Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

:lol:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454862#p454862:18pmg2jv je napisao(la):
Žika » Uto Maj 30, 2017 8:58 pm[/url]":18pmg2jv]Čemu to ?
Pa pricamo o saobracajnicama sa vise traka takvih u ova dva okruga sa skoro duplo vise stanovnika od nbg ima vrlo malo, skoro da ih uopste nema kada se uporedi sa Nbg. Pricamo o tome kako je neko bio vizionar pa pravio ogromne bulevare na meatu gde nije ziveo niko jer je znao da ce da budu od koristi. Da samo napravim digresiju, mi gradjani Srbije smo platili iz svojih dzepova desetine kilomwtara bulevara na Nbg, a u nasim vukoje*******inama nemamo ni makadame.
 
Svaka cast vizionaru koji je pravio puteve na Nbg, da je bio kao mi sada, verovatno bi bili neisplativi.
Mada vidim da Vucko kaze da posle Pozege ide do Kotromana, izgleda da neko burgija z nasu stvar :lol:

Kad mi ubuduce budu dolazili poslovni partneri iz Skandinavije da ne moraju da rnjaju one fiate sto iznajmljuju ko rent a car nego da lepo ko gospoda za dva sata dodju do Uzica :D
 
ili je možda od para beograđana pravljena valjaonica bakra u sevojnu po ključu, gde bakra nema niti je ikada bilo ni u tragovima...
i u ostale takve projekte diljem naše lepe zemlje.
molim one koji nisu živeli na nbg i ne poznaju njegov razvoj i izgradnju da ne pišu svoja razišljanja o istom jer će dovesti ljude u zabludu.
JG je dugo imala 1+1 dok se nije izgradilo dovoljno stanova da se proširi na 3+3.
da ne govorim o današnjem bulevaru Milutina Milankovića i ostalim ulicama, školama, tržnim centrima.
deca su učila u isturenim odeljenjima po lokalima jer škole nisu mogle da prime sve učenike a para za nove nije bilo.
NBG je građen planski i fazno, a broj stanovnika je rastao i infrastruktura je pratila taj rast a ne obrnuto.
nisu se gradili stanovi da zvrje prazni i čekaju da neko ikada dođe.
tamo gde broj stanovnika opada i gde još uvek ne postoji promet za AP ne treba graditi isti, već održavati i obeležavati postojeće puteve kojih nije malo.
a novac za taj kraj uložiti u realnu privredu da ljudi ostanu i rade a ne u put.
ali Srbija se sprda i loži provinciju autoputevima, aerodromima, heliodromima, brzim prugama... a raja se pali i žari...
 
Bulevare po nbg su izgradile radne akcije vecinu
Pa uzicani ajde u brigade i idemo radne akcije
 
Pa da, svaka cast tom koji je projektovao i osmislio. Imao je plan kako da omasovi i na pravi nacin izgradi nesto. Nbg je najbolje osmisljen grad u Srbiji. Samo kad su prosirivali bulevare radili su to ukljucujuci mozgove a ne tako sto su hteli da zadovolje sve po malo. U sustini ja se u najvecoj meri slazem sa tobom, ako hocu da budem realan. Ako cemo da budemo dosledni onda obilaznica oko Cacka i to je to. Onda cekamo da ostatak izumre i da onda siptari nasele predeo i naprave AP. :mrgreen: Oni ne zale pare.

Direktore, moj djed je radio tamo, cak je i neki stan dobio ali nije hteo da uzme kao dobar komunista.
 
ja ovo i pisem jer zelim upravo da se na pravi nacin uloži u šumadiju i zapadnu srbiju a ne na lažni način.
jer AP više znači beograđanima i crnogorcima i to srednjem i bogatijem sloju da brže jedni druge posećuju nego meštanima i gradovima kuda AP prolazi.
a onda će svaka vlast reći, dosta vam je para, zar vam nismo napravili AP, šta bi vi još.
da bi ljudi ostali u tim krajevima, potreban je posao, pa zatim škola, vrtić, pa kanalizacija, voda, struja, internet, ulično osvetljenje...
asfaltni put naravno, ali i trotoar...
pa kad ostane puno ljudi i počnu da dolaze tj da se vraćaju iz gradova u te dinne krajeve, pa putevi postanu pretrpani, onda gradimo 2+2 ili AP.
meni K11 puno znači, i ima još puno ljudi kojima znači, ali je mnogo više onih koji će ga koristii nijednom ili jednom godišnje, a skupo će ga platiti novcem koji im je neophodan za druge stvari.
 
Ali nek ljudi iz Zapadne Srbije sami kažu da li su za autoput ili ne (a ja znam kako bi sigurno taj referendum prošao :D ). Dinaridi su poznati kao vrlo sposobni I inteligentni ljudi pa ne znam zašto neko ovde u Bg-u misli da su oni maloumni I da bolje od njih samih zna šta im treba. Ako jesu za autoput, onda je Srbija dužna da se solidariše sa njima I izgradi im kao što su I oni učestvovali u gradnji 800km Koridora 10 koji koristi drugim krajevima Srbije.
 
da je bio referendum za Novi Beograd nikad ga ne bi bilo.
problem je što najbolji iz svih krajeva pa i od Dinarida odu u Beograd ili u inostranstvo.
i onda ti pitaj ostale...
nek bude što biti ne može :)
 
Oni za Beograd, a ja za Zlatibor, Taru, Zaovinsko jezero, Divcibare kad dođe jun, jul, avgust u Bg-u ne moze se dise od vlažnosti tj. isparenja reka, podzemnih voda posebno u u sremskom I banatskom delu ali I ostatku grada jer ima puno vode oklolo, dinstano meso, a tamo milina :) Zato im je bolje da lepo dođu autoputem za sat I po - dva u Bg, urade sta imaju, provedu se pa nazad u oazu :) Cak ni komarce ne viđam na Zlatiboru, nema brige o Tigrastim komarcima, virusu Zapadnog Nila I slično ;)
 
Inače devojka mi radi u jednoj firmi koja se nalazi u Vinogradskoj ulici na Novom Beogradu (nastavak Vojvodjanske) rekla da su pre neki dan dosli da snimaju i mere kuda će da prodje novi put. Verovatno onaj spoj sa tim buducim autoputom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454901#p454901:38h5zv1t je napisao(la):
dobri_samaricanin » Tue May 30, 2017 10:27 pm[/url]":38h5zv1t]
jer AP više znači beograđanima i crnogorcima i to srednjem i bogatijem sloju da brže jedni druge posećuju nego meštanima i gradovima kuda AP prolazi.

Ovo je glavna kritika od Beograđana za ovaj ap svuda po internetu, evo ja kao Milanovčanin mogu da ti kažem da je to čisto sranje, jer ovaj put se ne gradi (isključivo) da bi Beograđani mogli da prelete Zapadnu Srbiju do mora ili Crnogorci obrnuto do Beograda, već na prvom mestu za neuporedivo bezbednije, lakše, brže kretanje građana ovog dela Srbije na relaciji sa Beogradom i dalje celom Evropom (još bitnije za privredu). Neko ko nikada nije živeo na preko 100 km od Beograda (centra svemira u ovoj centralizovanoj državi) a najbrža veza ti je jedna preopterećena Ibarska magistrala prosto sa ovakvim komentarima će da iziritira bilo koga iz ovog dela Srbije. Čak i da ne uzmemo brže kretanje robe, samo neuporedivo brže kretanje ljudi će da promeni mnoge navike i bez sumnje će se znatno povećati unutrašnji saobraćaj na ovoj relaciji zbog uštede u vremenu, bezbednosti i opštem komforu (Vojvodini i Bg-u će Zlatibor i ostale turističke destinacije biti daleko pristupačnije i obrnuto za ovdašnje stanovništvo). Autoput A2 nije ništa manje bitan nego A1, ako gledamo isključivo interese građana Srbije, a ne tranzitnih Turaka i Bugara.
 
ne treba porediti A1 i A2.
A1 je put koji ima ekonomsku isplativost i sada i u budućnosti.
jer je jedan od 2 pravca koji vezuje jugoistočnu evropu i aziju sa srednjom i zapadnom evropom.
dakle možeš ili preko rumunije i bugarske ili preko Srbije.
trećeg puta nikad neće biti.
i taj put će ako smo iole sposobni uvek biti isplativ.
a A2 je, ili će uskoro biti, jedan od 5 puteva da stigneš iz srednje evrope na jadransko more (hrvatski A1, koridor 5C kroz bosnu, Slovenački AP, zatim priština-drač...)
skupa izgradnja, i vodi na najmanje atraktivan deo jadrana.
dakle nikad neće biti većeg inostranog prometa koji će se rasporediti duž ova 4 AP koji će zvrjati prazni, u sezoni možda poluprazni.
milanovac-BG je ibarskom uvek bilo 90-110 min ako ne voziš kao lud.
sa AP će biti 65-75 min zavisi u koji deo BG-a ideš.
i 400 din u jednom smeru.
ne znam koliko često ideš u BG ali drago mi je da će ti puno značiti.
koliko sam ja zapazio milanovčani većinom idu magistralom koja je sada dosta praznija.
videćemo kad se završi put kompletno, biće baš zanimljivo i otrežnjujuće videti broj vozila na ibarskoj i uporediti sa brojem vozila na AP BG-preljina za koji se svi slažemo da je bio neophodan.
ali ja nisam govorio za Milanovac, već za dalje od Čačka.
može se naći matematika gde će ljudi iz milanovca ići na posao u BG svaki dan i tada AP ima za Milanovac itekako smisla.
od požege ili ivanjice ta matematika ne postoji ni u novčanom ni u vremenskom smislu.
problem sa ibarskom je od stepojevca do beograda gde se sporo vozi i svaki sudar ili zastoj pravi kolaps.
da su to rešili kako normalni gradovi rešavaju sa 2+2, AP ne bi niko ni koristio.
milanovac-stepojevac je skroz ok i po brzini i po prometu (osim kroz ljig naravno, što bi tunel rešio)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454985#p454985:2culitu1 je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sre Maj 31, 2017 11:54 am[/url]":2culitu1]A1 je put koji ima ekonomsku isplativost i sada i u budućnosti.
Meni dinar isplativosti nije isplaćen od njega. Plus smo primorani da se zadužimo za njega (tj. za periferne krake) zbog tuđih prometa i interesa, a ne za pravce koje mi najviše koristimo. Ako se građani Srbije zadužuju onda treba da grade pravce koji su najprometniji registracijama građana Srbije, a ne Turske, EU, Albanaca... jer oni nisu obuhvaćeni zaduženjem.
Dakle ja ne da nemam isplata od Koridora 10 već sam zadužen za njega oko 500 evra, plus plaćam putarinu kad ga koristim, dakle duplo ga plaćam. Stranci koji ga koriste samo plaćaju putarine kad ga koriste, nisu kao ja opterećeni zaduženjem za njega. Mađarska i druge okolne zemlje su taj nefer odnos rešile tako što su ponudile godišnje vinjete jeftinije po jednici kilometra ili po danu u odnosu na vremenski kraće vinjete. Time u suštini domaći plaćaju jeftinije a stranci skuplje. Jer iako zvanično nema cenovne diskriminacije i svako ima pravo da kupi vinjetu koju hoće, domaćima koji svakodnevno koriste mrežu autoputeva se više isplati da kupe relativno jeftinu godišnju vinjetu, a strancima koji su u tranzitu 7-dnevne, 10-dnevne i slične koje su skuplje po kilometru ili danu u odnosu na godišnju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454985#p454985:19dzquju je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sre Maj 31, 2017 11:54 am[/url]":19dzquju]ne treba porediti A1 i A2.
A1 je put koji ima ekonomsku isplativost i sada i u budućnosti.
jer je jedan od 2 pravca koji vezuje jugoistočnu evropu i aziju sa srednjom i zapadnom evropom.
dakle možeš ili preko rumunije i bugarske ili preko Srbije.
trećeg puta nikad neće biti.
i taj put će ako smo iole sposobni uvek biti isplativ.
a A2 je, ili će uskoro biti, jedan od 5 puteva da stigneš iz srednje evrope na jadransko more (hrvatski A1, koridor 5C kroz bosnu, Slovenački AP, zatim priština-drač...)
skupa izgradnja, i vodi na najmanje atraktivan deo jadrana.
dakle nikad neće biti većeg inostranog prometa koji će se rasporediti duž ova 4 AP koji će zvrjati prazni, u sezoni možda poluprazni.
milanovac-BG je ibarskom uvek bilo 90-110 min ako ne voziš kao lud.
sa AP će biti 65-75 min zavisi u koji deo BG-a ideš.
i 400 din u jednom smeru.
ne znam koliko često ideš u BG ali drago mi je da će ti puno značiti.
koliko sam ja zapazio milanovčani većinom idu magistralom koja je sada dosta praznija.
videćemo kad se završi put kompletno, biće baš zanimljivo i otrežnjujuće videti broj vozila na ibarskoj i uporediti sa brojem vozila na AP BG-preljina za koji se svi slažemo da je bio neophodan.
ali ja nisam govorio za Milanovac, već za dalje od Čačka.
može se naći matematika gde će ljudi iz milanovca ići na posao u BG svaki dan i tada AP ima za Milanovac itekako smisla.
od požege ili ivanjice ta matematika ne postoji ni u novčanom ni u vremenskom smislu.
problem sa ibarskom je od stepojevca do beograda gde se sporo vozi i svaki sudar ili zastoj pravi kolaps.
da su to rešili kako normalni gradovi rešavaju sa 2+2, AP ne bi niko ni koristio.
milanovac-stepojevac je skroz ok i po brzini i po prometu (osim kroz ljig naravno, što bi tunel rešio)

Pratim ovaj forum duže vreme i vidim da se često govori o isplativosti, zaduženjima itd. Po rođenju sam Čačanin, ali živim u Beogradu. Naravno da mi A2 znači da posetim svoj rodni kraj.

Filozofije i gledanja su različiti, ali mi se čini da se nekako zanemaruje najveći značaj autoputa, ne samo A2 o kome je tema, već daleko važniji A1: sačuvani životi.

Neko voli da kupi polovan auto i da ga svako malo popravlja. Da, to je jeftinije od novog. Ali nov auto ti 5 godina čuva živce od popravki. Meni je jeftinije da čuvam svoje mentalno zdravlje, po cenu voženja skupljeg automobila.

Isto trako, pre ću dati pare da se više vozim autoputem, nego da rizikujem život na Ibarskoj magistrali. I u tom pogledu mi ne smeta što se zadužujemo. Dok god od tog zaduživanja zajednica ili njen značajan deo ima korist, onda je to opravdano zaduživanje.

Živeli!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454808#p454808:w5r8tw1x je napisao(la):
Earthmoving » 30 May 2017 03:36 pm[/url]":w5r8tw1x]Ovu mapu ranije nisam viđao i iako je slaba rezolucija, zanimljiva mi je jer se vidi trasa spajanja Srbije sa Bosnom autoputem iz pravca Užica i gore iz pravca Loznice, tj. vidi se kuda bi išlo i posle granice kroz Bosnu.
file.php
Zato sto je izmisljeno fiktivno,crtano ,masta moze svasta kao u Alisi u zemlji cuda....
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vo37DpntX4E[/youtube]
 
Mislim da bi bilo korisno razdvojiti realne kritike Vučiću i ovakve nacionalno motivisane reportaže kao što je ovde slučaj sa Face TV Senada Hadžifejzovića. Ova reportaža je nadovezivanje na donju emisiju gde je Senad tvrdio da je Vučić obećanjem da će krak autoputa (u Srbiji) ići preko Užica i Tare do bosanske granice nametnuo i kuda će ići autoput kroz Bosnu, a njemu smeta što put tuda spaja Srbe sa Srbima, dok oni guraju severnu varijantu Sarajevo-Žepče-Tuzla-Srbija-Beograd koji bi uključio dobrim delom i Muslimane. Ja mislim da greši jer Srbija planira i autoput Ns-Ru-Ša-Loznica sa čime bi se taj njihov od Tuzle lako mogao povezati, tako da če im ta željena trasa biti ispoštovana. Dakle uopšte ne mislim da je namera naše vlasti da gradi autoput Požega-bosanska granica zlonamerna prema Muslimanima kako on špekuliše. Tako sam primetio da je i Vučićev govor pre neki dan bio svojevrstan odgovor na te optužbe kada se distancirao i poručio im: neka se oni u Bosni dogovore kuda će ići autoput kroz Bosnu, a naše je da se povežemo do onoga što nam je Kusturica ostavio - Andrićgradom. Tu im je poslao poruku spominjući Andrićgrad da u Republici Srpskoj živi naš narod i da mi imamo prava da se povezujemo. U tom kontekstu treba posmatrati i netrepeljivost ove Senadove reportaže. A ispod je emisija, sa Senadom kao voditeljem, koja prethodila ovome i gde se tvrdi da Srbija nameće kuda će Bosna graditi autoput i da isključuje Muslimane. Opet kažem, ja mislim da to nije tačno i da je namera da se povežu Beograd i Sarajevo dobronamerna i sa ciljem povezivanja i zbližavanja ljudi.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dFC8yQhdX0o[/youtube]
 
Odgledah ovaj drugi klip i ne mogu da verujem sta sam cuo i video.
Kakav jadan i patetican nastup mrznje.
Licno, zabole me kuda ce oni graditi.
Ali argumenti navedeni u prilogu od celih 10 minuta apsolutno ne piju vodu.
Vise puta se u svrhu manipulacije pokazuje gmaps sa vrrmenima putovanja, koje se naravno odnosi na postojecu putnu infrastrukturu, a ne na planiran autoput.
Naravno kada se prikazuje animacija za koju se Senad i ekipa zalazu, takav podatak se precutkuje.
Dok sa Ivanicem razgovara, na pomen planiranog i zapocetog autoputa kroz Republiku Srpsku od BL, preko Doboja, Brckog do Bijeljine "voditelj" bukvalno PREVRCE OCIMA ne mogavsi da sakrije mrznju i prezir...

Pri tom cinjenice su sledece:
RS ce svakako graditi autoput kroz posavinu.
Medjunarodni koridor 5C je takodje izvesan pravac koji od sarajeva vodi ka severu.
Dakle kombinacijom ova dva autoputa, Sarajevo kao glavni grad ima vezu i ka BG, ZG, kao i Budimpesti.
Ono gde su 'tanki' jeste upravo pravac ka istoku i jugoistoku.
No problem je sto ostrasceni nacionalisti to vide kao put kroz RS, koji povezuje "RS I RS".

Sa ovakvim ljudima BiH ce doveka biti bure baruta...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Kako nema nijednog snimka dronom deonica Obrenovac -Ub i Lajkovac - Ljig? Ako ne snimaju Kinezi, zar ne moze neka lokalna televizija iz Obrenovca, Lazarevca, Valjeva, pa i neka iz Beograda? Kako RT Caribrod moze da pravi snimke redovno...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455271#p455271:1dr2siie je napisao(la):
JoeBG » Thu Jun 01, 2017 8:32 pm[/url]":1dr2siie]Kako nema nijednog snimka dronom deonica Obrenovac -Ub i Lajkovac - Ljig? Ako ne snimaju Kinezi, zar ne moze neka lokalna televizija iz Obrenovca, Lazarevca, Valjeva, pa i neka iz Beograda? Kako RT Caribrod moze da pravi snimke redovno...

Za 99% lokalnih televizija dron je naučna fantastika.
 
Teško, radovi tamo sad ulaze u završnu fazu, pa ako nije bilo drona prethodnih par godina teško da će sad. Voleo bi da grešim. Da ima neko marketinški pismen u vlasti shvatio bi da sa relativno jeftinim plaćanjem snimanja dronom svakih par meseci bi zaradili više popularnosti od uloženog troška. Ili matematičar, fizičar pošto je to u stvari efekat poluge: sa manje postigneš više.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455386#p455386:1w958i1s je napisao(la):
Earthmoving » Pet Jun 02, 2017 11:13 am[/url]":1w958i1s]Natavak u CG, satelit 01. jun 2017.
file.php


Види се помак, раде вредно Кинези.
Ево као подсетник куда треба да иде траса ауто-пута Прељина-Пожега.
http://beobuild.rs/visuals/data/media/1 ... -MP-01.png
 
Vrh