Najgore je sto mi ni ne znamo kakav je tu plan. Mene i cudi toliki rad oko Ljiga kad se tu bas dosta kasni, jedino ako to moze jedna tunelska cev da de pusti samo... , ali mislim da je i za to potrebno dosta rada. Pitanje je mozda bolje koliko su uradili tj.koliko fali od posle Ljiga do Obrenovca, to koliko sam videla neki članovi koji su u mogucnosti odu i slikaju informišu se direktno na mestu izgradnje, ovako kad se prolazi samo, teško se shvati pravo stanje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489029#p489029:bzp2m023 je napisao(la):laki72 » Pet Nov 03, 2017 1:27 am[/url]":bzp2m023]Danas sam prosao kroz ljig.
Fotki nema, jer je mob bio prazan a i nije po saobracajnim propisima
Zapazanja mi nisu bas pozitivna.
Najkrace bi se mogla podvesti pod haoticnost i neorganizovanost.
Bar tu kod Ljiga.
Inace, pade mi na pamet jedna ideja.
Mesecima vec pricamo o kasnjenju na izgradnji tunela Brancic i 'mogucnosti' da se pusti do ljiga i nastavi prolazak kroz grad i kruzenje do dela koji je vec pusten u saobracaj, a da niko od nas nije predlozio, spomenuo mogucnost da se ova jedna postojeca tunelska cev zavrsi i opremi i pusti u saobracaj dvosmerno.
To uopste ne bi bilo nista neuobicajeno, bilo kod nas, bilo u svetu.
Uostalom i u buducnosti, kada budu bile gotove obe cevi, one ce se sporadicno naizmenicno zatvarati zbog redovnih i interventnih radova.
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489437#p489437:175p7w9u je napisao(la):Garfild » 04 Nov 2017 15:59[/url]":175p7w9u]Ceo novembar ce da bude radan. Zahladjenja i snega nece biti. Isto predvidjam i za decembar. Prvi sneg i ozbiljno zahladjenje tek 20.og decembra.
Jasno je to i vrapcima na grani,danas u vreme satelitskog geo pozicioniranja modernih masina za tunele,kamiona sa duplo vecom nosivosti i brzinom od ,online pracenja gradilista,dronova itd itd. gutati ovakve izgovore.....a ovaj deo foruma je samo kolektivna terapija za vecinu nas tzv "nepopravljivih optimista"...Gringo":2t6pmexv je napisao(la):U medjuvremenu, evo nekoliko vesti koje se odnose na izgradnju puteva u zemljama slicnog ili jadnijeg nivoa razvoja od nas.
Indija
The transport infrastructure sector in India is expected to grow at 6.1 per cent in real terms in 2017 and grow at a Compounded Annual Growth Rate (CAGR) of 5.9 per cent through the year 2021, thereby becoming the fastest-expanding component of the country's infrastructure sector.
The construction of highways reached 8,142 km during FY 2016-17, with an all-time high average pace of 22.3 km per day. In the first two months of FY2017-18, 1,627 km of highway was constructed at an average of 26.3 km per day.
Under the Pradhan Mantri Gram Sadak Yojana (PMGSY), 133-km roads per day in 2016-17 were constructed as against a 2011-14 average of 73-km per day.
Pakistan
In Sindh over five hundred nineteen kilometres long new roads have been constructed while five hundred forty kilometres existing roads improved at a cost of billions of rupees during the outgoing financial year. According to Radio Pakistan Wednesday, allocation of funds for the road sector has been increased in the Annual Developmental Programme for the next financial year. Forty one important road schemes in the province will be completed by December this year.
Etiopija
The government has already secured the finance for the 120km project from EX-IM Bank of China a USD 171 million deal that would go to the financing of the Arsi Negelle-Hawassa highway..
The road will have two lots; the first lot extends from Adama to Wolnchiti, covering 60km, and the second will extend from Wolnchiti to Awash, having a same length of 60km. The roads will pass through Amhara, Oromia and Afar regional states.
This expressway is part of a project that the Authority plans to construct from Adama to Messo town through Awash, all located in the eastern part of the country, with a total length of 202.5km and an estimated cost of 20.2 billion Br. ERA divided the project into three phases, the first starting on the outskirts of Adama destined to reach Dire Dawa.
Ne uzimajte ove podatke za uporedjenje ekonomskih moci (jer je potencijal tih zemalja mnogostruko veci), vec samo kao dokaz koliko su izgovori za produzenje rokova kod nas bljutavi. Niti imamo problematicnu klimu, niti imamo problematicne terene, niti imamo neke vece tenzije, niti imamo skupu radnu snagu, niti je cena nafte visoka, a opet nas putari vuku za nos pateticnim izgovorima. Zaboravili su da je sada 21 vek, da je tehnologija daleko odmakla i da je sve lako proverljivo.
Hvala puno puno na nekim vestima,a ove su jos i obecavajuce. Nije mi jasno zašto tolike godine nisu e radili kruzni tok (na semaforu onom njihovom koji oduvek stoji) ali kad bi pustili jos neku deonicu AP ma i ta semafore bi izdrzali nekako ;-)[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489606#p489606:2gpwph86 je napisao(la):Rooney » Ned Nov 05, 2017 1:41 pm[/url]":2gpwph86]Pozdrav kolege. Mali update. Nocas sam prosao kroz Ljig. Dodat je jos 1 semafor na mestu radova, 500 m pre glavnog semafora gledano iz pravca Bg ka Ca. Vrsi se naizmenicno propustanje vozila, vreme prolaska kroz Ljig ce biti utrostruceno.
Medjutim ono sto ohrabruje, nadam se, je to sto semafor regulise naizmenicno propustanje radi izvodjenja radova na kruznom toku, bar mi se tako cini.
Ivicnjaci su skoro postavljeni i cini se da rade istu stvar kao u Dicima te se mozda moze ocekivati Ljig-Obrenovac nekad skorije, bar ja u tom smeru razmisljam.