Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

oprezno kod ljiga (dva brata).
prošao sam i zaista je preoštra krivina i loše obeleženo.
preusmeren je put na sa ibarke na AP jer se radi onaj nadvožnjak preko ibarske sa strane budućug tunela.
ne može se proći tuda sa preko 30-40km/h jer je krivina oštrija od 90 stepeni.
pročitao sam da je Kusturica tu sleteo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455271#p455271:1rygdi6h je napisao(la):
JoeBG » 01 Jun 2017, 21:32[/url]":1rygdi6h]Kako nema nijednog snimka dronom deonica Obrenovac -Ub i Lajkovac - Ljig? Ako ne snimaju Kinezi, zar ne moze neka lokalna televizija iz Obrenovca, Lazarevca, Valjeva, pa i neka iz Beograda? Kako RT Caribrod moze da pravi snimke redovno...
evo ga snimak @JoeBG :sesir: :sesir: :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455616#p455616:103q8hhb je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sub Jun 03, 2017 11:52 am[/url]":103q8hhb]oprezno kod ljiga (dva brata).
prošao sam i zaista je preoštra krivina i loše obeleženo.
preusmeren je put na sa ibarke na AP jer se radi onaj nadvožnjak preko ibarske sa strane budućug tunela.
ne može se proći tuda sa preko 30-40km/h jer je krivina oštrija od 90 stepeni.
pročitao sam da je Kusturica tu sleteo.


ma kakvi, ibarska je najbezbednija deonica na svetu. AP je cisto bacanje para i nikako se ne isplati :kafa:
 
Čučković je ne samo političar, nego i poeta: "...dok je vetar sa baltičkog mora u hladnoj Rigi ledio krv u žilama, ja sam sanjao o ovom proleću..."
@msksim šah-mat 8)
U, Kinezi brzo piče još malo pa su stigli do pola Save sa pomoćnim mostom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455785#p455785:2aywqdwu je napisao(la):
msksim1 » Ned Jun 04, 2017 11:55 am[/url]":2aywqdwu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455616#p455616:2aywqdwu je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sub Jun 03, 2017 11:52 am[/url]":2aywqdwu]oprezno kod ljiga (dva brata).
prošao sam i zaista je preoštra krivina i loše obeleženo.
preusmeren je put na sa ibarke na AP jer se radi onaj nadvožnjak preko ibarske sa strane budućug tunela.
ne može se proći tuda sa preko 30-40km/h jer je krivina oštrija od 90 stepeni.
pročitao sam da je Kusturica tu sleteo.


ma kakvi, ibarska je najbezbednija deonica na svetu. AP je cisto bacanje para i nikako se ne isplati :kafa:
samo polsednje nedelje, bile saobračajne nesreće kod inđije, na AP kod zmaja, kod Pazarića, kod Rume...
da napravimo svuda autoban, izglead da ni AP ne pomaže...
ili je možda nešto drugo uzrok? :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455785#p455785:2j52b58c je napisao(la):
msksim1 » Ned Jun 04, 2017 11:55 am[/url]":2j52b58c]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455616#p455616:2j52b58c je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sub Jun 03, 2017 11:52 am[/url]":2j52b58c]oprezno kod ljiga (dva brata).
prošao sam i zaista je preoštra krivina i loše obeleženo.
preusmeren je put na sa ibarke na AP jer se radi onaj nadvožnjak preko ibarske sa strane budućug tunela.
ne može se proći tuda sa preko 30-40km/h jer je krivina oštrija od 90 stepeni.
pročitao sam da je Kusturica tu sleteo.


ma kakvi, ibarska je najbezbednija deonica na svetu. AP je cisto bacanje para i nikako se ne isplati :kafa:
samo polsednje nedelje, bile saobračajne nesreće kod inđije, na AP kod zmaja, kod Pazarića, kod Rume...
da napravimo svuda autoban, izglead da ni AP ne pomaže...
ili je možda nešto drugo uzrok? :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455761#p455761:oce5i5rh je napisao(la):
plećko » 04 Jun 2017 08:31 am[/url]":oce5i5rh]https://youtu.be/cJEcm40zo1Q
Lep snimak s dronom rtvMag
103 miliona evra košta most, ja i dalje čekam odgovor zašto ostalih 16km ovog auto-puta košta 136 miliona evra?
8,5 miliona evra po km.Ovo su ubedljivo najskuplje ugovoreni kilometri K11 do sada.
Ovde je bratija ukrala najmanje 30-40 miliona evra.
 
relano je da bude 5M € / km tj 80M €(skuplja ekspoprijacija nego npr pored ljiga bar5-10 puta) + most od 100M € + dve petlje Obrenovac i Surčin po 10m€ + naplatna rampa ( 10M €)... dakle oko 210m €
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455856#p455856:1475rrxl je napisao(la):
dobri_samaricanin » 04 Jun 2017 02:53 pm[/url]":1475rrxl]relano je da bude 5M € / km tj 80M €(skuplja ekspoprijacija nego npr pored ljiga bar5-10 puta) + most od 100M € + dve petlje Obrenovac i Surčin po 10m€ + naplatna rampa ( 10M €)... dakle oko 210m €
Naplatna rampa 10 miliona evra!? Vrčin je koštao 14 miliona, a ovde ti treba 3 puta manja .
I ko vam kaže da se iz ovog iznosa isplaćuje eksproprijacija, vidim svi to pominju ?
I zašto bi ovde km trebao da košta 5 miliona evra?

Ja sam ovde prošli put dobijao ubedjivanja kako most košta najmanje 130 miliona evra a sad dobismo info da košta 103 miliona.
 
Ova deonica ima gušće nadvožnjaka i mostova pa je prosečan kilometar skuplji od dosadašnjih do Čačka. Ne znam tačno kolko bi trebao biti skuplji po 1 km ali je očigledno zbog učestalosti tih skupih objekata skuplji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455873#p455873:3pmlbg80 je napisao(la):
Golfer » Нед Јун 04, 2017 4:45 pm[/url]":3pmlbg80]https://www.youtube.com/watch?v=9iY6g9zGLyY

Očigledno su svuda stavljene pogrešne table jer ne stoji A2 nego samo E763, dok na otvorenoj deonici svuda stoji i A2
 
Iznad Podgorice, pored Morače, gde autoput prelazi iznad sadašnje magistrale
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456012#p456012:180mr7t1 je napisao(la):
vlajkogm » Pon Jun 05, 2017 10:31 am[/url]":180mr7t1]Da li su ovo vec krpljene rupe na jos neotvorenoj deonici?
file.php

Ocigledno da jesu... To su radili i na mostu kod Beške. Potpuno novi asfalt krpili jer su verovatno nešto zaboravili da odrade... A inače ova deonica ima više takvih mesta koja su spremna za krpljenje. Vide se pukotine zbog pomeranja tla. Na par mesta sam video pukotine na putu u snimku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455870#p455870:1ujm4sv2 je napisao(la):
Earthmoving » Sun Jun 04, 2017 3:36 pm[/url]":1ujm4sv2]Ova deonica ima gušće nadvožnjaka i mostova pa je prosečan kilometar skuplji od dosadašnjih do Čačka. Ne znam tačno kolko bi trebao biti skuplji po 1 km ali je očigledno zbog učestalosti tih skupih objekata skuplji.

Ovo je neki prosek za takvu deonicu, nije tu ništa gušće (a i ovo su ti najjednostavnije mostovske konstrukcije), a cena skoro kao višestruko zahtevnija i teža, i još duplo duža, deonica Ljig-Preljina (a i tu su Azeri omastili brkove). Ovde uopšte i nije uključena cena eksproprijacije tako da to ne treba uključivati u objavljenu cenu, već isključivo zvaničan ugovor sa izvođačem radova.
 
Mislim i da je deo oko petlje Surčin dosta skuplji od prosečne cene autoputa jer autoput od petlje mora da pređe iznad obilaznice pa pruge. Između pruge i obilaznice je razdaljina 300m (za poređenje širina Save gde će biti most je oko 500m), što je u ravnici kratko da se put spušta i diže nego će verovatno iz jednog poteza preći obe prepreke čime će samo taj most može biti dugačak oko 1km (računajući kose ravni uspinjanja i spuštanja). U principu jeftino je samo oko 6 km u praznini ispod Jakova do početka uspinjanja na savski most. Sve sem toga, i pre i posle, je dosta gusto sa nadvožnjacima, mostovima, petljama, naplatnim rampama. I utiska sam da će, uopšteno, nadvožnjaci ovde u ravnici zbog dužine uspona i spustova biti duži nego u brdovitom (Azvirtovom) terenu ali ok to ćemo moći videti i izmeriti tek kad budu dobili vidljive obrise preko satelita za godinu ili više dana.
Azvirtova cena beše, kolko, 7,5 miliona evra po 1 kilometru, a ovde Gygy bez mosta izračuna 8,5. Nije ni cela Azvirtova deonica bila podjednako teška. Najteži (i najskuplji) je bio deo od 10tak km od Takova do vijadukta posle tunela Brđani tj., izlaska u čačansko polje. Tu je gro tunela, vijadukta, useka i kosina.
 
"Kineska" LOS varijanta za 'ustedu' je...
Azeri su se pokazali kao do sada najbolji od stranih izvodjaca.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456274#p456274:2tp17fw4 je napisao(la):
Earthmoving » Tue Jun 06, 2017 8:41 am[/url]":2tp17fw4]Mislim i da je deo oko petlje Surčin dosta skuplji od prosečne cene autoputa jer autoput od petlje mora da pređe iznad obilaznice pa pruge. Između pruge i obilaznice je razdaljina 300m (za poređenje širina Save gde će biti most je oko 500m), što je u ravnici kratko da se put spušta i diže nego će verovatno iz jednog poteza preći obe prepreke čime će samo taj most može biti dugačak oko 1km (računajući kose ravni uspinjanja i spuštanja). U principu jeftino je samo oko 6 km u praznini ispod Jakova do početka uspinjanja na savski most. Sve sem toga, i pre i posle, je dosta gusto sa nadvožnjacima, mostovima, petljama, naplatnim rampama. I utiska sam da će, uopšteno, nadvožnjaci ovde u ravnici zbog dužine uspona i spustova biti duži nego u brdovitom (Azvirtovom) terenu ali ok to ćemo moći videti i izmeriti tek kad budu dobili vidljive obrise preko satelita za godinu ili više dana.
Azvirtova cena beše, kolko, 7,5 miliona evra po 1 kilometru, a ovde Gygy bez mosta izračuna 8,5. Nije ni cela Azvirtova deonica bila podjednako teška. Najteži (i najskuplji) je bio deo od 10tak km od Takova do vijadukta posle tunela Brđani tj., izlaska u čačansko polje. Tu je gro tunela, vijadukta, useka i kosina.

Nakon tunela Brđani kroz dolinu ide samo nekih 6,5 km, sve ostalo je brdoviti teren. Kod Azvirtove deonice uzmi i u obzir da su imali veoma zahtevnu reku Dičinu koja prati ap skoro celom dužinom (ap prelazi Dičinu 10-11 puta, i tu su ne samo mostovi već i korićenje dobrim delom deonice, preusmeravanje reke na više mesta, nula ovde, izbegnuće ove kanale posle Jakova), imalo je baš dosta potpornih zidova i zaštita od odrona/klizišta zbog brdovitog terena (i to masivnih kao onaj nakon Boljkovaca, Veliki Kik, nakon tunela Brđani, kod nadvožnjaka u Vrnčanima veliki usek, čega ima nula na ovoj deonici), 2 km tunela dođe kao paralela mostu na ovoj deonici, preko 800 m nadvožnjaka od tunela Savinac do Šarani i još veliki nadvožnjaku na izlazu iz tunela Brđani. Prosto deonice koje u bilo kom smislu nisu za poređenje, a ispade ova za milion skuplja po km (i to bez velikog mosta), wtf...

Meni je neshvatljivo da se rade nadvožnjaci 4 i 5 preko lokalnih puteva (znači dupla mostovska konstrukcija), umesto da lokalni put ide nadvožnjakom preko autoputa. Ni ovaj 9 kod Obrenovca nema potrebe da se ap diže gore.
 
Ne, moguće da si u pravu da će lokalni putevi prelaziti preko autoputa a ne obrnuto, samo kažem da deluje da će biti premošćavanja. Možda bude i još po neki nadvožnjak ispod br. 5 na mojoj mapi. Ok, videćemo kad se izgradi ali ja sam ubeđen da će ovih 16 km biti sa dosta objekata, ne samo običnog nabacivanja podloge za ravan autoput, gde bi cena trebala da bude oko 5-6 mil evra po 1 km kao na Obrenovac-Ljig.
 
Zašto bi 1km auto-puta na ravnom sa "samo nabacivanjem podloge" po tebi bilo normalno da košta 5-6 miliona evra ?
 
mislim da je ovde vrlo bitna stavka ekspoprijacija.
probajte da sračunate kolika je površina koja se mora da se plati pa da ukrstimo sa nekom realnom cenom da vidimo kolika je cifra.
azeri su imali (ako se ne računa most na savi) mnogo teži teren i objekte, dve petlje, kao što će i ovde biti, jedino nisu imali čeonu naplatnu rampu.
ali cena zemlje je tamo 50 € / aru (kod preljine možda malo jače) a verujem da je od surčina do obrenovca ar bar 1000 € (neka me ispravi neko ako je upućeniji)
moja gruba procena je da treba nekih 20.000 ari * 1000 € to je 20M €.
ima tu i nekih kanala za navodnjavanje pa treba videti gde sve ide most ili propust a gde prosto nasip.
delovi kroz ravnicu koji nemaju objekata ne bi trebalo da prelaze 1M € po aru bez cene ekspoprijacije.
 
Ja isto mislim da je 2 miliona evra po km kroz ravnicu bez objekata maksimum , zato i pitam Earthmovinga zašto je po njemu normalno to da košta 5-6 miliona evra.
 
Vrh