Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

mislim isto sto i laki, da ne ponavljam, a slazem se da bi veci mostovi i tuneli mogli da budu 1+1, tu bi moglo da se ustedi a da se ne izgubi mnogo

vezano za naplatu, 2+2 kroz takav teren u zemlji kao sto je srbija, u smislu stanja postojece i potrebne saobracajne mreze ali i potrebnih para, morao da bude pod naplatom i da ako se odluce za tu varijantu to mora od pocetka biti jasno receno i obrazlozeno kako bi to svi prihvatili kao realnu potrebu a ne kao neki naknadni harac, da li drzave da li koncesionara
 
Ja sam za 3+3 :D Ako je problem štednja, predlažem da počnemo od nas u Beogradu I odreknemo se metroa za koji se spominje slična milijarda :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456629#p456629:2fdif2kg je napisao(la):
gygy11 » 07 Jun 2017 03:57 pm[/url]":2fdif2kg]
Dakle znamo da most košta 103 miliona evra i znamo da je eksproprijacija 13 miliona evra.
Ono što još uvek nemamo objašnjenje , zašto ova deonica košta 239 miliona?

Просто не знам колико пута ти треба понављати, али ево да покушам још једном:

Деоница Обреновац-Сурчин по уговору кошта 208 милиона еура! :grand:
Е сад кад си ваљда примио к знању ову истину, прерачунај наново кол`ко су нас то "ови" избунарили па нас лепо и потанко обавести, ал` овог пута тачно и засновано на чињеницама... :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456688#p456688:546p7k7h je napisao(la):
Veliki Vracar » 07 Jun 2017 08:19 pm[/url]":546p7k7h]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456629#p456629:546p7k7h je napisao(la):
gygy11 » 07 Jun 2017 03:57 pm[/url]":546p7k7h]
Dakle znamo da most košta 103 miliona evra i znamo da je eksproprijacija 13 miliona evra.
Ono što još uvek nemamo objašnjenje , zašto ova deonica košta 239 miliona?

Просто не знам колико пута ти треба понављати, али ево да покушам још једном:

Деоница Обреновац-Сурчин по уговору кошта 208 милиона еура! :grand:
Е сад кад си ваљда примио к знању ову истину, прерачунај наново кол`ко су нас то "ови" избунарили па нас лепо и потанко обавести, ал` овог пута тачно и засновано на чињеницама... :lol:
Ne znam da li smeješ sebi ili svom neznanju? http://rs.n1info.com/a169850/Biznis/Kin ... novac.html
Dakle , cena je 233,6 miliona dolara.
208 miliona je deo koji se finansira iz kineskog kredita , a ostatak daje država Srbija iz budzeta, što je bio i jedan od uslova za ovaj kredit.
I da, na ovom poslu ukradeno je minimum 50ak miliona dolara, a indikativno je i to što sam Vučić u poslednjih par meseci,vrlo perfidno(za budale koje mu poveruju) "forsira" samo cifru koja je iz kredita namerno "zaboravljajući" deo koji se plaća iz budzeta.
Akoje ovo tvoje forsiranje cifre 208 mil evra iz razloga što je dolar u medjuvremenu oslabio u odnosu na evro, onda je neozbiljno da diskutujemo, jer kredit je na 20 godina i fluktuaciha može ići u oba smera.
 
U Crnoj Gori se prilikom otkupa zemljišta za izgradnju dionice Smokovac-Mateševo kvadratni metar plaćao od 3 do 35 €,
Vlasnici šume su dobijali po tri eura za kvadratni metar, dok se zemlja u Rogamima plaćala i do 35 eura za kvadrat.
Naravno, ukoliko se otkupljivala šuma plaćalo se i drveće koje je na toj nepokretnosti, tako je bilo i za ostale zasade.
 
Pa kaze se na jednom mestu 233,6 miliona dolara, a na drugom 208 miliona evra. To bi trebalo da je isto.
A ovo oko kradje je vec politicka konotacija koje ne bi trebalo da bude na forumu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456663#p456663:2kk4ynod je napisao(la):
laki72 » Sre Jun 07, 2017 6:58 pm[/url]":2kk4ynod]Pantografe, bojim se da kod nas profil 2+1 ne dolazi u obzir zbog naseg divljackog mentaliteta.
Bez obzira sto je sa 'barijerama' nasi ljudi su skloni da 'divljaju'.
Koliki bi realno bio skuplji profil 2+2?

Prvo sam pomislio da je Pantograf mislio na one 2+1 u Svedskoj koji imaju zajednicku srednju traku, koja sluzi za preticanje (to definitnivno nije za nase divljake). Ali ovaj 2+1 sa barijerama je OK, bezbedan je.
Ali ja sam isto za 2+2, mnogo je bolje. Zamislite samo npr. onaj deo od Orlovace do Ripnja, kad bi ta 2+1 deonica imala jos jednu traku. Mislim da bi te dodatne pare bile smesne (dosta je lagan teren) u odnosu na kvalitet i brzinu saobracaja koje bi donele.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456735#p456735:2lnk49y8 je napisao(la):
gygy11 » 07 Jun 2017 11:36 pm[/url]":2lnk49y8]
Ne znam da li smeješ sebi ili svom neznanju? http://rs.n1info.com/a169850/Biznis/Kin ... novac.html

Смејем се томе колико политикантска заслепљеност може да обузме човека, да када му укажеш да је мало помешао валуте, да час рачуна у еврима час у доларима у истој једначини, он те у знак захвалности благонаклоно назове будалом! :roll:
 
NA naplatnoj rampi "Preljina", koja se nalazi na kraju nove deonice na Koridoru 11, projektovana su samo četiri prolaza, po dva u smeru. To se, međutim, već prvih meseci po otvaranju trase od Ljiga do Preljine pokazalo nedovoljnim, jer su počele da se formiraju kolone. U "Putevima" kažu da je proširenje za dve saobraćajne trake u toku i da će radovi biti završeni u ovoj godini u najkraćem mogućem roku.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... u-11-rampi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456824#p456824:il5mpbfg je napisao(la):
varos kapija » Čet Jun 08, 2017 2:14 pm[/url]":il5mpbfg]
NA naplatnoj rampi "Preljina", koja se nalazi na kraju nove deonice na Koridoru 11, projektovana su samo četiri prolaza, po dva u smeru. To se, međutim, već prvih meseci po otvaranju trase od Ljiga do Preljine pokazalo nedovoljnim, jer su počele da se formiraju kolone. U "Putevima" kažu da je proširenje za dve saobraćajne trake u toku i da će radovi biti završeni u ovoj godini u najkraćem mogućem roku.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... u-11-rampi

Ne znam kakav je standard kod bocnih rampi, ali kod ove u Preljini racvanje na dve trake pocinje tik ispred rampe. E sad, koja je svrha sto ja imam tag, kad moram da cekam u zajednickoj koloni sa svim ostalim automobilima i tek 3m ispred rampe mogu da se izdovim u posebnu traku za ENP...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456798#p456798:qqhcxi0c je napisao(la):
Veliki Vracar » 08 Jun 2017 12:11 pm[/url]":qqhcxi0c]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456735#p456735:qqhcxi0c je napisao(la):
gygy11 » 07 Jun 2017 11:36 pm[/url]":qqhcxi0c]
Ne znam da li smeješ sebi ili svom neznanju? http://rs.n1info.com/a169850/Biznis/Kin ... novac.html

Смејем се томе колико политикантска заслепљеност може да обузме човека, да када му укажеш да је мало помешао валуте, да час рачуна у еврима час у доларима у истој једначини, он те у знак захвалности благонаклоно назове будалом! :roll:
18.juna 2016. ugovor potpisan na 233.6 miliona $ što tada vredi 208 miliona €
5.11.2016 kad je ugovor potpisan u Rigi tih 233.6 miliona $ vredi oko 220 miliona €
1.marta ove godine kad kreće gradnja i kada Vučić ponovo pominje 208 miliona € , to tad vredi ponovo 220 miliona $.
Čak i u saopštenju iz ministarkinog kabineta http://www.kurir.rs/vesti/biznis/252713 ... liona-evra na početku se pominje 208 mil € , a pri dnu 207 mil€.
Ugovor je potpisan u $ , i ja samo kažem da se vrše vešte manipulacije oko izražavanja cene u valuti kako kad im odgovara i kako kad im padne na pamet jer je očigledno da je cena prenaduvana žestoko.
Cifra 208 se ovom prilikom odlično uklopila u ovo mantranje zato što je to kredit ali se ne pominje deo koji se izdvaja iz budzeta i koji je bio obavezan deo cifre da bi se kredit uopšte odobrio.
Dakle deo koji se kreditira nije čitava cifra koha se uzdvaja za ovu gradnju već samo veći deo.
Ja ne politiziram radi politizacije, ja sam pitao zašto je ovo ovoliko skupo i kada se nema logično objašnjenje za to , mene se optuži da politiziram.
Ako je cifra i samo 208 mil€ a most 103 mil € , zašto 15,6 km puta kroz ravnicu košta 105 mil € ili skoro 7 miliona evra po km?
Ljig-Preljina je sa tunelima slične dužine kao most, koštao 7,6 mil€/km ovo sa mostom košta 11,8 miliona € po km.
 
Поновићу ти ја још једном, није ми тешко, у претходном рачунању си свесно или можда не (да не улазим), кренуо од 233 милиона (не рекавши чега) и онда наставио да одузимаш од тога 103 милиона сада већ евра, па онда неке одокативне цене петљи од 10 милиона опет евра и на крају рачунао цене по километру опет у еврима. Ту ти ја упутих упозорење да си у брзини надам се, упао у класичну грешку типа бабе и жабе и да то одрадиш наново, што си на крају баладе коначно и учинио. Лепо од тебе.
Колико су ове цене реалне и мене живо занима, али нисам довољно стручан, а баш из тог разлога бих морао да будем невероватно храбар, да сад овде изричем некакав суд о томе. Помињеш равницу као кључни и једини критеријум за цену, али бих ја ту додао и количину уграђеног материјала што зависи највише од типа и тзв. носивости терена преко којег се трасира деоница. Нису истоветни трошкови на сувом и подводном земљишту нпр.
Мислим да се одговори на ова питања налазе у пројекту и да би неко стручан могао о томе меродавно да донесе суд...
 
meni je privukla pažnju vest da Crna gora povećava PDV za 2%, smanjuje davanja za žene sa troje dece, povećava akcize i zamrzava zapošljavanje u javnom sektoru.
a mislim da su još uvek u grejs periodu kredita tj ne plaćaju ga još uvek.
šta će biti sa ekonomijom tek kad počnu da ga plaćaju...
 
Postoji tema o CG pa se tamo moze nastaviti o njihovom delu autoputa, budzetu, nato i evro integracijama i sl.
 
Izvinjavam se ako je već bilo....

Da li je logički/prostorno izvodivo da se potez od Orlovače do kraja Lipovačke šume pretvori u autoput punog profila, a onda da se preseče negde autoputem korizontalno kroz sela na osi Meljak - Jasenak - Veliko polje i izađe na K11? Ovim bi južni delovi BG dobili izlaz na K11...
 
moguce je ali pitanje da li je racionalno da putnik iz južnog dela BG-a toliko ide na zapad umesto na jug.
mislim da je bolje napraviti 2+2 do ćelija za 80-100km/h, čime i lazarevac dobija bržu vezu sa BG-om, kao i mesta poput stepojevca npr.
tako je kraće u km i jeftinije putovanje a nije vremenski sporije.
 
Oba predloga su sjajna i dosta bi povećali upotrebljivost i iskorišćenost autoputa. Problem sa varijantom 2+2 do Ćelija je što prolazi kroz dosta naseljenih mesta. Ta varijanta bi bila svakako jeftinija jer je sa obe strane Ibarske uzeto svojevremeno dosta prostora pa ne bi bilo mnogo eksproprijacije. Možda nimalo. Kao ni većih mostova.
 
Mogla bi da se zaobiđu. Meljak, Vranić, Stepojevac....
 
Mislim da bi do Lipovice to išlo bez nekih velikih problema a jedan krak bi trebalo spustiti od Vranića do Bariča i spojiti sa A2 prema Čačku
 
Mislim da ce to morati da se uradi pod hitno jer svi uslovi postoje za to. Do Lipovice pogotovo. Da li moze neki clan koji je strucniji da konstatuje sa aspekta struke koliko je ovo izvodljivo , koliko ce kostati i zasto se odmah nije radila ova varijanta bez mosta kod Ovrenovca jer imamo Ostruznicki most koji ce uskoro imati blizanca ?
 
mi uvek naopako gradimo.
izlaz iz BG-a ka čačku nije sređen nego imate par km duplu punu.
isto tako ka Zrenjaninu.
isto tako ka obrenovcu ( bar do klizišta i posle njega)
tu gde ima prometa i realne svakodnevne potrebe, niko ne gradi i tako obezbedi da ljudi mogu živeti u predgrađima i putovati na posao u centar.
to bi oborilo cene nekretnia u BG i omogućilo da ljudi lakše žive sa postojećim primanjima.
a onda imamo dilemu da li da gradimo preko peštera ili od niša ka prištini i ostale gluposti.
ovaj predlog od lipovice do K11 ima smisla ali ne na Barič jer bi to bilo besmisleno tj kruženje i niko ne bi tuda išao.
Lipovica se može vezati na K11 pored vranića kod velikog polja, dakle pored Draževca ka Piromanu.
mada mislim da bi trasa 2+2 koja obilazi meljak, stepojevac i kod vreoca ide trasom ibarske do ćelija bila najbolja varijanta.
deonica vreoci - ćelije kad bi se proširila ibarska na 2+2 bi mogla da se vozi i 100-120km/h bez problema.
samo denivelisana petlja za Lazarevac.
taj deo se inako sve raseljava zbog kopova, tako da nema naseljenih mesta.
a stepojevac - orlovača može 80-100km/h.
tako bi orlovača-Ćelije bilo umesto sadašnjih 50-60 min oko 30 min nezavisno od gužvi.
procena je da bi tih 50km koštalo oko 70M €
 
Vrh