Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Jedan moj poznanik je rekao da: "Ljig postoji samo da bi usporio saobraćaj na Ibarskoj".
 
Danas sam prosao kroz ljig.
Fotki nema, jer je mob bio prazan a i nije po saobracajnim propisima ;) :D

Zapazanja mi nisu bas pozitivna.
Najkrace bi se mogla podvesti pod haoticnost i neorganizovanost.
Bar tu kod Ljiga.

Inace, pade mi na pamet jedna ideja.
Mesecima vec pricamo o kasnjenju na izgradnji tunela Brancic i 'mogucnosti' da se pusti do ljiga i nastavi prolazak kroz grad i kruzenje do dela koji je vec pusten u saobracaj, a da niko od nas nije predlozio, spomenuo mogucnost da se ova jedna postojeca tunelska cev zavrsi i opremi i pusti u saobracaj dvosmerno.
To uopste ne bi bilo nista neuobicajeno, bilo kod nas, bilo u svetu.
Uostalom i u buducnosti, kada budu bile gotove obe cevi, one ce se sporadicno naizmenicno zatvarati zbog redovnih i interventnih radova.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489029#p489029:bzp2m023 je napisao(la):
laki72 » Pet Nov 03, 2017 1:27 am[/url]":bzp2m023]Danas sam prosao kroz ljig.
Fotki nema, jer je mob bio prazan a i nije po saobracajnim propisima ;) :D

Zapazanja mi nisu bas pozitivna.
Najkrace bi se mogla podvesti pod haoticnost i neorganizovanost.
Bar tu kod Ljiga.

Inace, pade mi na pamet jedna ideja.
Mesecima vec pricamo o kasnjenju na izgradnji tunela Brancic i 'mogucnosti' da se pusti do ljiga i nastavi prolazak kroz grad i kruzenje do dela koji je vec pusten u saobracaj, a da niko od nas nije predlozio, spomenuo mogucnost da se ova jedna postojeca tunelska cev zavrsi i opremi i pusti u saobracaj dvosmerno.
To uopste ne bi bilo nista neuobicajeno, bilo kod nas, bilo u svetu.
Uostalom i u buducnosti, kada budu bile gotove obe cevi, one ce se sporadicno naizmenicno zatvarati zbog redovnih i interventnih radova.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Najgore je sto mi ni ne znamo kakav je tu plan. Mene i cudi toliki rad oko Ljiga kad se tu bas dosta kasni, jedino ako to moze jedna tunelska cev da de pusti samo... , ali mislim da je i za to potrebno dosta rada. Pitanje je mozda bolje koliko su uradili tj.koliko fali od posle Ljiga do Obrenovca, to koliko sam videla neki članovi koji su u mogucnosti odu i slikaju informišu se direktno na mestu izgradnje, ovako kad se prolazi samo, teško se shvati pravo stanje.
Semafor u Ljigu je katastrofa, mi smo iz Bg jednom u koloni bili od pre one kafane (dal se zove Dva brata) pa do semafora tolika je kolona.
Vremenska prognoza im ide na ruku novembar javljaju topl,a kakava ima je zamisao i plan rada, to samo oni iz Ministarstva grafjevinadrstva iinfrastrukture znaju ocigledno
 
Nisam mogao da slikam sinoć deo oko Bogovađe jer je pao mrak. U principu, ništa se nije desilo od onih slika pre desetak dana.
 
Postoji na youtube snimak kada je probijena prva cev tunela Brančić na kojem jedan od ljudi iz Energoprojekta kaže da iako je tunelska cev probijena, do maja sledeće godine neće ući u upotrebu zbog radova u i oko tunela...
 
Ideja da se pusti samo jedna cev je zaista dobra, mada bi i tako čekali najmanje do proleća. Samo me plaši da ako puste privremeno jednu cev, i pokaže se da sve šljaka, za drugu bi se načekali, kao kod ovih na obilaznici oko BG.
 
Dobra ideja, ali da bi se opremila i prva cev koja je probijena treba bar pola godine. A možda će se obe opremati istovremeno. Ipak mi se čini da idu na to da obe cevi puste istovremeno. Ako su ranije rekli maj, i da će druga cev biti probijena u oktobru a još nije, onda je sa ovim kašnjenjem to sada već jun za puštanje Brančića u saobraćaj. A ako ne probiju ni u novembru onda jul i tako dalje ;)
Ništa od satelita ovih dana, a danas je oblačno znači tek za par dana kad se razvedri pa uslikaju, neki.
 
Ceo novembar ce da bude radan. Zahladjenja i snega nece biti. Isto predvidjam i za decembar. Prvi sneg i ozbiljno zahladjenje tek 20.og decembra.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489437#p489437:175p7w9u je napisao(la):
Garfild » 04 Nov 2017 15:59[/url]":175p7w9u]Ceo novembar ce da bude radan. Zahladjenja i snega nece biti. Isto predvidjam i za decembar. Prvi sneg i ozbiljno zahladjenje tek 20.og decembra.

Ма и кроз снег и минус да раде вала
 
Ideja da se otvori samo jedna cev po meni nije dobra. Razlozi:
1. Dodatni i nepredvidjeni radovi koji ce opteretiti investiciju i dati dobar izgovor za dodatna produzenja rokova.
2. Setice se vlasi da naprave veliko otvaranje, da naplacuju putarinu (sa neznatnim umanjenjem)
3. Dodatno ce se otegnuti zavrsetak radova.
Zato je po meni bolje otvarati kompletnu deonicu po deonicu. Drzim palceve da vreme posluzi.
 
U medjuvremenu, evo nekoliko vesti koje se odnose na izgradnju puteva u zemljama slicnog ili jadnijeg nivoa razvoja od nas.
Indija
The transport infrastructure sector in India is expected to grow at 6.1 per cent in real terms in 2017 and grow at a Compounded Annual Growth Rate (CAGR) of 5.9 per cent through the year 2021, thereby becoming the fastest-expanding component of the country's infrastructure sector.
The construction of highways reached 8,142 km during FY 2016-17, with an all-time high average pace of 22.3 km per day. In the first two months of FY2017-18, 1,627 km of highway was constructed at an average of 26.3 km per day.
Under the Pradhan Mantri Gram Sadak Yojana (PMGSY), 133-km roads per day in 2016-17 were constructed as against a 2011-14 average of 73-km per day.

Pakistan
In Sindh over five hundred nineteen kilometres long new roads have been constructed while five hundred forty kilometres existing roads improved at a cost of billions of rupees during the outgoing financial year. According to Radio Pakistan Wednesday, allocation of funds for the road sector has been increased in the Annual Developmental Programme for the next financial year. Forty one important road schemes in the province will be completed by December this year.

Etiopija
The government has already secured the finance for the 120km project from EX-IM Bank of China a USD 171 million deal that would go to the financing of the Arsi Negelle-Hawassa highway..
The road will have two lots; the first lot extends from Adama to Wolnchiti, covering 60km, and the second will extend from Wolnchiti to Awash, having a same length of 60km. The roads will pass through Amhara, Oromia and Afar regional states.
This expressway is part of a project that the Authority plans to construct from Adama to Messo town through Awash, all located in the eastern part of the country, with a total length of 202.5km and an estimated cost of 20.2 billion Br. ERA divided the project into three phases, the first starting on the outskirts of Adama destined to reach Dire Dawa.

Ne uzimajte ove podatke za uporedjenje ekonomskih moci (jer je potencijal tih zemalja mnogostruko veci), vec samo kao dokaz koliko su izgovori za produzenje rokova kod nas bljutavi. Niti imamo problematicnu klimu, niti imamo problematicne terene, niti imamo neke vece tenzije, niti imamo skupu radnu snagu, niti je cena nafte visoka, a opet nas putari vuku za nos pateticnim izgovorima. Zaboravili su da je sada 21 vek, da je tehnologija daleko odmakla i da je sve lako proverljivo.
 
Gringo":2t6pmexv je napisao(la):
U medjuvremenu, evo nekoliko vesti koje se odnose na izgradnju puteva u zemljama slicnog ili jadnijeg nivoa razvoja od nas.
Indija
The transport infrastructure sector in India is expected to grow at 6.1 per cent in real terms in 2017 and grow at a Compounded Annual Growth Rate (CAGR) of 5.9 per cent through the year 2021, thereby becoming the fastest-expanding component of the country's infrastructure sector.
The construction of highways reached 8,142 km during FY 2016-17, with an all-time high average pace of 22.3 km per day. In the first two months of FY2017-18, 1,627 km of highway was constructed at an average of 26.3 km per day.
Under the Pradhan Mantri Gram Sadak Yojana (PMGSY), 133-km roads per day in 2016-17 were constructed as against a 2011-14 average of 73-km per day.

Pakistan
In Sindh over five hundred nineteen kilometres long new roads have been constructed while five hundred forty kilometres existing roads improved at a cost of billions of rupees during the outgoing financial year. According to Radio Pakistan Wednesday, allocation of funds for the road sector has been increased in the Annual Developmental Programme for the next financial year. Forty one important road schemes in the province will be completed by December this year.

Etiopija
The government has already secured the finance for the 120km project from EX-IM Bank of China a USD 171 million deal that would go to the financing of the Arsi Negelle-Hawassa highway..
The road will have two lots; the first lot extends from Adama to Wolnchiti, covering 60km, and the second will extend from Wolnchiti to Awash, having a same length of 60km. The roads will pass through Amhara, Oromia and Afar regional states.
This expressway is part of a project that the Authority plans to construct from Adama to Messo town through Awash, all located in the eastern part of the country, with a total length of 202.5km and an estimated cost of 20.2 billion Br. ERA divided the project into three phases, the first starting on the outskirts of Adama destined to reach Dire Dawa.

Ne uzimajte ove podatke za uporedjenje ekonomskih moci (jer je potencijal tih zemalja mnogostruko veci), vec samo kao dokaz koliko su izgovori za produzenje rokova kod nas bljutavi. Niti imamo problematicnu klimu, niti imamo problematicne terene, niti imamo neke vece tenzije, niti imamo skupu radnu snagu, niti je cena nafte visoka, a opet nas putari vuku za nos pateticnim izgovorima. Zaboravili su da je sada 21 vek, da je tehnologija daleko odmakla i da je sve lako proverljivo.
Jasno je to i vrapcima na grani,danas u vreme satelitskog geo pozicioniranja modernih masina za tunele,kamiona sa duplo vecom nosivosti i brzinom od ,online pracenja gradilista,dronova itd itd. gutati ovakve izgovore.....a ovaj deo foruma je samo kolektivna terapija za vecinu nas tzv "nepopravljivih optimista"...
 
A sta nam realno preostaje. Da se nerviramo i pljujemo politicare, nema vajde a nije ni zdravo. Nego ovako lepo, lozenje na svaku zakopanu kasiku bagera. :D
 
Pozdrav kolege. Mali update. Nocas sam prosao kroz Ljig. Dodat je jos 1 semafor na mestu radova, 500 m pre glavnog semafora gledano iz pravca Bg ka Ca. Vrsi se naizmenicno propustanje vozila, vreme prolaska kroz Ljig ce biti utrostruceno.
Medjutim ono sto ohrabruje, nadam se, je to sto semafor regulise naizmenicno propustanje radi izvodjenja radova na kruznom toku, bar mi se tako cini.

Ivicnjaci su skoro postavljeni i cini se da rade istu stvar kao u Dicima te se mozda moze ocekivati Ljig-Obrenovac nekad skorije, bar ja u tom smeru razmisljam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489606#p489606:2gpwph86 je napisao(la):
Rooney » Ned Nov 05, 2017 1:41 pm[/url]":2gpwph86]Pozdrav kolege. Mali update. Nocas sam prosao kroz Ljig. Dodat je jos 1 semafor na mestu radova, 500 m pre glavnog semafora gledano iz pravca Bg ka Ca. Vrsi se naizmenicno propustanje vozila, vreme prolaska kroz Ljig ce biti utrostruceno.
Medjutim ono sto ohrabruje, nadam se, je to sto semafor regulise naizmenicno propustanje radi izvodjenja radova na kruznom toku, bar mi se tako cini.

Ivicnjaci su skoro postavljeni i cini se da rade istu stvar kao u Dicima te se mozda moze ocekivati Ljig-Obrenovac nekad skorije, bar ja u tom smeru razmisljam.
Hvala puno puno na nekim vestima,a ove su jos i obecavajuce. Nije mi jasno zašto tolike godine nisu e radili kruzni tok (na semaforu onom njihovom koji oduvek stoji) ali kad bi pustili jos neku deonicu AP ma i ta semafore bi izdrzali nekako ;-)
SAD jos samo neki forumasi koji se razumeju u to da ocene slike satelitske dali ima kakvih pomaka. Ja se u ono razumem tek kad ovde postave sliku i zaokruze crvenom sta da se gleda, ali vidim da ima puno njih koji znaju i redosled radova i dinamiku pa objasne , a mozda dobijemo i neke slike sa lica mesta od forumasa koji su isli direktno na radove da slikaju (verov zive u okolini ne znam ali hvala im) u stvari hvala svima ovde!
 
Po meni je davno moralo da se nadje rešenje za taj semafor. Ne samo zbog tranzita, nego i zbog samih stanovnika Ljiga. Ibarska magistrala bukvalno deli Ljig na dva dela. Ja ne znam kako ti ljudi funkcionišu, jer npr. osnovna škola je sa jedne, a srednja sa druge strane. Pa onda, glavne gradske ustanove su podeljene malo sa jedne malo sa druge strane. I kad se otvori K11 ostaće problem. Po meni je neophodna neka pasarela za pesake.
 
Između Obrenovca i Bariča pripremaju teren za izgradnju nadvožnjaka preko Autoput-a i buduće skretanje za Mislođin, završili su sa izmeštanjem gasovoda...
 
Mini je mnogo jezivije kako je Stepojevac podeljen na dva dela. Ljig ima praktično dve mahale, a ima i prostora za produktivnija rešenja.
 
Ljig nije podeljen magistralom.
Deli ga reka Ljig i to mnogo duze nego sto mi sa nasim cetvorotickasima jezdimo ka i od zapadne srbije.

Ogranicenje kroz ljig je 50km/h, te saobracaj nije nista drugaciji nego na Vidikovcu, smederevcu, tacnije manji je nego na pomenutim lokacijama.
Zavrsetkom tunela i otvaranjem A2 velika vecena tranzita nece prolaziti kroz ljig te nikakva pasarala nece biti neophodna.
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
I tako... još 8m evra za Ub-Lajkovac i ko zna koliko dodatnog vremena...
 
Dal je ovo realno? Da će Ub-Lajkovac morati ponovo da se ponovo radi i da će koštati milijardu dinara? I ako jeste šta su čekali 3 godine do sad? Još pre godinu dana smo ovde gledali fotogafije gde se put iskrivio usled sleganja podloge ispod asfalta ali zašto se tolko čekalo, pa sad Obrenovac-Ljig tek što se pusti mora da se zatvaraju trake, preusmerava saobraćaj i vrši popravka koja će trajati, kolko, pola godine. Kad je to sve moglo ranije da se uradi. Glupo do bola, kako od prethodnih nadležnih koji su to dozvolili, tako i od sadašnjih koji su toliko čekali da reaguju.
"Mrkonjić dobio krivičnu prijavu od Zoraninog ministarstva
Ministarstvo na čijem čelu je Zorana Mihajlović prijave je podnelo zbog deonice puta Ub - Lajkovac na Koridoru 11, koja nikada nije puštena u saobraćaj, pišu današnje "Večernje novosti". Kako se navodi, na toj trasi, asfaltirano je 4,5 od ukupno 12,5 kilometara, ali će morati iz početka da se radi, jer su uočena brojna oštećenja, a utvrđeno je i da su majstori ugradili glinu u osnovu auto puta. Za te radove biće potrebno oko milijardu dinara, odnosno više od osam miliona evra. "Novosti" pišu da su krivične prijave podnete i protiv direktora građevinskih preduzeća PzP "Beograd" Bore Jelića, AS "Putevi Užice" Milana Bojovića i Ratomira Todorovića, direktora AD "Planum", koje su bile izvođači radova. Na spisku osumnjičenih su i inženjeri iz Instituta za puteve, "Koridora Srbije" i Saobraćajnog instituta "CIP", koji su bili angažovani kao nadzorni organ i trebalo je da ukažu na propuste i korišćenje neadekvatnog materijala."
https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1322046
 
Vrh