Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

@aleksandar.oy
Koliko je dugacka ova deonica koja nije ni pod prvim slojem asfalta?

Pretpostavljam da tu kasne zbog devijacije postojeceg puta i nadvoznjaka, ili je nesto drugo po sredi?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Da, to je taj deo od oko 3,4 km između Lajkovca i Ljiga koji jedini jos nema ni jedan sloj asfalta. Deo ispod te deonice je još ranije asfaltiran, a deo iznad ka petlji zadnjih nedelja. Ali nije jasno zašto se taj mali deo ne radi? I kad sam ja bio pre mesec-dva dana isto je tako bilo svega 2-3 mašine. Sada vidimo na slici da kamion donosi i istovaruje kameni agregat, a da grejder to onda ravna. Ali čudno da je tu svega tih par mašina kao da ne žure preterano. Nadvožnjak je gotov još odavno, tako da bi autoput ispod, da je samo do toga, mogao već da se asfaltira.
 
Piccolo je u pravu, vidi se napredak od 20.10., tada su se pojavile nove mašine na petlji Ljig koje su krenule sa nasipima. Vide se i odrađeni drenažni kanali na brdu koje se ravnja, kružni tok dobija obrise itd. Da, ima napretka, ali...Nijedan AP koji sam do sada imao prilike da vidim ne izgleda ovako na mesec dana pred otvaranje. Razuverite me ako grešim.
Da ne nabrajamo šta sve još ima da se završi u tih mesec dana, vidi se sve na slikama. Razvlačenje radova za sve pare...
 
Ako se deo ka Brančiću neće puštati bar još pola godine, onda zašto bi brdo i petlja bili bitni da se završe za mesec dana?
Po meni je bitno da asfaltiraju još preostalih oko 8 km sa svim slojevima asfalta (na 3-4 veće tačke), završni sloj na nekim preostalim delovima, da zatrpaju stari tok Kolubare kod Lajkovca, završe most preko pruge u narednih mesec dana. Farbanje traka, stavljanje tabla i ostale signalozacije mogu završe za 10tak lepih dana,a mnogi od tih radova mogu i paralelno pošto se stavi habajući sloj asfalta, ne mora da se leka da se ceo autoput asfaltira. Ja mislim da je za 30-40 vedrih dana moguće završiti od ove petlje Ljig do izlaska u Obrenovcu. Ako bi sve funkcionisalo kako treba. Ako ne i ako je kišovito, onda treba više vremena.
 
Sto se tice Bogovadje gore, pricao sam skoro o tome. Nije gotov nadvoznjak, zato se ne radi ispod nista, u tome i jeste problem. Most nadvoznjaka stoji gotov vec dve godine, nasip sa strane Bogovadje je uradjen skoro, ekspresno a onda i on ostavljen tako da stoji nezavrsen. Ispod nadvoznjaka nije nista pipnuto jer tuda ide saobracaj regularno.
 
Ubrzo ćemo saznati šta su planovi do kraja ove godine. Nema još mnogo vremena.

Smatram da je veoma bitno da se završi petlja Ljig i izmeštanje Ibarske. AP mora da ima normalan i bezbedan ulazak i izlazak, a ne rešenje koje će morati da se menja kasnije jer mislim da petlja i spajanje AP sa delom kod Brančića ne može da se završi bez isključenja saobraćaja. Sada ga nema i mora da se završava. Odnosno, odavno je morao biti gotov.

Ovo što se predlaže nije privremeno rešenje, nego privremeno rešenje broj 2.
Ok, Brančić nije gotov, može bez njega. Dalje, sada ni petlja Ljig nije gotova pa može i bez nje. Još dalje, moguće privremeno rešenje broj 3: Bogovađa nije gotova pa će moći i bez nje... i tako redom... Nema smisla zbog par meseci.

Suština je da tempo radova nije dovoljno kvalitetan da bi se govorilo o sigurnom završetku u ovoj godini! Vreme može vrlo lako od povoljnog da pređe u ekstra nepovoljno (i obrnuto naravno).
Svakave akrobacije su moguće, to nije sporno, ali je pitanje da li nam je to zaista interes.
 
Drugari,
Vi kao da ste svi juce dosli iz Švajcarske pa se sada čudite svemu! Zar je moguće da ima i 1 čovek kome nije jasno da će se sve otaljavati do proleća, i da bi tada pred Bg izbore sve to bilo puštano uz nevidjenu reklamu.
Da,odmah ce neko reći,kakve veze imaju Bgd izbori sa tim,ali imaju, Srbija je ovo.....nažalost. . Tako da ne ocekujte ništa da bude otvoreno ove jeseni,ne zanosite se....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486862#p486862:2rsc1t56 je napisao(la):
laki72 » Uto Okt 24, 2017 2:09 am[/url]":2rsc1t56]@aleksandar.oy
Koliko je dugacka ova deonica koja nije ni pod prvim slojem asfalta?

Pretpostavljam da tu kasne zbog devijacije postojeceg puta i nadvoznjaka, ili je nesto drugo po sredi?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

u principu earthmoving je odgovorio.
samo jedna ispravka, mislim da nadvoznjak nije gotov. to sto vidite je most koji je tako, kako bih rekao, samo postavljen. sa desne strane ako bolje pogledas, videces da nadvoznjak i put sa njega zavrsavaju bukvalno u jednom drvetu.
mozda, tamo ka ljigu, ima asfalta, ali nisam siguran.
 
Ima li neko sliku tog kružnog toka u Ljigu? Šta je priključkom (kružnim tokom) u Obrenovcu?
 
sve je to psihologija.
više se radujemo kad dobijemo nešto što dugo čekamo nego obrnuto.
kad dođe voz posle 2 sata čekanja silno se obradujete.
da je došao po rasporedu, bili bismo ravnodušni...
to bi nam bilo nekako normalno.
kad smo čekali da registrujemo vozila satima, kad uspemo, bili smo nekako ponosni, srećni.
sad to završimo za 5 min i ni ne sećamo se da smo bili.
ili kad smo čekali satima da sipamo gorivo.
vlast zna da ćemo se radovati više kad budemo čekali i već izgubili veru da će AP biti ikad završen.
onda malo tezije, kao foto finiš, rade u 3 smene, noću, patetika...
pa onda par tekstova i priloga o problemima susednih država sa izgradnjom nekog AP...
i videćete kako ćemo svi biti srećni i ponosni na sebe, svoj udarnički narod i državu.
 
Време да се пушта на разглас зимска успаванка. На основу Ваших постова, нема шансе да ће нешто бити пуштено пре Нове године. Ако грађевинци убрзају радове, значи да ће избори бити пре пролећа, а ако касне, онда ће бити касније...Знатних повећања плата нема, стандард је такав какав је, тако да су аутопутеви по мени један он јачих мамаца за хватање бирача.
 
Ajmo ljudi da prekinemo ovu dramsku pauzu. Vikend ide, biće valjda lepo vreme za obići gradilišta da se naprave lepe fotografije i podele sa ostalim forumašima. Obrenovac, Ub, Ljig, Lazarevac... sa okolinom, javite se, očekujemo fotografije sa kritičnih tačaka (spajanje postojećeg AP kod Lajkovca, nadvožnjak u Piromanu, petlje Ub i Ljig itd.).
 
Branko, u nedelju prepodne(ako vremenski uslovi ne pokvare),obecavam slike : Lajkovac , Bogovadja, duž deonice Lajkovac -Ljig.
I molim vas samo ,nemojte spominjati Lazarevac jer Auto put Obilazi Lazarevac,nemamo čak ni petlju.... :bash: :bash: :bash:
Doduše,Ap ide par kilometara uz sam južni deo opstine,ali to je isuvise daleko od grada ,a i neka nikakvo uključenje,tako da ostadosmo " slepo crevo".... :fijasko:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487389#p487389:20qnlc7v je napisao(la):
Niko Kažanegra » Fri Oct 27, 2017 10:04 am[/url]":20qnlc7v]Branko, u nedelju prepodne(ako vremenski uslovi ne pokvare),obecavam slike : Lajkovac , Bogovadja, duž deonice Lajkovac -Ljig.
I molim vas samo ,nemojte spominjati Lazarevac jer Auto put Obilazi Lazarevac,nemamo čak ni petlju.... :bash: :bash: :bash:
Doduše,Ap ide par kilometara uz sam južni deo opstine,ali to je isuvise daleko od grada ,a i neka nikakvo uključenje,tako da ostadosmo " slepo crevo".... :fijasko:

Pa i ovde Milanovcu je petlja na 10 km od grada, Valjevo je najgore prošlo što se toga tiče (oko 20 km), sve do 20 km je prihvatljivo, sad gledam do petlje Lajkovac iz centra Lazarevca oko 12 km tako da nije strašno. Tu je i nađen neki kompromis jer imaš Valjevo sa jedne i Lajkovac i Lazarevac sa druge, prosto nije moglo da se stavi na 2-3 km uz jedan a da se druga strana zapostavi. Generalno kad bi imao ceo ap do Crne Gore tebi tih 10-15 km ne znači ništa ako ćeš posle da imaš ap do mora, ili obrnuto za Bg i dalje za Evropu.

Za Lazarevac je najbitnije da se odradi obilaznica oko Lajkovca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487510#p487510:2w3w7rge je napisao(la):
AleksandarGrf » Pet Okt 27, 2017 10:55 pm[/url]":2w3w7rge]Hoce li Lazarevcu onda biti bliza Ubska petlja ili ona u Nepricavi?
Kada je vec drzava zanemarila ekonomski značaj Lazarevca i zaobišla ga,najbliža veza ce nam biti (samim tim i veza AP sa Ibarskom magistralom) je preko tzv Lajkovačke petlje.E sad,trebalo bi da se izgradi i obilaznica oko Lajkovca,negde cim se predje reka iza OMW pumpe ,i oko 4 km duzine vodila bi pravo na petlju.Kačio sam te slike ,pogled sa petlje ,odakle bi trebalo da kreće. ...Inače Branko UE je pisao o toj obilaznici....
 
Picolo,ako idemo na jug može se reći da je to prihvatljiva varijanta,ali ako idemo ka Bgdu jako smo lose prošli. Prvo idemo 15 ak km u kontra smeru (za razliku od Valjevaca koje si pomenuo),a posle izlazimo znas vec gde(Surčin ) sa nesrecnim rešenjem koji su doneli projektanti,ali to je vec već neka druga tema....
 
A zasto bi do Beograda isli autoputem? Treba vam 45 minuta do Beograda i bez autoputa. A ako imaju neke fabrike koje rade neki izvoz kamionima njima i odgovara da zaobidju beograd :)
U sustini i Uzice je u slicnoj situaciji, odnosno bice kada put dodje do Pozege, sada je u doata nepovoljnijoj situaciji.
A i realno koliko bi ljudi placalo putarinu da ide do Bga iz Lazarevca?
 
Orfanelin
Hiljade ljudi a medju njima i ja,svski dan putujemo na relaciji La-Bgd...Svaki dan je Ruski rulet,ako me razumeš, i nema cenu bezbednija i vremenski kraća vožnja, ali....
Za 45 minuta moze se stići do Žarkova,možda i to kada nije gužva. ...u suprotnom....bolje ti je da ne doživiš taj haos.....
Nadam se da me razumeš, pozdrav...
 
@Niko Kažanegra,
upravo sam počeo da pišem, pa me Orfanelin preduhitrio i odustadoh.
Trenutno iz LA do Žarkova treba 45-50 minuta, ali uzmi u obzir da će se dosta tranzitnog saobraćaja izmestiti na AP, pa će se, valjda, to vreme skratiti za desetak min. Tu pre svega mislim na šlepere, ali možemo da svrstamo i autobuse, dostavna vozila iz i ka Beogradu, zatim u sezoni batice koje žele za 5 sati da stignu na more, tokom cele godine batice koje bi sad i odmah da budu sa devojkom/švalerkom/sekretaricom na Zlatiboru...što znači da bi Ibarska na potezu Očage-Orlovača bila samo za meštane okolnih mesta, uz traktore i semafor u Stepojevcu. Druga je stvar da li će se i kako ta i takva Ibarska održavati pravilno.
Lajkovac jeste bliži, ali obzirom da se udaljavaš od BG, možda je mnogo prihvatljivija varijanta na Kalenić pa preko Stublenice na petlju Ub ( radio sam tamo prošle godine tokom 7 meseci, osim prilaza mostu i prelaza preko Kolubare odličan je put ).

Edit:
Ako ti je za utehu, meni je prekjuče trebalo 45 minuta od Geneksa do Autokomande i to sve vreme "vozeći" se "auto-putem".
 
Kad se sad pusti ova deonica, od Cacka do ulaza u Beograd ce se stizati za sat vremena, a onda ce na ulazu da se napravi takac čep, da će skoro isto tolko trebati kroz sam grad do centra. Beograd uopste ne siri putnu infrastrukturu I na dobrom je putu ka jos vecim saobracajnim kolapsima. A onda ce da se postavi smisao života u gradu gde pola života provodite u saobracajnim guzvama. A onda ako se ljudi sklone izvan grada I takvih guzvi ce pasti prihodi gradu, I to I treba da se desi da ih nesto udari u glavu da shvate da niko od nas nije duzan nista da trpi. Pa nek nastave da ne prave nove I sire stare ulice....
 
Amin Earth. Pravo u centar. To ce biti ozbiljan problem.
Sirenje gradskih saobracajnica ka Obilaznici u svim pravcima mora da se radi jer su guzve neodrzive. Vise od 40000 automobila dnevno u proseku udje-izadje u-iz BG od Dobanovaca, gde su 2 trake kao i bilo gde drugo. Na Bubanj potoku slican broj takodje. Ostali ulazi u grad su znatno manji u obimu saobracaja jer nisu dobro povezani sa gradom. Deo od Ostruznice mora da se sredi kako dolikuje, da bude jasno jesu li 2, 3, 4 trake. Na sta ono lici... Orlovaca hvala Bogu konacno krece da se zavrsava sa petljom na Petlovom brdu, ali u izmenjenom izgledu.
Moje misljenje da ce deo od Obrenovca do Ostruznice morati da se radi kad tad, jer idiotluk od dva prelaska preko Save za one koji idu u stari deo grada iz pravca Cacka tesko da ce vozaci trpeti. Opet ce biti tuda blize i brze nego preko Surcina.
 
Vrh