Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Taj mentalitet stada je do te mere izrazen da se do tacke mosta preko Ade (u spicu)brze stize zagusenim putem preko buvljaka nego kroz Jurija Gagarina. Jer imas samo ta dva, tri cekanja na jednom semaforu umesto dva cekanja puta pet kroz J.G.
 
Или, чак, немаш ниједно "дупло чекање" на семафору ако возиш Миланковићевим булеваром до краја, па трипут десно на мост :)
Некима је проблем, мени није, уживам...
 
Zna li neko da li je ova veza Petlja-Surčin ka JG i Vinogradskoj predmet ugovaranja sa Kinezima ili ipak nije?
 
E, nazdravlje. :) Ne razumem taj birokratski mozak nikako. Uložiš 90% da projekat postane funkcionalan 50%.
 
Ni ja. Zato i ne komentarisem ovu dilemu leva strana-desna strana. Moraju da postoje obe. Kao i obilaznica. Ali sto se tice bas tog dela nadam se da cemo je praviti sami, bez kredita i tudjih "strucnjaka". Vremena ima, dok ne proradi autoput do Surcina gradjevinski moze da se napravi ta deonica 5 puta. Videcemo koliko ce biti azurni po pitanju eksproprijacije i ostalog.
 
Ako nista drugo, ova LOS opcija ce odgovarati svima koji dolaze sa zapada i severa a idu ka Cacku i dalje.
Tako da ce bar u letnjoj sezoni svi turisti i gastosi ka zapadnoj Srbiji i CG ici tuda.
 
Oh... Znači autoput pravimo za gastose i turiste a ne za stanovnike i kargo tranzit?
 
LOS je bolja varijanta. obezbedjuje dvema najmnogoljudnijim opštinama u BG-u najbolji pristup AP.
sa druge strane i stari deo grada ima preko postojeceg puta solidnu vezu sa AP.
Da je usvojena DOS, stari deo grada bi imao odličnu vezu a NBGD i Zemun bi morali da idu unazad do mosta na adi pa da se vracaju opet na zapad.
tako da mislim da je ovako bolje.
ali svakako imslim da deonicu od ade do umke treba proširiti na 3+3 i bar 100km/h.
Što se tice gužve i povezivanja sa AP ne očekujem prevelike gužve u JG.
Izgradnjom veze sa mostom na adi vecina bežaniske kose će ići novom trasom i izbeci JG čime će se ista rasteretiti. Blokovi neće više ići ka zapadnoj srbiji deonicom JG ka gradu koja je zagušena već u kontra smeru gde nema sada gužve. (posle nehruove ka dr Ivana ribara gužve skoro uopšte sada nema ni u špicu)
Da li će biti semafor ili kružni tok a uključenju ka JG nije toliko bitno. ako je manji saobraćaj bolji je kružni tok, ako bude veliki saobraćaj biće bolje semafor staviti. bežaniska kosa će ići vojvođanskom do surčina a blokovi JG tako da će se saobraćaj lepo rasporediti.
što se brzine tiče, od JG do surčina je 80km/h sasvim dovoljno jer je to kratka deonica i ne dobija se mnogo u vremenu sa 120km/h (2-3 min)
Mislim da bi trebalo na nekim deonicama novog AP dozvoliti 130 ili 140km/h na ravnim pravcima jer i na deonici takovo-čačak ima deonica gde će biti ograničenje 100km/h.
Mislim da današnji prosečan srpski automobil je bezbedniji i bolje koči sa 140km/h nego jugići i kečevi pri 120km/h po kojima je ta brzina i dimenzionisana.
 
Prolazio sam danas blizu Ljiga, kineska deonica, iz daljine deluje da se dobro radi i da ima dosta mašina, kamiona i ljudi. Još mesec i po dana do puštanja azerbejdžanske deonice jedva čekam :) To će biti veliki dan za čitavu zapadnu Srbiju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394648#p394648:200o9erh je napisao(la):
Earthmoving » 28 Јун 2016 09:31 am[/url]":200o9erh]hehe ja sam mislio da ti predlažeš da neko samo uctra putanju, a nisam znao da postoji mnogo elegantinij način sa tim programom.
A što se tiče trase od obilaznice do NBg, ne znam dal si video CIPovu sliku koju sam ranije postavio na trani 101 pa je evo opet. U pravu si, misli se na Vojvođansku na Nbg ali se na njenom kraju gde je sada kružni tok odvaja i gradi se nova ulica koja onda ide paralelno ali nešto južnije od postojeće. Možda par stotina metara južnije nego što si gore predložio. Južnije verovatno ima manje kuća za eksproprijaciju.
file.php
Да видео сам ту слику коју си раније поставио, али се нисам сетио ње кад сам уцртавао путању трасе од обилазнице тј. петље "Сурчин" до кружног тока у Војвођанској улици.

Наравно да ова варијанта која иде јужније је много јефтинија од оне коју сам ја уцртао. Разлог је једноставан, има куд и камо много мање за откуп земљишта. За ту варијанту ће искористити онај празан простор земљишта који је скоро на почетку Виноградске улице, а види се и из блока 72. Отприлике, гледано са слике/цртежа који си горе поставио, овај почетни део ће овако ићи.


Земљани, да ли имаш можда ту слику у бољој резолуцији ?
 
Nemam nazalost Gago, to je velika CIP-ova slika celog BG-a sa okolinom koju sam slikao na sajmu građevinarstva, pa kad se iseče samo ovaj deo, ostane mutan.
Ovo kako si nacrtao kraj Vojvođanske je sigurno to-to, mislim da ne može biti nešto mnogo drugačije. Jedino što se pitam kada sam na tom kružnom toku je dal će ići možda par desetina metara bliže zgradama, tj između zgada i kuća jer se čini kao da tamo ima neko žbunje i prazan prostor, možda se može provući tuda da ne plaćaju za rušenje kuća. A znaš kako naši na tome vole da šetede :?
Još jedna sitnica vezana za kineski deo pre ulaska u Ljig. Pre mi se činilo da će autoput prelaziti preko Ibarske onim stubovima, ali juče kada sam gledao sam stekao utisak da će ustvari autoput tu biti na zemlji a da će Ibarska prelaziti preko autoputa tim stubovima. Jer trasa autoputa je već utabana tik pored Ibarske a ako bi autoput prelazio nadvožnjakom Ibarsku onda trasa ne bi počinjala tik pored Ibarske nego par desetina ili stotina metara dalje kolko je potrebno da se spusti autoputski nadvožnjak. Ali pošto je trasa tik pored Ibarske i da se dosta radi a da se oni stubovi nesto i ne rade, čini mi se da će oni ipak služiti za prelaztak Ibarske preko autoputa i da će se Ibarska onda tim nadvožnjakom spustiti ka sadašnjem ulasku u Ljig. Nažalost nisam mogao da slikam iz kola jer sam vozio a tamo je gužva i krivina, a nema baš gde da staneš.
Evo neki snimak indirektno povezan sa azerbejdžanskom deonicom, tj popravkom okolnih puteva oštećenih izgradnjom autoputa: https://www.youtube.com/watch?v=4qzysUP5pj0
 
kod ljiga (kafana dva brata) kao i u dićima ibarska ide preko AP.
to je i racionalno jer je jeftinije da 1+1 dižeš na most nego 3+3.
takođe, AP ne može da ima nagli uspon i spuštanje pa bi most (plus nasip) morao biti dosta duži samim tim i skuplje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=395487#p395487:1fyfzb1h je napisao(la):
Earthmoving » 02 Јул 2016 09:42 am[/url]":1fyfzb1h]Nemam nazalost Gago, to je velika CIP-ova slika celog BG-a sa okolinom koju sam slikao na sajmu građevinarstva, pa kad se iseče samo ovaj deo, ostane mutan.
Ovo kako si nacrtao kraj Vojvođanske je sigurno to-to, mislim da ne može biti nešto mnogo drugačije. Jedino što se pitam kada sam na tom kružnom toku je dal će ići možda par desetina metara bliže zgradama, tj između zgada i kuća jer se čini kao da tamo ima neko žbunje i prazan prostor, možda se može provući tuda da ne plaćaju za rušenje kuća. A znaš kako naši na tome vole da šetede :?
У реду за слику @Земљани, колико толико се види и на овом делу који си исекао.

Не би требало да буде нешто другачије јер тај део трасе треба баш туда да и прође, а и нема куда другде. Он ће сигурно бити 3+3 јер ће пратити наставак од Војвођанске после кружног тока тј. на Виноградску.
Слика из октобра 2013. године када сам пратио радове у Војвођанској и види се ширина простора куда ће проћи траса:
Pogledajte prilog 1
Да има ту после кружног тока простор куда ће ићи траса, али он није довољан за ту ширину 3+3 са свим тротоарима, разделним појасом. То би отприлике овако изгледало, а увећао сам ортофото снима највише што је могло и уцртао трасу у Виноградској. Ипак те све куће и она два ауто отпада, Форд и Ћирин, и сва складишта, сервиси, па и приватни вртић ће морати да иду тј. вршиће се откуп.

Ако би траса ишла и мало улево тј. ближе постојећим зградама, можда у том случају се не би рушиле тј. откупљивале куће, онда би само део плаца се иза кућа откупљивао, зависи све од простора. А можда ипак и неке куће се откупе, и то оне које су више увучене у односу на Виноградску улицу. У том случају би и они отпади, сервиси, складишта били "скраћени" за задњи део.

Ево и два гугл улична поглед од кружног тока: https://www.google.rs/maps/@44.803591,2 ... 6656?hl=sr

Улични поглед од зграда поред будуће трасе: https://www.google.rs/maps/@44.8028685, ... 6656?hl=sr
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=395487#p395487:263ceeza je napisao(la):
Earthmoving » 02 Јул 2016 09:42 am[/url]":263ceeza]
Još jedna sitnica vezana za kineski deo pre ulaska u Ljig. Pre mi se činilo da će autoput prelaziti preko Ibarske onim stubovima, ali juče kada sam gledao sam stekao utisak da će ustvari autoput tu biti na zemlji a da će Ibarska prelaziti preko autoputa tim stubovima. Jer trasa autoputa je već utabana tik pored Ibarske a ako bi autoput prelazio nadvožnjakom Ibarsku onda trasa ne bi počinjala tik pored Ibarske nego par desetina ili stotina metara dalje kolko je potrebno da se spusti autoputski nadvožnjak. Ali pošto je trasa tik pored Ibarske i da se dosta radi a da se oni stubovi nesto i ne rade, čini mi se da će oni ipak služiti za prelaztak Ibarske preko autoputa i da će se Ibarska onda tim nadvožnjakom spustiti ka sadašnjem ulasku u Ljig. Nažalost nisam mogao da slikam iz kola jer sam vozio a tamo je gužva i krivina, a nema baš gde da staneš.
Evo neki snimak indirektno povezan sa azerbejdžanskom deonicom, tj popravkom okolnih puteva oštećenih izgradnjom autoputa: https://www.youtube.com/watch?v=4qzysUP5pj0
@Земљани, ако си мислио на ове стубове који су иза Љига, а са десне страбе Ибарске, гледано у правцу Београда, на том месту ће Ибарска да премости аутопут. То се види и по положају и ширини стубова да ће "горе" бити Ибарска, а испод аутопут, види се и већа ширина између стубова за аутопут. Баш имам слике тог дела, а које сам снимио из кола 21. априла о.г. и већ сам их постављао на теми.
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4

А ево га и део Ибарске који је изнад аутопута код Дића:
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Поглед на аутопут према Горњем Милановцу
Pogledajte prilog 1
Поглед на аутопут према Љигу


Као што и @Добри самарићанин каже, много је јефтиније да се Ибарска (1+1) диже, а да аутопут (3+3) иде испод, а наравно и онај други разлог који је навео.
 
Nema, Gago sve precizno i arhivirano svaka čast ;)
Vojvođanska , kružni tok, sve si objasnio :kk:
Nadvožnjak pre Ljiga, jeste to je taj. Sećam se tih tvoji slika i upravo sam poredeći sadašnje stanje sa tim slikama i pomislio da se nije Bog zna šta uradilo na njemu poslednjih meseci. Ok, on nije deo aoutputa ali mora biti pušten najkasnije kad se pusti ta deonica, tj za godinu dana. A možda i ranije jer sadašnji put treba da se sruši da bi tuda prošao autoput. Na nadvožnjaku nisam video radove ali su zato i sa leve i sa desne strane puta bili veoma intenzivni radovi, deluje ohrabrujuće.
Još mesec i po dana do puštanja 40km Ljig-Preljina. Šteta što se mediji malo više ne interesuju za to, da vidimo šta je još ostalo da se završi. Po mojoj intuiciji radi se još oko mosta posle tunela Brđani, tunel Šarani gde je bilo klizište, petlja Takovo... možda još koja tačka. I polako privodi kraju... :vops:
 
Za to vreme u CG...
Most “Moračica” se gradi i noću, Kinezi odlično plaćaju vozače
577638d8-8328-4845-9870-318a0a0a0a69-moracicaok-preview.jpg

Most Moračica biće jedan od najzahtjevnijih objekata na trasi autoputa. Dužina će mu biti 1000 metara, lokacija između tunela Mrke i Klopot, preskače se dolina rijeke i prelazi na suprotno brdo. Most će nositi stubovi visine i do 180m. Vrijednost mosta je procijenja na 200 miliona dolara.
http://portalanalitika.me/clanak/234990 ... ozace-foto
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1151867
Najzanimljivije:
"Mislim da je realno da radovi krenu početkom naredne godine ili u proleće 2017. i rok za izvođenje radova je 32 meseca, tako da bi u toku 2019. godini trebalo sve da bude gotovo i čitava deonica bude u funkciji", kazao je Obradović.
CCCC (China Communication Construction Company) - Reč je o kompaniji čija je ćerka kompanija CRBC koja je napravila Pupinov most preko Dunava između Zemuna i Borče.
Vrednost posla koji će kreditirati Eksim banka Kine je 233,69 miliona dolara.
Ukupno 11 mostova i nadzvožnjaka zajedno sa velikim mostom preko reke Save koji će biti dug oko 1.800 metara, centralni raspon preko reke od 425 metara. Za gradnju autoputa od Surčina do Obrenovca biće potrebno tri miliona kubnih metara peska, oko 130.000 kubika betona i oko 3,4 miliona kilograma armature
U toku je priprema dokumentacije za aplikaciju kod Eksim banke Kine i da će postojeći ugovor stupiti na snagu zajedno sa ugovorom o finansiranju.
 
Pogledajte komentare i pluseve i minuse pored. :D Botomasinerija radi prekovremeno.
Sto se vesti tice prilicno negativno, skoro godinu dana dakle od potpisivanja do pocetka-U NAJBOLJEM slucaju. Matematika ih takodje zeza, ako na prolece zapocnu radove, sa vec pomenuta 32 meseca otvaranje sleduje na zimu, sto je nemoguce, tako da je 2020. najraniji realan termin ako nista niko ne slaze.
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1152371
Vučić Azerbejdžancima: Koridor sjajan, šta dalje?
Beograd -- Premijer Aleksandar Vučić je u razgovoru sa vlasnikom azerbejdžanske firme Azvirt Ćamilom Alijevim izrazio zadovoljstvo realizacijom radova na delu Koridora 11.
IZVOR: TANJUG ČETVRTAK, 7.07.2016. | 11:45
Vučić je predložio da se razmotri mogućnost za dalju saradnju sa tom kompanijom na infrastrukturnim projektima u Srbiji.On je na sastanku, kome je prisustvovao i ambasador Azerbejadžana Eldar Hasanov, rekao da je zadovoljan radovima na delu Koridora 11 na deonici Ljig - Preljina, saopštila je vladina Kancelarija za saradnju sa medijima. Vučić je predložio i formiranje stručnih radnih timova koji će analizirati mogućnosti dalje saradnje na infrastrukturnim projektima, kao što su obilaznica oko Beograda, završetak Koridora 11, deonica Preljina - Požega i Moravski koridor, odnosno Pojate - Preljina. Vlasnik kompanije Azvirt i ambasador Hasanov istakli su da je ambijent za poslovanje u Republici Srbiji izuzetno povoljan, bez birokratskih prepreka, i da se iz tog razloga kompanija Azvirt odlučila za strateško prisustvo na teritoriji Srbije, odakle planiraju pokrivanje celog regiona Zapadnog Balkana. Kompanija Azvirt izrazila zainteresovanost i za učešće u procesu privatizacije u Srbiji. Ambasador Alijev posebno je pozdravio posvećenost dve zemlje za unapređenje prijateljskih i ekonomskih veza, navodi se u saopštenju.
 
Da li ima smisla graditi Moravski koridor u profilu autoputa?
Po meni mislim da ne.
Mislim da bi za povezivanje Pojata i Preljine (Kruševca, Trstenika i Kraljeva) sa autoputevima Beograd - Niš i Beograd - Požega bilo sasvim dovoljno graditi motoput 2+2 (100 km/h).

Mislim da i južnije od Požege ne treba graditi autoput nego motoput.
 
Ozbiljan motor put 2+2 trake sa denivelacijama, mostovima i tunelima neophodnim za 100km/h je nesto jeftiniji od autoputa 3+3, tj ima nesto nize troskove izgradnje ali mu je prihodna strana 0, pa je vec posle par godina i sve vreme nakon toga auto put isplativiji. Plus bezbedniji plus brzi. Ustvari ne vidim prednost motornih puteva
 
Vrh