Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Плећко, бицикло ти се позлатило!
Да није тебе са сликама, овде би се само дангубило дискусијама о томе да ли треба или не аутопут, давило о исплативости аутопута, крвило и жестило око небитних детаља. Свака ти част, свака ти се дала!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484885#p484885:1rxjv6v5 je napisao(la):
Earthmoving » 14 Oct 2017 11:38 am[/url]":1rxjv6v5]
Dakle reč "zemlja" može označavati razne materijale, a nekada samo pomislimo na crnicu za poljoprivredu pa pomislimo da ona na vodi postane blato i promeni oblik.

Ako ćemo već u sitna crevca, crnica nije zemlja, već tip zemljišta :) Soil se kod nas i prevodi kao zemljište ( tanak površinski sloj zemljine kore ). Barem u mojoj "struci" je tako.
Bilo kako bilo, nadam se da ćeš se ipak složiti sa mnom da "armirana zemlja" baš nebulozno zvuči.
 
Danas prođoh kroz Ljig, pre podne.
Žive duše oko petlje ne videh.
 
Ali zato na Plećkovoj slici sa mosta čak 15tak mašina :) I na uporedivim satelitskim snimcima tokom proteklog vremena je vidljivo da je taj deo od petlje Ljig do tunela Brančić i ulaza na autoput kod Dića, zapravo dosta zapostavljeniji. Zato i izgleda kao da se taj zapostavljeni deo neće pustiti sada, a da ovaj ostatak gde ubrzano rade hoće.
 
Mislim da bi izgradnja nadvoznjaka iznad autoputa kod petlje ljig dodatno zakomplikovala privremeni zavrsetak autoputa kod tog mesta, te da se zato i ne zuri sa odkopom brda i novim trasiranjem Ibarske magistrale, kao i tim relativno kratkim delom od petlje Ljig do tunela Brancic.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Zasto tako mislis Laki? Nema zavrsetka petlje kod Ljiga bez izmestanja Ibarske preko tog nadvoznjaka. To je neminovno da se uradi pre zavrsetka AP.

U petak sam prosao tuda, definitivno se pravi kruzni tok nakon brda koje se ravnja prema Ljigu. Mislim da su radovi na petlji stali jer ne moze da se radi od kolicine saobracaja koji je preusmeren zato sto brdo nije izravnjano da bi se Ibaraka izmestila. Kada sredim slike okacicu da se vidi progres.
 
Da li neko zna u kakvom je stanju putni pravac Obrenovac - most pored TENT A - Boljevci - Jakovo - Surčin - NBG? Da li se preporučuje kao alternativa pravcu Barič - Umka - Ostružnica ili tu opciju izbegavati?
 
Nije u sjajnom, seoska ravnicarska ulica vecim delom i velika je guzva od Surcina do Beograda.
 
Nije ni u toliko lošem stanju. Problem je što prolazi kroz Boljevce i Jakovo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484410#p484410:11b2jrgo je napisao(la):
AleksandarGrf » 12 Okt 2017, 15:16[/url]":11b2jrgo]Jeste, ali vise zabrinjava ono sto nema veze s asfaltiranjem, one dve kriticne tacke. Nasip pred most preko Kolubare i most preko pruge.
Na kakav nasip misliš preko Kolubare :?:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483024#p483024:o63wv8pb je napisao(la):
plećko » 06 Okt 2017, 15:08[/url]":o63wv8pb][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JdiA-8Tzgo4[/youtube]
Evo ga nasip, ovde sve ide redovno...
 
Nakon satelitskog snimka 12-og, izašao je ubrzo posle dva dana novi 14-og. Vidi se da su u toku ta dva dana odradili 1,5km asfaltiranja oko 1km ispod mosta preko pruge.
Druga slika je deo dole na deonovi Lajkovac-Ljig, kod Bogovađe gde je ostalo to neasfaltirano parče, oblačno je ali i tu deluje da je bilo napretka za ova dva dana.
Ako cele ove nedelje bude lepo vreme kao što prognoziraju, ovako zahuktani će moći da završe još dosta asfaltiranja.
 
Evo trenutnog izgleda petlje kod Ljiga. Jasno je da novembar ove godine nije realan rok za završetak.
Nasipi za petlju nisu pipnuti mesecima :notok: dalekovod nije izmešten :notok: brdo za izmeštanje Ibarske se sporo ravnja (samo jedna mašina primećena) :notok:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485189#p485189:12tjbglh je napisao(la):
Beli » Ned Okt 15, 2017 10:57 pm[/url]":12tjbglh]Da li neko zna u kakvom je stanju putni pravac Obrenovac - most pored TENT A - Boljevci - Jakovo - Surčin - NBG? Da li se preporučuje kao alternativa pravcu Barič - Umka - Ostružnica ili tu opciju izbegavati?

Preporučuje se :).

Moj savet: od Tošinog Bunara VInogradskom ulicom do samog kraja, pa kada ima samo levo i desno, pored pijace desno do centra SUrčina. Tako izbegavate glavnu gužvu na usponu na Kosu, pored Ledina i kroz ceo Surčin.

Dalje od centra Surčina, pored okretnice autobusa i levo ka Jakovu gužve nema. Od Jakova je rekonstruisan put do Boljevaca, a kroz Boljevce gužve nema. Koga nervira i to malo sela, može pre samog sela da skrene levo i zaobiđe selo pored nasipa, pravo na put ka mostu do TENT-a. Od Boljevaca do mosta put je dobar i uvek prazan. Pažnja, veoma česta je patrola lokalne policije, koja iznuđuje ljudima novac.

Za sve sa nbgd i zemuna alternativa je neuporedivo bolja nego klackanje kroz Barič i Umku, pogotovo ako se ide dalje ka Ubu ili Šapcu, jer posle mosta prečicom kroz Zvecku, UOPŠTE ne prolazite kroz Obrenovac i štedi se dodatnih bar 10-15min

Nadam se da sam pomogao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485247#p485247:1cs25h79 je napisao(la):
plećko » Pon Okt 16, 2017 8:54 am[/url]":1cs25h79]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484410#p484410:1cs25h79 je napisao(la):
AleksandarGrf » 12 Okt 2017, 15:16[/url]":1cs25h79]Jeste, ali vise zabrinjava ono sto nema veze s asfaltiranjem, one dve kriticne tacke. Nasip pred most preko Kolubare i most preko pruge.
Na kakav nasip misliš preko Kolubare :?:
Na ovaj deo:

file.php



file.php


file.php
 
AleksandarGRf,

Kakvo je ovo objavljivanje mojih fotografija bez placanja autorskih prava??? :D :lol:

Salim se.......Nazalost prehladjen sam, inace bih otisao da proverim sta se u medjuvremenu desava...

Ustvari,obecao sam ovde na forumu nove slike duz cele te trase,ali prehlada ne popusta..... :oops:
 
Branko_UE » Mon Oct 16, 2017 11:34 am[/url]"]
Evo trenutnog izgleda petlje kod Ljiga. Jasno je da novembar ove godine nije realan rok za završetak.
Nasipi za petlju nisu pipnuti mesecima :notok: dalekovod nije izmešten :notok: brdo za izmeštanje Ibarske se sporo ravnja (samo jedna mašina primećena)....


Ovo ce tacno da ide od Obrenovca, pa kroz Ljig sve dok ne zavse brdo, nadvoznjak (ibarska) i tunel Brancic. Nije ovo kritično za puštanje, ovo sigurno ne mogu da završe ni za 3 meseca, pitanje je da li ce uspeti sve ono od Obrenovca do Uba...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485308#p485308:3nbh72y2 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Pon Okt 16, 2017 1:16 pm[/url]":3nbh72y2]AleksandarGRf,

Kakvo je ovo objavljivanje mojih fotografija bez placanja autorskih prava??? :D :lol:

Salim se.......Nazalost prehladjen sam, inace bih otisao da proverim sta se u medjuvremenu desava...

Ustvari,obecao sam ovde na forumu nove slike duz cele te trase,ali prehlada ne popusta..... :oops:
Piraterija cveta, Srbija... :D
Neka, da ti lepo nama ozdravis pa da dobijemo polumesecni update, slike si kacio 6.10. pa da vidimo 21. kakva im je dinamika...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485269#p485269:1pdp6q5u je napisao(la):
Branko_UE » 16 Okt 2017, 11:34[/url]":1pdp6q5u]Evo trenutnog izgleda petlje kod Ljiga. Jasno je da novembar ove godine nije realan rok za završetak.
Nasipi za petlju nisu pipnuti mesecima :notok: dalekovod nije izmešten :notok: brdo za izmeštanje Ibarske se sporo ravnja (samo jedna mašina primećena)
Ovde se ništa ne radi, poslaću im ministarku... :lol: :lol: :lol:
 
Ma da, jasno je da su masine prebacili da ubrzaju Obrenovac - Ljig, I da ce ih vratiti na Ljig-Brancic-Dici tek kad otvore prvu, vecu deonicu. Vaznije je da ovo sad zavrse jer ionaki posle imaju jos 4-5 meseci za tih par km oko Brancica I petlje Ljig, dok se tunel ne zavrsi. Jos nije ni druga cev probijena ali valjda ce u narednih mesec dana. Posle toga jos oko pola godine za opremanje, pa imaju sasvim dovoljno vremena da tad vrate masine I to sve zavrse kad I tunel jer bez njega to I nije previse vazno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485395#p485395:3gpo9j09 je napisao(la):
Earthmoving » Pon Okt 16, 2017 6:16 pm[/url]":3gpo9j09]Ma da, jasno je da su masine prebacili da ubrzaju Obrenovac - Ljig, I da ce ih vratiti na Ljig-Brancic-Dici tek kad otvore prvu, vecu deonicu. Vaznije je da ovo sad zavrse jer ionaki posle imaju jos 4-5 meseci za tih par km oko Brancica I petlje Ljig, dok se tunel ne zavrsi. Jos nije ni druga cev probijena ali valjda ce u narednih mesec dana. Posle toga jos oko pola godine za opremanje, pa imaju sasvim dovoljno vremena da tad vrate masine I to sve zavrse kad I tunel jer bez njega to I nije previse vazno.

Takvog sam i ja mišljenja. Uložiće sve napore da puste tih 50-tak km a to malo parče će zajedno sa tunelom iduće godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485286#p485286:2fzk0nzp je napisao(la):
sev » 16 Oct 2017 11:16 am[/url]":2fzk0nzp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485189#p485189:2fzk0nzp je napisao(la):
Beli » Ned Okt 15, 2017 10:57 pm[/url]":2fzk0nzp]Da li neko zna u kakvom je stanju putni pravac Obrenovac - most pored TENT A - Boljevci - Jakovo - Surčin - NBG? Da li se preporučuje kao alternativa pravcu Barič - Umka - Ostružnica ili tu opciju izbegavati?

Preporučuje se :).

Moj savet: od Tošinog Bunara VInogradskom ulicom do samog kraja, pa kada ima samo levo i desno, pored pijace desno do centra Surčina. Tako izbegavate glavnu gužvu na usponu na Kosu, pored Ledina i kroz ceo Surčin.

Dalje od centra Surčina, pored okretnice autobusa i levo ka Jakovu gužve nema. Od Jakova je rekonstruisan put do Boljevaca, a kroz Boljevce gužve nema. Koga nervira i to malo sela, može pre samog sela da skrene levo i zaobiđe selo pored nasipa, pravo na put ka mostu do TENT-a. Od Boljevaca do mosta put je dobar i uvek prazan. Pažnja, veoma česta je patrola lokalne policije, koja iznuđuje ljudima novac.

Za sve sa nbgd i zemuna alternativa je neuporedivo bolja nego klackanje kroz Barič i Umku, pogotovo ako se ide dalje ka Ubu ili Šapcu, jer posle mosta prečicom kroz Zvecku, UOPŠTE ne prolazite kroz Obrenovac i štedi se dodatnih bar 10-15min

Nadam se da sam pomogao.


Evo i mog predloga: od Arene npr.: auto-put ka S.Mitrovici, isključenje na obilaznicu ka Čačku, isključenje za Surčin, prva raskrsnica u Surčinu oštro desno u Ulicu Udarne desetine ( ima pre nje jedan mali prolaz između kuća- to ne računam, mada se i tuda dolazi u Udarne desetine ), pored groblja put vodi levo u Krušedolsku, zatim desno na prvoj raskrsnici gde može ( Vojvođanska ulica i nastavlja u Braće Nikolić ) i samo dalje kako put vodi. Kao što ti reče: u Boljevcima može levo kod Slovačkog groblja pa odmah desno i pravo se ide ka mostu.
Ubedljivo najgori deo puta je u Obrenovcu od TENT-a ka centru.
Lično, ovaj put već godinama koristim prilikom putovanja ka Z.Srbiji, Crnoj Gori i R.Srpskoj, umesto "ibarske". U Zvečki samo pravo preko šabačkog do valjevskog puta, pa desno kroz Ub do Slovca. A od Slovca, volja mi Divčibare-Požega, ili Valjevo-B.Bašta.
 
Otprilike na ovim tačkama su trenutno još neasfaltirane deonice ili deonice gde je samo jedna traka asfaltirana.
Naravno onaj zadnji deo 4km oko tunela Brančić i petlje Ljig ne treba računati jer se on sad verovatno ni neće asfaltirati nego tek za par meseci kad tunel bude gotov.
Ovde ne vidimo gde je koji sloj asfalta ali ako se dobro radi, moglo bi da se završi za mesec i po, do kraja novembra.
 
Ako ja dobro kapiram, u 2017. neće biti gotova ni petlja kod Obrenovca ni petlja kod Ljiga. To znači da će kad završe ovih 50km (bez tunela Brančić) krajem godine, autoput biti pušten u saobracaj bez ulazne (Obrenovac) i izlazne (Ljig) petlje. Dakle, biće urađeni "divlji" ulazi kao onaj u Dićima. Što dalje znači da će taj deo autoputa biti besplatan sve dok se ne završi tunel i petlja u Ljigu. Jer, ko će da pravi privremene čeone rampe samo za tih 6 meseci i da ih posle sklanja. Da li pravilno razmišljam?
 
Vrh