Earth, žao mi je što isključuješ tunel, on je jednako važan kao što su bili i tuneli na Dići-Preljina. Za sve koji putuju dalje od Ljiga, a to je većina, bez njega to je samo, samo, privremeno rešenje.
Radovi na svim ovim deonicama su itekako uporedivi. Radilo se 40 km u daleko težim uslovima terena od dela Ljig - Obrenovac. To što je veći deo radova bio gotov znatno pre tunela (dva velika i oba uporediva sa Brančićem), treba svima na deonici Ljig-Obrenovac da upali alarm.
Novembar uopšte nije bio prvobitni rok, to je naknadno došlo posle poplava i ko zna šta su još uključili kao razlog za odlaganje. I eto, danas je 1.11. a nije ni blizu otvaranja onako kako je ugovoreno. Tokom 2016. i 2017. nisu bile vremenske neprilike koje bi bile razlog za kašnjenje, nije bilo nepredviđenih događaja i slično koji bi mogli da se uzmu kao opravdanje. Da li je bilo problema sa kreditom, sa plaćanjem... ne znam, ali ne treba ni da me zanima. To je posao MGSI, Koridora, itd. Za to su plaćeni.
Niko, hvala ti za fotografije
sada je jasnije da nisu samo tunel i petlja problem. To se nije radilo kako treba ni na jednom delu. To što svrstavate kao mali deo posla (lokalni putevi, bankine, signalizacija, ograda, drenaža...) je trebao biti gotov na mnogim delovima odavno. Mislim, koji je problem da se lokalni putevi izmeste (Bogovađa npr.)... ajte molim vas... kakva opravdanja... :bash:
U ugovoru je jasno šta sve treba da se uradi, a to je kompletna deonica i u roku. To što nas zadovoljavaju privremena rešenja je uredu, bolje daj šta daš kada nam je realnost takva. Ali kredit koji je uzet se vraća u potpunosti sa kamatom, u roku koji je jasno definisan. Ako zakasniš, plaćaš penal.
E tako hoću da se uradi i posao. U potpunosti i u roku. Molim lepo.
Očekujemo fotografije sa Ub-Obrenovac. Miriše mi da je tamo još gora situacija.