Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451453#p451453:22hwsdjz je napisao(la):
gygy11 » Pon Maj 15, 2017 4:59 pm[/url]":22hwsdjz]
Ne znam čime si ti zadovoljan ili čime bi bio zadovoljan, na tom nivou ne razgovaram, razgovaram na ozbiljnom nivou gde jasno pitam zašto se ove deonice ugovarajy po ovako astronomskim cenama , šta košta 400 miliona evra na tetenu gde je sve preko 5-6 miliona za km punog auto-puta preskupo , a ne za brzu saobraćajnicu.
Postavljam ozbiljna pitanja , a tebi ako je do zaje*******ancije sa zamenom teza, ti zaobidji ovu raspravu.

Samo da pitam, imas li ti neki ozbiljan info koliko km autoputa po takvom terenu kosta, ili si samostalno procenio?
 
Овде постоји тунел од 3,5 км и на њега ће отићи једно трећина те суме.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451465#p451465:29jf4ol8 je napisao(la):
nesharm » 15 May 2017 05:03 pm[/url]":29jf4ol8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451453#p451453:29jf4ol8 je napisao(la):
gygy11 » Pon Maj 15, 2017 4:59 pm[/url]":29jf4ol8]
Ne znam čime si ti zadovoljan ili čime bi bio zadovoljan, na tom nivou ne razgovaram, razgovaram na ozbiljnom nivou gde jasno pitam zašto se ove deonice ugovarajy po ovako astronomskim cenama , šta košta 400 miliona evra na tetenu gde je sve preko 5-6 miliona za km punog auto-puta preskupo , a ne za brzu saobraćajnicu.
Postavljam ozbiljna pitanja , a tebi ako je do zaje*******ancije sa zamenom teza, ti zaobidji ovu raspravu.

Samo da pitam, imas li ti neki ozbiljan info koliko km autoputa po takvom terenu kosta, ili si samostalno procenio?
Pa šta ti, ovako , misliš? Ako Ljig-Preljina 40km punog profila auto-puta sa skoro 1600-1700m tunela, u 3 tunela, na onakvom terenu ugovoreno i plaćeno 338 miliona , jel ti treba nešto ozbiljnije od toga da 37 km brze saobraćajnice u Vojvodini sa 3,5 km tunela platiti 400 milioa evra je potpuna budalaština , odnosno jasno o čemu se radi.
Ja ne znam šta se svi odjednom nešto iščudjavate zašto osporavam ove astronomske cene , kao da smo svi odjednom pali s Marsa?!
 
12 km punog profila Ub-Lajkovac je plaćeno oko 7-8 milijardi dinara, ako se ne varam.

Čemu ovo iznenadno iščudjavanje što pitam notorne stvari koje se iz aviona vide i koje su uporedive sa skorašnjim iskustvom?
 
Na ova 3 poslednja ugovora koja su potpisali i koja nameravaju da potpišu, Sutčin-Obrenovac, Preljina-Požega i "fruškogorski koridor" , nama će biti opljačkano stotine miliona evra i zato nećemo imati nekoliko desetina km novih auto-puteva koja ćemo realno platiti.
Ugovoriti 47 km auto-puta i 37km brze saobraćajnice za 1, 039 milijardi evra!!!??? Pa šta smo mi Dolomiti ? Jel se te deonice grade na Andima?
Samo pitam.
 
Tunel Sozina dugačak 4.189 m je koštao nešto preko 70 miliona evra, tako da me manete tih budalaština da bi 3.500 m kroz Frušku Goru trebalo da košta duplo više.
 
Tunel Sozina dužine 4189m je jedna tunelska cev 1+1, dok tunel kroz Frušku goru mislim da će biti građen kao dve tunelske cevi sa po 2 saobraćajne trake (ukupno 4 saobraćajne trake), tako da je onda i normalno da je duplo skuplji...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451487#p451487:3i10otfo je napisao(la):
Stomatolog » 15 May 2017 07:29 pm[/url]":3i10otfo]Tunel Sozina dužine 4189m je jedna tunelska cev 1+1, dok tunel kroz Frušku goru mislim da će biti građen kao dve tunelske cevi sa po 2 saobraćajne trake (ukupno 4 saobraćajne trake), tako da je onda i normalno da je duplo skuplji...
Normalno je da 700 m duži tunel košta isto? To je normalno? 20% duži tunel, koji je gradjen sam , normalno nam je da košta isto?
E pa, ako nam je sve tako lepo normalno , onda ništa, ja se izvinjavam što pitam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451490#p451490:33by2wbd je napisao(la):
gygy11 » Pon Maj 15, 2017 2:35 pm[/url]":33by2wbd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451487#p451487:33by2wbd je napisao(la):
Stomatolog » 15 May 2017 07:29 pm[/url]":33by2wbd]Tunel Sozina dužine 4189m je jedna tunelska cev 1+1, dok tunel kroz Frušku goru mislim da će biti građen kao dve tunelske cevi sa po 2 saobraćajne trake (ukupno 4 saobraćajne trake), tako da je onda i normalno da je duplo skuplji...
Normalno je da 700 m duži tunel košta isto? To je normalno? 20% duži tunel, koji je gradjen sam , normalno nam je da košta isto?
E pa, ako nam je sve tako lepo normalno , onda ništa, ja se izvinjavam što pitam.

Drugačija geologija je drugačija geologija. I to je normalno. Smiri se malo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451493#p451493:304jt3qk je napisao(la):
Lurker » 15 May 2017 07:56 pm[/url]":304jt3qk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451490#p451490:304jt3qk je napisao(la):
gygy11 » Pon Maj 15, 2017 2:35 pm[/url]":304jt3qk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451487#p451487:304jt3qk je napisao(la):
Stomatolog » 15 May 2017 07:29 pm[/url]":304jt3qk]Tunel Sozina dužine 4189m je jedna tunelska cev 1+1, dok tunel kroz Frušku goru mislim da će biti građen kao dve tunelske cevi sa po 2 saobraćajne trake (ukupno 4 saobraćajne trake), tako da je onda i normalno da je duplo skuplji...
Normalno je da 700 m duži tunel košta isto? To je normalno? 20% duži tunel, koji je gradjen sam , normalno nam je da košta isto?
E pa, ako nam je sve tako lepo normalno , onda ništa, ja se izvinjavam što pitam.

Drugačija geologija je drugačija geologija. I to je normalno. Smiri se malo.
Ja sam potpuno miran , nema potrebe takvim egzibicijama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451507#p451507:z40owdyz je napisao(la):
kuburicsrdjan » 15 May 2017 08:52 pm[/url]":z40owdyz]http://www.rtv.rs/sr_ci/ekonomija/aktuelno/kroz-frusku-goru-i-tunel-za-navodnjavanje_820078.html

Mozda ovaj tunel za navodnjavanje povecava cenu ;-)

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
Lupetanja i gadjanja ciframa da se pametan čovek upita jel živi košmar ili se neko loše zaje*******ava sa nama.
 
Tunel kroz jedinu plaaninu u vojvodjanskoj ravnici je dokaz koliko neracionalno razmisljamo i bahato trosimo novac. Umesto tunela, pravac je trebalo trasirati ka mostu Beska na postojecem autoputu.

Dobar primer imamo u HR, gde je (dok je bilo razuma) od karlovca autoput A6 i A1 delio zajednicku trasu radi ustede.
Jeste malo je dalje tuda ka Splitu, ali kao sto kazu "sve ima svoju cenu" a cena jos jednog autoputa na relativno maloj razdaljini je realno preskupa u odnosu na ustede i korist koje bi donela. Slicno je i kod nas po pitanju "fruskogorskog koridora" (kod nas sve neki koridori, pocev od ratne '92 kroz posavinu :( )


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
gygy11 je donekle u pravu za fruskogorski koridor, samo mislim da je prerano za reakciju jer treba sacekati da vidimo projekat. Kad se uporede (krajnje povrsinski) cene tunela kod nas i u nasem okruzenju dodje se do cifre od 100-110 milki za 3.5 km tunela. Znaci da ostaje skoro blizu 300 milki za ostatak trase sto je (blago receno) vise nego preterano. Treba sacekati projekat mozda je planiran neki veliki most preko Dunava, ne znam, samo pokusavam na glas da razmisljam.

Sto se tice cene Preljina -Pozega deonice isto krajnje povrsinskom analizom dodje se do cifre od preko 300 milki. Ako se uzme u obzir da deonice koje su radjene medjudrzavnim sporazumima njihovi izvodjaci do sada nisu podizali cene sa raznim aneksima ugovora jer su imali vece cene za razliku od tendera sa raznim "Alpinama" gde su cene naknadno mnogo uvecavane. Obzirom na sve to ovo mi je cak i ok cena.
Kad se zavrsi Koridor 10 bice lepo uraditi analizu da vidimo koliko su koje deonice zaista i kostale.
 
Objasnite Irizanima i rumljanima koji svaki dan idu u NS na posao da trebaju preko Beske na posao, ili jednom kamiondziji da mu treba jos pola rezervoara goriva da dodje u Ns da donese robu, lepo ce oni opet preko a kuce u Irigu neka se sruse od silnih kamiona. Ili koliko kostaju silni izgubljeni zivoti u Irigu zbog otkazivanja kocnica kamiona, srusenih kuca zbog zakucavanja istih u njih. A u nacionalnom parku kilometrima dalje ne mozes videti zivotinju zbog silnog prometa saobracaja. A vi u BG bogujete na trasu A2 preko loS jer je desetak km dalja trasa nego kroz doS, kad bi bio.

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
Prijatelju, na posao se ne mora autoputem, moze i magistralom, pa i regionalnim putem, zar ne?
O kamuondziji koji ce potrositi "pola rezervoara" vise, necu trositi reci, svek dok madjari ne naprave autoput od Kelebije do granice sa austrijom DIJAGONALNO, jer bi nama tako bilo blize za dobrih 100 i vise Km.

Saobracaj se da preusmeriti na druge pravce na razne nacine, a jedan je i poznati znak "zabrana za vozila ukupne nosivosti preko 3,5t.

I jos jedna stvar.
Beograd nema obilaznicu.
Pa ipak, vec dugo godina teretna vozila su usmerena na ono sto se obilaznicom zove, iako je nekome ko sa severa dolazi na Vozdovac blize kroz grad.
Dakle, kada se zeli, ima nacina.

No ako, neka nama tiunela u ravnici ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Fruskogorski tunel je dugacak 7 km (2 cevi), a Sozina 4,2 km. Sozina je izgradjen u krecnjaku koji je fenomenalan za tunele, a geologija Fruske Gore je slozenija, sporije se gradi pa po tome se moze zakljuciti i razlika u ceni. Fruskogorski koridor predstavlja motoput ili brzi put (nema zaustavne trake), takav je i put Kragujevac-Batocina.
Svaka deonica ima neke specificnosti, lakse i komplikovane delove, ukrstanja sa drugim saobracajnicama, saniranja klizista, kosina, izmestanje korita reka, dalekovoda i ko zna cega jos. Tako da se ne mogu praviti paralele u ceni po duznom kilometru.
 
Pa i nece biti AP nego magistrala moto put, samo ne preko venca nego kroz FG. I nije mi jasno kako pojedinci ovde komentarisu kako njima odgovara. Prvo kazete treba uraditi analizu brojanje vozila na datim lokalitetima i videti da li zadovoljava da se tu uopste gradi neki ozbiljniji put, a sa druge strane kazete da treba dovesti ozbiljan put u manje sredine. Ako je po prvom kriterijumu ovo je najprometniji magistralni put u Vojvodini, a mozda i jedan od prometnijih u Srbiji. Ja sam za jednu tunelsku cev i obican magistralni put ako mene pitate, ali definitivno Irig zasluzuje malo mira, ono tamo je krajnje haoticno.

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
Svako prometno mesto treba da ima obilaznicu i mislim da svi tako razmisljaju. Sto se tice PGDS i autoputeva u Srbiji, Novi Sad-Sabac i Pojate-Preljina su dva pravca koja imaju najvise potencijala da jednog dana budu ekonomski isplativi. Mislim da postoji cak i konsenzus ovde oko toga. Samo treba imati na umu da i jedan Beograd nema obilaznicu a da je njen nastavak ka Pancevu trenutno SF.
 
Zasluzuju svi malo mira, pa i Irig.
Nemam ja prijatelju nista protiv toga da Irig kao i Lajkovac, kao i Stepojevac, kao i sva druga naselja i varosice imaju mir, imaju dobru putnu i svu drugu infrastrukturu.
Pa ipak, trudim se da budem realan i sagledam odnos na relaciji zelje - mogucnosti - korist.
I svakako da razumem da bi tunel bio najkraca veza donjeg srema sa backom i sve je to lepo.
Ali kao sto rekoh, pokusavam da razmisljam racionalno.
Pa kao sto sam se na ovoj temi zalozio za to da se A2 autoput gradi samo do Pozege, a dalje kako ka Uzicu i BiH, tako i prema Ivanjici i CG gradi moto put, (jer sam misljenja da bi se time mnogo ustedelo, a da bi takvi pravci zadovoljili potrebe rasta saobracaja u narednih 30-40 godina), tako smatram i da bi za sada umesto tumela kroz frusku goru trebalo uraditi vezu na Besku.
Dakle, ostaje moto put, samo se ne gradi jako skup tumel kao i jos jedan most preko Dunava u Novom sadu, kao u gradski bajpas na koridor 10.

I slazem se, jeste ovaj pravac (preko beske) nesto dalji nego kroz tumel, ali je usteda ogromna i vredi tih 15 - 20 min voznje.
A guzve preko venca su vise posledica izbegavanja putarine, priznajmo to.

I da, mozda "mi u BG" vama iz provincije (bez ikakvog omalovazavanja) izgledamo sebicni, ali morate shvatiti da skoro svaka beogradska udaljena selendra ima stanovnika vise nego vecina opstina u Srbiji, pa shodno tome, nisam bas ubedjen da se uzimajuci to u obzir u Beogradu i okolini investira vise nego u unutrasnjost.

I jos jedna stvar, jako bitna. Ako pricamo o putevima u manjim sredinama a cenim da u tom smislu govoris o ravnomernom regionalnom razvoju, pogledaj na karti koliko km autoputa ima u Banatu, a koliko u Sremu?
I sad na toj istoj karti, zamisli putni pravac od Smedereva, preko Kovina, Panceva, Zrenjanina, Sente, do Subotice.
Priznaces, sasvim logican pravac, i prilicno kraci od postojeceg K10 kroz Vojvodinu. A verujem da bi povecao atraktivnost za ulaganja kako u ovim vecim meytima koja sam naveo, tako i manjim koje ovaj pravac tangira.
;)
E zato, upravo zbog velikih potreba, a malih realnih ekonomskih mogucnosti sam protiv izgradnje tunela kroz FG i novog mosta preko Dunava. Zato sto je neposteno i nefer da neko dobije sve, a neko nista, pa bio to banat, ili macva, ili istocna , ili juzna srbija.

P.S.
Poredjenje sa ulaskom A2 ka Beogradu ti zaista nije na mestu, jer je cena LOS nista manja od procenjene cene DOS (dakle ne radi se dodatnim o stotinama miliona dolara) , a cenim da je i broj potencijalnih korisnika ovog puta ipak znacajno veci od onog koji koristi pravac preko fruske gore (kazem potencijalnih, jer se danas merenje ogranicava na vozila koja dolaze od Obrenovca, Sapca i eventualno Valjeva, dok ce u buducnosti to biti ulaz kojim ce dolaziti gotovo cela zapadna i jugozapadna Srbija.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451453#p451453:3lbikyli je napisao(la):
gygy11 » Pon Maj 15, 2017 4:59 pm[/url]":3lbikyli]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451402#p451402:3lbikyli je napisao(la):
bobcha78 » 15 May 2017 11:43 am[/url]":3lbikyli]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451327#p451327:3lbikyli je napisao(la):
gygy11 » Ned Maj 14, 2017 11:19 pm[/url]":3lbikyli]Kakav fruškogorski Koridor 400 miliona evra?!!!

Vidim da su deonicu Preljina-Požega sad braća podigla na takodje nenormalnih 400 miliona evra!?!!!

Jedino iskreno u tekstu što vidim da su napokon priznali da od deonice Lajkovac-Ljig nema ništa pre 2019.godine , ostalo potpune budalaštine i priče za malu decu.

Proći će 7 godina vladavine Žvalavog a ugovoriće pišljivih ni 70 km novih auto-puteva.
Mrak film.
Možda više voliš da bude recimo 300 miliona, a da ga razvlače ko Aktor na Koridoru 10 istok?
Jel bi time bio zadovoljniji?
Ne znam čime si ti zadovoljan ili čime bi bio zadovoljan, na tom nivou ne razgovaram, razgovaram na ozbiljnom nivou gde jasno pitam zašto se ove deonice ugovarajy po ovako astronomskim cenama , šta košta 400 miliona evra na tetenu gde je sve preko 5-6 miliona za km punog auto-puta preskupo , a ne za brzu saobraćajnicu.
Postavljam ozbiljna pitanja , a tebi ako je do zaje*******ancije sa zamenom teza, ti zaobidji ovu raspravu.
Smiri se malo, udariće te kap. Jel su tvoje pare u pitanju? Jesi li ti investitor? Šta je problem? Mnogo se bre nerviraš oko svega što ova država radi? Jel imaš ti neka druga posla u životu neko da sve živo kritikuješ? Jel ima nešto čime bi ti bio zadovoljan?

Ako si toliko sposoban i stručan i znaš da takav put ne košta toliko, ne razumem zašto si na ovom forumu. Tebi je mesto u CIPu, ne znam Vladi Srbije, u građevinskim firmama, očito da znaš nešto što niko drugi ne zna. Kako je takav stručnjak završio na ovom forumu? Zašto ne iskoristiš to tvoje znanje

Geologija Fruške gore je problem, 2 tunelske cevi sa po 2 trake za saobraćaj. E zato toliko košta.

Bolje platiti više i da ti u roku završe, nego platiti najnižu moguću cenu i dobiješ firmu recimo kao Aktor i oni ti prave jedno 6 godina.
 
Ovaj autoput nije vezan bas za temu, ali ne vidim nacin da se ne gradi novi most, otuda i ova ogromna cena. Samo je pitanje da li ce ta tema biti uopste pokrenuta za vreme ove vlasti, jer svaka nova vlast ima neke svoje zelje.
 
Ajmo admini prebacujte ove postove u adekvatnu temu :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451391#p451391:213rf4t3 je napisao(la):
nbg_na_zalost » 15 Мај 2017 11:50 am[/url]":213rf4t3]Gago,
da li je ova crvena saobracajnica nastavak Jurija Gagarina ili Vojvodjanske (Novobeogradske, a ne Surcinske)? Kad je uopste planirana njena gradnja, to je dobrih 8-9 km po mocvarnom terenu.
@НБГ_на_жалост, да та црвена саобраћајница (аутопут) коју сам одокативно уцртао ће ићи и од Војвођанске (Новобеоградске) тј. од кружног тока и од Јурија Гагарина. Тај део од Јурија Гагарина ће бити кратак, неких 2 км, и онда се улива у део трасе која иде од Војвођанске улице. Ево тог дела на цртежу, заокружио сам га жутим, а све о томе има на овој теми. На ова два цртежа се види цела траса тог дела аутопута Е763 од Новог Београда до Сурчина тј. будућих петљи „Сурчин 1“ и петље „Сурчин“ на самој обилазници око Београда.

Иначе је расписана јавна набавка за геодетске и геолошке радове за ову трасу аутопута. Градња ове трасе аутопута је планирана по завршетку трасе аутопута Сурчин – Обреновац.

upload pics
image upload no limit
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451395#p451395:1rf7ofan je napisao(la):
laki72 » 15 Мај 2017 12:04 pm[/url]":1rf7ofan]Petlja na crtezu oznacena kao "Surcin 1" je potpuno nepotrebna i suvise blizu petlji na obilaznici.
Na obilaznici vec imamo postojecu petlju za Surcin i ostala naselja koja tu gravitiraju i odakle se obilaznicom brzo stize do pocetka autoputa A2.
Zbog toga, ako se vec planira jos neka 'denivelisana' raskrsnica, ona bi po mom misljenju trebala (morala) biti blize gradu, negde na pola puta izmedju surcina i ledina, a najprirodnije bi bilo da bude u pravcu puta ka aerodromu Nikola Tesla.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
@Лаки, та постојећа петља за Сурчин коју наводиш је на другом крају Сурчина према Добановцима, малтене одмах поред бившег Центропроизвода тј. садашњег Нестле Србија (Нестле Адриатик) и она је урађена поодавно. То је петља, неки је зову „северна Сурчинска петља“, која служи и становницима тог горњег дела Сурчина, а и Добановаца, јер им је у сваком случају ближе да изађу на обилазницу на тој петљи, а даље ко жели да иде на А2 тј. према Чачку онда то уради на петљи „Сурчин“. Такође и још више служи многим индустријским предузећима којих има доста на том делу између Сурчина и Добановаца (бивши ЦП, погон пунионице Пепси коле, сокови Нелт, Челик, разна транспортно-логистичка-дистрибутивна предузећа,...) Та петља је и урађена на њихов захтев, што је и оправдано, и пре пар година смо о томе причали.

Становници средњег и доњег дела Сурчина, па и Ледина, ће имати те две нове петље „Сурчин 1“ и „Сурчин“, а да би дошли до обилазнице они ће прво морати да иду на „Сурчин 1“ па на обилазницу на петљи „Сурчин“ или правац према Чачку, итд.

Означио сам на ортофото снимку, који сам украо :D од @Стоматолога (неће се љутити), да сад не цртам све поново, где је та северна Сурчинска петља, а на увећаном ортофото снимку сам је исто заокружио и означио где је ЦП и ту се све боље види.

Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Ево и једне мале сличице те петље, већу немам, и на њој сам означио правце.

 
Vrh