Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Oh, pa ovo je sve tako daleko....
Memorandum o saradnji - pocetni korak, koji moze, a ne mora nista da znaci.

Sto se tice kineza i njihovih investicija...
Ko ce ga znati!
Ljudi, pa oni su u pregovorima i za izgradnju autoputa od Banjaluke do Mlinista i dalje ka HR, iako po 'nasim kriterijumima' tek na tom pravcu nema opravdanosti za tolika ulaganja.

Uostalom, da je njihova i nasa logika ista, oni svakako ne bi postali svetski ekonomski dzin, (za razliku od nas) :D ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Mene ne brinu Kinezi, ja verujem da oni imaju pare, brine me šta će da uradi opadajući Zapad da u svom padu ne uradi neku ludost, poput potpirivanja sukoba i blokada ovog projekta Jedan pojas - jedan put. Ne mislim da će oni ući direktno u konflikt sa Kinom ali će možda na teritorijama trećih država pokušati da osujete pad njihovog i rast kineskog uticaja. Dugoročno, mislim da tu bitku ne mogu dobiti jer kosmički zakoni nisu sada na njihovoj strani ali mogu da projekat uspore, da se izgubi neko vreme, da neki ljudi poginu u sukobima i slično. Zato je za nas bitno da sačuvamo bezbednosnu stabilnost (koja je sad u okruženju vrlo krhka). Inale, očigledno je u toku promena svetskog poretka , pitanje je kako će ta tranzicija proći. S tim što za razliku od poslednje promene, ova promena će biti bolja za nas.
 
Ne treba se baviti globalnim procesima, vec svoje interese uklapati sa globalnim.
Mi imamo taj psiholoski problem da zelimo da smo bitni, a niti brojcano, ni po povrsini, ni ekonomaki nemamo takav potencijal.
Pri tom smo skloni da nipodastavamo i one mnogo vece od nas.
Konkretno, u ovom slucaju auto puta A2.
Sasvim je nebitno ocemo li neke nepovoljne kredite i ogromne kamate decenijama vracati zapadnim ili istocnim kreditorima.
U medjudrzavnim odnosima prijateljstava gotovo i nema. Postoje saveznistva. Ona kratkorocna i ona dilugorocna, strateska.
Da budemo iskreni mi smo se pokazali kao nepouzdan saveznik (partner) i istoku i zapadu, a takav nikome nije potreban.
Takodje brzopleti smo, napaljeni i ostrasceni kao uzavreli tinejdzer.
Poenta?
Imali kinezi interes ili ne, te ma kakav on bio, mi MORAMO da brinemo o svojim interesima i njih da stitimo.
To sto se (mozda) radi niva "podela karata u globalnoj igri pokera" nas ne treba da zavarava. Mi smo to sto jesmo, mali narod, u maloj relativno nebitnoj zemlji. Zato oprezno i bez zaletanja.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Kakav fruškogorski Koridor 400 miliona evra?!!!

Vidim da su deonicu Preljina-Požega sad braća podigla na takodje nenormalnih 400 miliona evra!?!!!

Jedino iskreno u tekstu što vidim da su napokon priznali da od deonice Lajkovac-Ljig nema ništa pre 2019.godine , ostalo potpune budalaštine i priče za malu decu.

Proći će 7 godina vladavine Žvalavog a ugovoriće pišljivih ni 70 km novih auto-puteva.
Mrak film.
 
Od početka gradnje Preĺjina-Požega nema ništa pre 2019-2020.godine
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451327#p451327:239sabfd je napisao(la):
gygy11 » Ned Maj 14, 2017 11:19 pm[/url]":239sabfd]Kakav fruškogorski Koridor 400 miliona evra?!!!
...
Jedino iskreno u tekstu što vidim da su napokon priznali da od deonice Lajkovac-Ljig nema ništa pre 2019.godine , ostalo potpune budalaštine i priče za malu decu.
...

Ne mogu da nađem gdje je to rečeno! Da li je to decidno kazano ili izvodiš posredno zaključak?
 
2019. ce biti gotova deonica Surcin-Obrenovac, odnosno Surcin-Preljina. Do novembra ove godine trebalo bi da bude gotovo od Obrenovca do Preljine mada verovatno nece biti gotov tunel jer kasne radovi i tesko da mogu da ga zavrse do novembra.
Preljina-Pozega bi trebao da krene iduce godine ako se ubrzo potpise ugovor, mada kako to sa dokumentacijom ide, verovatno ce krenuti 2019.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451177#p451177:3eq0kvie je napisao(la):
Stomatolog » 14 Мај 2017 04:41 am[/url]":3eq0kvie]Ako sam dobro razumeo najbliži izlaz na autoput obilaznicu oko Beograda i na autoput ka Čačku za stanovnike Surčina i Jakova će biti čvor Surčin 1?
Dok čeona naplatna rampa koja je planirana kod Jakova za autoput Beograd - Čačak se pomera posle petlje Obrenovac gledano iz pravca Surčina, što znači da će vožnja autoputem na deonici Surči - Obrenovac biti besplatna i da će se graditi jedna naplatna stanica manje (za petlju Obrenovac)?

file.php
Све си добро разумео @Стоматолог, петља "Сурчин 1" ће бити најближи улаз/излаз становницима из Сурчина, Јакова, Бољеваца, Прогара на будући аутопута према Чачку и даље, а и на обилазницу. И наплатна рампа се помера иза петље "Обреновац" а гледано у правцу Уба, Чачка,...

Нацртао сам на ортофото снимку правац од Јакова (претраживач ми је сам убацио име овог хотела у Јакову) до будуће петље "Сурчин 1". Ето по карти има, 9,2 км и потребно је 13 минута да се пређе ова раздаљина, а може да се заокружи на 10 км и 15 минута.

 
Gago,
da li je ova crvena saobracajnica nastavak Jurija Gagarina ili Vojvodjanske (Novobeogradske, a ne Surcinske)? Kad je uopste planirana njena gradnja, to je dobrih 8-9 km po mocvarnom terenu.
 
Petlja na crtezu oznacena kao "Surcin 1" je potpuno nepotrebna i suvise blizu petlji na obilaznici.
Na obilaznici vec imamo postojecu petlju za Surcin i ostala naselja koja tu gravitiraju i odakle se obilaznicom brzo stize do pocetka autoputa A2.
Zbog toga, ako se vec planira jos neka 'denivelisana' raskrsnica, ona bi po mom misljenju trebala (morala) biti blize gradu, negde na pola puta izmedju surcina i ledina, a najprirodnije bi bilo da bude u pravcu puta ka aerodromu Nikola Tesla.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451327#p451327:algyezhf je napisao(la):
gygy11 » Ned Maj 14, 2017 11:19 pm[/url]":algyezhf]Kakav fruškogorski Koridor 400 miliona evra?!!!

Vidim da su deonicu Preljina-Požega sad braća podigla na takodje nenormalnih 400 miliona evra!?!!!

Jedino iskreno u tekstu što vidim da su napokon priznali da od deonice Lajkovac-Ljig nema ništa pre 2019.godine , ostalo potpune budalaštine i priče za malu decu.

Proći će 7 godina vladavine Žvalavog a ugovoriće pišljivih ni 70 km novih auto-puteva.
Mrak film.
Možda više voliš da bude recimo 300 miliona, a da ga razvlače ko Aktor na Koridoru 10 istok?
Jel bi time bio zadovoljniji?
 
Траса деонице Бољаре - Бар од границе са Црном Гором до Јадранског мора.


Преузмите датотеку из прилога и сачувајте је у мојим местима у апликацији Google Earth или кликом на слику изнад преко Google Maps. :kum:
 
Šta mislite, da li se Podgorica mogla bolje zaobići? Razumem potrebu i logiku obilaženja sa severne strane zbog rasterećenja gradskog saobraćaja i lakši pristup nikšićkom i cetinjskom putu, ali ovo je malo previše vijugavo i ide podaleko od grada. Brdo Zelenika se bespotrebno obilazi sa druge strane. Sveukupno, Crnogorci su trebali makar da razmotre pravac Pljevlja-Nikšić-Podgorica. Jeste zeznut teren, ali gde nije? :)
 
Super karata :kk:
Meni nije jasno tačno mesto gde počinje autoput u Smokovcu, tj gde će biti uključenje na autoput iz Podgorice?
 
tragac":3a8oywd5 je napisao(la):
Šta mislite, da li se Podgorica mogla bolje zaobići? Razumem potrebu i logiku obilaženja sa severne strane zbog rasterećenja gradskog saobraćaja i lakši pristup nikšićkom i cetinjskom putu, ali ovo je malo previše vijugavo i ide podaleko od grada. Brdo Zelenika se bespotrebno obilazi sa druge strane. Sveukupno, Crnogorci su trebali makar da razmotre pravac Pljevlja-Nikšić-Podgorica. Jeste zeznut teren, ali gde nije? :)
Mislim da je obilazak Podgorice planiran sjajno.
Da, put ide po obroncima brda (planina) ali Crna Gora, koja je planinsko brdska zemlja sebi nije smela (i nije) dopustila da jedini ravnicarski teren devastira autoputem.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451422#p451422:14eerpxl je napisao(la):
laki72 » Pon Maj 15, 2017 2:34 pm[/url]":14eerpxl]
tragac":14eerpxl je napisao(la):
Šta mislite, da li se Podgorica mogla bolje zaobići? Razumem potrebu i logiku obilaženja sa severne strane zbog rasterećenja gradskog saobraćaja i lakši pristup nikšićkom i cetinjskom putu, ali ovo je malo previše vijugavo i ide podaleko od grada. Brdo Zelenika se bespotrebno obilazi sa druge strane. Sveukupno, Crnogorci su trebali makar da razmotre pravac Pljevlja-Nikšić-Podgorica. Jeste zeznut teren, ali gde nije? :)

Mislim da je obilazak Podgorice planiran sjajno.
Da, put ide po obroncima brda (planina) ali Crna Gora, koja je planinsko brdska zemlja sebi nije smela (i nije) dopustila da jedini ravnicarski teren devastira autoputem.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Разлог за овакав обилазак око Подгорице је и Јадранско-Јонски аутопут, односно пројектом је предвиђено да Коридор 11 и будући Јадранско-Јонски аутопут имају заједничку трасу на територији Подгорице у дужини од 10км.

На овој графици се види укрштање аутопутева:
xIfH0ze.jpg
 
E sad je slika potpuna :D

I dalje smatram da je trasa oko podgorice odlicna.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
3+3 у Црној Гори, око двомилионске Подгорице? Је л се шалиш, или...?
 
Da li neko ima detaljnu trasu autoputa Požega -Boljare (ne ortofoto snimak ) sa ucrtanim perljama, u smislu na ovim foruju već objavljene trase Beograd - Pozega? Mislim da bi to bilo interesantno videti, te ako neko ima nek objavi na forumu
 
Ja nisam viđao ništa detaljnije Požega-Biljare od one CIP-ove koju sam postavio na 185-u stranu ovde. Ali ako neko ima, super.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451334#p451334:20iawmrs je napisao(la):
DukaPG » 14 May 2017 11:10 pm[/url]":20iawmrs]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451327#p451327:20iawmrs je napisao(la):
gygy11 » Ned Maj 14, 2017 11:19 pm[/url]":20iawmrs]Kakav fruškogorski Koridor 400 miliona evra?!!!
...
Jedino iskreno u tekstu što vidim da su napokon priznali da od deonice Lajkovac-Ljig nema ništa pre 2019.godine , ostalo potpune budalaštine i priče za malu decu.
...

Ne mogu da nađem gdje je to rečeno! Da li je to decidno kazano ili izvodiš posredno zaključak?
Piše ti lepo u Drugom memorandumu koji je potpisala Štrumpfeta, 37km brze saobraćajnice sa tunelom od 3,5 km će da košta " oko 400 miliona evra".

Za ovo drugo ste u pravu, nisu priznali da Obrenovac-Preljina neće biti gotov pre 2019. , dakle i dalje otvoreno lažu da će biti gotovo do kraja ove godine iako jasno piše u izveštaju izvodjača da neće biti gotovo pre kraja sledeće godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451402#p451402:1qke5smd je napisao(la):
bobcha78 » 15 May 2017 11:43 am[/url]":1qke5smd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451327#p451327:1qke5smd je napisao(la):
gygy11 » Ned Maj 14, 2017 11:19 pm[/url]":1qke5smd]Kakav fruškogorski Koridor 400 miliona evra?!!!

Vidim da su deonicu Preljina-Požega sad braća podigla na takodje nenormalnih 400 miliona evra!?!!!

Jedino iskreno u tekstu što vidim da su napokon priznali da od deonice Lajkovac-Ljig nema ništa pre 2019.godine , ostalo potpune budalaštine i priče za malu decu.

Proći će 7 godina vladavine Žvalavog a ugovoriće pišljivih ni 70 km novih auto-puteva.
Mrak film.
Možda više voliš da bude recimo 300 miliona, a da ga razvlače ko Aktor na Koridoru 10 istok?
Jel bi time bio zadovoljniji?
Ne znam čime si ti zadovoljan ili čime bi bio zadovoljan, na tom nivou ne razgovaram, razgovaram na ozbiljnom nivou gde jasno pitam zašto se ove deonice ugovarajy po ovako astronomskim cenama , šta košta 400 miliona evra na tetenu gde je sve preko 5-6 miliona za km punog auto-puta preskupo , a ne za brzu saobraćajnicu.
Postavljam ozbiljna pitanja , a tebi ako je do zaje*******ancije sa zamenom teza, ti zaobidji ovu raspravu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451420#p451420:7vsu6u7e je napisao(la):
Earthmoving » Pon Maj 15, 2017 2:24 pm[/url]":7vsu6u7e]Super karata :kk:
Meni nije jasno tačno mesto gde počinje autoput u Smokovcu, tj gde će biti uključenje na autoput iz Podgorice?

Ако ти треба могу ти послати детаљан план.

52км Петља Смоковац (42°28'34.0"N 19°17'58.5"E)
42км Петља Толош
40км Петља Зеленика (чвор Јадранско-Јонски)
34км Петља Фармаци
22км Петља Бистрице
12км Петља Вирпазар
00км Петља Бар

И до Бољара још толико биће око 15 петљи на К11 кроз Црну Гору. :D
 
Vrh