Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394463#p394463:18pi3xgn je napisao(la):
AleksandarGrf » Pon Jun 27, 2016 2:58 pm[/url]":18pi3xgn]
Naplatna rampa je kompleksan objekat koji se mora uzeti u obzir i pri planiranju puta zbog cene izgradnje i eksploatacije, tako i pri projektovanju jer zauzima odredjeni prostor, nalazi se na odredjenim mestima i mora da se koncipira i ...isprojektuje.

Ne sporim to uopšte, nego se slažem. Ali smatram da ta rampa ne bi ni trebala da postoji, kao ni svaka druga koja se nalazi u širem području Beograda. Naplatne rampe trebaju da postoje na ulascima na teritoriju Beograda i izlazima. Jer je smešno da plaćaš putarinu, ako ideš iz jednog u drugo gradsko naselje. Ne radi se o parama, nego o tome da ti se uzme pošto-poto. Prva rampa bi trebala da bude nedge posle Obrenovca, pošto Ub već ne pripada Beogradu. Mada opet prolazi pored Lajkovca, to je sam obod teritorije Beograda, ali hajde...
 
Bravo Mihailo :sesir: Jesi ga ti pravio?
A na to je znači Gaga mislio, nisam znao za ovu foru...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394476#p394476:1oymlf1x je napisao(la):
Михаило » 27 Јун 2016 04:38 pm[/url]":1oymlf1x]Evo ga:

@Михаило, мој наклон, то је то :sesir: Укњижен плусићћћ
А посебно Соко Штаркове чоколадице "специјална едиција" следи, мада сам ти одавно дужан већ једну чоколадицу :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394431#p394431:3qcqnh90 je napisao(la):
Earthmoving » 27 Јун 2016 10:47 am[/url]":3qcqnh90]Možda nešto ovako? Mada deo između Jakova i Boljevca mi nije baš najjasniji sa crteža.
Na gornjem crtežu od Novosti ispada da do Jakova ide Vojvođanskom što mislim da nije u skladu sa crtežima, nego ide oko 1,5-2 km južnije novoizgrađenom ulicom od NBg.
Po Gaginim crtežima izgleda da most ne prelazi samo Savu nego i ušće Kolubare što znači da je značajno duži, čime bi se mogla objasniti viša cena koja je pominjana za ovu deonicu. Plus 2 petlje, gde ona kod obilaznice baš i ne deluje mala, a sem autoputa zajedno sa njim izjedna prelazi i prugu udaljenu oko 250 metara pa je čitava dužina nadvožnjaka sa penjanjem i spuštanjem poprilično dugačka, možda i duža od 1 km.
@Земљани, хвала за труд, укњижен плусићћћ.

Ова скица у Новостима није најбоље урађена, доста је нејасно и погрешно уцртан део од обилазнице (од петље) па, како у ЦИП-у кажу, до Војвођанске улице. Уцртана је тако да тај део иде горњим делом Сурчина, а поред писте аеродрома Никола Тесла ! Даље на коју Војвођанску се мисли, на/у Новом београду или у Сурчину ? Предпостављам да се мисли на Војвођанску у/на Новом Београду од кружног тока.

Ипак будући део од петље на обилазници па до Војвођанске улице као што се и види на ортофото гугл снимку, а који је Михаило урадио, да тај део саобраћајнице треба да прође близу, малтене тик уз Сурчински хиподром и ергелу, који се виде на снимку, и да се полако "пење" према насељу Сурчин. Пре насеља ће нова деоница да премости канал Галовица и да "уђе" у Виноградску улицу и право према кружном току у Војвођанској улици. Проширење Виноградске ће сигурно бити 3+3. Биће ту и поприличног откупа земљишта, скоро неких 4 км ће требати да се уради тај правац у Виноградској улици. Од преласка канала Галовица до петље на обилазници нема ни једног грађевинског објекта, али има доста земљишта за откуп и тај правац је неких 5 км.
Ја сам приучно уцртао ту трасу од завршетка петље на обилазници тј. од пута који води од Сурчина до Савског насипа па до кружног тока у Војвођанској улици. Било би лепо ако неко може да прибави цртеже од ЦИП-а за овај део па да и то убацимо (Михаило наравно :wink: ) на снимку :)


Будући мост изнад Саве ће наравно премостити и Колубару што се и види на ортофото снимку и постављеним цртежима које је урадио Михаило. Мост ће бити дугачак 1.831 метар, нешто мало краћи од Пупиновог моста. На радост :D @Бладеа на петљи код Обреновца ће бити исто наплатна рампа, што се и види на цртежу.
 
hehe ja sam mislio da ti predlažeš da neko samo uctra putanju, a nisam znao da postoji mnogo elegantinij način sa tim programom.
A što se tiče trase od obilaznice do NBg, ne znam dal si video CIPovu sliku koju sam ranije postavio na trani 101 pa je evo opet. U pravu si, misli se na Vojvođansku na Nbg ali se na njenom kraju gde je sada kružni tok odvaja i gradi se nova ulica koja onda ide paralelno ali nešto južnije od postojeće. Možda par stotina metara južnije nego što si gore predložio. Južnije verovatno ima manje kuća za eksproprijaciju.
 
Ili ovako nešto pošto je gornja slika mutna. + - kojih 10tak m
Da ne crtam ponovo: možda je ono ukljućenje J Gagarina nekih par desetina metara zapadnije nego što sam nacrtao i ona krivina pre obilaznice nije baš tako oštra kao kod mene.
 
@Гага, хвала за чоколаду :) Десило се да имам вишка времена на послу па сам се мало забавио ;)
 
Ovo spajanje sa NBG će biti prava stvar. A što se rampi tiče,...Hoće to biti sistem kao na Bubanj Potoku? U Jakovu uzmeš karticu, pa gde se isključiš, tu platiš,...?
 
Још само да уговоре ту везу са Новим Београдом, па да знамо да ће и она бити готова до 2020. Реално, без тога и без комплетиране Т6, ово до Сурчина нема баш никаквог смисла. А и иначе није много боље.
 
Blade, ja mislim da će plaćanje putarine biti baš tako kao što si opisao.
Ajde da pretopstavimo kolko bi otprilike koštale putarine na izlazima. Ranije je dat podatak da će 40km Ljig-Preljina biti 80 dinara. To je 2 dinara po kilometru. Ako bi svugde to važilo onda bi od uključenja i rampe kod Jakova za putnička vozila bilo otprilike: Obrenovac (15km) 20-30din, Ub (40km) 80 din, Lajkovac (50km)100 din, Ljig (75km)150 din, Takovo (100km) 200 din, Preljina (115km) 230 din. Ali pošto će se kineske deonice puštati 2017e a ova do Surčina možda 2019e (2,5 godine rok), inflacija može uticti da vlada narednih godina odluči da putarine budu nešto više. Mada ako inflacija i kurs ostanu pod kontrolom kao što i jesu poslednjih godina, onda neće biti većih potreba za prilagođavanje cena putarina.
 
Da se ide pravo sa ili bez kružnih tokova. Rešenje da se skreće u Ivana Ribara a onda uliva u ionakko preopterećeni kružni tok sa Vojvodjanskom nije rešenje. Treba produžiti JG pravo i napraviti negde na tim njivama iza veliki lružni tok gde bi se ulivao krak iz Vojvodjanske, krak iz JG i krajk iz pravca Aerodroma i Surčinskog puta odakle bi trebao da počinje put sa 4 trake i ograničenjem 100 kmh sve do obilaznice, odakle bi počinjao pravi autoput.

Već sam ranije postavljao sliku sa tim planovima ovde, ali toga više nema, bilo odavno pre nego što se znalo da će se ići na LOS varijantu.

Sad kad je LOS varijanta izvesno izabrana, treba pažljivo planirati veze Novog Beograda, Surčina i Zemuna koje bi izvukle maksimum iz toga. Takodje, deo Jurija Gagarina bi se zarad ubrzanja protoka mogao modifikovati, npr tramvaj bi trebalo izmestiti da ide obodom ulice, i napraviti kružni tok na raskrsnici sa Ivana Ribara, bez semafora,bez pešačkih, sa podzemnim prolazom za pešake.
Ovsko bi dosta ljudi iz starog dela grada bilo stimulisano da prelaskom Mosta na Adi ide na autoput a ne preko Bariča.
 
Биће повезана Јурија Гагарина са новим путем који се наставља на Војвођанску, тако је у свим плановима. У тој пустопољини, раскрсница би требало да се денивелише, али ће вероватно (сигурно) гледати ту да уштеде, па ћемо добити неки кружни ток. Знајући нас, буди срећан ако одатле до обилазнице ограничење буде 80 на сат (реално, може да буде у профилу пуног аутопута и 120 км/х).

И не би требало усмеравати људе ка ЈГ, већ ка Војвођанској и Тошином бунару, јер су мање оптерећене. Одлична веза са Мостом на Ади постојаће и одатле. Али, та путања ми је, право да ти кажем, циркус.
 
Uz postojeci put Obrenovac-pravac Ostruznica i obilaznicu oko Beograda ne bi trebalo da bude velika guzva ni preko Vojvodjanske ni preko Jurija Gagarina. Uostalom, i treba da se iskoriste za nesto te tri trake ka nikuda.
 
У Јурија Гагарина је и без аутопута велика гужва у шпицевима.
 
U spicevima je svuda guzva. Jurija Gagarina bar ima 6 traka da se izbori sa istom. Druga stvar, svi koji idu na most preko Ade imace alternativu kad se zavrsi put do Tosinog Bunara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394744#p394744:28whd43s je napisao(la):
Пантограф » 28 Jun 2016 03:53 pm[/url]":28whd43s]У Јурија Гагарина је и без аутопута велика гужва у шпицевима.
Zato treba preurediti ovu ulicu da tramvaj ide odvojeno sa strane gde su blokovi 44 i 45 a izmeštenu tramvajsku bašticu iskoristiti za dodavanje još jednog para saobraćajnih traka. I reprogramirati semafore da se poboljša eotočnost saobraćaja.
 
Očekujem da se smanje gužve u Jurija Gagarina kada se završi ovaj deo što se sada radi od mosta na Adi do Tošinog bunara.
 
Не. Сав тај саобраћај иде у савске блокове. Нико не иде из Јурија Гагарина ка Бежанијској коси у том броју јер већина тих иде на Булевар Милутина Миланковића, па Тошин бунар.
 
Da, za savske blokove neće rasteretiti ali drugu stranu Jurija Gagarina, tj blokove iza IMTa dobrim delom može. Jer vozači će brzo stizati do Tošinog bunara pa onda levo proširenim Tošinim bunarom do blokova iza IMTa. Dalje je par stotina metara nego kad se ide Jurija Gagarina ali može biti brže sa manje semafora i gužve, pa će se vremenski stizati slično. A manje gužve će biti dovoljan razolog za neke vozače da izaberu tu trasu.
Znači 60% saobraćaja od savskih blokova ostaje na Jurija Gagarina a drugih 40% (jer je malo manje stanovnika sa te strane) saobrćaja blokova iza IMTa se može podeliti na 20% ljudi koji će i dalje koristiti Jurija Gagarina i 20% ljudi koji će izabrati novu trasu. U tom slučaju Jurija Gagarina nakon završetka povezivanja Tošinog bunara sa mostom na Adi bi bila rasterećena za 20% u odnosu na sadašnji promet.
 
Већ сада, са проширеним Тошиним бунаром, нема никаквог смисла гурати се из Блокова 61-64 у Нехруову па преко оног зла од семафора лево у Јурија Гагарина (осим за приступ Мосту на Ади), али, београдски возачи не би били то што јесу да као овце и даље не возе најглупљим могућим путем.
 
deonica UMP-a ce u tom smislu mozda pomoci i onima koji idu ka centru, putanjom T. Bunar - UMP - V. popovica - Brankov ili Zaricev most
 
Vrh