su ove dve tačke kod nadvožnjaka za Bogovađu i nasipanje starog toka Kolubare u stvari jedina dva mesta na deonici Lajkovac-petlja Ljig koja još nisu asfaltirana. Ko je gledao satelitske slike, to za njega nije iznenađenje. Po meni uopšte nije nemoguće da se za mesec dana naspe još par metara zemlje i asfaltira tih 200m kod petlje Lajkovac i asfaltira tih 2-3km oko nadvožnjaka za Bogovađu. Jeste da sada tamo nema radnika ali biće ih za par dana kada tu naleti mašinareija za asfaltiranje, kada taj deo dođe na red. A po satelitu deluje da su sad na manje od 1km severno od te tačke i da idu ka jugu i približavaju joj se. Ja bi predvideo da ćemo za maksimum 10tak dana na satelitu videti asfaltiran taj deo kod nadvožnjaka za Bogovađu.
Nego Niko, kako ti se čini napredak na nasipanju starog toka Kolubare? Kolko je visine nasuto, kolko još treba?
 
Pa ništa, da se molimo Svevišnjem da novembar bude topao i suv. Ne razumem se, ali mislim da kada sve pripreme za asfaltiranje posle ide brze . E sad sta jos od radova treba tj koliko vremena da bi odradili sve da bude bezbedno. mogu li da puste bez toga neku deonicu (popravke pristupnih puteva koji su uništeni, koliko vremena treba za sršdjivanje onih kosina,svega sto nisu asfalt i sam put ne razumem se najbolje...) Mislim da ce pre ili kasnije biti neka informacija od nadležnih
 
Problem sa Bogovadjom nije samo asfalt, fali kompletna kolovozna konstrukcija, fali bilo kakav rad na tlu u zoni autoputa... Tu ima dobrih 10 dana rada. Ali opet, ako to ostane jedino mesto koje se radi, bar gradjevinski, ne racunajuci ostale picaboce-proci ce i tih 10 dana pa kakogod. Nece zapeti za tih kilometar i po, u dobru ili zlu.
Moram priznati da me cudi da toliko kilave sa radom na nadvoznjaku. I nazalost moj izaslanik je otkazao put pa nista od apdejta u cetvrtak. :D
 
Earthmoving,

Da,tesko je sa slike oceniti koliko jos nedostaje,ali veruj mi da ni ja nisam siguran ,dok sam gledao ...Cini mi se ,mozda da je oko 2 do 2.5 metra visinske razlike,ali ne smem da garantujem.....
Zeleo sam da se spustim dole ,pa sve do reke kao i obicno ,ali bilo je veliko blato pa sam odustao...U svakom slucaju mogu otici ponovo za 7 dana recimo pa da vidimo kako napreduje.....

Ponovo naglasavam,ja sam vec mesecima misljenja sto sam i ovde navodio da ce otvaranje cekati sam finis predizborne kampanje....
Pokusavam od drugara iz Ljiga da saznam sta se novo desava sa tunelom,dokle su stigli sa tom drugom cevi,ali niko nista novo ne zna,sumnjivo.....
 
Hvala Niko :) Po visinama mašina sa slika bi rekao da kod mosta fali još 4-5 metara nasipanja zemlje, doduše posle je spuštanje pa verovatno na ostatku ima manje nasipanja, možda još 2-3 metra. Vidi se da je ono što je već nasuto lepo utabano valjcima za zemlju. A za tunel Brančić, pa ne znam, kada su probili prvu cev pre oko 2 meseca, pričali su da bi drugu trebali probiti sad, ne mogu tačno da se setim dal u oktobru ili novembru. Ali uopšte me ne bi čudilo da su tačne one glasine da imaju problema i da će probiti kasnije nego što su rekli, deluje kao da se muče.
 
Malo novosti sa južnog nastavka. Plus vest da je završeno izlivanje stubova na mostu preko Morače ispred Podgorice, znači stubovi su dostigli svoju finalnu visinu.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mr5oh6l1l8Y[/youtube]
 
Samit 16+1 sa Kinom bi se trebao održati 24-og novembra u Budimpešti, gde bi se moglo očekivati potpisivanje sa Kinezima deonice Preljina-Požega. Dakle, videćemo za oko 3-4 nedelje.
 
OK, deluje impresivno, ali koliko znam, to je to, nista drugo tamo nije uradjeno. Takodje, prva i druga faza autoputa u CG su suprotno od granice, tako da se nece spojiti autoputevi, verovatno jedno 7-8 godina.
 
Ja mislim da su sanse za otvaranje autoputa Obrenovac-Ljig mnogo vece za Jun ili Maj, nego za kraj Novembra. Bankine, ograde, paneli protiv buke, obelezavanje, ivicnjaci, signalizacija itd. A sve to jos uvek ceka da se zavrsi asfaltiranje itd. Pratio sam radove Ljig-Preljina i znam koliko je trebalo posle asfaltiranja da se zavrsi ostatak. To ne moze da se zavrsi za mesec dana, a posle toga hvata losije vreme, sneg, hladno...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488422#p488422:21rwm3i3 je napisao(la):
nikolino » Uto Okt 31, 2017 9:17 pm[/url]":21rwm3i3]Ja mislim da su sanse za otvaranje autoputa Obrenovac-Ljig mnogo vece za Jun ili Maj, nego za kraj Novembra. Bankine, ograde, paneli protiv buke, obelezavanje, ivicnjaci, signalizacija itd. A sve to jos uvek ceka da se zavrsi asfaltiranje itd. Pratio sam radove Ljig-Preljina i znam koliko je trebalo posle asfaltiranja da se zavrsi ostatak. To ne moze da se zavrsi za mesec dana, a posle toga hvata losije vreme, sneg, hladno...
:bash: naopako.... Nadam se da se debelo varaš.... Pa njima će radovi kasniti čitavu godinu, ako ne i više.... Onda se čovek zamisli za Čačak - Pozega koji jos ni potpisan nije... Sta tu mozemo da očekujemo. Meni je krivo 1.sto nije bilo bolje kontrole
2.sto su sad "zapeli" i vidi se napredak, sad u oktobru tako rade, a u julu 2 masine i ministarka se čudi kako radovi kasne..... Ja se opet nadam nekoj lepoj vesti ahhhh
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488307#p488307:oc0at3pr je napisao(la):
Earthmoving » Tue Oct 31, 2017 1:21 pm[/url]":oc0at3pr]Hvala Niko :) Po visinama mašina sa slika bi rekao da kod mosta fali još 4-5 metara nasipanja zemlje, doduše posle je spuštanje pa verovatno na ostatku ima manje nasipanja, možda još 2-3 metra. Vidi se da je ono što je već nasuto lepo utabano valjcima za zemlju. A za tunel Brančić, pa ne znam, kada su probili prvu cev pre oko 2 meseca, pričali su da bi drugu trebali probiti sad, ne mogu tačno da se setim dal u oktobru ili novembru. Ali uopšte me ne bi čudilo da su tačne one glasine da imaju problema i da će probiti kasnije nego što su rekli, deluje kao da se muče.

Prosle nedelje kad sam isao busom relaciji GM-BG ibarskom, u Ljigu usla dva coveka koji rade na tunelu i seli blizu i iz price otprilike pricaju da ce najverovatnije ta jedna cev biti spremna za prolece, kad bi i trebalo da bude otvaranje Obrenovac-Dici, a druga ce biti krajem godine. Naravno mozda grese jer nisu inzenjeri i sl, ali eto informacija iz prve ruke.
 
Nikolino, na Ljig-Preljina su na kraju problem bili tuneli, a veci deo sem toga je bio gotov I pola godine ranije. Ovde nema tunela (mislim na ovaj deo koji je blizu kraja), pa se nadam da nije uporedivo sa Ljig-Preljina.
 
Earth, žao mi je što isključuješ tunel, on je jednako važan kao što su bili i tuneli na Dići-Preljina. Za sve koji putuju dalje od Ljiga, a to je većina, bez njega to je samo, samo, privremeno rešenje.

Radovi na svim ovim deonicama su itekako uporedivi. Radilo se 40 km u daleko težim uslovima terena od dela Ljig - Obrenovac. To što je veći deo radova bio gotov znatno pre tunela (dva velika i oba uporediva sa Brančićem), treba svima na deonici Ljig-Obrenovac da upali alarm.
Novembar uopšte nije bio prvobitni rok, to je naknadno došlo posle poplava i ko zna šta su još uključili kao razlog za odlaganje. I eto, danas je 1.11. a nije ni blizu otvaranja onako kako je ugovoreno. Tokom 2016. i 2017. nisu bile vremenske neprilike koje bi bile razlog za kašnjenje, nije bilo nepredviđenih događaja i slično koji bi mogli da se uzmu kao opravdanje. Da li je bilo problema sa kreditom, sa plaćanjem... ne znam, ali ne treba ni da me zanima. To je posao MGSI, Koridora, itd. Za to su plaćeni.

Niko, hvala ti za fotografije :sesir: sada je jasnije da nisu samo tunel i petlja problem. To se nije radilo kako treba ni na jednom delu. To što svrstavate kao mali deo posla (lokalni putevi, bankine, signalizacija, ograda, drenaža...) je trebao biti gotov na mnogim delovima odavno. Mislim, koji je problem da se lokalni putevi izmeste (Bogovađa npr.)... ajte molim vas... kakva opravdanja... :bash:

U ugovoru je jasno šta sve treba da se uradi, a to je kompletna deonica i u roku. To što nas zadovoljavaju privremena rešenja je uredu, bolje daj šta daš kada nam je realnost takva. Ali kredit koji je uzet se vraća u potpunosti sa kamatom, u roku koji je jasno definisan. Ako zakasniš, plaćaš penal.
E tako hoću da se uradi i posao. U potpunosti i u roku. Molim lepo.

Očekujemo fotografije sa Ub-Obrenovac. Miriše mi da je tamo još gora situacija.
 
Earth, odlični snimci iz CG. Dobra praksa da dron snima gradilište, tako šira javnost kojoj je i namenjen put ima jasnu sliku šta se radi, kako se radi, ko radi... Ali oni bar imaju šta da snime, kada je kompletno gradilište aktivno, sve puca. Lično sam se letos uverio u ovim brdima iznad Podgorice.

I ja bih isto radio u ovakvom tempu izgradnje, odličan marketing. Ali šta da snime ovi naši kada je progres smešan.

Mi smo u okviru naših usluga postavljali kameru na gradilište kako bi Investitor imao online pristup 24 h da vidi šta se dešava. Da vidi šta plaća. Nema laži nema prevare.
 
Analizirajuci satelitske snimke i slike forumasa jasno se vidi da skripi tj slabo napreduje spoj od Lajkovacke petlje do nadvoznjaka Bogoradja i to stoti u mestu vec godinu dana a bez toga nema otvaranja ! a sta bi bilo da je tu trebalo graditi petlju ? Nebi je zavrsili za 10god !!!
A prema obrenovcu je jos losija situacija !

Nije mi jasno zasto bas nije uradjena petlja Ub pa ma je spoje onaj izradjen put od pre 5god sa Lajkovcem pa mogli su bar to uraditi !!!
 
Vrh