StaraMo
Advanced
Hvala
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483571#p483571:2f7zi1ko je napisao(la):Veliki Vracar » 09 Oct 2017 10:14[/url]":2f7zi1ko][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483567#p483567:2f7zi1ko je napisao(la):Pegasus » 09 Oct 2017 08:50 am[/url]":2f7zi1ko]
Dok se ne napravi deonica Surcin-Obrenovac, a za to cemo cekati jos 3godine,
Још две године
Niko, ništa novo u odnosu na diskusiju od prošlog puta.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483624#p483624:2xzi7vb7 je napisao(la):Niko Kažanegra » Pon Okt 09, 2017 1:44 pm[/url]":2xzi7vb7]Branko,
Znaš li možda nešto više o rokovima,tj kada se planira početak radova,kraj i slično....
Prosecna cena 14miliona?Sreda":2wkwe2pg je napisao(la):Izgleda da su turci zainteresovani za izgradnju ap Pozega - granica sa Republikom Srpskom, 60km - 830 mil. evra, sutra ce nesto da potpisu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483588#p483588:znwr2486 je napisao(la):Branko_UE » Pon Okt 09, 2017 10:28 am[/url]":znwr2486][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483583#p483583:znwr2486 je napisao(la):StaraMo » Pon Okt 09, 2017 11:17 am[/url]":znwr2486]Pitanje za upućene ,zašto petlja Lajkovac ima onu devijaciju? Jel to neka buduca obilaznica oko Lajkovca ka Ćelijama ili je nešto drugo u pitanju?
Послато са SM-J320F уз помоћ Тапатока
Planirana obilaznica oko Lajkovca
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483514#p483514:1vcuipfs je napisao(la):geovuk » 08 Oct 2017 08:15 pm[/url]":1vcuipfs][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483485#p483485:1vcuipfs je napisao(la):marat » Ned Okt 08, 2017 5:24 pm[/url]":1vcuipfs]A poenta linka je?
Na žalost, stradao je jedan radnik u tunelu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483684#p483684:thlnt8hp je napisao(la):Sreda » Pon Okt 09, 2017 7:05 pm[/url]":thlnt8hp]Izgleda da su turci zainteresovani za izgradnju ap Pozega - granica sa Republikom Srpskom, 60km - 830 mil. evra, sutra ce nesto da potpisu.
To prakticno i jeste put ka Zlatiboru.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483688#p483688:1iunb4a8 je napisao(la):mekbejn » Pon Okt 09, 2017 7:21 pm[/url]":1iunb4a8]Uh, skupo. Jel se bese taj put delom preklapa sa putem ka Zlatoboru?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483707#p483707:23aynm1z je napisao(la):Žika » Pon Okt 09, 2017 9:02 pm[/url]":23aynm1z][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483588#p483588:23aynm1z je napisao(la):Branko_UE » Pon Okt 09, 2017 10:28 am[/url]":23aynm1z][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483583#p483583:23aynm1z je napisao(la):StaraMo » Pon Okt 09, 2017 11:17 am[/url]":23aynm1z]Pitanje za upućene ,zašto petlja Lajkovac ima onu devijaciju? Jel to neka buduca obilaznica oko Lajkovca ka Ćelijama ili je nešto drugo u pitanju?
Послато са SM-J320F уз помоћ Тапатока
Planirana obilaznica oko Lajkovca
Da ne planiraju da odrade put Valjevo, obilaznica Lajkovac , ibarska pa valjalo bi 2+2 do Orlovače ?
Branko,[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483790#p483790:n2i109yj je napisao(la):Niko Kažanegra » Uto Okt 10, 2017 9:17 am[/url]":n2i109yj][
Žiko,
U planu je put od Valjeva do veze za AP u Lajkovcu. Imaju 2 varijante ali obe su sa 4 trake. To je u stvari u sklopu rehabilitacije puta Loznica-Valjevo- Lazarevac. Sa obilaznicom oko Lajkovca dobija se veza sa Ibarskom magistralom. Inače, Ibarska magistrala se u okolini Lazarevca izmešta na dva mesta, jedna koja obilazi Stepojevac i druga zbog širenja kopova Kolubara kod Vreoca, ali to nije predviđeno sa 4 trake. Dalje širenje Ibarske nije predviđeno, a objektivno neće ni biti potrebe kada se tranzitni saobraćaj izmesti na AP.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483776#p483776:1qxqng86 je napisao(la):miki_ns » Uto Okt 10, 2017 8:08 am[/url]":1qxqng86]Realno troškovi izgradnje sada sigurno su nešto veći zbog inflatornog gubitka vrednosti valute, pa tako statistički kalkultaori kažu da ono što je koštalo 100 EUR 1.1.2002. sada ima ekvivalentnu vrednost od 129,7 EUR. U prevodu ono sto je kostalo 5 mil eura tada, sada bi moralo da košta oko 6.5 mil eur, a ono što je koštalo 10 mil EUR sada košta 13 mil EUR.
Osim toga pre 15 god mi smo gradili put kroz ravnicu što je neuporedivo jeftinije. Mi smo te trase sada skoro pokrili, od sada pa nadalje svaki km se može očekivati da bude skup.
Na sajtu http://www.worldhighways.com/sections/eurofile/news/european-highway-construction-costs-evaluated/ možete naći podatak da je trenunto najjeftinija gradnja u Danskoj - €5.89 milliona/km, u Hrvatsko j- €6.682 milliona/km, Sloveniji - €7.29 milliona/km i Nemačkoj - €8.24 milliona/km.
Na drugoj strani najskuplja gradnja je trenutno u Austriji - €12.87 milliona/km, pa Mađarskoj - €11.21 milliona/km, Slovačka - €9.56 milliona/km i Češka €8.86 million/km.
Međutim kroz planinske predle cene idu i do: Nemačka - €25.99 milliona/km, Austrija - €24.97 million/km, a zatim po skupoći slede Češka, Slovenija, Hrvatska. Tako da teren strašno utiče na cenu, a kod nas ceo taj potez posle Užica je vrlo nezgodan za gradnju širokih putnih koridora pa i cena mora biti drastično veća nego gradnja kroz Vojvodinu protekle decenije.