Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

04.06.2017. Obrenovac-Ljig (tunel Brancic), deonica dužine oko 65km (sa početnim mostom preko Save)
 
Odlicno, svuda je po celoj sirini uradjen bar deo. Nista se ne crni nazalost, mada je tesko i videti. Ako se secate koliko je falilo deonica, nisu bile ni pipnute njive, ovo su bas dobre vesti. Osim ranije pomenutog tunela Brancic, novembarski rok deluje realno.


Ljig-Dici ce se uz semafor i zaobilazak tunela voziti 15ak minuta, sem ako je bas velika guzva u kom slucaju ne bih ni da pomisljam na vreme voznje. :D
Kad naprave tunel-oko 2 minuta.
 
Ima li neko predstavu kako ce izgledati saobracaj od Obrenovca do Beograda kada se zavrsi ovih 102km od Preljine do Obrenovca? Ja mislim da ce biti katastrofa. Od novembra 2017 pa naredne 2-3 godine (dok se ne zavrsi Obrenovac-Surcin) sav saobracaj ici ce na stari put desnom obalom Save. Planira li se neko prelazno resenje ili ce sve nas da "iznenade" guzve kao sneg u januaru?
 
Iskren da budem ne vidim ni kakvo bi moglo da bude prelazno resenje...Jos jedna traka na 14 km do Ostruznice, dobrim delom preko klizista? Za dve godine voznje, koje ta traka nece izdrzati? Nema sanse...
 
može da se napravi sve ako se hoće.
ako bi napravili do surčina odmah vezu koja će biti i kasnije do AP, time bi dobili da većina ljudi za NBG i zemun idu preko mosta kod TENT-a, Jakova i surčina do JG.
a na DOS svakako treba npraviti do umke 3+3.
i sve je rešeno.
neće svi ljudi a posebno svi kamioni ići AP.
naprotiv, većina će ići ibarskom koja će biti manje opterećena jer će biti besplatna.
jer ako bude velika gužva kod bariča, skoro niko neće ići tuda jer džabe plaća da bi kao stigao brže a ustvari neće biti brže.
ako bude manje gužve ljudi će više ići AP i tako će se saobraćaj prirodno lepo raspodeliti.
 
Ja vec idem tuda jer je bar stanje konstantno. Ali samo zato sto osim lokalnog saobracaja u Surcinu nema nikoga i drzi se konstantnih 60. Svako povecanje obima kroz te udzerice bi dovelo do kolapsa. Svakako da bi pomoglo da se odmah napravi veza Surcin-UMP, za to sam se zalagao bar 3 puta na forumu, ali tanko je to da bi se izbegao dvogodisnji kolaps.
 
Po meni je prelazno resenje da se u novembru otvori samo deonica Ljig-Lajkovac i da se kod Celija saobracaj sa autoputa preusmeri na Ibarsku. Deo od Lajkovca do Obrenovca da ceka otvaranje do Surcina. U protivnom sledi kolaps.
 
Može i prilaz ulazu na autoput novim mosta preko Save nešto zapadno od Obrenovca, za putnike iz Vojvodine i eventualno sremskog dela Beograda. Jest malo duže ali je alternativa pravcu preko Umke, klizišta i Bariča, tj. može se koristiti i kao rezervna opcija ako se klizište aktivira, a dok se ne završi za 2 godine Surčin-Obrenovac.
 
Ok, ali to je kako sam kazes za putnike iz Vojvodine i sremskog dela Beograda. Najveci deo ce ici preko Barica.
Jos jedna stvar. Sad gledam kartu i pitam se zasto ova usvojena varijanta LOS ne ide tik uz obalu Save? Skupa eksproprijacija?
 
Skuplja je sa druge strane pa se tamo išlo.
Inače Umka i Barič su uska grla. Verovatno i Obrenovac dok se ne dođe do AP.
Bolja varijanta da u nekoj bližoj budućnosti urade i ibarsku 2+2.
 
Ma mislio sam zasto na levoj obali Save put ne ide tik uz obalu, nego odvaja ka zapadu preko Jakova i Surcina. Da put ide uz samu obalu, put do grada (Jurija Gagarina i Vojvodjanske) bio bi znatno kraci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457972#p457972:3qxqmiib je napisao(la):
JoeBG » Pon Jun 12, 2017 10:23 pm[/url]":3qxqmiib]Po meni je prelazno resenje da se u novembru otvori samo deonica Ljig-Lajkovac i da se kod Celija saobracaj sa autoputa preusmeri na Ibarsku. Deo od Lajkovca do Obrenovca da ceka otvaranje do Surcina. U protivnom sledi kolaps.
Nek oni lepo otvore sve sto naprave, makar i nekompletno, a svi koji se plase kolapsa imaju opciju da idu od Celija ibarskom. Niko to ne zabranjuje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456135#p456135:3bran3yj je napisao(la):
Dalmatinac » 05 Jun 2017 04:06 pm[/url]":3bran3yj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456012#p456012:3bran3yj je napisao(la):
vlajkogm » Pon Jun 05, 2017 10:31 am[/url]":3bran3yj]Da li su ovo vec krpljene rupe na jos neotvorenoj deonici?
file.php

Vide se pukotine zbog pomeranja tla. Na par mesta sam video pukotine na putu u snimku.

Интересантно је да се само код нас помера тло. Не ваља терен, не ваља ово, не ваља оно.

Како то да у Швајцарској немају таквих проблема? Исто је брдовит терен, али ипак им не пуца асфалт.

Неће баш бити да је до природе.
 
Odakle ti ideja da nemaju problema? Jesi nekada prosao nekim evropskim autoputem? Ako je odgovor da, da li si nekada prosao vise od 300 km bez preusmeravanja i usporenja zbog radova?
 
CBET":3f1o3mp4 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456135#p456135 je napisao(la):
Dalmatinac » 05 Jun 2017 04:06 pm[/url]":3f1o3mp4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456012#p456012 je napisao(la):
vlajkogm » Pon Jun 05, 2017 10:31 am[/url]":3f1o3mp4]Da li su ovo vec krpljene rupe na jos neotvorenoj deonici?

Vide se pukotine zbog pomeranja tla. Na par mesta sam video pukotine na putu u snimku.

Интересантно је да се само код нас помера тло. Не ваља терен, не ваља ово, не ваља оно.

Како то да у Швајцарској немају таквих проблема? Исто је брдовит терен, али ипак им не пуца асфалт.

Неће баш бити да је до природе.
Nesto slicno se desilo i u Rumuniji,na deonici A1.
Ubrzo nakon otvaranja,autoput je zatvoren kako bi se ove greske sredile.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458407#p458407:thu5t7wr je napisao(la):
AleksandarGrf » 14 Jun 2017 12:51 am[/url]":thu5t7wr]Odakle ti ideja da nemaju problema? Jesi nekada prosao nekim evropskim autoputem? Ako je odgovor da, da li si nekada prosao vise od 300 km bez preusmeravanja i usporenja zbog radova?

Јесам, али нигде нисам видео толико оштећења као на српским путевима. Просто ми је све то мало невероватно.
 
Nemoj sad da menjas teze. Pricamo o novi(ji)m autoputevima koji se odrzavaju, ne o generalno katastrofalnom stanju nasih puteva koji se NE odrzavaju.
 
Никада у Европској унији нисам видео да неко крпи тек направљени пут. О Швајцарској да не говорим.

Али, ето, autoputevi kao hobi каже да се то дешавало у Румунији. Нисам за то знао.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458014#p458014:31gpktar je napisao(la):
JoeBG » Pon Jun 12, 2017 11:59 pm[/url]":31gpktar]Ma mislio sam zasto na levoj obali Save put ne ide tik uz obalu, nego odvaja ka zapadu preko Jakova i Surcina. Da put ide uz samu obalu, put do grada (Jurija Gagarina i Vojvodjanske) bio bi znatno kraci.
možda zbog aerodroma, surčina, vodoizvorišta...
gde da izađe AP pored save, na savski kej?
zar ne izlazi najbolje moguće, na dve najveće ulice u tom delu NBG i još na buduću vezu sa kvantašem.
realno ako je već usvojen LOS, bolja trasa nije bila moguća.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458561#p458561:1cpiulkh je napisao(la):
AleksandarGrf » 14 Jun 2017 02:37 pm[/url]":1cpiulkh]Nemoj sad da menjas teze. Pricamo o novi(ji)m autoputevima koji se odrzavaju, ne o generalno katastrofalnom stanju nasih puteva koji se NE odrzavaju.
Niko da kaže, gde su pare za održavanje deonice Ub-Lajkovac, za koju raspadnjaci 5 godina seru da je deonica iz njive u njivu, a Zorana Mihajlović 3 godine serunja da na tu deonicu "moraju da daju 30 miliona dinara mesečno na održavanje", a danas vidimo da nisu ni rastinje koje je idzikljalo u stanju da pokose a kamoli da deonicu održavaju kako ova *** već 3 godine.
I niko da pita gde je tih 30 miliona dinara mesečno utrošeno ako se deonica NE ODRŽAVA kao što vidimo?!!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458696#p458696:2lw3neku je napisao(la):
dobri_samaricanin » 14 Jun 2017 11:33 pm[/url]":2lw3neku]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458014#p458014:2lw3neku je napisao(la):
JoeBG » Pon Jun 12, 2017 11:59 pm[/url]":2lw3neku]Ma mislio sam zasto na levoj obali Save put ne ide tik uz obalu, nego odvaja ka zapadu preko Jakova i Surcina. Da put ide uz samu obalu, put do grada (Jurija Gagarina i Vojvodjanske) bio bi znatno kraci.
možda zbog aerodroma, surčina, vodoizvorišta...
gde da izađe AP pored save, na savski kej?
zar ne izlazi najbolje moguće, na dve najveće ulice u tom delu NBG i još na buduću vezu sa kvantašem.
realno ako je već usvojen LOS, bolja trasa nije bila moguća.
Не знам за водоизвориште и неке друге факторе, али чисто картографски гледано, да прође са јужне стране Јакова и изађе директно на Јурија Гагарина. Веза са аеродромом би била обезбеђена преко укрштања са обилазицом.
 
CBET":1oxhlqa2 je napisao(la):
Никада у Европској унији нисам видео да неко крпи тек направљени пут. О Швајцарској да не говорим.

Али, ето, autoputevi kao hobi каже да се то дешавало у Румунији. Нисам за то знао.
Da,da.
Evo i linka
http://www.romania-insider.com/report-highway-had-cracks-before-inauguration/amp/


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458696#p458696:3hhkn29a je napisao(la):
dobri_samaricanin » Čet Jun 15, 2017 12:33 am[/url]":3hhkn29a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458014#p458014:3hhkn29a je napisao(la):
JoeBG » Pon Jun 12, 2017 11:59 pm[/url]":3hhkn29a]Ma mislio sam zasto na levoj obali Save put ne ide tik uz obalu, nego odvaja ka zapadu preko Jakova i Surcina. Da put ide uz samu obalu, put do grada (Jurija Gagarina i Vojvodjanske) bio bi znatno kraci.
možda zbog aerodroma, surčina, vodoizvorišta...
gde da izađe AP pored save, na savski kej?
zar ne izlazi najbolje moguće, na dve najveće ulice u tom delu NBG i još na buduću vezu sa kvantašem.
realno ako je već usvojen LOS, bolja trasa nije bila moguća.

Ajde pogledaj kartu. Pa predvidjeno ukljucenje kod Jurija gagarina/Vojvodjanske je na 700-800m od Save vazduznom linijom.
 
Vrh