Ja ne znam ko bi se normalan odricao svojih resursa. Ni Bg svog prostora, proizvođača struje, hrane, šuma, izletista... a ni oni Bg tržista za svoje proizvode, pristup velikom Bg budžetu za gradnju svoje infrastrukture (mnogi delovi Bga su ni iz ničega nikli zahvaljujući ponajviše parama iz prošlosti ljudi iz gradskih jezgara Bg i Zemuna)... To je sinergija gde dvoje zajedno mogu napraviti više nego dvoje odvojeno.
Ja sam pre da zaposlimo 10.000 nasih ljudi na autoputevima, uključujući naplatne rampe i damo im posao i hleb nego da uvozimo opremu za vinjete i dajemo poslove strancima. Autoputevi po meni ne trebaju biti profitabilni nego na nuli - od prihoda se treba isplatiti: gradnja (krediti), plate ljudima koji tu rade, održavanje i eventualno odvajanje za nove autoputeve. Cena putarina bi samo to trebala uračunati u sebe, ali ne i punjenje budžeta. Ti putevi trebaju biti cenovno dostupni svima i u svrsi razvoja, a ne opterećenja građana i privrede, jer ako su preskupi onda građani i privreda moraju to ukalkulisati u svoje troškove robe, poslovanja... što nam svima ukupno podiže cene u zemlji (slično kao i ako je cena goriva jeftinija, od poljoprivrede do ostalih proizvoda sve će biti jeftinije nego kad cena goriva poskupi i onda lančano sve povuče gore).
Mislim da ovaj AP neće plaćati građani Apatina, Sombora, Kikinde... nego će se on sam isplatiti od svoje putarine i manjim delom izdavanja/prodaje zemiljišta u okviru AP, tipa pumpi, restorana...
Što se tiče slika Kartografa, super su. Kolko vidim ovo je gore do Bogovađe. Šteta što google maps odavno svoje nije ažurirao. A i ono što se tiče eksproprijacije je naš problem. Čitao sam na SSC komentare gde kritikuju Kineze, da neće završiti na vreme i sl. Ali kao što ovde vidimo, a i kao što smo videli kod Pupinovog mosta, uglavnom su naše vlasti pravile probleme sa kašnjenjem u eksproprijaciji kao i naše firme u završetku ostatka severne tangente, dok su Kinezi svoje i pored toga završili na vreme. Moje iskustvo sa CBRC I Shangdong je da plaćaju svoje obaveze u dan (naravno kad se odradi posao) i da ozbiljno rade. Ako neko usporava siguran sam da su to pre naši, nego Kinezi.