Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

:D :) :( :lol: :D
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482734#p482734:ng636wpv je napisao(la):
laki72 » Čet Okt 05, 2017 12:51 pm[/url]":ng636wpv]E bas cemo da te nerviramo ;)
Pa kud puklo da puklo :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Dok cekamo klipove slike i vesti sanasih deonica, evo jedan zanimljiv snimak da se vidi obim i intenzitet radova na deonici u cg

https://scontent-vie1-1.cdninstagram.co ... 4928_n.mp4

Inace danas u blicu se moze procitati izmedju redova u ministarkinoj izjavi da ce se pokusati uvaliti vrvtn cela deonica kinezima do granice sa cg, a s obzirom da se obavljaju neka merenja i u cg ka andrijevici, i na pesteru, verovatno se pripremaju da izadju sa adekvatnom ponudom kinezima.
 
Super film Dzigy :kk:
Pravi kineski akcioni, i muzika i drama snimka i sve ;) Samo sam čekao kad će Brus Li da izleti sa maj gerijem :D
Kolka je ponuda od Požege do CG granice, 1,6 milijardi evra beše jel tako?
 
Немогуће је то "увалити" Кинезима, ако се мисли на уваљивање концесије. Тренутно, од ЦГ нас дели две милијарде евра, што од путарине не може да се отплати никад. Једино да им се пусти да наплаћују све од ЦГ до Београда, плус Београд - Ниш на 20 година. Али тога сигурно (ваљда?) неће бити.
 
Realno tesko da ce se ikad ista desiti s tim autoputem ako se bude cekalo da on sam sebe otplati. Ako se ne odradi sad neka varijanta s kinezima, dok su tu s logistikom i koliko toliko zadovoljavajucom saradnjom sa nasima,, mislim da je konceaija na ceo put od bg do dole, ne verujwm da ce se to izgraditi ni za 50 godina.
Drugacije ne moze jer realno ta deonica sebe ne moze nikada opravdati.
 
"Nikad" je suvise dugacak vremenski period da bi se davale ista realne prognoze...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pa jedino da opet dodju turci pa srbi opet krenu da beze put vukoje*******ina pa se pojavi opravdanost protoka ljudi.. Ili da se digne panonsko more
 
Ма, исплативост пута не мери се само приходом од путарине, него укупним ефекатима по развој одређеног подручја.
Али, у таквој једначини нема места за концесију.
 
dziggy":26w9vie7 je napisao(la):
Pa jedino da opet dodju turci pa srbi opet krenu da beze put vukoje*******ina pa se pojavi opravdanost protoka ljudi.. Ili da se digne panonsko more
Ja cu se ponovo osvrnuti na opterecenost pravca Beograd-NS-Subotica i dalje prema madjarskoj.
Sta mislis koliko je ljudi sedamdesetih godina proslog veka za zapadnu i centralnu evropu putovalo kroz zemlju varsavskog pakta? ;)

U tom smislu sam rekao da se toliko dugorocno (30-50godina) ne moze govoriti, jer ima mnogo faktora koji se vremenom promene.



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Prvo, 103km do CG granice ne treba da košta više od 1,2 milijarde €.
Drugo,to će domaće kompanije da urade za te pare i da pevaju, ne pričam napamet , pričao sam sa ljudima koji grade puteve.
Treće , nikakva koncesija kinezima, podeliti na 3-4 LOTa i dati domaćoma rok 5 godina , plaćanje po situaciji i penali ko kasni.
250 miliona € ili 30 milijardi dinara godišnje je kerov k***** za budzet samo malo manje da kradu ovi na vlasti.Ove godine suficit je 20 milijardi, pa računajte.
Ove poslednje 2+1 deonica što se grade su preskupo ugovorene, neka manje kradu i eto puta i naravno da ne kasne ovako katastrofalno sa završetkom već ugovorenih deonica jer svaki dan kašnjenja je dan manje prihoda od putarina.
 
Ja se slažem sa Gygyjem i nije mi jasno zašto su za Požega-CG granica izašli sa cifrom od 1,6 milijardi evra. To je čak 15 miliona po 1 kilometru autoputa što je preskupo. Posebno imajući u vidu da deonice od 35km do Ivanjice i 30km na Pešteru uopšte nisu teške za gradnju nego put ide po ravnom terenu, pa ne bi trebale biti skuplje od ove Azvirtove ili oko 7 mil evra/1km. Što znači da bi one zajedno koštale oko 500 miliona evra. Ok, deo između njih, uspon od Ivanjice do Peštera 30tak km jeste jako težak i skup i nek bude kao u Crnoj Gori oko 20 mil evra/1km, znači oko 600 miliona evra. To je zajedno približno cifri od 1,2 milijrde evra koji je Gygy pomenuo. Pa nije jasno zašto je vlast izašla sa cifrom od 1,6 milijradi evra. Ok, neko će reći kraduckanje. Ali kraduckanja je bilo i na ovim dosadašnjim deonicama pa su tolko koštale. Jedino ako se marža kraduckanja nije povećala usled inflacije :wink:
Takođe se i slažem da bi trebalo graditi po deonicama, sukcesivno. Recimo, mogla bi se prvo raditi deonica do Ivanjice jer nije težak teren, pa na Pešteru, i na kraju najteži deo uspon do Peštera. Slično kao što je sada na Koridoru 10 za kraj ostala najskuplja i najteža Sićevačka i Grdelička klisura.
Dobro, moja strategija bi bila malo ravnomerniji regionalni razvoj pa bi recimo prema novčanim mogućnostima države istovremeno svake godine gradio po 10km: 10km ka Ivanjici, 10km ka Užicu i 10km od Čačka ka Kraljevu, znači sveukupno oko 30tak km autoputa u tom kraju godišnje što finansijski nije nepodnošljivo (i još recimo 30tak km autoputa godišnje po drugim regijama poput Vojvodine, Beograda, Istočne Srbije...). Pa onda nastavak po 10km svake sledeće godine, i tim tempom bi se za 5 godina veliki deo posla završio, a za 10tak bi cela Srbija bila išpartana autoputevima, pa bi te pare u periodu nakon toga mogle biti preusmerene u razvoj drugih stvari.
 
[/quote]
Zemljo,odlican komentar,i bilo bi lepo kada bi tako bilo....Ali nazalost bojim se da nece biti tako...jbg... :x
 
Zaboravio sam tačno podatke ali mislim da ima negde oko 40 km tunela, mostova i vijadukata, verovatno i mnogo kosina. Verovatno na cenu utiče i dužina gradnje. Materijal košta isto vradilo se 3 ili 6 godina, ali ako se gradi duže onda ima više dnevnica. A dužina radova zavisi prw svega od težine posla i naravno od opreme.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482873#p482873:26b8fid8 je napisao(la):
gygy11 » Čet Okt 05, 2017 10:15 pm[/url]":26b8fid8]Prvo, 103km do CG granice ne treba da košta više od 1,2 milijarde €.
Drugo,to će domaće kompanije da urade za te pare i da pevaju, ne pričam napamet , pričao sam sa ljudima koji grade puteve.
Treće , nikakva koncesija kinezima, podeliti na 3-4 LOTa i dati domaćoma rok 5 godina , plaćanje po situaciji i penali ko kasni.
250 miliona € ili 30 milijardi dinara godišnje je kerov k***** za budzet samo malo manje da kradu ovi na vlasti.Ove godine suficit je 20 milijardi, pa računajte.
Ove poslednje 2+1 deonica što se grade su preskupo ugovorene, neka manje kradu i eto puta i naravno da ne kasne ovako katastrofalno sa završetkom već ugovorenih deonica jer svaki dan kašnjenja je dan manje prihoda od putarina.

Sve je to lepo. Ali kako iz tog suficita od 20milijardi ne moze da se izgradi ni pisljivih 5km kroz Batocinu? Ipsilon krak i Kragujevac-Batocina ne mogu da se izgrade godinama. To su projekti iz budzeta. Tuga!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482931#p482931:29vxzn2o je napisao(la):
Earthmoving » 06 Oct 2017 08:42 am[/url]":29vxzn2o] za kraj ostala najskuplja i najteža Sićevačka i Grdelička klisura.

Често се понавља да К10 иде кроз Сићевачку клисуру а то није тачно, он је заобилази од Јелашнице преко Банцарева до Црвене реке. Ово Вучић често погрешно помиње, па отуда и грешка у јавности јер новинари ко папагаји понављају уместо да га коригују већ на брифингу, кад су већ дошли да извештавају о инфраструктури. Сличну грешку прави и кад "објашњава" да ће наставак А2 илити К11 ка Пожег(з)и бити изузетно тежак "јер пролази кроз Овчарско-Кабларску клисуру", а он није планиран кроз њу већ је такође заобилази преко Лучана кроз пар тунела. :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483002#p483002:3uqq2c85 je napisao(la):
Veliki Vracar » Pet Okt 06, 2017 1:40 pm[/url]":3uqq2c85]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482931#p482931:3uqq2c85 je napisao(la):
Earthmoving » 06 Oct 2017 08:42 am[/url]":3uqq2c85] za kraj ostala najskuplja i najteža Sićevačka i Grdelička klisura.

Често се понавља да К10 иде кроз Сићевачку клисуру а то није тачно, он је заобилази од Јелашнице преко Банцарева до Црвене реке. Ово Вучић често погрешно помиње, па отуда и грешка у јавности јер новинари ко папагаји понављају уместо да га коригују већ на брифингу, кад су већ дошли да извештавају о инфраструктури. Сличну грешку прави и кад "објашњава" да ће наставак А2 илити К11 ка Пожег(з)и бити изузетно тежак "јер пролази кроз Овчарско-Кабларску клисуру", а он није планиран кроз њу већ је такође заобилази преко Лучана кроз пар тунела. :sesir:

Tačnije prolazi pored Preljine, Trbušana, Parmenca, Markovice, Neglišora i Lisica pa tek onda pored Lučana :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483011#p483011:2mh585jt je napisao(la):
ivchonny » 06 Окт 2017, 14:05[/url]":2mh585jt]Tačnije prolazi pored Preljine, Trbušana, Parmenca, Markovice, Neglišora i Lisica pa tek onda pored Lučana :D

Лисице се налазе одмах поред Лучана, тако да ако баш хоћеш да будеш прецизан, пут иде између Лисица и Лучана на Крстац (више је у атару Лисица), па између Пилатовића и Прилипца на Горобиље
 
Pa dobro Vračar, kako misliš da to kažem? Kratko i jasno da svi razumeju "kroz Sićevačku klisuru" ili "od Jelašnice, preko Bancareva do Crvene reke". Daj malo racionalizacije ;) Inače, nije da ne znam, jako dobro to znam, čak sam i učestvovao u gradnji jer sam im našao betonski finišer sa kojim su prošle godine betonirali kolovoz tunela Bancarevo https://youtu.be/cLlCHP36ZJc . Ja sam im doveo mašinu, a kakav su recept betona stavljali i kakav je beton ispao, dal je bolji od ovih između Ljiga i Čačka, ne krivite mene ako bude truckavo, to je bio posao podizvođača ;) Šalim se, kolovoz je zadovoljio kriterijume kontrole, pa se nadam da je Banacarevo izbetoniran bolje i da neće biti truckanja kao na ova dva ovde. To je što se nadam, a i mene lično interesuje da vidim kako će to u praksi biti kada se autoput pusti i pređe se kolima, tada nisam mogao da se provozam kolima i vidim jer tunel nije bio gotov.
Hvala za snimak Plećko :kk: Nažalost, ovih dana će biti dosta kiše pa ništa od asfaltiranja jedno vreme. A sad kuca otkucava tik-tak...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482262#p482262:motfqjgr je napisao(la):
laki72 » Uto Okt 03, 2017 6:03 pm[/url]":motfqjgr]To sto neko veruje da se otvaranje od Obrenovca do Ljiga odlaze zbog izbora u Beogradu.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Ne odlaze se otvaranje zbog izbora ali se izbori odlazu zbog odlozenog otvaranja.

Od Obrenovca i Lazarevca se ocekuje preko 60% ,tu nema sta.

Takodje deonica Ljig-Preljina nije igrala veliku ulogu pred predsednicke jer se znalo da ce predsednicki ici po loju. Beograd je borba za svaki glas i potpuno drugaciji koncept izbora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483032#p483032:2d6l023h je napisao(la):
Earthmoving » 06 Oct 2017 02:24 pm[/url]":2d6l023h]Pa dobro Vračar, kako misliš da to kažem? Kratko i jasno da svi razumeju "kroz Sićevačku klisuru" ili "od Jelašnice, preko Bancareva do Crvene reke".

To ти је иста логика као да си рекао - Звезда игра на ЈНА, то је краће и једноставније него Рајко Митић?! :lol: :mrgreen: :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483091#p483091:1pibeitd je napisao(la):
aleksandar.oy » Fri Oct 06, 2017 5:32 pm[/url]":1pibeitd]o kakvom suficitu se neprestano govori?

Radio sam jedno vreme u opštinskoj administraciji, i ista je situacija i na državnom nivou, suficit nastaje jer usled nesposobnosti prvo ne umeju da isplaniraju budžet i drugo ne umeju da urade projekte na koja bi planirana sredstva bila potrošena pa se onda stvori "suficit", tj. čitaj neutrošene/bačene pare.
 
Vrh