Earthmoving
Expert
I ja sam pre 10tak godina mislio da je u ravnici to ta cena koju kažeš Gygy ali sam u međuvremenu pratio I video da nigde nije bila ta cena od 1-2 mil evra po km, tj da je svugde bilo dosta skuplje. 5-6 miliona evra sam rekao da je uobičajeno u ravnici jer su tolko koštale deonice u ravnici: Ub-Lajkovac koju su radili naši bez kredita, kao I kineske Obrenovac-Ub I Lajkovac-Ljig koje su se radile iz stranog kredita. Ali opet kažem, mislim da su te deonice "siromašnije" objektima, tj jeftinije od Surčin-Obrenovac (I bez savskog mosta). Ako je ova moja pretpostavka tačna onda bi kad se završi morali kad se vozimo golim okom videti da Surčin-Obrenovac ima mnogo objekata sa dosta betona tj. betonskih konstrukcija , dok bi Obrenovac-Ljig trebao uglavnom više biti "običan" autoput sa klasičnom zemljanom I tucanikovom podlogom preko koje je samo presvučen autoput. Tj. kad se završi, svaki vozač će golim okom videti koja je deonica zahtevnija I time skuplja.
Mogli bi I da sa satelita na Obrenovac-Ljig izbrojimo gustnu I veličine objekata, nadvožnjaka I sl. I da uporedimo sa ovom mojom mapom za Surčin-Obrenovac kako bi procenili koja je deonica I kolko gusca I bogatija tim objektima..
Mogli bi I da sa satelita na Obrenovac-Ljig izbrojimo gustnu I veličine objekata, nadvožnjaka I sl. I da uporedimo sa ovom mojom mapom za Surčin-Obrenovac kako bi procenili koja je deonica I kolko gusca I bogatija tim objektima..