Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Nadam se da im neće ostvariti to da puste samo jednu traku kao što su najavili
 
@jerry

zar nas za obrenovac-ub kinezi nisu napušili skoro jer nismo dali dovoljno garancija? Rekao bih da je ta deonica u istom statusu kao surcin-obrenovac.
 
jerry":28t6me46 je napisao(la):
Šta je do sada urađeno:
- Surčin - Obrenovac i Preljina - Požega tek treba da se gradi

- Trase Obrenovac - Ub i Lajkovac - Ljig rade Kinezi

- Završena gradnja deonice Ub - Lajkovac dužine 12,5 km

- Trasu Ljig - Preljina grade Azerbejdžanci

- Za trasu Požega - Boljari priprema se dokumentacija

znači urađeno je samo ovih 12,5 km na jedvite jade.
 
Koliko platis, toliko klatis!

Stara narodna!

Na jedvite jade placa drzava, a gradjevinci toliko i urade.
Ljig - Preljina je 'poceto' 2012 godine i cini mi se da je dinamika radova korektna, posebno ako uzmemo u obzir kasnjenje drzave sa ekspropriacijom, zaje*******ancije 'stari hrast' (dam da naplatim, al ne dam da poseku i naprave put).
Treba uzeti u obzir i proslogodisnje poplave jer je podrucje kuda ide trasa medju onim sa najvise kise po m2
 
Usputni info sa deonice Lajkovac-Ljig. zimus je iskrčeno skoro sve drveće na trasi. Trenutno nema radova jer je područje pod neposrednom opasnošću od poplava. Ovo može biti ozbiljan problem tokom realizacije projekta i izazvati pomeranje rokova. Radovi će uključivati i regulaciju rečnog toka Ljiga ali i ti radovi moraju početi iz osušene i čvrste zemlje.
 
Pod hitno resiti ovaj problem poplava, makar to poskupelo cenu radova na K11 pa da budemo mirni u buduce.
 
PRELJINA 13.04.2015

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


21.jpg


22.jpg


23.jpg


24.jpg


25.jpg


26.jpg


27.jpg


28.jpg


DIĆI 13.04.2015

29.jpg


30.jpg


31.jpg


32.jpg


33.jpg


34.jpg


35.jpg


36.jpg


37.jpg


38.jpg


39.jpg


40.jpg


41.jpg


42.jpg


43.jpg


44.jpg


45.jpg


46.jpg


47.jpg


48.jpg


49.jpg


50.jpg


51.jpg


52.jpg


53.jpg


54.jpg


55.jpg


LJIG 13.04.2015

56.jpg


57.jpg


58.jpg


59.jpg


60.jpg


61.jpg
 
i evo alternative ako krene sanacija klizišta u dubokom...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Мирко Вранешевић, заменик председника опшине Обреновац, говорио је о могућим решењима проблема клизишта на магистралном путу М19.

- С обзиром да је у овом тренутку извесно да ће траса овог будућег аутопута ићи од Барича преко новог моста који ће бити изграђен, остало је отворено питање саобраћајнице обреновачког пута која је веома оптерећена и изузетно фреквентна. Имамо проблем са клизиштем чија санација много кошта, па смо због тога интезивирали разговоре са Дирекцијом за грађевинско земљиште и изградњу Београда. Они ће највероватније преузети изградњу алтернативног правца између Мале Моштанице И Руцке у дужини од 720 метара. На тај начин ће бити омогућен алтернативни правац, уколико због присутног клизишта буде потребно извођење радова на санацији истог.
 
Meni nikako nije jasno zašto moraju da grade novi most preko Save, zar ne bi bilo jeftinije i jednostavnije povezati ovaj auto put na Beogradsku obilaznicu naprimer negde kod Orlovače ?
 
Arapi zanemeli - zar bacate pepeo?
IZVOR: BETA
Svilajnac -- Građevinski materijal i radovi u građevinarstvu u Srbiji uskoro će biti upola jeftiniji jer će se od pepela iz termoelektrana graditi putevi, brane i nasipi.
Direktorka Termoelektrane Morava u Svilajncu Marija Stevanović izjavila je da će to preduzeće početi izgradnju saobraćajnica od pepela iz termoelektrane čime će se rešiti problem deponije pepela i ostvariti ušteda prilikom gradnje puteva.

"Građevinski materijal i radovi u gradjevinarstvu u Srbiji uskoro će biti upola jeftiniji jer će se od pepela iz termoelektrana graditi putevi, brane, nasipi, proizvoditi gradjevinski blokovi i ploče", kazala je Stevanović.

Prema njenim rečima, TE Morava je, u saradnji sa Građevinskim fakultetom iz Beograda i drugim institucijama, počela projekat rešavanja deponije pepela koja se prostire na 30 hektara i u sloju od nekoliko metara što, kako je navela Stevanović, iziskuje velike troškove održavanja.

"TE Morava je prva u sistemu EPS-a koja počinje praktičnu primenu obavljenih naučnih istraživanja i ove godine gradićemo saobraćajnice od našeg pepela u okviru elektrane. To će biti probni projekat da pokažemo Srbiji da je to moguće, pa ćemo u skladu sa tim, za početak ponuditi EPS-u i lokalnim samoupravama u okolini elektrane jeftiniju izgradnju puteva", kazala je Stevanović.

Ona je istakla da u svetu "firme čekaju sa džakovima ispred ekektrana da pokupe pepeo, a kod nas se zbog haotične eksploatacije šljunka ruiniraju vodotokovi".

Profesor Građevinskog fakulteta Jovan Despotović izjavio je da su predstavnici arapskih zemalja, koji su ga kontaktirali u vezi sa pepelom, "zanemeli kada su čuli da je na našim deponijama 270 miliona tona pepela".

"Oni ne veruju da mi ne koristimo pepeo. Neznanje i šljunkarski lobi su prepreka korišćenja pepela a naučno smo dokazali da pepeo nema nikakav negativan uticaj, ni najmanji, po čoveka i životnu sredinu", rekao je Despotović.

On je dodao da prilikom sanacije vodotokova Resave kod Svilajnca, Crnice kod Paraćina i Kolubare kod Obrenovca, za izgradnju nasipa treba koristiti do 80 odsto pepela sa elektrana u ukupnom gradjevinskom materijalu, kako bi se uštedelo oko 60 odsto sredstava namenjenih realizaciji tih projekata.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=987260


A kad je ovo trebalo da se radi napocetku radova kamenolomsko rjecna mafija je kod dulica izlobirala da se pepeo nekoristi

Mogli su pitevi biti jeftiniji a dobili bi novi prostor za odlaganje istog kod termoelektrana
 
plećko":1ic6n9ub je napisao(la):
i evo alternative ako krene sanacija klizišta u dubokom...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Мирко Вранешевић, заменик председника опшине Обреновац, говорио је о могућим решењима проблема клизишта на магистралном путу М19.

- С обзиром да је у овом тренутку извесно да ће траса овог будућег аутопута ићи од Барича преко новог моста који ће бити изграђен, остало је отворено питање саобраћајнице обреновачког пута која је веома оптерећена и изузетно фреквентна. Имамо проблем са клизиштем чија санација много кошта, па смо због тога интезивирали разговоре са Дирекцијом за грађевинско земљиште и изградњу Београда. Они ће највероватније преузети изградњу алтернативног правца између Мале Моштанице И Руцке у дужини од 720 метара. На тај начин ће бити омогућен алтернативни правац, уколико због присутног клизишта буде потребно извођење радова на санацији истог.

Na sajtu koridora (http://www.koridor10.rs/lat/node/662) postoji paralelno deonica i leve i desne strane?

noname1.jpg
 
Ukoliko, ne daj boze, oni odu na levu obalu Save oni planiraju da na kraju povezu autoput na Vojvodjansku a ne na Jurija Gagarina?! Em ekspropriacija, em raseljavanje Ledina a ovako imaju veliku bulevar...

Elem, pogledajte onaj YouTube video sto je Plecko okacio o dilemi leva ili desna obala Save... Po prvi put da Velja Ilic zvuci potpuno normalno :D :D :D

Vrati se Veljo, sve ti je oprosteno! :)
 
Juce sam putovao ka Zlatiborskom okrugu i mogu da vam potvrdim da je deonica od Lajkovca do Ljiga 'napadnuta' je na nekoliko pozicija.
Odmah kada se prodje skretanje sa Ibarske za Lajkovac nakon 2 km, sa desne strane moze se videti zaseceno brdo na trasi, kao i mehanizacija.
Ispred Ljiga, na dugoj desnoj krivini pobadaju se sipovi za buducu petlju Ljig.
Takodje, sa te pozicije se vidi deo trase buduceg autoputa, ali i deo uredjenja korita reke Ljig.
Nakon toga, na nekoliko km iza Ljiga sa leve strane moze se videti portal tunela i mehanizacija ispred njega.
To je inace mesto odakle dalje ka Preljini pocinje deonica koju rade Azeri.

Inace, dok sam prolazio magistralom tu ispred Ljiga, iznad trase autoputa je kruzio mali avion, pa se nadam nekom izvestaju, snimcima ili fotografijama iz vazduha.

Nazalost, nisam bio u mogucnosti da slikam zbog saobracaja, tako da mi za sve ovo morate verovati na rec ;)
 
Dva tunela na deonici Ljig - Preljina biće probijena 9. maja
Dva tunela na deonici Ljig - Preljina, autoput E763, sektor Beograd - Južni Jadran, biće probijena istog dana - u subotu, 9. maja, što u "Koridorima Srbije" najavljuju kao nesvakidašnji poduhvat u građevinskoj praksi.

Predviđen je proboj leve cevi tunela "Šarani" koji je najduži tunel na ovoj deonici, ukupne dužine 887 metara, kao i proboj desne cevi tunela "Brđani", ukupne dužine 455 metara.
Time će biti probijena tri od ukupno pet tunela na deonici Ljig-Preljina, saopštili su "Koridori Srbije".
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... ena-9-maja
 
Vrh